0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Řízení a rozvoj lidí ve firmách

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2730
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Mezioborově zaměřená publikace využívá poznatky společenských věd, teorie organizace a řízení, personálního managementu a organizačního chování. Teoretické modely, závěry a doporučení, jak účinně řídit lidi a rozvíjet jejich potenciál, autorka tvořivým způsobem kombinuje s praktickými zkušenostmi ze své lektorské a konzultační praxe. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na základní pojmy (management a organizace) a dále na jednotlivé sociálněpsychologické faktory řízení – zejména na komunikaci, pracovní motivaci, vedení lidí, vzdělávání, rozvoj a organizační kulturu. Závěrečná kapitola se věnuje specifikům řízení pracovní síly v mezinárodních a globálních firmách. Kniha je určena nejen studentům oborů management a personální řízení; informace a návody v ní obsažené s výhodou budou moci využít také manažeři – nejen lidských zdrojů, ale všichni, kteří chtějí rozvinout své kompetence a rozšířit svůj rejstřík metod a technik práce s lidmi.

 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Řízení a rozvoj lidí ve firmách

1. Organizace a jejich řízení
1.1 Pojem a pojetí organizace
1.1.1 Typy organizací
1.2 Toerie organizace
1.3 Koncepce organizace a řízení - hlavní teorie a přístupy
1.3.1 Klasické koncepce organizace
1.3.2 Systémové (interakcionistické) pojetí

2. Řízení jako profese
2.1 Širší význam pojmu řízení - management
2.2 Kompetence -pojem, pojetí a význam pro firemní praxi
2.2.1 Vztah profesní kompetence a kvalifikace
2.2.2 Přístup k vymezení profesní kompetence
2.3 Profesní kompetence manažerů

3. Odpovědnost za řízení lidí ve firmě
3.1 Člověk v organizaci
3.2 Vývoj personální práce ve firmách - specialisté, nebo generalisté?
3.2.1 Od "pečovatelů" a správců dat ke strategickým partnerům
3.2.2 Nositelé řízení lidí ve firmě
3.3 Řízení pracovního výkonu
3.3.1 Teoretická východiska a systém řízení pracovního výkonu

4. Motivace a motivování lidí ve firmě
4.1 Proces motivace a jeho základní činitele
4.2 Pracovní motivace
4.2.1 Teorie (pracovní) motivace
4.2.2 Motivace k výkonu - rozpoznání motivačního ladění a motivační profil jedince
4.3 Motivace k řídící činnosti a motivování jako klíčová manažerská funkce
4.3.1 Význam a faktory motivování

5. Vedení lidí ve firmě
5.1 Managementship, nebo leadership? Rozdíly v pojetí práce s lidmi ve firmě
5.2 Vývoj úvah o způsobech vedení lidí ve firmě
5.2.1 Univerzalistické pojetí řízení a vedení lidí ve firmách
5.2.2 Situacionalizované přístupy k leadershipu
5.3 Aplikace situacionalizovaných přístupů k leadershipu v současné manažerské praxi
5.3.1 Využití modelu situačního leadershipu

6. Vzdělávání a rozvoj lidí ve firmě
6.1 Strategické přístupy k podnikovému vzdělávání
6.1.1 Cíl podnikového vzdělávání
6.2 systém podnikového vzdělávání
6.2.1 Plánování a řízení kariéry
6.2.2 Role manažerů v procesu vzdělávání a rozvoje lidí ve firmě
6.3 Fáze cyklu podnikového vzdělávání
6.3.1 Pojetí a měření efektivity podnikového vzdělávání
6.4 Koncepce učící se organizace

7. Systém efektivní komunikace a jeho uplatnění ve firemní praxi
7.1 Proces sociální komunikace
7.1.1 Typy a formy sociální komunikace
7.2 Firemní komunikace
7.2.1 Systém firemní komunikace
7.2.2 Charakteristiky firemní komunikace
7.2.3 Komunikační toky a prostředky
7.2.4 Přenos informací - sdělování informací a významů
7.3 Analýza a hodnocení efektivity systému vnitrofiremní komunikace

8. Firemní kultura - svorník sociálně-psychologických faktorů řízení
8.1 Definice pojmu firemní kultura a vymezení jeho základních vztahů
8.1.1 Struktura, složky a prostředky firemní kultury
8.2 Charakteristiky firemní kultury
8.2.1 Typologie firemní kultury
8.3 Firemní kultura a procesy řízení
8.3.1 Řízení a rozvíjení firemní kultury
8.3.2 Změna firemní kultury
8.4 Kultura mezinárodní firmy
8.4.1 Strategie zaměstnávání lidí v mezinárodním prostředí a základní přístupy k formování firemní kultury mezinárodních firem
8.4.2 Vymezení vztahu mezi národní a firemní kulturou - kritéria hodnocení interkulturní rozdílnosti

Soupis bibliografie bibliografických citací

Rejstřík věcný

Rejstřík jmenný

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Řízení a rozvoj lidí ve firmách byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 339 
E-kniha 288 
Svatoš Miroslav a kolektiv
Tištěná 319 
E-kniha 271 
Tištěná 212 
E-kniha 180 
Tištěná 416 
E-kniha 354 
Tištěná 229 
E-kniha 195 

Řízení a rozvoj lidí ve firmách

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2730
Mezioborově zaměřená publikace využívá poznatky společenských věd, teorie organizace a řízení, personálního managementu a organizačního chování. Teoretické modely, závěry a doporučení, jak účinně řídit lidi a rozvíjet jejich potenciál, autorka tvořivým způsobem kombinuje s praktickými zkušenostmi ze své lektorské a konzultační praxe. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na základní pojmy (management a organizace) a dále na jednotlivé sociálněpsychologické faktory řízení – zejména na komunikaci, pracovní motivaci, vedení lidí, vzdělávání, rozvoj a organizační kulturu. Závěrečná kapitola se věnuje specifikům řízení pracovní síly v mezinárodních a globálních firmách. Kniha je určena nejen studentům oborů management a personální řízení; informace a návody v ní obsažené s výhodou budou moci využít také manažeři – nejen lidských zdrojů, ale všichni, kteří chtějí rozvinout své kompetence a rozšířit svůj rejstřík metod a technik práce s lidmi.

 
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Řízení a rozvoj lidí ve firmách

1. Organizace a jejich řízení
1.1 Pojem a pojetí organizace
1.1.1 Typy organizací
1.2 Toerie organizace
1.3 Koncepce organizace a řízení - hlavní teorie a přístupy
1.3.1 Klasické koncepce organizace
1.3.2 Systémové (interakcionistické) pojetí

2. Řízení jako profese
2.1 Širší význam pojmu řízení - management
2.2 Kompetence -pojem, pojetí a význam pro firemní praxi
2.2.1 Vztah profesní kompetence a kvalifikace
2.2.2 Přístup k vymezení profesní kompetence
2.3 Profesní kompetence manažerů

3. Odpovědnost za řízení lidí ve firmě
3.1 Člověk v organizaci
3.2 Vývoj personální práce ve firmách - specialisté, nebo generalisté?
3.2.1 Od "pečovatelů" a správců dat ke strategickým partnerům
3.2.2 Nositelé řízení lidí ve firmě
3.3 Řízení pracovního výkonu
3.3.1 Teoretická východiska a systém řízení pracovního výkonu

4. Motivace a motivování lidí ve firmě
4.1 Proces motivace a jeho základní činitele
4.2 Pracovní motivace
4.2.1 Teorie (pracovní) motivace
4.2.2 Motivace k výkonu - rozpoznání motivačního ladění a motivační profil jedince
4.3 Motivace k řídící činnosti a motivování jako klíčová manažerská funkce
4.3.1 Význam a faktory motivování

5. Vedení lidí ve firmě
5.1 Managementship, nebo leadership? Rozdíly v pojetí práce s lidmi ve firmě
5.2 Vývoj úvah o způsobech vedení lidí ve firmě
5.2.1 Univerzalistické pojetí řízení a vedení lidí ve firmách
5.2.2 Situacionalizované přístupy k leadershipu
5.3 Aplikace situacionalizovaných přístupů k leadershipu v současné manažerské praxi
5.3.1 Využití modelu situačního leadershipu

6. Vzdělávání a rozvoj lidí ve firmě
6.1 Strategické přístupy k podnikovému vzdělávání
6.1.1 Cíl podnikového vzdělávání
6.2 systém podnikového vzdělávání
6.2.1 Plánování a řízení kariéry
6.2.2 Role manažerů v procesu vzdělávání a rozvoje lidí ve firmě
6.3 Fáze cyklu podnikového vzdělávání
6.3.1 Pojetí a měření efektivity podnikového vzdělávání
6.4 Koncepce učící se organizace

7. Systém efektivní komunikace a jeho uplatnění ve firemní praxi
7.1 Proces sociální komunikace
7.1.1 Typy a formy sociální komunikace
7.2 Firemní komunikace
7.2.1 Systém firemní komunikace
7.2.2 Charakteristiky firemní komunikace
7.2.3 Komunikační toky a prostředky
7.2.4 Přenos informací - sdělování informací a významů
7.3 Analýza a hodnocení efektivity systému vnitrofiremní komunikace

8. Firemní kultura - svorník sociálně-psychologických faktorů řízení
8.1 Definice pojmu firemní kultura a vymezení jeho základních vztahů
8.1.1 Struktura, složky a prostředky firemní kultury
8.2 Charakteristiky firemní kultury
8.2.1 Typologie firemní kultury
8.3 Firemní kultura a procesy řízení
8.3.1 Řízení a rozvíjení firemní kultury
8.3.2 Změna firemní kultury
8.4 Kultura mezinárodní firmy
8.4.1 Strategie zaměstnávání lidí v mezinárodním prostředí a základní přístupy k formování firemní kultury mezinárodních firem
8.4.2 Vymezení vztahu mezi národní a firemní kulturou - kritéria hodnocení interkulturní rozdílnosti

Soupis bibliografie bibliografických citací

Rejstřík věcný

Rejstřík jmenný

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 382 
E-kniha 325 
Tištěná 149 
E-kniha 216 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.