0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Produkční a provozní management

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
499  424  -15 %
Předprodeji
Předpokládané datum vydání 6. 12. 2021 Knihu vám zašleme ihned po naskladnění
Poslední aktualizace skladu 30.11.2021 3:43
i: 41434 n: 27113859r: 11303
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři pokusili zachytit všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového a provozního řízení. Z historického hlediska autoři zkoumali, jak se tyto přístupy objevují a používají v praxi, a zdůrazňují, které přístupy, techniky a metody byly překonány a které jsou dnes aktivní.

Publikace je určena nejen studentům bakalářských a magisterských programů v oboru ekonomie a managementu, ale také širokému publiku praktiků.
 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 74 Kč 95 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Produkční a provozní management

O AUTORECH
PŘEDMLUVA
 
VÝCHODISKA
1. Východiska produkčního a provozního managementu
1.1 Úvod do produkčního a provozního managementu
     1.1.1 Produktový management
     1.1.2 Provozní management
1.2 Typologie a struktura provozních procesů
     1.2.1 Typ a členění výroby
     1.2.2 Věcná, časová a prostorová struktura provozních činností
Literatura
 
OBDOBÍ NÁSTUPU PRŮMYSLOVÉ REVOLUCE
2. Nástup průmyslové revoluce a její dopady na produkční a provozní management
2.1 Nástup průmyslové revoluce
2.2 Dopady průmyslové revoluce na produkční a provozní management
     2.2.1 Produktový management v období nástupu průmyslové revoluce
     2.2.2 Provozní management v období nástupu průmyslové revoluce
2.3 Standardizace provozních faktorů
     2.3.1 Pojetí standardizace
     2.3.2 Standardizace produktů a technických řešení
     2.3.3 Standardizace provozních činností
Literatura
 
DRUHÁ POLOVINA DVACÁTÉHO STOLETÍ
3. Rozvoj produkčního a provozního managementu ve druhé polovině dvacátého století
3.1 Společensko-ekonomický vývoj po druhé světové válce
     3.1.1 Vývoj produktů a posuny v provozním řízení během druhé světové války a po ní
3.2 Posuny v produkčním managementu v druhé polovině 20 století
     3.2.1 Vývoj marketingu ve druhé polovině 20 století
     3.2.2 Technické požadavky na výrobky
3.3 Posuny v provozním managementu v druhé polovině 20 století
     3.3.1 Produkční systém Toyoty
     3.3.2 Péče o pomocné procesy
     3.3.3 Systémy managementu kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví
     3.3.4 Vybrané legislativní požadavky vztahující se k provozním činnostem
3.4 Procesní management
     3.4.1 Změny ve stávajících procesech
3.5 Projektový management
     3.5.1 Zařazení řízení projektů do organizačních struktur
     3.5.2 Životní cyklus projektu
3.6 Rychlé a agilní provozní systémy
     3.6.1 Výroba s rychlou reakcí
     3.6.2 Agilní řízení
3.7 Další manažerské přístupy
     3.7.1 Transakční náklady
     3.7.2 Outsourcing a facility management
     3.7.3 Teorie omezení
     3.7.4 Benchmarking
Literatura
 
NOVÉ MILÉNIUM
4. Produkční a provozní management na prahu nového milénia
4.1 Společensko-ekonomický vývoj v prvních desetiletích nového milénia
     4.1.1 Vývoj produkčního a provozního managementu na prahu milénia
     4.1.2 Digitalizace
4.2 Posuny v produkčním managementu v prvních letech milénia
     4.2.1 Soudobé trendy marketingu a produktové politiky
     4.2.2 Proměny v péči o zákazníka
     4.2.3 Vliv digitalizace na distribuční modely
4.3 Posuny v provozním managementu v prvních letech milénia
     4.3.1 Průmysl 40 (chytrá továrna)
     4.3.2 Soudobé proměny provozních činností
4.4 Soudobé světové megatrendy a jejich dopad na ekonomiku
     4.4.1 Vývojový posun globalizace
     4.4.2 Udržitelný rozvoj
Literatura
 
PRODUKČNÍ A PROVOZNÍ MANAGEMENT VE SLUŽBÁCH
5. Proměny produkčního a provozního managementu ve službách
5.1 Segment bankovnictví a pojišťovnictví
     5.1.1 Produkční a provozní management v bankovnictví
     5.1.2 Produkční a provozní management v pojišťovnictví
5.2 Segment cestovního ruchu
5.3 Segment IT služeb
 
LITERATURA
SUMMARY
REJSTŘÍK
 

Tištěná kniha

Datum vydání: 06. 12. 2021
Katalogové číslo: 32017
ISBN: 978-80-271-1385-9
Formát / stran: 167×240, 344 stran
Edice: Expert

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Produkční a provozní management

Tištěná kniha

Datum vydání: 06. 12. 2021
Katalogové číslo: 32017
ISBN: 978-80-271-1385-9
Formát / stran: 167×240, 344 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština

Produkční a provozní management

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
499  424  -15 %
Předprodeji
Předpokládané datum vydání 6. 12. 2021 Knihu vám zašleme ihned po naskladnění
Poslední aktualizace skladu 30.11.2021 3:43
i: 41434 n: 27113859r: 11303
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři pokusili zachytit všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového a provozního řízení. Z historického hlediska autoři zkoumali, jak se tyto přístupy objevují a používají v praxi, a zdůrazňují, které přístupy, techniky a metody byly překonány a které jsou dnes aktivní.

Publikace je určena nejen studentům bakalářských a magisterských programů v oboru ekonomie a managementu, ale také širokému publiku praktiků.
 
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 74 Kč 95 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Produkční a provozní management

O AUTORECH
PŘEDMLUVA
 
VÝCHODISKA
1. Východiska produkčního a provozního managementu
1.1 Úvod do produkčního a provozního managementu
     1.1.1 Produktový management
     1.1.2 Provozní management
1.2 Typologie a struktura provozních procesů
     1.2.1 Typ a členění výroby
     1.2.2 Věcná, časová a prostorová struktura provozních činností
Literatura
 
OBDOBÍ NÁSTUPU PRŮMYSLOVÉ REVOLUCE
2. Nástup průmyslové revoluce a její dopady na produkční a provozní management
2.1 Nástup průmyslové revoluce
2.2 Dopady průmyslové revoluce na produkční a provozní management
     2.2.1 Produktový management v období nástupu průmyslové revoluce
     2.2.2 Provozní management v období nástupu průmyslové revoluce
2.3 Standardizace provozních faktorů
     2.3.1 Pojetí standardizace
     2.3.2 Standardizace produktů a technických řešení
     2.3.3 Standardizace provozních činností
Literatura
 
DRUHÁ POLOVINA DVACÁTÉHO STOLETÍ
3. Rozvoj produkčního a provozního managementu ve druhé polovině dvacátého století
3.1 Společensko-ekonomický vývoj po druhé světové válce
     3.1.1 Vývoj produktů a posuny v provozním řízení během druhé světové války a po ní
3.2 Posuny v produkčním managementu v druhé polovině 20 století
     3.2.1 Vývoj marketingu ve druhé polovině 20 století
     3.2.2 Technické požadavky na výrobky
3.3 Posuny v provozním managementu v druhé polovině 20 století
     3.3.1 Produkční systém Toyoty
     3.3.2 Péče o pomocné procesy
     3.3.3 Systémy managementu kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví
     3.3.4 Vybrané legislativní požadavky vztahující se k provozním činnostem
3.4 Procesní management
     3.4.1 Změny ve stávajících procesech
3.5 Projektový management
     3.5.1 Zařazení řízení projektů do organizačních struktur
     3.5.2 Životní cyklus projektu
3.6 Rychlé a agilní provozní systémy
     3.6.1 Výroba s rychlou reakcí
     3.6.2 Agilní řízení
3.7 Další manažerské přístupy
     3.7.1 Transakční náklady
     3.7.2 Outsourcing a facility management
     3.7.3 Teorie omezení
     3.7.4 Benchmarking
Literatura
 
NOVÉ MILÉNIUM
4. Produkční a provozní management na prahu nového milénia
4.1 Společensko-ekonomický vývoj v prvních desetiletích nového milénia
     4.1.1 Vývoj produkčního a provozního managementu na prahu milénia
     4.1.2 Digitalizace
4.2 Posuny v produkčním managementu v prvních letech milénia
     4.2.1 Soudobé trendy marketingu a produktové politiky
     4.2.2 Proměny v péči o zákazníka
     4.2.3 Vliv digitalizace na distribuční modely
4.3 Posuny v provozním managementu v prvních letech milénia
     4.3.1 Průmysl 40 (chytrá továrna)
     4.3.2 Soudobé proměny provozních činností
4.4 Soudobé světové megatrendy a jejich dopad na ekonomiku
     4.4.1 Vývojový posun globalizace
     4.4.2 Udržitelný rozvoj
Literatura
 
PRODUKČNÍ A PROVOZNÍ MANAGEMENT VE SLUŽBÁCH
5. Proměny produkčního a provozního managementu ve službách
5.1 Segment bankovnictví a pojišťovnictví
     5.1.1 Produkční a provozní management v bankovnictví
     5.1.2 Produkční a provozní management v pojišťovnictví
5.2 Segment cestovního ruchu
5.3 Segment IT služeb
 
LITERATURA
SUMMARY
REJSTŘÍK
 

O Autorovi

Švecová Lenka
doc. Ing. Lenka Švecová, Ph.D.
Více jak patnáct let působí v akademické sféře, od roku 2014 jako docentka Ekonomiky a managementu, s odborným zaměřením na management, zvláště pak na manažerské rozhodování, řízení rizik, projektové a provozní řízení. Je garantkou studijního programu a členkou vědeckých rad. Vedle výše uvedeného odborného zaměření se výzkumně i publikačně věnuje i aktuálním otázkám jako je inovační management, sdílená ekonomika, udržitelný rozvoj. Podílela se na hodnocení řady mezinárodních i tuzemských vědecko-výzkumných projektů. V současnosti působí jako ředitelka Ústavu ekonomiky a managementu na VŠCHT v Praze.
 
Veber Jaromír
Odborně se zaměřuje na produktový a provozní management, management kvality a environmentu, prosperitu a výkonnost organizací, krizové řízení. Je manažerem kvality (DGQ a EOQ 1995), absolventem tréninkového kurzu pro experty-hodnotitele modelu EFQM (2000). Je autorem nebo spoluautorem řady odborných publikací.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 297  -15 %
E-kniha 252  -15 %
Tištěná 1 947  -15 %
E-kniha 1 655  -15 %
Tištěná 253  -15 %
E-kniha 215  -15 %
Tištěná 254  -15 %
E-kniha 216  -15 %
Tištěná 297  -15 %
E-kniha 252  -15 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.