0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Skvělé služby

Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 17.12.2017 8:26
i: 20853 n: 24747118r: 7736
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
212
Ihned ke stažení
i: 20854 n: 24784588r: 7736
Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb u nás. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb, které to myslí s klienty skutečně vážně a které dávají do inovací vždy něco navíc. Na tvorbě knihy se podílelo přes čtyřicet odborníků, manažerů a podnikatelů, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Najdete v ní také devět pečlivě vybraných moderních nástrojů pro zlepšování vašich služeb, které vám pomohou začít. Publikace Skvělé služby je zkrátka kniha, na kterou už dlouho čekáte.

Z obsahu knihy Skvělé služby

Proč kniha o službách v Česku? 11
Káva, megafon a digitální domorodci 19
Jak vypadá skvělá služba? 37
Co je design služeb? 57
Lepší služby krok za krokem 67
Pusťte se do toho! 83
Devět nástrojů pro zlepšování služeb 89
Kdo pro vás knihu napsal? 148
Bez vás by to nešlo 152
Inspirace 156
Poznámky 159

Tištěná kniha

Datum vydání: 19. 03. 2013
Katalogové číslo: 3996
ISBN: 978-80-247-4711-8
Formát / stran: 144×207, 160 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 13.1MB | 0.9MB | 7.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Skvělé služby

Tištěná kniha

Datum vydání: 19. 03. 2013
Katalogové číslo: 3996
ISBN: 978-80-247-4711-8
Formát / stran: 144×207, 160 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 13.1MB | 0.9MB | 7.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Skvělé služby

Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou
Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb u nás. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb, které to myslí s klienty skutečně vážně a které dávají do inovací vždy něco navíc. Na tvorbě knihy se podílelo přes čtyřicet odborníků, manažerů a podnikatelů, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Najdete v ní také devět pečlivě vybraných moderních nástrojů pro zlepšování vašich služeb, které vám pomohou začít. Publikace Skvělé služby je zkrátka kniha, na kterou už dlouho čekáte.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 17.12.2017 8:26
i: 20853 n: 24747118r: 7736
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
212
Ihned ke stažení
i: 20854 n: 24784588r: 7736

Z obsahu knihy Skvělé služby

Proč kniha o službách v Česku? 11
Káva, megafon a digitální domorodci 19
Jak vypadá skvělá služba? 37
Co je design služeb? 57
Lepší služby krok za krokem 67
Pusťte se do toho! 83
Devět nástrojů pro zlepšování služeb 89
Kdo pro vás knihu napsal? 148
Bez vás by to nešlo 152
Inspirace 156
Poznámky 159

O Autorovi

Hazdra Adam

Je konzultantem Jihomoravského inovačního centra v Brně, kde propojuje lidi, vylepšuje služby a radí firmám, jak na základě znalostí trhu a zákaznického chování udělat svým klientům skvělé zážitk y. Dříve pracoval pro výzkumnou a poradenskou společnost IDC jako analytik a pro mediální společnost Newton Media jako produktový manažer. Jako externí konzultant spolupracoval s řadou dalších malých i velkých firem a nekomerčních organizací. Vystudoval řízení inovací na University of Manchester. Jeho cílem je pomoci lidem dělat skvělé služby, i když ví, že je to setsakramentsky těžké.

Jiřinová Kateřina

Aktuálně studuje Ph.D. na VŠE v Praze se zaměřením na inovace ve službách. Má na starost organizaci předmětu "Management inovacíí" pro 150 lidí, který pojímá v duchu "výuka jako službaa". Směřuje k modelu výuka-výzkum-firma se zaměřením na inovace ve službách a design služeb. Koordinovala řadu menších a středně velkých projektů, jako např. konferenci Innovation Day 2011. Má vystudovanou biomed icínskou techniku na ČVUT a management na VŠE. Do budoucna by velmi ráda pomohla nastartovat designování (nejen) veřejných služeb v Česku.

Kypus Lukáš

Pracuje ve společnostech NFCengine, kde navrhuje neplatební služby, které využívají inovativní technologii NFC (Near Field Communication), a v PagePulse, kde pomáhá poskytovatelům on-line služeb měřit zákaznickou zkušenost. Přináší do Evropy školicí a konzultantskou platformu NFC Boot Camp a propaguje NFC. V minulosti přes 10 let sbíral zkušenosti na různých pozicích u českých i zahraničních posky tovatelů IT služeb. Rád začíná nové projekty a iniciativy.

Harazínová Veronika

Pracuje v České spořitelně na pozici podporující inovace, design služeb a znalost českého a zahraničního finančního trhu. V oblasti bankovnictví se pohybuje již více než 10 let, před ČS prošl a Komerční bankou a Oberbank. Pracovala také jako obchodní a provozní ředitelka soukromé kliniky. Na klinice se zaměřovala na proklientský přístup a aktivně se zasazovala o zlepšování produktového por tfolia a procesního řízení. Nyní se pod hlavičkou ČS snaží rozproudit téma inovací a kvality poskytovaných služeb.

Lunga Vojtěch

Je grafik na volné noze. Má bohaté zkušenosti jako grafický designér, kreativec a marketingový konzultant. Zajímá se o vizuální komunikaci v sociální interakci.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 161
Tištěná 999
Tištěná 219
E-kniha 110 -41 %
Tištěná 1 059

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace