0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Příčiny (ne)úspěchu na vysoké škole

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
329  280  -15 %
Poslední kusyi

Poslední aktualizace skladu 30.11.2021 2:42
i: 41216 n: 27131655r: 12311
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Publikace se věnuje problematice (ne)úspěšnosti studentů na vysokých školách, a to zejména z pohledu sociálněpsychologického a osobnostního.

Zmapovány jsou především ty faktory, které vyplývají ze studentovy osobnosti, z jeho předchozí studijní zkušenosti a ze sociálního pozadí. Ústřední pozornost je věnována motivaci ke studiu na vysoké škole a jejímu vlivu na studijní výkon.

Kniha dále hodnotí, jakým způsobem se studenti adaptují na systém vysokoškolského vzdělávání — co jim brání v úspěšném přizpůsobení se nárokům fakulty, potažmo univerzity.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 74 Kč 95 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Příčiny (ne)úspěchu na vysoké škole

Úvod
1. (Ne)úspěšnost na vysoké škole
2. Motivace ke studiu – motivační charakteristiky studenta vysoké školy
2.1 Výkonová motivace – úvod do problematiky
2.2 Výkonová motivace – konflikt vnitřní versus vnější
2.3 Emoce a výkonnost – jak emoce ovlivňují výkon studenta?
3. Akademické cíle – Co udrží studenta ve studiu na vysoké škole?
3.1 Motivace k dosahování akademických cílů
3.2 Volní procesy – vůle a víra ve vlastní schopnosti v procesu dosahování cílů
3.3 Mistrovské cíle versus výkonnostní cíle – chci být nejlepší v oboru, nebo
nejlepší ze všech?
3.4 Aspirační cíle (časová orientace a perspektivní orientace) – čeho a jakým
způsobem chce student v budoucnu dosáhnout?
4. Metakognitivní strategie – Dokáže student využít strategie efektivního učení?
4.1 Metakognice a úzkost – proč student nemá víru ve vlastní schopnosti?
5. Shrnutí
6. Popis výzkumného záměru
7. Analýza studijní (ne)úspěšnosti v kvalitativním šetření
7.1 Metodologie výzkumného šetření
7.2 Interpretace výstupů z kvalitativního šetření
7.2.1 Motivace ke studiu na VŠ – motivační pohnutky k výběru oboru
7.2.2 Informovanost a představa o VŠ studiu, očekávání od VŠ studia
7.2.3 Osobnostní předpoklady ke studiu na VŠ, podpora při studiu na VŠ
7.2.4 Překážky ve studiu – vnitřní a vnější bariéry
7.2.5 Adaptace na VŠ studium a zkouškové období
7.2.6 Zhodnocení přínosu VŠ aneb „Co VŠ dala i vzala…“
7.2.7 Mimoškolní aktivity během studia na VŠ
7.3 Shrnutí výsledných zjištění z kvalitativního šetření
8. Pojetí úspěšného studenta z pohledu studentů a akademických pracovníků
9. Analýza studijní (ne)úspěšnosti v kvantitativním šetření
9.1 Metodologie výzkumného šetření
9.2 Interpretace výstupů z kvantitativního šetření
9.2.1 Motivační pohnutky studentů ke studiu na VŠ
9.2.2 Volba oboru a perspektivní orientace
9.2.3 Osobnostní předpoklady ke studiu na VŠ
9.2.4 Překážky ve studiu na VŠ
9.2.5 Zkouškové období – plánování a průběh
9.2.6 Způsob přípravy na zkoušky
9.2.7 Adaptace na VŠ studium – osobní přístup ke studiu
9.2.8 Adaptace na VŠ studium – adaptace na studijní systém
9.2.9 Adaptace na VŠ studium – povinnosti vs. zájmy
10. Ověření nástroje, faktorová analýza
10.1 Specifikace nalezených faktorů
11. Shrnutí výsledků
11.1 Profil rizikového studenta
Doslov – Masifikace nebo demokratizace?
Seznam literatury
Seznam obrázků, tabulek a grafů
Přílohy

Tištěná kniha

Datum vydání: 08. 11. 2021
Katalogové číslo: 27083
ISBN: 978-80-271-3165-5
Formát / stran: 167×240, 152 stran
Edice: Pedagogika

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Příčiny (ne)úspěchu na vysoké škole

Tištěná kniha

Datum vydání: 08. 11. 2021
Katalogové číslo: 27083
ISBN: 978-80-271-3165-5
Formát / stran: 167×240, 152 stran
Edice: Pedagogika
Jazyk: Čeština

Příčiny (ne)úspěchu na vysoké škole

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
329  280  -15 %
Poslední kusyi

Poslední aktualizace skladu 30.11.2021 2:42
i: 41216 n: 27131655r: 12311
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace se věnuje problematice (ne)úspěšnosti studentů na vysokých školách, a to zejména z pohledu sociálněpsychologického a osobnostního.

Zmapovány jsou především ty faktory, které vyplývají ze studentovy osobnosti, z jeho předchozí studijní zkušenosti a ze sociálního pozadí. Ústřední pozornost je věnována motivaci ke studiu na vysoké škole a jejímu vlivu na studijní výkon.

Kniha dále hodnotí, jakým způsobem se studenti adaptují na systém vysokoškolského vzdělávání — co jim brání v úspěšném přizpůsobení se nárokům fakulty, potažmo univerzity.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 74 Kč 95 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Příčiny (ne)úspěchu na vysoké škole

Úvod
1. (Ne)úspěšnost na vysoké škole
2. Motivace ke studiu – motivační charakteristiky studenta vysoké školy
2.1 Výkonová motivace – úvod do problematiky
2.2 Výkonová motivace – konflikt vnitřní versus vnější
2.3 Emoce a výkonnost – jak emoce ovlivňují výkon studenta?
3. Akademické cíle – Co udrží studenta ve studiu na vysoké škole?
3.1 Motivace k dosahování akademických cílů
3.2 Volní procesy – vůle a víra ve vlastní schopnosti v procesu dosahování cílů
3.3 Mistrovské cíle versus výkonnostní cíle – chci být nejlepší v oboru, nebo
nejlepší ze všech?
3.4 Aspirační cíle (časová orientace a perspektivní orientace) – čeho a jakým
způsobem chce student v budoucnu dosáhnout?
4. Metakognitivní strategie – Dokáže student využít strategie efektivního učení?
4.1 Metakognice a úzkost – proč student nemá víru ve vlastní schopnosti?
5. Shrnutí
6. Popis výzkumného záměru
7. Analýza studijní (ne)úspěšnosti v kvalitativním šetření
7.1 Metodologie výzkumného šetření
7.2 Interpretace výstupů z kvalitativního šetření
7.2.1 Motivace ke studiu na VŠ – motivační pohnutky k výběru oboru
7.2.2 Informovanost a představa o VŠ studiu, očekávání od VŠ studia
7.2.3 Osobnostní předpoklady ke studiu na VŠ, podpora při studiu na VŠ
7.2.4 Překážky ve studiu – vnitřní a vnější bariéry
7.2.5 Adaptace na VŠ studium a zkouškové období
7.2.6 Zhodnocení přínosu VŠ aneb „Co VŠ dala i vzala…“
7.2.7 Mimoškolní aktivity během studia na VŠ
7.3 Shrnutí výsledných zjištění z kvalitativního šetření
8. Pojetí úspěšného studenta z pohledu studentů a akademických pracovníků
9. Analýza studijní (ne)úspěšnosti v kvantitativním šetření
9.1 Metodologie výzkumného šetření
9.2 Interpretace výstupů z kvantitativního šetření
9.2.1 Motivační pohnutky studentů ke studiu na VŠ
9.2.2 Volba oboru a perspektivní orientace
9.2.3 Osobnostní předpoklady ke studiu na VŠ
9.2.4 Překážky ve studiu na VŠ
9.2.5 Zkouškové období – plánování a průběh
9.2.6 Způsob přípravy na zkoušky
9.2.7 Adaptace na VŠ studium – osobní přístup ke studiu
9.2.8 Adaptace na VŠ studium – adaptace na studijní systém
9.2.9 Adaptace na VŠ studium – povinnosti vs. zájmy
10. Ověření nástroje, faktorová analýza
10.1 Specifikace nalezených faktorů
11. Shrnutí výsledků
11.1 Profil rizikového studenta
Doslov – Masifikace nebo demokratizace?
Seznam literatury
Seznam obrázků, tabulek a grafů
Přílohy

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 543  -15 %
E-kniha 462  -15 %
Tištěná 229  -15 %
E-kniha 195  -15 %
Tištěná 302  -15 %
E-kniha 257  -15 %
Tištěná 99  -34 %
E-kniha 108  -15 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.