0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Public relations a politika

Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6222
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
271  244 
Ihned ke stažení
i: 17708 n: 24766904r: 6222
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen
echá se snadno zmanipulovat.

Doprava ZDARMA končí za:

Z obsahu knihy Public relations a politika

Obsah 5
O autorovi 7
Předmluva 9
Úvodem 13
Sjednocení základních pojmů pro potřeby publikace 15
1. Politika public relations - geneze 21
1.1 Šaman, král a kardinál 21
1.2 Politika, věc veřejná 22
1.3 Moderní společnost a nová elita 23
1.4 Nástup public relations 26
1.5 Válečná propaganda a velká válka 27
1.6 E. L. Bernays, otec public relations 29
1.6.1 Formování občanského souhlasu 30
1.6.2 Revoluce, banány a CIA 31
1.6.3 Propaganda, blahobyt a demokracie 33
1.7 Joseph Goebbels, pán myšlenek třetí říše 35
1.7.1 Film, nacismus a politická propaganda 38
1.7.2 Věčný Žid (Der Ewige Jude) 39
1.7.3 Žid Süs (Jud Süs) 41
1.8 Propaganda a public relations 45
1.8.1 Propaganda v běhu času 45
1.8.2 Propaganda, pravda a vzdělání 48
1.8.3 Propaganda, rozlišení a charakteristika 49
1.8.4 Argumentační a rétorická manipulace - techniky 50
2. Public relations - teorie a praxe 53
2.1 Public relations, de? nice a vymezení pojmu 53
2.1.1 Public relations a veřejné mínění 54
2.1.2 Public relations, sociální kontrola a hegemonie elit 55
2.1.3 Public relations a ideologie 56
2.1.4 Public relations a propaganda 58
2.1.5 Public relations a etika 59
PUBLIC RELATIONS A POLITIKA
2.1.6 Public relations a psychologické operace 60
2.1.7 Public relations a agentury public relations 62
2.1.8 Public relations a marketing 64
2.1.9 Public relations a reklama 66
2.1.10 Public relations a marketingová komunikace 67
2.2 Public relations a regulace informačního toku 68
2.2.1 Public relations a publicita 69
2.2.2 Public relations a usměrňování informací 69
2.2.3 Aktivní public relations 71
2.2.4 Reaktivní public relations 75
2.3 Public relations a předání zájmového sdělení 75
2.3.1 Public relations, informační zdroje a komunikační kanály 78
2.4 Public relations a masová média 89
2.4.1 Masová média a současná společnost 90
2.4.2 Informační ? ltry 92
2.4.3 Informační ? ltry, taktika a strategie PR 95
2.4.4 Kritická škola a hegemonie elit 95
2.4.5 Dominantní zdroje a informační monopol 96
2.4.6 Kulturní imperialismus 98
2.4.7 Liberální paradigma konkurence 100
2.4.8 Chaotický tok a nástup nové hegemonie 101
2.4.9 Masová média a jejich společenská funkce 103
2.4.10 Základní vlivy na mediální a žurnalistické výstupy 104
2.4.11 Publikum a účinky masových médií 111
2.4.12 Účinky masových médií na jednotlivce 113
3. Public relations a politická praxe 119
3.1 Mocenská elita a vztahy s veřejností 119
3.1.1 Mocenská elita a politická třída 120
3.1.2 Koloběh elity a teorie elity 122
3.2 Politická propaganda a formování souhlasu 125
3.2.1 Politická propaganda a autorita 125
3.2.2 Politická propaganda a krycí organizace 132
3.2.3 Politická propaganda a politické instituty 135
3.2.4 Politická propaganda a informační manipulace 139
3.2.5 Politická propaganda a formování veřejného mínění 146
3.2.6 Politická propaganda a obraz nepřítele 149
3.2.7 Public relations a politický projev 151
4. Případové studie 155
4.1 PR a kauza raketové obrany USA ve východní Evropě (I. dějství) 155
4.1.1 Raketová základna, občanská veřejnost a formování souhlasu 159
4.1.2 Raketová základna USA a public relations české vlády 159
4.1.3 Vrtěti radarem aneb Občanská veřejnost se aktivizuje 162
4.2 PR a kauza raketové obrany USA ve východní Evropě (II. dějství) 165
4.3 PR a kauza regionálních válek 166
4.3.1 Rusko-gruzínská válka o Jižní Osetii 167
4.3.2 Lité olovo v pásmu Gazy 174
Závěrem 179
Použité zdroje 181

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.46MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Public relations a politika
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.46 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Public relations a politika

Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6222
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
271  244 
Ihned ke stažení
i: 17708 n: 24766904r: 6222
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen
echá se snadno zmanipulovat.

Doprava ZDARMA končí za:

Z obsahu knihy Public relations a politika

Obsah 5
O autorovi 7
Předmluva 9
Úvodem 13
Sjednocení základních pojmů pro potřeby publikace 15
1. Politika public relations - geneze 21
1.1 Šaman, král a kardinál 21
1.2 Politika, věc veřejná 22
1.3 Moderní společnost a nová elita 23
1.4 Nástup public relations 26
1.5 Válečná propaganda a velká válka 27
1.6 E. L. Bernays, otec public relations 29
1.6.1 Formování občanského souhlasu 30
1.6.2 Revoluce, banány a CIA 31
1.6.3 Propaganda, blahobyt a demokracie 33
1.7 Joseph Goebbels, pán myšlenek třetí říše 35
1.7.1 Film, nacismus a politická propaganda 38
1.7.2 Věčný Žid (Der Ewige Jude) 39
1.7.3 Žid Süs (Jud Süs) 41
1.8 Propaganda a public relations 45
1.8.1 Propaganda v běhu času 45
1.8.2 Propaganda, pravda a vzdělání 48
1.8.3 Propaganda, rozlišení a charakteristika 49
1.8.4 Argumentační a rétorická manipulace - techniky 50
2. Public relations - teorie a praxe 53
2.1 Public relations, de? nice a vymezení pojmu 53
2.1.1 Public relations a veřejné mínění 54
2.1.2 Public relations, sociální kontrola a hegemonie elit 55
2.1.3 Public relations a ideologie 56
2.1.4 Public relations a propaganda 58
2.1.5 Public relations a etika 59
PUBLIC RELATIONS A POLITIKA
2.1.6 Public relations a psychologické operace 60
2.1.7 Public relations a agentury public relations 62
2.1.8 Public relations a marketing 64
2.1.9 Public relations a reklama 66
2.1.10 Public relations a marketingová komunikace 67
2.2 Public relations a regulace informačního toku 68
2.2.1 Public relations a publicita 69
2.2.2 Public relations a usměrňování informací 69
2.2.3 Aktivní public relations 71
2.2.4 Reaktivní public relations 75
2.3 Public relations a předání zájmového sdělení 75
2.3.1 Public relations, informační zdroje a komunikační kanály 78
2.4 Public relations a masová média 89
2.4.1 Masová média a současná společnost 90
2.4.2 Informační ? ltry 92
2.4.3 Informační ? ltry, taktika a strategie PR 95
2.4.4 Kritická škola a hegemonie elit 95
2.4.5 Dominantní zdroje a informační monopol 96
2.4.6 Kulturní imperialismus 98
2.4.7 Liberální paradigma konkurence 100
2.4.8 Chaotický tok a nástup nové hegemonie 101
2.4.9 Masová média a jejich společenská funkce 103
2.4.10 Základní vlivy na mediální a žurnalistické výstupy 104
2.4.11 Publikum a účinky masových médií 111
2.4.12 Účinky masových médií na jednotlivce 113
3. Public relations a politická praxe 119
3.1 Mocenská elita a vztahy s veřejností 119
3.1.1 Mocenská elita a politická třída 120
3.1.2 Koloběh elity a teorie elity 122
3.2 Politická propaganda a formování souhlasu 125
3.2.1 Politická propaganda a autorita 125
3.2.2 Politická propaganda a krycí organizace 132
3.2.3 Politická propaganda a politické instituty 135
3.2.4 Politická propaganda a informační manipulace 139
3.2.5 Politická propaganda a formování veřejného mínění 146
3.2.6 Politická propaganda a obraz nepřítele 149
3.2.7 Public relations a politický projev 151
4. Případové studie 155
4.1 PR a kauza raketové obrany USA ve východní Evropě (I. dějství) 155
4.1.1 Raketová základna, občanská veřejnost a formování souhlasu 159
4.1.2 Raketová základna USA a public relations české vlády 159
4.1.3 Vrtěti radarem aneb Občanská veřejnost se aktivizuje 162
4.2 PR a kauza raketové obrany USA ve východní Evropě (II. dějství) 165
4.3 PR a kauza regionálních válek 166
4.3.1 Rusko-gruzínská válka o Jižní Osetii 167
4.3.2 Lité olovo v pásmu Gazy 174
Závěrem 179
Použité zdroje 181

O Autorovi

Ftorek Jozef
Studoval žurnalistiku a masovou komunikaci na Fakultě sociálních věd UK v Praze a na New York University v USA, kde také získal titul Master of Arts in Media Ecology (1998). V letech 1998–1999 působil jako redaktor zahraniční redakce zpravodajství TV Nova, později jako externí redaktor a reportér České televize (2000–2003). Získal cenné zkušenosti při práci tiskového mluvčího i jako account manager v agentuře public relations. Podílel se na přípravě mediální kampaně na podporu profesionalizace Armády ČR. Prošel vzdělávacím kurzem společnosti SMARTER Training & consulting, kde následně pracoval jako školitel a konzultant. Je garantem a autorem projektu MEDIA LEKTOR.CZ. Pedagogicky působí na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 1 947 
E-kniha 1 752 
Tištěná 305 
E-kniha 275 
Tištěná 399 
E-kniha 359 
Tištěná 416 
E-kniha 374 
Tištěná 254 
E-kniha 229 
Tištěná 849 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.