0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Procesní řízení pro manažery

Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249 
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 13.11.2018 5:31
i: 21343 n: 24750385r: 7998
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
212 
Ihned ke stažení
i: 21344 n: 24789668r: 7998
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost, ale že jeho úspěšnost je determinována třemi klíčovými proměnnými – způsobem organizování (Struktura), způsobem řízení (Styl) a skutečným zažitým chováním lidí (Kultura). Poznáním a postupným ovlivňováním těchto prvků může management firmy ovlivňovat skutečný potenciál, které procesní řízení do organizace přináší. Návazně na tyto proměnné kniha definuje čtyři základní úrovně zralosti procesního řízení – Konektivitu, Efektivitu, Flexibilitu a Dynamiku – a pro každou úroveň pak odpovídající metody a nástroje procesního řízení. Kniha vychází z patnáctiletých zkušeností autora v oboru a popsaná metoda je přihlášená k registraci ochranné známky PROMO – PRocess Maturity Orchestration.

Z obsahu knihy Procesní řízení pro manažery

O autorovi 9
Řekli o knize 11
Předmluva 17
Úvod 21
Procesní maturita a teorie vitality 25
1. Lidé a jejich zdroje 27
1.1 Matice MUCH 28
1.2 Trojúhelník lidských zdrojů a zlaté pravidlo motivace 31
1.2.1 Typy lidských zdrojů 31
1.2.2 Změny lidských zdrojů 34
1.3 Zlaté pravidlo motivace 34
2. Procesní maturita 37
2.1 Tři proměnné ovlivňující úspěšnost procesního řízení 38
2.1.1 Organizační struktura 38
2.1.2 Kultura organizace 39
2.1.3 Manažerský styl 42
2.2 Trojúhelník SSK
(struktura - styl - kultura) 44
2.3 Pyramida procesní maturity 47
3. Zavádění procesního řízení 49
3.1 Konektivita (stupeň 1) 50
3.1.1 Referenční model organizace 51
3.1.2 Konektivita z pohledu trojúhelníku SSK 53
3.1.3 Význam konektivity pro budování dalších úrovní zralosti procesu 54
3.2 Efektivita (stupeň 2) 54
3.2.1 Procesy - činnosti - zdroje 55
3.2.2 Krok 1: mapujeme současný stav 57
3.2.3 Krok 2: analyzujeme zdroje neefektivity 61
3.2.4 Krok 3: procesní model budoucího stavu (TO-BE model) 70
3.2.5 Krok 4: implementace procesního modelu budoucího stavu 81
3.2.6 Efektivita z pohledu trojúhelníku SSK 82
3.3 Flexibilita 86
3.3.1 Co jsme získali z efektivity a kde jsou nyní omezení systému 86
3.3.2 Dvě podmínky flexibility 88
3.3.3 Flexibilita z pohledu trojúhelníku SSK 103
3.4 Dynamika 106
3.4.1 Řízení procesu v dynamickém režimu 112
3.4.2 Dynamický proces z pohledu trojúhelníku SSK 116
3.5 Pyramida procesní zralosti - shrnutí 121
4. Řízení podle kompetencí 123
4.1 Definice kompetence 125
4.2 Konstrukce kompetence 125
4.3 Kompetence a výkon v procesech 128
4.4 Kompetence a strategie - strategické kontinuum 129
4.4.1 Tři atributy úspěšné strategie 129
4.4.2 Strategické kontinuum 131
4.5 Strategické kompetence firmy 134
4.5.1 Strategické kompetence a silné stránky firmy 135
4.6 Kompetenční modely 138
4.6.1 Kompetenční model firmy 138
4.6.2 Kompetenční model zaměstnance 141
4.6.3 Hodnocení kompetencí 143
5. Procesní maturita a teorie omezení 153
5.1 Pět kroků trvalého zlepšování podniku 154
5.1.1 Krok 1: identifikace systémového omezení 155
5.1.2 Krok 2: maximální využití zjištěného omezení 155
5.1.3 Krok 3: podřízení všeho v systému tomuto omezení 156
5.1.4 Krok 4: odstranění systémového omezení 157
5.1.5 Krok 5: návrat ke kroku 1 157
5.2 Metoda pěti kroků, procesní maturita a naše vnitřní omezení 158
6. Software pro modelování a řízení procesů 161
6.1 Model procesu a organizační model 163
6.2 Model cílů a ukazatelů 166
6.3 Reporting a hodnocení výkonu 167
6.4 Kompetenční modely 168
6.5 Osobní stránky zaměstnance 170
6.6 Výběr softwaru 171
Závěr 172
Použitá a doporučená literatura, zdroje 173

Tištěná kniha

Datum vydání: 24. 01. 2014
Katalogové číslo: 3595
ISBN: 978-80-247-5038-5
Formát / stran: 167×240, 176 stran
Edice: Manažer

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.4MB | 3.4MB | 4.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

O Autorovi

Fišer Roman

Roman Fišer před rokem 1989 pracoval jako dělník na výstavbě metra, později jako specialista na řídicí systémy v energetice. Po revoluci založil a několik let vedl malou soukromou firmu. Od roku 1994 působí jako nezávislý konzultant a příležitostný projektový manažer. Management vystudoval na The Open University, působí jako lektor MBA vzdělávání. Je spoluautorem metodiky Management by Competencies(r), autorem metodiky PROMO - Process Maturity Orchestration(r) a ředitelem poradenské společnosti Process Song. Věnuje se zejména praktickému managementu malých a středních firem.

Procesní řízení pro manažery

Tištěná kniha

Datum vydání: 24. 01. 2014
Katalogové číslo: 3595
ISBN: 978-80-247-5038-5
Formát / stran: 167×240, 176 stran
Edice: Manažer

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.4MB | 3.4MB | 4.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Procesní řízení pro manažery

Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249 
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 13.11.2018 5:31
i: 21343 n: 24750385r: 7998
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
212 
Ihned ke stažení
i: 21344 n: 24789668r: 7998
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost, ale že jeho úspěšnost je determinována třemi klíčovými proměnnými – způsobem organizování (Struktura), způsobem řízení (Styl) a skutečným zažitým chováním lidí (Kultura). Poznáním a postupným ovlivňováním těchto prvků může management firmy ovlivňovat skutečný potenciál, které procesní řízení do organizace přináší. Návazně na tyto proměnné kniha definuje čtyři základní úrovně zralosti procesního řízení – Konektivitu, Efektivitu, Flexibilitu a Dynamiku – a pro každou úroveň pak odpovídající metody a nástroje procesního řízení. Kniha vychází z patnáctiletých zkušeností autora v oboru a popsaná metoda je přihlášená k registraci ochranné známky PROMO – PRocess Maturity Orchestration.

Z obsahu knihy Procesní řízení pro manažery

O autorovi 9
Řekli o knize 11
Předmluva 17
Úvod 21
Procesní maturita a teorie vitality 25
1. Lidé a jejich zdroje 27
1.1 Matice MUCH 28
1.2 Trojúhelník lidských zdrojů a zlaté pravidlo motivace 31
1.2.1 Typy lidských zdrojů 31
1.2.2 Změny lidských zdrojů 34
1.3 Zlaté pravidlo motivace 34
2. Procesní maturita 37
2.1 Tři proměnné ovlivňující úspěšnost procesního řízení 38
2.1.1 Organizační struktura 38
2.1.2 Kultura organizace 39
2.1.3 Manažerský styl 42
2.2 Trojúhelník SSK
(struktura - styl - kultura) 44
2.3 Pyramida procesní maturity 47
3. Zavádění procesního řízení 49
3.1 Konektivita (stupeň 1) 50
3.1.1 Referenční model organizace 51
3.1.2 Konektivita z pohledu trojúhelníku SSK 53
3.1.3 Význam konektivity pro budování dalších úrovní zralosti procesu 54
3.2 Efektivita (stupeň 2) 54
3.2.1 Procesy - činnosti - zdroje 55
3.2.2 Krok 1: mapujeme současný stav 57
3.2.3 Krok 2: analyzujeme zdroje neefektivity 61
3.2.4 Krok 3: procesní model budoucího stavu (TO-BE model) 70
3.2.5 Krok 4: implementace procesního modelu budoucího stavu 81
3.2.6 Efektivita z pohledu trojúhelníku SSK 82
3.3 Flexibilita 86
3.3.1 Co jsme získali z efektivity a kde jsou nyní omezení systému 86
3.3.2 Dvě podmínky flexibility 88
3.3.3 Flexibilita z pohledu trojúhelníku SSK 103
3.4 Dynamika 106
3.4.1 Řízení procesu v dynamickém režimu 112
3.4.2 Dynamický proces z pohledu trojúhelníku SSK 116
3.5 Pyramida procesní zralosti - shrnutí 121
4. Řízení podle kompetencí 123
4.1 Definice kompetence 125
4.2 Konstrukce kompetence 125
4.3 Kompetence a výkon v procesech 128
4.4 Kompetence a strategie - strategické kontinuum 129
4.4.1 Tři atributy úspěšné strategie 129
4.4.2 Strategické kontinuum 131
4.5 Strategické kompetence firmy 134
4.5.1 Strategické kompetence a silné stránky firmy 135
4.6 Kompetenční modely 138
4.6.1 Kompetenční model firmy 138
4.6.2 Kompetenční model zaměstnance 141
4.6.3 Hodnocení kompetencí 143
5. Procesní maturita a teorie omezení 153
5.1 Pět kroků trvalého zlepšování podniku 154
5.1.1 Krok 1: identifikace systémového omezení 155
5.1.2 Krok 2: maximální využití zjištěného omezení 155
5.1.3 Krok 3: podřízení všeho v systému tomuto omezení 156
5.1.4 Krok 4: odstranění systémového omezení 157
5.1.5 Krok 5: návrat ke kroku 1 157
5.2 Metoda pěti kroků, procesní maturita a naše vnitřní omezení 158
6. Software pro modelování a řízení procesů 161
6.1 Model procesu a organizační model 163
6.2 Model cílů a ukazatelů 166
6.3 Reporting a hodnocení výkonu 167
6.4 Kompetenční modely 168
6.5 Osobní stránky zaměstnance 170
6.6 Výběr softwaru 171
Závěr 172
Použitá a doporučená literatura, zdroje 173

O Autorovi

Fišer Roman

Roman Fišer před rokem 1989 pracoval jako dělník na výstavbě metra, později jako specialista na řídicí systémy v energetice. Po revoluci založil a několik let vedl malou soukromou firmu. Od roku 1994 působí jako nezávislý konzultant a příležitostný projektový manažer. Management vystudoval na The Open University, působí jako lektor MBA vzdělávání. Je spoluautorem metodiky Management by Competencies(r), autorem metodiky PROMO - Process Maturity Orchestration(r) a ředitelem poradenské společnosti Process Song. Věnuje se zejména praktickému managementu malých a středních firem.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 635 
E-kniha 540 
Tištěná 495 
E-kniha 421 
Tištěná 349 
E-kniha 297 
Tištěná 299 
E-kniha 254 
Tištěná 469 
E-kniha 399 
Tištěná 298 
E-kniha 253 

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.