0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
369  314 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 27. 04. 2024 15:19
i: 45206 n: 27113880r: 11648
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
314  267 
Ihned ke stažení
i: 45797 n: 24749716r: 11648
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha věnovaná oblasti psychologie komunikace podává přehled vybraných pojmů, konceptů a základního dělení oboru. Blíže se pak zabývá jednak neverbální komunikací a jejím významem pro interpersonální vztahy, jednak komunikací verbální, a to zejména z hlediska komunikačních dovedností či možností jejich praktického rozvoje, vždy včetně nejnovějších poznatků a trendů.

Specifická pozornost je věnována komunikaci v rámci konfliktu. Publikace také zařazuje některá méně frekventovaná témata, jakými je například intrapersonální komunikace, a věnuje se také oblasti mediální komunikace, která ve vztahu k virtuálnímu světu nabývá nových podob a značného významu. Opomenuty nejsou ani otázky interkulturních aspektů, které do komunikace vstupují.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Psychologie komunikace

Úvod
1. Vymezení komunikace (Hedvika Boukalová)
2. Neverbální komunikace (Hedvika Boukalová)

2.1 Funkce neverbální komunikace
2.2 Komunikace dotyky – haptika
2.3 Komunikace vzdáleností – proxemika
2.4 Komunikace pohledy očí
2.5 Komunikace pohyby obličeje – mimika
2.6 Komunikace pohyby paží a rukou – gesta
2.7 Komunikace postojem těla, pohyby těla – kinezika, posturologie
2.8 Paralingvistika
2.9 Artefakty, fyzické prostředí a čas
2.10 Neverbální projevy moci a dominance
3. Verbální komunikace, komunikační dovednosti (Hedvika Boukalová)
3.1 Komunikační akt – základní schéma interpersonální komunikace
3.2 Věcná a subjektivně zabarvená rovina sdělení
3.3 Signály řízení konverzace
3.4 Efektivní naslouchání
3.5 Zpětná vazba
3.6 Mlčení
4. Intrapersonální komunikace (Hedvika Boukalová)
4.1 Zaměření vnitřního hovoru
4.2 Funkce vnitřního hovoru
4.3 Vnitřní hovor – Self-talk ve sportu
4.4 Intrapersonální komunikace a soucit se sebou
4.5 Teorie dialogického self
5. Konflikt v komunikaci (Hedvika Boukalová)
5.1 Styly řešení konfliktu
5.1.1 Soutěživý, soupeřivý styl
5.1.2 Vyhýbavý styl
5.1.3 Přizpůsobivý styl
5.1.4 Kompromisní styl
5.1.5 Integrativní styl
5.1.6 Řešení za účasti autority
5.2 Komunikační nástroje a strategie zvládání konfliktu
5.2.1 Postupy, které konflikt eskalují
5.2.2 Příznivé strategie k deeskalaci a věcnému ukončení konfliktu
6. Komunikace v rámci přesvědčování (Hedvika Boukalová)
6.1 Cíl persvazivní komunikace
6.2 Obsah persvazivní informace a informační kanál
6.3 Zdroj persvazivního sdělení
6.4 Příjemce persvazivního sdělení
6.5 Strategie vlivu v rámci procesu persvaze
6.6 Persvazivní techniky
7. Lež v komunikaci (Hedvika Boukalová)
7.1 Společenská lež
7.2 Jak se naučíme lhát?
7.3 Zatajení
7.4 Sebeprezentace
7.5 Sebeklam
7.6 Psychopatologie obelhávání
7.7 Motivace ke lhaní
8. Komunikace v rodině (Eva Šírová)
8.1 Vliv komunikace na vývoj dítěte
8.2 Intuitivní, naladěná a intersubjektivní komunikace
8.3 Různé styly komunikace v rodině
8.4 Klíče k budování efektivní rodinné komunikace
9. Komunikace v masových médiích a digitálních technologiích (Mojmír Sedláček)
9.1 Všemocná média
9.2 Omezené účinky médií
9.3 Návrat silných médií
9.4 Dohodnutý vliv
9.5 Současnost masové komunikace
9.6 Mediální praktiky
9.7 Ideály versus realita
9.8 Sociální sítě: Hrozba, nebo příležitost?
10. Komunikace a kultura (Ondřej Cerha)
10.1 Koevoluce jazyka a kultury
10.2 (Ne)verbální interkulturní komunikace
10.3 Hledání universality a spor o lingvistický relativismus
10.4 Self, kultura a styl komunikace
10.5 Vybrané koncepce interkulturní komunikace
10.5.1 Čas, prostor a kontext (Edward T. Hall)
10.5.2 Software lidských myslí (Geert Hofstede)
10.5.3 Kulturní nástrahy globálního byznysu (Fons Trompenaars)
10.5.4 Kolize kulturních typů (Richard D. Lewis)
10.5.5 Kulturní mapa (Erin Meyer)
10.5.6 Kultury a paradox času (Philip Zimbardo)
10.5.7 Těsné a volné kultury (Michele Gelfand)
10.5.8 Vybrané koncepce interkulturní komunikace – shrnutí
Literatura
Jmenný rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 13.09.2023
Katalogové číslo: 21044
ISBN: 978-80-271-1388-0
Formát / stran: 144×207, 224 stran
Edice: Psyché
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.37MB | 2.42MB | 1.43MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Recenze

„Celkově publikace nabízí úvod do studia psychologie komunikace a hlubší ponor do řady zřídka probíraných dílčích témat. Přestože široký záběr je výrazným plusem a většina lidí si v ní najde to své, kniha je tak poněkud nekonzistentní ve svém psaném stylu, aktuálností a praktičností obsahu jednotlivých kapitol. Čtenáře neznalého tématu tento neduh nemusí znepokojovat, zatímco ten obeznámený může zvážit přeskočení některých úvodních kapitol (nebo je díky zvýrazněným pasážím rychle prolistovat), avšak už jen díky posledním dvěma kapitolám i pro ně publikace stojí za přečtení. Mohu jí tedy doporučit všem se zájmem o téma komunikace.“
- Čtenářská recenze na: www.casopisagora.cz

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Psychologie komunikace

Tištěná kniha

Datum vydání: 13.09.2023
Katalogové číslo: 21044
ISBN: 978-80-271-1388-0
Formát / stran: 144×207, 224 stran
Edice: Psyché
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.37 MB | 2.42 MB | 1.43 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Psychologie komunikace

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
369  314 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 27. 04. 2024 15:19
i: 45206 n: 27113880r: 11648
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
314  267 
Ihned ke stažení
i: 45797 n: 24749716r: 11648
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha věnovaná oblasti psychologie komunikace podává přehled vybraných pojmů, konceptů a základního dělení oboru. Blíže se pak zabývá jednak neverbální komunikací a jejím významem pro interpersonální vztahy, jednak komunikací verbální, a to zejména z hlediska komunikačních dovedností či možností jejich praktického rozvoje, vždy včetně nejnovějších poznatků a trendů.

Specifická pozornost je věnována komunikaci v rámci konfliktu. Publikace také zařazuje některá méně frekventovaná témata, jakými je například intrapersonální komunikace, a věnuje se také oblasti mediální komunikace, která ve vztahu k virtuálnímu světu nabývá nových podob a značného významu. Opomenuty nejsou ani otázky interkulturních aspektů, které do komunikace vstupují.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Psychologie komunikace

Úvod
1. Vymezení komunikace (Hedvika Boukalová)
2. Neverbální komunikace (Hedvika Boukalová)

2.1 Funkce neverbální komunikace
2.2 Komunikace dotyky – haptika
2.3 Komunikace vzdáleností – proxemika
2.4 Komunikace pohledy očí
2.5 Komunikace pohyby obličeje – mimika
2.6 Komunikace pohyby paží a rukou – gesta
2.7 Komunikace postojem těla, pohyby těla – kinezika, posturologie
2.8 Paralingvistika
2.9 Artefakty, fyzické prostředí a čas
2.10 Neverbální projevy moci a dominance
3. Verbální komunikace, komunikační dovednosti (Hedvika Boukalová)
3.1 Komunikační akt – základní schéma interpersonální komunikace
3.2 Věcná a subjektivně zabarvená rovina sdělení
3.3 Signály řízení konverzace
3.4 Efektivní naslouchání
3.5 Zpětná vazba
3.6 Mlčení
4. Intrapersonální komunikace (Hedvika Boukalová)
4.1 Zaměření vnitřního hovoru
4.2 Funkce vnitřního hovoru
4.3 Vnitřní hovor – Self-talk ve sportu
4.4 Intrapersonální komunikace a soucit se sebou
4.5 Teorie dialogického self
5. Konflikt v komunikaci (Hedvika Boukalová)
5.1 Styly řešení konfliktu
5.1.1 Soutěživý, soupeřivý styl
5.1.2 Vyhýbavý styl
5.1.3 Přizpůsobivý styl
5.1.4 Kompromisní styl
5.1.5 Integrativní styl
5.1.6 Řešení za účasti autority
5.2 Komunikační nástroje a strategie zvládání konfliktu
5.2.1 Postupy, které konflikt eskalují
5.2.2 Příznivé strategie k deeskalaci a věcnému ukončení konfliktu
6. Komunikace v rámci přesvědčování (Hedvika Boukalová)
6.1 Cíl persvazivní komunikace
6.2 Obsah persvazivní informace a informační kanál
6.3 Zdroj persvazivního sdělení
6.4 Příjemce persvazivního sdělení
6.5 Strategie vlivu v rámci procesu persvaze
6.6 Persvazivní techniky
7. Lež v komunikaci (Hedvika Boukalová)
7.1 Společenská lež
7.2 Jak se naučíme lhát?
7.3 Zatajení
7.4 Sebeprezentace
7.5 Sebeklam
7.6 Psychopatologie obelhávání
7.7 Motivace ke lhaní
8. Komunikace v rodině (Eva Šírová)
8.1 Vliv komunikace na vývoj dítěte
8.2 Intuitivní, naladěná a intersubjektivní komunikace
8.3 Různé styly komunikace v rodině
8.4 Klíče k budování efektivní rodinné komunikace
9. Komunikace v masových médiích a digitálních technologiích (Mojmír Sedláček)
9.1 Všemocná média
9.2 Omezené účinky médií
9.3 Návrat silných médií
9.4 Dohodnutý vliv
9.5 Současnost masové komunikace
9.6 Mediální praktiky
9.7 Ideály versus realita
9.8 Sociální sítě: Hrozba, nebo příležitost?
10. Komunikace a kultura (Ondřej Cerha)
10.1 Koevoluce jazyka a kultury
10.2 (Ne)verbální interkulturní komunikace
10.3 Hledání universality a spor o lingvistický relativismus
10.4 Self, kultura a styl komunikace
10.5 Vybrané koncepce interkulturní komunikace
10.5.1 Čas, prostor a kontext (Edward T. Hall)
10.5.2 Software lidských myslí (Geert Hofstede)
10.5.3 Kulturní nástrahy globálního byznysu (Fons Trompenaars)
10.5.4 Kolize kulturních typů (Richard D. Lewis)
10.5.5 Kulturní mapa (Erin Meyer)
10.5.6 Kultury a paradox času (Philip Zimbardo)
10.5.7 Těsné a volné kultury (Michele Gelfand)
10.5.8 Vybrané koncepce interkulturní komunikace – shrnutí
Literatura
Jmenný rejstřík

Recenze

„Celkově publikace nabízí úvod do studia psychologie komunikace a hlubší ponor do řady zřídka probíraných dílčích témat. Přestože široký záběr je výrazným plusem a většina lidí si v ní najde to své, kniha je tak poněkud nekonzistentní ve svém psaném stylu, aktuálností a praktičností obsahu jednotlivých kapitol. Čtenáře neznalého tématu tento neduh nemusí znepokojovat, zatímco ten obeznámený může zvážit přeskočení některých úvodních kapitol (nebo je díky zvýrazněným pasážím rychle prolistovat), avšak už jen díky posledním dvěma kapitolám i pro ně publikace stojí za přečtení. Mohu jí tedy doporučit všem se zájmem o téma komunikace.“
- Čtenářská recenze na: www.casopisagora.cz

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 365 
E-kniha 310 
Tištěná 254 
E-kniha 216 
Tištěná 169 
E-kniha 144 
Tištěná 339 
E-kniha 288 
Tištěná 407 
E-kniha 346 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.