0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Rozvoj zdravého sebevědomí žáka

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 5400
E-kniha
PDF
152
Ihned ke stažení
i: 16332 n: 24762357r: 5400
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Sebevědomí je základním stavebním kamenem sebepojetí člověka. Renomovaná česká autorka, PhDr. Daniela Sedláčková, se tentokrát zaměřila na sebevědomí žáka. Jak se žák vidí v konkrétních denních situacích? Jaký je jeho pohled na dané skutečnosti? Ve své nové publikaci se snaží zejména ukázat, že kritériem úspěšného psychosociálního začlenění žáka do vzdělávacího procesu je osobní spokojenost vztahující se k sebepojetí dítěte. Knihu ocení zejména učitelé, vychovatelé, výchovní poradci a studenti pedagogických oborů.

Z obsahu knihy Rozvoj zdravého sebevědomí žáka

I. Teoretická část

Předmluva

1. Úvod do problematiky
1.1 Teoretické vymezení konceptu já
1.2 Strukturální složky sebepojetí
1.3 Základní terminologie

2. Sebevědomí
2.1 Vymezení pojmu sebevědomí
2.2 Utváření sebevědomí -vývojově psychologické hledisko
2.3 Vnitřní vlivy působící na sebevědomí žáka
2.3.1 Psychické dispozice
2.3.2 Fyzické dispozice
2.4 Vnější vlivy působící na sebevědomí žáka
2.4.1 Rodina
2.4.2 Škola
2.4.3 Vrstevnická skupina
2.4.4. Média - vliv oceňování hodnoty člověka ve společnosti
2.5 Důsledky nízkého sebevědomí - komplex méněcennosti
2.6 Důsledky příliš vysokého sebevědomí - pocit všemohoucnosti
2.7 Význam zdravého sebevědomí
2.8 Diagnostické možnosti zjištění sebevědomí žáka

3. Možnosti rozvoje zdravého sebevědomí žáka
3.1 Kooperativní vyučování
3.2 Asertivita
3.3 Dramatická výchova
3.4 Osobnostní a sociální výchova
3.5 Rané čtenářství

II. Empirická část

4. Koncipování vlastního výzkumu
4.1 Vymezení výzkumného problému
4.2 Charakteristika a cíl empirického šetření
4.3 Realizace výzkumu

5. Metodologický přístup
5.1 Výzkumné hypotézy
5.2 Popis výzkumného vzorku
5.3 Metody a techniky zkoumání
5.3.1 Dotazník "sebevědomí žákaa"
5.3.2 Školní prospěch

6. Zpracování výstupů výzkumů
6.1 Kvantitativní interpretace výsledků výzkumu ve vztahu ke stanoveným hypotézám
6.2 Kvalitativní interpretace výsledků výzkumu vzhledem ke stanoveným hypotézám

Shrnutí - závěrečná diskuze

Přílohy

Seznam literatury

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Rozvoj zdravého sebevědomí žáka
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Rozvoj zdravého sebevědomí žáka

Sebevědomí je základním stavebním kamenem sebepojetí člověka. Renomovaná česká autorka, PhDr. Daniela Sedláčková, se tentokrát zaměřila na sebevědomí žáka. Jak se žák vidí v konkrétních denních situacích? Jaký je jeho pohled na dané skutečnosti? Ve své nové publikaci se snaží zejména ukázat, že kritériem úspěšného psychosociálního začlenění žáka do vzdělávacího procesu je osobní spokojenost vztahující se k sebepojetí dítěte. Knihu ocení zejména učitelé, vychovatelé, výchovní poradci a studenti pedagogických oborů.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 5400
E-kniha
PDF
152
Ihned ke stažení
i: 16332 n: 24762357r: 5400

Z obsahu knihy Rozvoj zdravého sebevědomí žáka

I. Teoretická část

Předmluva

1. Úvod do problematiky
1.1 Teoretické vymezení konceptu já
1.2 Strukturální složky sebepojetí
1.3 Základní terminologie

2. Sebevědomí
2.1 Vymezení pojmu sebevědomí
2.2 Utváření sebevědomí -vývojově psychologické hledisko
2.3 Vnitřní vlivy působící na sebevědomí žáka
2.3.1 Psychické dispozice
2.3.2 Fyzické dispozice
2.4 Vnější vlivy působící na sebevědomí žáka
2.4.1 Rodina
2.4.2 Škola
2.4.3 Vrstevnická skupina
2.4.4. Média - vliv oceňování hodnoty člověka ve společnosti
2.5 Důsledky nízkého sebevědomí - komplex méněcennosti
2.6 Důsledky příliš vysokého sebevědomí - pocit všemohoucnosti
2.7 Význam zdravého sebevědomí
2.8 Diagnostické možnosti zjištění sebevědomí žáka

3. Možnosti rozvoje zdravého sebevědomí žáka
3.1 Kooperativní vyučování
3.2 Asertivita
3.3 Dramatická výchova
3.4 Osobnostní a sociální výchova
3.5 Rané čtenářství

II. Empirická část

4. Koncipování vlastního výzkumu
4.1 Vymezení výzkumného problému
4.2 Charakteristika a cíl empirického šetření
4.3 Realizace výzkumu

5. Metodologický přístup
5.1 Výzkumné hypotézy
5.2 Popis výzkumného vzorku
5.3 Metody a techniky zkoumání
5.3.1 Dotazník "sebevědomí žákaa"
5.3.2 Školní prospěch

6. Zpracování výstupů výzkumů
6.1 Kvantitativní interpretace výsledků výzkumu ve vztahu ke stanoveným hypotézám
6.2 Kvalitativní interpretace výsledků výzkumu vzhledem ke stanoveným hypotézám

Shrnutí - závěrečná diskuze

Přílohy

Seznam literatury

Zařazena v kategoriích

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 269
Tištěná 355
E-kniha 302
Tištěná 149
E-kniha 127
Tištěná 185
Tištěná 99

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.