0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Psychologie - základ úspěchu v práci

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
319
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 16.12.2017 19:20
i: 15993 n: 24724447r: 5137
Máte někdy pocit, že o úspěchu v pracovním životě rozhodují jiné faktory než výkonnost a odborné znalosti? Divíte se, proč váš spolužák ze střední školy dnes vydělává mnohem víc než vy? Brýlemi psychologů se podíváte, co pravděpodobně stojí za chováním vašich kolegů, šéfů, podřízených i zákazníků. Důležité a praktické poznatky psychologie vám pomůžou analyzovat obtížné situace a najít vhodnou strategii úspěšného jednání, pomohou vám bránit se manipulaci a ovlivňovat druhé pomocí psychologie. Budete postupovat od psychologie osobnosti přes psychologii úspěchu, komunikace, prodeje, vedení lidí až po psychologii konfliktu. Tato čtivá a srozumitelná knížka vám odhalí skutečná pravidla hry v běžném pracovním životě a stane se praktickým poradcem pro vaši kariéru a každodenní situace.

Z obsahu knihy Psychologie - základ úspěchu v práci

Předmluva 9
Úvod: Ze stromů do kanceláří 11
1. Malé dějiny psychologie 15
1.1 Co je to psychologie? 17
1.2 Jak to začalo? 17
1.3 Od Freuda až k dnešku - školy a směry v psychologii a terapii 18
1.3.1 Hlubinná psychologie a psychodynamický model 19
1.3.2 Psychologie chování 20
1.3.3 Kognitivní psychologie 20
1.3.4 Humanistická psychologie 21
1.3.5 Systemická psychologie 21
1.3.6 Neuropsychologie aneb Vítejte v pravěku 22
2. Psychologie osobnosti 29
2.1 Freud a ledovec 31
2.2 Konflikt - frustrace - neuróza 31
2.2.1 Každý člověk je trochu psycholog 31
2.2.2 Agrese a frustrace 32
2.2.3 Motivace a motiv 33
2.3Exkurz: Jak prodává reklama přírodní řízek aneb Žaludek psychologického stvoření 36
2.4 Obraz sebe sama - koncept sebe sama - vlastní ideál 37
2.5 Emoční inteligence a její význam v pracovním životě 42
2.6 Modely osobnosti a nauka o typech 43
3. Psychologie úspěchu 45
3.1 Chrám úspěchu 47
3.2 Psychická kompetence a pozitivní myšlení aneb Černé, nebo růžové brýle? 49
3.3 Postavte se neúspěchu 50
3.4 Rozdíl spočívá v cíli - plánování cílů jako psychologický faktor úspěchu 52
3.5 Plánování kariéry aneb Nenechte nic náhodě 57
4. Psychologie komunikace 59
4.1 Život je shluk nedorozumění 61
4.2 Základní pravidla komunikace 63
4.3 Roviny komunikace aneb To rozhodující se odehrává mezi řádky 64
4.3.1 Člověk se čtyřma ušima 65
4.3.2 Rovina procedurální: Jakým pravidlům podléhá komunikace? 68
4.3.3 Psychologicky účinná komunikace - žonglování ve všech rovinách 68
4.4 Slova jsou samý klam - záleží na jejich účinku 70
4.5 Účinné techniky rozhovoru 71
4.5.1 Kdo se ptá, ten vede 71
4.5.2 Psychologie informace aneb Jak se vyhnout nedorozumění 74
4.5.3 Aktivní naslouchání a zacházení s komunikačními bloky 76
4.5.4 Zrcadlení 79
4.6 Řeč těla - každý ji používá, ale málokdo jí rozumí 82
4.6.1 Interpretace řeči těla 84
4.6.2 Co nám prozrazují podvědomé signály 88
4.7 Uznání vás dovede dál 92
4.8 Rozpoznání tajných komunikačních vzorců 94
4.8.1 Oslovte nejoblíbenější komunikační kanál svého partnera 94
4.8.2 Vzorce pohybu očí aneb Ukaž mi, kam se díváš, a já ti řeknu, co si myslíš 96
4.9 Psychologicky úspěšné vedení rozhovoru 97
5. Psychologie prodeje 101
5.1 Umění ovlivňovat 103
5.1.1 Zákon odplaty: Ruka ruku myje 103
5.1.2 Zákon důslednosti: Co říká A, musí říct i B 104
5.1.3 Zákon kontrastu: Všechno je relativní 105
5.1.4 Zákon davu: Využití stádního pudu 106
5.1.5 Zákon atraktivity: Kdo se neumí usmívat, neměl by si otevírat firmu 107
5.1.6 Zákon autority: Odborná a úřední autorita znamenají mnoho 107
5.1.7 Zákon nedostatku: Zvláštní poptávka je po zboží množstevně
omezeném nebo nedostatkovém 108
5.2 Typologie charakteru zákazníka aneb Pan zákazník na pohovce 109
5.2.1 Clientulus hippus - racionální kůň 111
5.2.2 Clientulus capreolus - zdrženlivá srna 112
5.2.3 Clientulus canis - výbušný pes 115
5.2.4 Clientulus hippopotamus - rozvážný hroch 116
5.2.5 Clientulus camelopardalis - do sebe zahleděná žirafa 117
5.2.6 Clientulus simia - opičák všeználek 120
5.2.7 Clientulus rana - užvaněná žába 121
5.2.8 Clientulus vulpes - záludný lišák 123
5.3 Nemoci zákazníků aneb Jak čelit způsobům chování, které brzdí prodej 125
5.3.1 Diagnóza: Syndrom tlaku na cenu (levně za každou cenu) 125
5.3.2 Diagnóza: Multiplikovaná interpretace pravdy (když zákazníci lžou a blafují) 127
5.3.3 Diagnóza: Latentní rozhodovací kompetence (partner v jednání není tím, kdo o nákupu rozhoduje) 128
5.3.4 Diagnóza: Manicko-letargická euforie (zákazník vypadá nadšeně,
ale nic si nekoupí) 129
5.3.5 Diagnóza: Depresivní negativismus (zákazník si stěžuje
a všechno vidí černě) 130
5.3.6 Diagnóza: Akutní stornománie (nutkání rušit udělené zakázky) 131
5.3.7Diagnóza: Morbus odkladatoris (chronická nerozhodnost) 132
5.3.8 Diagnóza: Extrainzultativní komplex (zákazník vás uráží a ponižuje) 134
5.3.9 Diagnóza: Introinzultativní komplex (zákazník reaguje uraženě) 136
6. Psychologie vedení lidí 139
6.1 Zvláštní živočišný druh - vedoucí pracovník 141
6.2 Je všechno věcí přístupu? Vedení lidí a obraz člověka 143
6.3 Když není výsledek v pořádku 146
6.4 Vedení prostřednictvím zpětné vazby 147
6.5 Psychologické chyby při rozhovorech se spolupracovníky 151
6.5.1 Pozor na běžnou konverzaci 151
6.5.2 Oznámení rozhovoru 151
6.5.3 Minové pole hodnotícího pohovoru 152
6.6 Úkoly delegujte promyšleně 153
6.7 Vedení lidí a tým - psychologie skupiny 155
6.7.1 Fáze týmové spolupráce 155
6.7.2 Usměrňování skupinových procesů a porad 157
6.7.3 Interakce zaměřená na téma (TCI) 157
6.8 Vedení a změna 159
6.8.1 Logické roviny 160
6.8.2 Logické roviny při analýze konfliktu 162
7. Psychologie konfliktu 163
7.1 Život je sled konfliktů 165
7.2 Zpracování konfliktu 165
7.3 Naše osobnost se skládá z různých aspektů 167
7.4 Transakční analýza (TA) 167
7.4.1 Podrobněji o modelu 168
7.4.2 Analýza rozhovoru pomocí TA 170
7.4.3 Apel na dospělé ego 173
7.4.4 Transakční analýza a styly vedení 174
7.4.5 Transakční analýza a analýza her 174
7.4.6 Transakční analýza a analýza scénářů 176
7.4.7 Transakční analýza v běžném pracovním dni 178
7.5 Vnitřní tým 178
7.6 Shrnutí 180
7.7 Praktický příklad 181
Závěr: Terapeut v práci aneb Sám sobě koučem 185

Tištěná kniha

Datum vydání: 06. 06. 2008
Katalogové číslo: 2884
ISBN: 978-80-247-2444-7
Formát / stran: 167×240, 192 stran
Edice: Manažer
Psychologie - základ úspěchu v práci

Tištěná kniha

Datum vydání: 06. 06. 2008
Katalogové číslo: 2884
ISBN: 978-80-247-2444-7
Formát / stran: 167×240, 192 stran
Edice: Manažer

Psychologie - základ úspěchu v práci

Máte někdy pocit, že o úspěchu v pracovním životě rozhodují jiné faktory než výkonnost a odborné znalosti? Divíte se, proč váš spolužák ze střední školy dnes vydělává mnohem víc než vy? Brýlemi psychologů se podíváte, co pravděpodobně stojí za chováním vašich kolegů, šéfů, podřízených i zákazníků. Důležité a praktické poznatky psychologie vám pomůžou analyzovat obtížné situace a najít vhodnou strategii úspěšného jednání, pomohou vám bránit se manipulaci a ovlivňovat druhé pomocí psychologie. Budete postupovat od psychologie osobnosti přes psychologii úspěchu, komunikace, prodeje, vedení lidí až po psychologii konfliktu. Tato čtivá a srozumitelná knížka vám odhalí skutečná pravidla hry v běžném pracovním životě a stane se praktickým poradcem pro vaši kariéru a každodenní situace.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
319
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 16.12.2017 19:20
i: 15993 n: 24724447r: 5137

Z obsahu knihy Psychologie - základ úspěchu v práci

Předmluva 9
Úvod: Ze stromů do kanceláří 11
1. Malé dějiny psychologie 15
1.1 Co je to psychologie? 17
1.2 Jak to začalo? 17
1.3 Od Freuda až k dnešku - školy a směry v psychologii a terapii 18
1.3.1 Hlubinná psychologie a psychodynamický model 19
1.3.2 Psychologie chování 20
1.3.3 Kognitivní psychologie 20
1.3.4 Humanistická psychologie 21
1.3.5 Systemická psychologie 21
1.3.6 Neuropsychologie aneb Vítejte v pravěku 22
2. Psychologie osobnosti 29
2.1 Freud a ledovec 31
2.2 Konflikt - frustrace - neuróza 31
2.2.1 Každý člověk je trochu psycholog 31
2.2.2 Agrese a frustrace 32
2.2.3 Motivace a motiv 33
2.3Exkurz: Jak prodává reklama přírodní řízek aneb Žaludek psychologického stvoření 36
2.4 Obraz sebe sama - koncept sebe sama - vlastní ideál 37
2.5 Emoční inteligence a její význam v pracovním životě 42
2.6 Modely osobnosti a nauka o typech 43
3. Psychologie úspěchu 45
3.1 Chrám úspěchu 47
3.2 Psychická kompetence a pozitivní myšlení aneb Černé, nebo růžové brýle? 49
3.3 Postavte se neúspěchu 50
3.4 Rozdíl spočívá v cíli - plánování cílů jako psychologický faktor úspěchu 52
3.5 Plánování kariéry aneb Nenechte nic náhodě 57
4. Psychologie komunikace 59
4.1 Život je shluk nedorozumění 61
4.2 Základní pravidla komunikace 63
4.3 Roviny komunikace aneb To rozhodující se odehrává mezi řádky 64
4.3.1 Člověk se čtyřma ušima 65
4.3.2 Rovina procedurální: Jakým pravidlům podléhá komunikace? 68
4.3.3 Psychologicky účinná komunikace - žonglování ve všech rovinách 68
4.4 Slova jsou samý klam - záleží na jejich účinku 70
4.5 Účinné techniky rozhovoru 71
4.5.1 Kdo se ptá, ten vede 71
4.5.2 Psychologie informace aneb Jak se vyhnout nedorozumění 74
4.5.3 Aktivní naslouchání a zacházení s komunikačními bloky 76
4.5.4 Zrcadlení 79
4.6 Řeč těla - každý ji používá, ale málokdo jí rozumí 82
4.6.1 Interpretace řeči těla 84
4.6.2 Co nám prozrazují podvědomé signály 88
4.7 Uznání vás dovede dál 92
4.8 Rozpoznání tajných komunikačních vzorců 94
4.8.1 Oslovte nejoblíbenější komunikační kanál svého partnera 94
4.8.2 Vzorce pohybu očí aneb Ukaž mi, kam se díváš, a já ti řeknu, co si myslíš 96
4.9 Psychologicky úspěšné vedení rozhovoru 97
5. Psychologie prodeje 101
5.1 Umění ovlivňovat 103
5.1.1 Zákon odplaty: Ruka ruku myje 103
5.1.2 Zákon důslednosti: Co říká A, musí říct i B 104
5.1.3 Zákon kontrastu: Všechno je relativní 105
5.1.4 Zákon davu: Využití stádního pudu 106
5.1.5 Zákon atraktivity: Kdo se neumí usmívat, neměl by si otevírat firmu 107
5.1.6 Zákon autority: Odborná a úřední autorita znamenají mnoho 107
5.1.7 Zákon nedostatku: Zvláštní poptávka je po zboží množstevně
omezeném nebo nedostatkovém 108
5.2 Typologie charakteru zákazníka aneb Pan zákazník na pohovce 109
5.2.1 Clientulus hippus - racionální kůň 111
5.2.2 Clientulus capreolus - zdrženlivá srna 112
5.2.3 Clientulus canis - výbušný pes 115
5.2.4 Clientulus hippopotamus - rozvážný hroch 116
5.2.5 Clientulus camelopardalis - do sebe zahleděná žirafa 117
5.2.6 Clientulus simia - opičák všeználek 120
5.2.7 Clientulus rana - užvaněná žába 121
5.2.8 Clientulus vulpes - záludný lišák 123
5.3 Nemoci zákazníků aneb Jak čelit způsobům chování, které brzdí prodej 125
5.3.1 Diagnóza: Syndrom tlaku na cenu (levně za každou cenu) 125
5.3.2 Diagnóza: Multiplikovaná interpretace pravdy (když zákazníci lžou a blafují) 127
5.3.3 Diagnóza: Latentní rozhodovací kompetence (partner v jednání není tím, kdo o nákupu rozhoduje) 128
5.3.4 Diagnóza: Manicko-letargická euforie (zákazník vypadá nadšeně,
ale nic si nekoupí) 129
5.3.5 Diagnóza: Depresivní negativismus (zákazník si stěžuje
a všechno vidí černě) 130
5.3.6 Diagnóza: Akutní stornománie (nutkání rušit udělené zakázky) 131
5.3.7Diagnóza: Morbus odkladatoris (chronická nerozhodnost) 132
5.3.8 Diagnóza: Extrainzultativní komplex (zákazník vás uráží a ponižuje) 134
5.3.9 Diagnóza: Introinzultativní komplex (zákazník reaguje uraženě) 136
6. Psychologie vedení lidí 139
6.1 Zvláštní živočišný druh - vedoucí pracovník 141
6.2 Je všechno věcí přístupu? Vedení lidí a obraz člověka 143
6.3 Když není výsledek v pořádku 146
6.4 Vedení prostřednictvím zpětné vazby 147
6.5 Psychologické chyby při rozhovorech se spolupracovníky 151
6.5.1 Pozor na běžnou konverzaci 151
6.5.2 Oznámení rozhovoru 151
6.5.3 Minové pole hodnotícího pohovoru 152
6.6 Úkoly delegujte promyšleně 153
6.7 Vedení lidí a tým - psychologie skupiny 155
6.7.1 Fáze týmové spolupráce 155
6.7.2 Usměrňování skupinových procesů a porad 157
6.7.3 Interakce zaměřená na téma (TCI) 157
6.8 Vedení a změna 159
6.8.1 Logické roviny 160
6.8.2 Logické roviny při analýze konfliktu 162
7. Psychologie konfliktu 163
7.1 Život je sled konfliktů 165
7.2 Zpracování konfliktu 165
7.3 Naše osobnost se skládá z různých aspektů 167
7.4 Transakční analýza (TA) 167
7.4.1 Podrobněji o modelu 168
7.4.2 Analýza rozhovoru pomocí TA 170
7.4.3 Apel na dospělé ego 173
7.4.4 Transakční analýza a styly vedení 174
7.4.5 Transakční analýza a analýza her 174
7.4.6 Transakční analýza a analýza scénářů 176
7.4.7 Transakční analýza v běžném pracovním dni 178
7.5 Vnitřní tým 178
7.6 Shrnutí 180
7.7 Praktický příklad 181
Závěr: Terapeut v práci aneb Sám sobě koučem 185

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 319
E-kniha 160 -41 %
Tištěná 299
E-kniha 254
Tištěná 355
E-kniha 302
Tištěná 269
E-kniha 229
Tištěná 429
E-kniha 365

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace