0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Reporting

3. rozšířené a aktualizované vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
319  239  -25 %
Poslední kusyi

Poslední aktualizace skladu 31.10.2020 2:37
i: 16463 n: 24727592r: 5509
E-kniha
PDF
271  203  -25 %
Ihned ke stažení
i: 16464 n: 24767086r: 5509
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Cílem reportingu je vytvořit komplexní systém informací a ukazatelů charakterizujících činnosti společností ve srozumitelné a uživatelsky přístupné podobě. Publikace se snaží pomocí praktických příkladů a ukázek upozornit na nejdůležitější zásady a také časté chyby při využití účetních informací při správě a řízení společností. Obsahuje konkrétní instruktážní postupy a návody, jak zlepšit informovanost a komunikaci mezi vlastníky, manažery, zaměstnanci a dalšími zainteresovanými stranami. První část se zaměřuje na systém kritérií měření výkonnosti společností jako celku a jejich vypovídací schopnost a možnosti transformace těchto kritérií na jednotlivé součásti (útvary, organizační jednotky) společností. Na tuto část navazuje oblast základních nástrojů a metod podporujících řízení a správu společností – sestavování rozpočtů, analýza odchylek, zjišťování výsledků hospodaření za útvary, segmenty a divize. V závěrečné části se publikace orientuje na kalkulace a alokace nákladů.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Tištěná kniha

Datum vydání: 16. 08. 2010
Katalogové číslo: 4343
ISBN: 978-80-247-2759-2
Formát / stran: 167×240, 224 stran

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 3.3MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Reporting
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 16. 08. 2010
Katalogové číslo: 4343
ISBN: 978-80-247-2759-2
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 3.3 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Reporting

3. rozšířené a aktualizované vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
319  239  -25 %
Poslední kusyi

Poslední aktualizace skladu 31.10.2020 2:37
i: 16463 n: 24727592r: 5509
E-kniha
PDF
271  203  -25 %
Ihned ke stažení
i: 16464 n: 24767086r: 5509
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Cílem reportingu je vytvořit komplexní systém informací a ukazatelů charakterizujících činnosti společností ve srozumitelné a uživatelsky přístupné podobě. Publikace se snaží pomocí praktických příkladů a ukázek upozornit na nejdůležitější zásady a také časté chyby při využití účetních informací při správě a řízení společností. Obsahuje konkrétní instruktážní postupy a návody, jak zlepšit informovanost a komunikaci mezi vlastníky, manažery, zaměstnanci a dalšími zainteresovanými stranami. První část se zaměřuje na systém kritérií měření výkonnosti společností jako celku a jejich vypovídací schopnost a možnosti transformace těchto kritérií na jednotlivé součásti (útvary, organizační jednotky) společností. Na tuto část navazuje oblast základních nástrojů a metod podporujících řízení a správu společností – sestavování rozpočtů, analýza odchylek, zjišťování výsledků hospodaření za útvary, segmenty a divize. V závěrečné části se publikace orientuje na kalkulace a alokace nákladů.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 262  -25 %
E-kniha 223  -25 %
Tištěná 404  -25 %
E-kniha 344  -25 %
Tištěná 89  -55 %
E-kniha 126  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.