Psychologie reklamy
5., rozšířené a aktualizované vydání
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
549 Kč 467 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 09. 09. 2024 23:05
i: 44467 n: 27136544r: 13093 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
467 Kč 420 KčIhned ke stažení
i: 44703 n: 27168774r: 13093Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Pevná šitá vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
549 Kč 329 KčSkladem
i: 44656 n: 27136544_Dr: 13093 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
- Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
- Co se mu líbí a co naopak odmítá?
- Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
- Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Psychologie reklamy
O autorech
Předmluvy
Slovo úvodem
1 Reklama, propagace nebo komunikace
Jak je to s reklamou, propagací a komunikací
Co patří do marketingových komunikací
Reklama
Osobní prodej
Podpora prodeje
Práce s veřejností
Přímý marketing
Sponzoring
Nová média
Jak komunikace probíhá
Odesílatel (komunikátor)
Zpráva (sdělení)
Médium (informační kanál)
Příjemce (komunikant, recipient, cílová skupina)
Komunikační šum
Role propagace jako komunikace
2 Reklama a psychologie
Co bylo na začátku
Kdy vznikly reklamní agentury
Kdy a jak se uplatňuje psychologie v reklamě
Začátek 20. století
Třicátá až padesátá léta
Šedesátá a sedmdesátá léta
A co dnes…?
Co se skrývá pod názvem „psychologie reklamy“
Co to vlastně je podprahová manipulace?
Jaké metody psychologie reklamy využívá
Dotazování
Pozorování
Experiment
Analýza věcných skutečností
Nejčastěji používané psychologické metody a techniky
Přehled dalších psychologických technik
3 Nezbytné psychologické pojmy
Co je důležité vědět o vnímání
Základní zákonitosti
Smyslové vnímání a jeho složky
Pozornost a reklama
Paměť a zapomínání
Paměť
Zapomínání
Asociace
Význam učení pro spotřební chování
Průběh učení
Učení se ve spotřebě a utváření spotřebních zvyklostí
Motivace jako klíčové téma psychologie reklamy
Co je to motivace a jak působí
Užitnost produktu a motivace
Jak se utváří motivační struktura člověka
Potřeby jako zdroj motivace
Význam emocí pro motivaci
Návyky jako hybná síla motivace
Hodnoty, ideály a zájmové orientace
Zájmy jako další zdroj motivace
Co ovlivňuje motivaci člověka
Jak pomáhají psychologické teorie motivace v reklamě
Rozporuplnost reklamy
Motivační výzkum
Praktické příklady rozpoznávání motivace v reklamě
4 Tvorba účinné reklamy
Jak psychologie pomáhá při tvorbě účinné reklamy
Psychologie a média
Výzkumy médií
Další výzkumy médií
Vliv médií na účinky reklamy
Frekvence prezentace
Jak vytvořit dobrou reklamu z hlediska formy i obsahu
Co je důležité pro dobrý inzerát
Titulek
Je důležité umístění inzerátu?
A jak je to s velikostí inzerátu?
Jaké písmo je nejlepší?
Jak vytvářet obrazy v reklamě
Jaký obraz si nejlépe zapamatujeme?
Akustické obrazy
Působení barev v reklamě
Využití motivu strachu v reklamě
Erotika v reklamě
Humor v reklamě
Sociokulturní faktory tvorby reklamy
5 Jak zjistíme účinnost reklamy
Kdy je reklama účinná
Bariéry při působení reklamy
Druhy výzkumů efektivity reklamy
Příklady aplikovaného výzkumu reklamy
Výzkum cílových skupin
Testování návrhů a ověřování účinnosti reklamy
Analýza image
Image obchodního podniku
Psychologická analýza značky
Komunikace značek prostřednictvím jejich vlastností
Účinnost reklamy na internetu a sociálních sítích
Kodex reklamy 2005 – Rada pro reklamu
Shrnutí
Summary
Literatura
Rejstřík
Recenze
„Nový svět marketingu a marketingové komunikace 21. století seriózně a poutavě analyzuje již páté vydání publikace PSYCHOLOGIE REKLAMY. Nově akcentuje výrazné a dynamické zapojování nových sdělovacích technologií do procesů marketingové komunikace, upozorňuje na pozitivní i negativní stránky vlivu digitálního světa na formování individuálního i společenského vědomí. Jak ovlivní náš svět nástup umělé inteligence, která je již dnes nedílnou součástí některých marketingových komunikačních toků? Jaký vliv na náš spotřebitelský, ale i volnočasový život bude mít globalizace? Jak se budeme pohybovat ve světě virtuální reality? Tyto a další fenomény nám pomáhá analyzovat psychologie; a ve světě reklamy pak psychologie reklamy, které se autorka publikace úspěšně věnuje již řadu let.“
- Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., Člen Hlavního výboru ČMS
O Autorovi
Vysekalová JitkaV současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha a FSS MU Brno a na odborných konferencích.