0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
249  212 
Za tři a více týdnůi
Dodání této knihy může trvat 3-6 týdnů, ve výjimečných případech i déle nebo nemusí být dodána vůbec. Nedoporučujeme objednat ji spolu s jinými knihami, aby se neprodloužila dodací doba celé objednávky.
Poslední aktualizace skladu 15. 10. 2024 13:54
i: 19333 n: 24740409r: 6985
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212  191 
Ihned ke stažení
i: 19334 n: 24776637r: 6985
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství.
Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

O autorech 7
Procesy budování vztahů 9
Příběh paní Věry a neziskovky Mladí čápi 11
Koncept 15
1. Moc a vliv 21
2. Public relations 29
Stanovení komunikační strategie 31
Firemní (organizační) kultura 32
Webové stránky a sociální sítě 34
Tištěné materiály 35
Přímá komunikace s významnými subjekty 36
Pořádání akcí 37
Publicita a vztahy s médii 39
3. Fundraising 45
Veřejná správa 47
Individuální dárci 49
Firmy 51
Nadace a nadační fondy 55
Ostatní instituce (ambasády, Rotary kluby apod.) 55
Příjmy z vlastní činnosti 56
4. Lobbing a obhajoba zájmů (advocacy) 59
Historie lobbingu 60
Pojmy, dělení, druhy a nástroje lobbingu 62
Naše pojetí lobbingu a obhajoby zájmů (advocacy) 64
Lobbing versus korupce 67
Lobbing a etika 69
Osoba lobbisty, jeho kompetence a obsah práce 72
5. Vyjednávání a pracovněspolečenský kontakt lobbisty se zainteresovanými stranami 79
Profil druhé strany 83
Pracovně společenský kontakt lobbisty se zainteresovanými stranami 85
6. Kuchařka úspěšného lobbisty: Od suroviny k pokrmu aneb Legislativní proces v kostce 95
Zákonodárná iniciativa 96
Vládní návrhy zákonů 97
Úloha zpravodaje a trojí čtení na půdě Poslanecké sněmovny 99
Role Senátu v zákonodárném procesu 101
Interpelace na členy vlády 102
Petice a jiná podání občanů 102
Kde najít informace o průběhu jednání obou parlamentních komor 102
Prosazování legislativních změn z pohledu neziskové organizace 103
Zásady efektivní komunikace se zákonodárci 106
Média jako pomocník 111
Úsporně, ale účinně... 113
Recepty k lobbistickému kontaktu - dopis, e-mail 115
Recepty k lobbistickému kontaktu - telefonát 116
Recepty k lobbistickému kontaktu - osobní jednání 117
7. Zkušenosti zajímavých osobností 119
Kateřina Jurigová 120
Petr Machálek 122
Alice Salomonová 123
Jiří Suchánek 126
Lenka Kohoutová 129
David Petr 131
Doslov 133
Slovník 135
Doporučená literatura a zdroje 137

Tištěná kniha

Datum vydání: 31.10.2012
Katalogové číslo: 3959
ISBN: 978-80-247-4040-9
Formát / stran: 167×240, 144 stran
Edice: Manažer
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.04MB | 3.04MB | 1.00MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Tištěná kniha

Datum vydání: 31.10.2012
Katalogové číslo: 3959
ISBN: 978-80-247-4040-9
Formát / stran: 167×240, 144 stran
Edice: Manažer
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.04 MB | 3.04 MB | 1.00 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
249  212 
Za tři a více týdnůi
Dodání této knihy může trvat 3-6 týdnů, ve výjimečných případech i déle nebo nemusí být dodána vůbec. Nedoporučujeme objednat ji spolu s jinými knihami, aby se neprodloužila dodací doba celé objednávky.
Poslední aktualizace skladu 15. 10. 2024 13:54
i: 19333 n: 24740409r: 6985
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212  191 
Ihned ke stažení
i: 19334 n: 24776637r: 6985
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství.
Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

O autorech 7
Procesy budování vztahů 9
Příběh paní Věry a neziskovky Mladí čápi 11
Koncept 15
1. Moc a vliv 21
2. Public relations 29
Stanovení komunikační strategie 31
Firemní (organizační) kultura 32
Webové stránky a sociální sítě 34
Tištěné materiály 35
Přímá komunikace s významnými subjekty 36
Pořádání akcí 37
Publicita a vztahy s médii 39
3. Fundraising 45
Veřejná správa 47
Individuální dárci 49
Firmy 51
Nadace a nadační fondy 55
Ostatní instituce (ambasády, Rotary kluby apod.) 55
Příjmy z vlastní činnosti 56
4. Lobbing a obhajoba zájmů (advocacy) 59
Historie lobbingu 60
Pojmy, dělení, druhy a nástroje lobbingu 62
Naše pojetí lobbingu a obhajoby zájmů (advocacy) 64
Lobbing versus korupce 67
Lobbing a etika 69
Osoba lobbisty, jeho kompetence a obsah práce 72
5. Vyjednávání a pracovněspolečenský kontakt lobbisty se zainteresovanými stranami 79
Profil druhé strany 83
Pracovně společenský kontakt lobbisty se zainteresovanými stranami 85
6. Kuchařka úspěšného lobbisty: Od suroviny k pokrmu aneb Legislativní proces v kostce 95
Zákonodárná iniciativa 96
Vládní návrhy zákonů 97
Úloha zpravodaje a trojí čtení na půdě Poslanecké sněmovny 99
Role Senátu v zákonodárném procesu 101
Interpelace na členy vlády 102
Petice a jiná podání občanů 102
Kde najít informace o průběhu jednání obou parlamentních komor 102
Prosazování legislativních změn z pohledu neziskové organizace 103
Zásady efektivní komunikace se zákonodárci 106
Média jako pomocník 111
Úsporně, ale účinně... 113
Recepty k lobbistickému kontaktu - dopis, e-mail 115
Recepty k lobbistickému kontaktu - telefonát 116
Recepty k lobbistickému kontaktu - osobní jednání 117
7. Zkušenosti zajímavých osobností 119
Kateřina Jurigová 120
Petr Machálek 122
Alice Salomonová 123
Jiří Suchánek 126
Lenka Kohoutová 129
David Petr 131
Doslov 133
Slovník 135
Doporučená literatura a zdroje 137

O Autorovi

Šedivý Marek
Ing. Marek Šedivý – ředitel obecně prospěšné společnosti Neziskovky.cz, lektor a konzultant. Absolvoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze a kurzy zaměřené na management, marketing, PR a lektorské dovednosti. Během čtyřměsíčního pobytu v rámci Fulbright-Masarykova stipendia absolvoval Mini MBA pro neziskové organizace na University of St. Thomas v Minneapolis. V lektorování a konzultantské praxi se zaměřuje na řízení neziskových organizací, fungování správních rad, public relations a marketing neziskových organizací. Externě spolupracuje s několika vysokými školami, kde přednáší témata týkající se řízení neziskových organizací. Je spoluautorem knih zaměřených na management neziskových organizací a publikuje v odborném tisku.
Medlíková Olga
Lektorka, konzultantka a moderátorka veřejných akcí. Absolvovala Pedagogickou fakultu v Ústí nad Labem a řadu výcviků v oblasti dramatické výchovy, lektorských a manažerských dovedností. Zaměřuje se na výcvik managementu, pracuje na projektech v oblasti neziskové sféry a státní správy. Mezi témata, která lektoruje, patří: prezentační dovednosti, sociální dovednosti (komunikace, řešení konfliktů, vyjednávání), manažerské dovednosti, společenský a protokolární kontakt a vedení manažerských pohovorů. Specializuje se na trénink mluvčích, argumentaci a rétoriku. Externě přednáší na Masarykově ústavu vyšších studií při ČVÚT Praha v rámci programu MBA. Je autorkou a spoluautorkou knih z oblasti managementu a sociálních dovedností, pravidelně přispívá do řady odborných periodik.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 212 
E-kniha 191 
Tištěná 149 
E-kniha 229 
Tištěná 212 
E-kniha 191 
Tištěná 99 
E-kniha 191 
E-kniha 267 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.