0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Prodávejte jako ti nejlepší!

Osvědčené tipy a triky pro prodejce a obchodní zástupce

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
229  206  -10 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 04.8.2020 4:40
i: 24793 n: 27101665r: 9299
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
195  156  -20 %
Ihned ke stažení
i: 25141 n: 27193431r: 9299
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Autor v knize prozrazuje nejlepší způsoby prodeje a nejčastější prodejní chyby, ke kterým díky mnohaletému působení na trhu dospěly velké firmy, v nichž autor dlouhá léta působil. Jak tyto zkušenosti můžete použít ve své práci - ať už jste zaměstnanec, nebo pracujete sami na sebe - vám ukáže na mnoha praktických a ihned použitelných příkladech a návodech.
Knížka je neocenitelným pomocníkem pro všechny, kteří pracují jako obchodníci, prodejci nebo obchodní zástupci. Pokud začínáte obchodovat, pomůže vám v prvních krocích a umožní vám vyhnout se chybám, které dělalo mnoho vašich předchůdců a není nutné je opakovat. Zkušenější prodejci a obchodníci zde najdou náměty a inspiraci k dalšímu růstu. Knížka jim umožní uvědomit si, kde mají rezervy a okamžitě na nich zapracovat. Každý z nás má na výběr: buď si bude na všechno přicházet sám a smíří se s pomalým pokrokem a mnoha neúspěchy, nebo se bude učit od ostatních, a bude tak o krok napřed díky znalostem z této publikace.

Tištěná kniha

Datum vydání: 02. 09. 2016
Katalogové číslo: 30028
ISBN: 978-80-271-0166-5
Formát / stran: 144×207, 160 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 0.82MB | 1.96MB | 0.32MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Prodávejte jako ti nejlepší!

Tištěná kniha

Datum vydání: 02. 09. 2016
Katalogové číslo: 30028
ISBN: 978-80-271-0166-5
Formát / stran: 144×207, 160 stran
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 0.82 MB | 1.96 MB | 0.32 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Prodávejte jako ti nejlepší!

Osvědčené tipy a triky pro prodejce a obchodní zástupce

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
229  206  -10 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 04.8.2020 4:40
i: 24793 n: 27101665r: 9299
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
195  156  -20 %
Ihned ke stažení
i: 25141 n: 27193431r: 9299
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Autor v knize prozrazuje nejlepší způsoby prodeje a nejčastější prodejní chyby, ke kterým díky mnohaletému působení na trhu dospěly velké firmy, v nichž autor dlouhá léta působil. Jak tyto zkušenosti můžete použít ve své práci - ať už jste zaměstnanec, nebo pracujete sami na sebe - vám ukáže na mnoha praktických a ihned použitelných příkladech a návodech.
Knížka je neocenitelným pomocníkem pro všechny, kteří pracují jako obchodníci, prodejci nebo obchodní zástupci. Pokud začínáte obchodovat, pomůže vám v prvních krocích a umožní vám vyhnout se chybám, které dělalo mnoho vašich předchůdců a není nutné je opakovat. Zkušenější prodejci a obchodníci zde najdou náměty a inspiraci k dalšímu růstu. Knížka jim umožní uvědomit si, kde mají rezervy a okamžitě na nich zapracovat. Každý z nás má na výběr: buď si bude na všechno přicházet sám a smíří se s pomalým pokrokem a mnoha neúspěchy, nebo se bude učit od ostatních, a bude tak o krok napřed díky znalostem z této publikace.

O Autorovi

Konopáč Miroslav
Miroslav Konopáč začal s obchodováním před více než dvaceti lety. Nejprve podnikal samostatně. Postupně se vše sám učil a byla to pro něj tvrdá škola. Později pracoval jako obchodník v největší firmě v oblasti spotřebního zboží, kde naopak prošel školou prodeje, která se tehdy prosazovala v mezinárodním firemním prostředí.
V dalších letech měl možnost podívat se na prodej z druhé strany, očima odběratelů. V té době už začínal pracovat na rozvoji zaměstnanců a podílet se na jejich výběru a přijímání.
V následujícím období působil v oblasti bankovnictví, kde se opět podílel na výběru a rozvoji lidí a také na strategiích prodeje výrobků a služeb klientům. Spolu s tím přebíral zodpovědnost za vedení podřízených. Oblast prodeje rozšířil i o dovednost prodeje vlastního oddělení dovnitř firmy.
Předtím, než se začal naplno věnovat tréninku a rozvoji lidí, pracoval mnoho let s obchodníky na trhu. Absolvoval tisíce obchodních schůzek, koučinkových setkání, rozhovorů a obchodních cest s prodejci.
Dnes působí jako vyjednavač, zastupuje jednotlivce i firmy na obchodních schůzkách. Kromě toho vede tréninky a školení v oblasti měkkých dovedností a poskytuje podporu jako konzultant.
Autor se řídí zásadou, že nejlepší je dělat věci jednoduše a přirozeně. Čím je postup složitější, tím spíše se vše může pokazit. Proto i v této knize používá jednoduché, praktické návody a doporučení.

Hodnocení čtenářů

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 224  -10 %
E-kniha 170  -20 %
E-kniha 183  -20 %
Tištěná 446  -10 %
E-kniha 337  -20 %
Tištěná 305  -10 %
E-kniha 230  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.