0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Problémové chování dětí a mládeže

Jak mu předcházet, jak ho eliminovat
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
151 -20 %
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 16.12.2017 0:10
i: 18368 n: 24736723r: 6529
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
129 -20 %
Ihned ke stažení
i: 18369 n: 24771816r: 6529
Obsah knihy vychází z faktu, že častým zdrojem nežádoucího chování dětí a mládeže jsou chybná osobní pojetí výchovy, učení, vyučování a pedagogické komunikace jednotlivých rodičů, vychovatelů a učitelů a jim odpovídající činnosti využívané v průběhu výchovně-vzdělávací práce. První část publikace se zaměřuje na rozbor a zhodnocení konkrétních podob chybného pojetí výchovy, učení a vyučování a na popis jejich vlivů na vznik nežádoucího chování dětí a mládeže. Druhá část předkládá alternativy pedagogických činností, které pomáhají předcházet vzniku nevhodného chování, a popisuje podmínky pro jejich využití ve výchovně-vzdělávací praxi.Kniha je určena studentům pedagogických oborů, pedagogům, výchovným poradcům, vychovatelům apod.

Z obsahu knihy Problémové chování dětí a mládeže

Úvodní slovo autorů

1. Úvodem

2. Laické modely výchovy
2.1 Úvodem
2.2 Laická podoba výchovy k samostatnému rozhodování, její vlivy na vznik a zpevňování projevů nevhodného chování
2.2.1 Rozhodování v situacích, kdy jde o bezpečí, zdraví, pořádek
2.2.2 Podcenění významu vnitřních možností vychovávaných pro samostatné rozhodování
2.2.3 Vliv osobních hodnot, potřeb, zájmů a postojů na zodpovědné rozhodování
2.3 Laická podoba výchovy jako vnějšího ovlivňování chování vychovávaných, její vlivy na vznik a zpevňování projevů nežádoucího chování
2.3.1 Výchova přeceňuje vliv vnějšího působení vychovatele na změny chování vychovávaných
2.3.2 Časté využívání trestů
2.4 Shrnutí

3. Průběh vyučování jako přetlumočování obsahu učiva žákům. Průběh učení jako převzetí prezentovaných informací žáky.
3.1 Popis vlivů uvedených podob učení a vyučování na vznik a zpevňování nežádoucího chování
3.1.1 Nerespektování učebních možností žáků, jejich aktivit a pozitivního prožívání učení
3.2 Shrnutí

4. Střety rozdílných představ, názorů, postojů, potřeb, zájmů učitelů a žáků - podněty ke vzniku konfliktu
4.1 Úvod do problematiky
4.2 Nerespektování rozdílných představ, hodnot, potřeb učitelů a žáků vede ke střetům
4.2.1 Rozdílné představy učitelů a žáků o kritériích kvality osvojení učiva
4.2.2 Odlišné názory učitelů a žáků na jednotlivé vyučovací předměty
4.2.3 Emoční prožitky, které ovlivňují utváření názorů na vyučovací předměty
4.2.4 Rozpory mezi laickým a vědeckým vymezením nových pojmů, dějů atd.
4.2.5 Rozdíl mezi učitelovou představou o žácích a jejich reálnými možnostmi i jejich sebehodnocením
4.2.6 Rozdíl mezi žákovou představou o ideálním učiteli a učitelovou představou o ideální osobnosti pedagoga
4.2.7 Rozdíl mezi představami učitelů a žáků o sociálním řádu školy
4.2.8 Rozdíly mezi osobními hledisky učitelů a žáků na volbu spolupracovníků a vůdců skupiny
4.2.9 Rozdíl mezi osobními modely pedagogické komunikace učitelů a žáků
4.3 Strategie řešení školních konfliktů vzniklých v průběhu vyučování
4.3.1 Strategie, tedy obecný plán postupu řešení školních konfliktů mezi učitelem a žákem
4.3.2 Řešení konfliktů prostřednictvím systému pokynů k práci, jimiž učitel navozuje, organizuje a koriguje činnost žáků
4.3.3 Řešení konfliktů prostřednictvím přípravy, prezentace a organizace řešení herních nebo reálných životních situací
4.4 Shrnutí
Rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 11. 10. 2011
Katalogové číslo: 27003
ISBN: 978-80-247-3672-3
Formát / stran: 144×207, 120 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.3MB | 2.48MB | 0.69MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Problémové chování dětí a mládeže

Tištěná kniha

Datum vydání: 11. 10. 2011
Katalogové číslo: 27003
ISBN: 978-80-247-3672-3
Formát / stran: 144×207, 120 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.3MB | 2.48MB | 0.69MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Problémové chování dětí a mládeže

Jak mu předcházet, jak ho eliminovat
Obsah knihy vychází z faktu, že častým zdrojem nežádoucího chování dětí a mládeže jsou chybná osobní pojetí výchovy, učení, vyučování a pedagogické komunikace jednotlivých rodičů, vychovatelů a učitelů a jim odpovídající činnosti využívané v průběhu výchovně-vzdělávací práce. První část publikace se zaměřuje na rozbor a zhodnocení konkrétních podob chybného pojetí výchovy, učení a vyučování a na popis jejich vlivů na vznik nežádoucího chování dětí a mládeže. Druhá část předkládá alternativy pedagogických činností, které pomáhají předcházet vzniku nevhodného chování, a popisuje podmínky pro jejich využití ve výchovně-vzdělávací praxi.Kniha je určena studentům pedagogických oborů, pedagogům, výchovným poradcům, vychovatelům apod.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
151 -20 %
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 16.12.2017 0:10
i: 18368 n: 24736723r: 6529
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
129 -20 %
Ihned ke stažení
i: 18369 n: 24771816r: 6529

Z obsahu knihy Problémové chování dětí a mládeže

Úvodní slovo autorů

1. Úvodem

2. Laické modely výchovy
2.1 Úvodem
2.2 Laická podoba výchovy k samostatnému rozhodování, její vlivy na vznik a zpevňování projevů nevhodného chování
2.2.1 Rozhodování v situacích, kdy jde o bezpečí, zdraví, pořádek
2.2.2 Podcenění významu vnitřních možností vychovávaných pro samostatné rozhodování
2.2.3 Vliv osobních hodnot, potřeb, zájmů a postojů na zodpovědné rozhodování
2.3 Laická podoba výchovy jako vnějšího ovlivňování chování vychovávaných, její vlivy na vznik a zpevňování projevů nežádoucího chování
2.3.1 Výchova přeceňuje vliv vnějšího působení vychovatele na změny chování vychovávaných
2.3.2 Časté využívání trestů
2.4 Shrnutí

3. Průběh vyučování jako přetlumočování obsahu učiva žákům. Průběh učení jako převzetí prezentovaných informací žáky.
3.1 Popis vlivů uvedených podob učení a vyučování na vznik a zpevňování nežádoucího chování
3.1.1 Nerespektování učebních možností žáků, jejich aktivit a pozitivního prožívání učení
3.2 Shrnutí

4. Střety rozdílných představ, názorů, postojů, potřeb, zájmů učitelů a žáků - podněty ke vzniku konfliktu
4.1 Úvod do problematiky
4.2 Nerespektování rozdílných představ, hodnot, potřeb učitelů a žáků vede ke střetům
4.2.1 Rozdílné představy učitelů a žáků o kritériích kvality osvojení učiva
4.2.2 Odlišné názory učitelů a žáků na jednotlivé vyučovací předměty
4.2.3 Emoční prožitky, které ovlivňují utváření názorů na vyučovací předměty
4.2.4 Rozpory mezi laickým a vědeckým vymezením nových pojmů, dějů atd.
4.2.5 Rozdíl mezi učitelovou představou o žácích a jejich reálnými možnostmi i jejich sebehodnocením
4.2.6 Rozdíl mezi žákovou představou o ideálním učiteli a učitelovou představou o ideální osobnosti pedagoga
4.2.7 Rozdíl mezi představami učitelů a žáků o sociálním řádu školy
4.2.8 Rozdíly mezi osobními hledisky učitelů a žáků na volbu spolupracovníků a vůdců skupiny
4.2.9 Rozdíl mezi osobními modely pedagogické komunikace učitelů a žáků
4.3 Strategie řešení školních konfliktů vzniklých v průběhu vyučování
4.3.1 Strategie, tedy obecný plán postupu řešení školních konfliktů mezi učitelem a žákem
4.3.2 Řešení konfliktů prostřednictvím systému pokynů k práci, jimiž učitel navozuje, organizuje a koriguje činnost žáků
4.3.3 Řešení konfliktů prostřednictvím přípravy, prezentace a organizace řešení herních nebo reálných životních situací
4.4 Shrnutí
Rejstřík

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 231 -20 %
E-kniha 197 -20 %
Tištěná 447 -20 %
E-kniha 380 -20 %
Tištěná 399 -20 %
E-kniha 339 -20 %
Tištěná 311 -20 %
E-kniha 265 -20 %
Tištěná 295 -20 %
E-kniha 251 -20 %

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace