0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Sociální dovednosti v mateřské škole

Aktivity k minimalizaci nevhodného chování v předškolním věku a posilování sociálních dovedností

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299  254  -15 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 04. 07. 2022 13:45
i: 41675 n: 27133611r: 12647
E-kniha
PDF
254  178  -30 %
Ihned ke stažení
i: 42641 n: 27146727r: 12647
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. 

Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině.

Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom klást důraz na to, aby skutečně porozuměly, proč je dodržování určitých zásad společenského chování nutné a přínosné.

Součástí publikace je bohatý obrazový materiál, který je nedílnou součástí zprostředkování.

Z obsahu knihy Sociální dovednosti v mateřské škole

Předmluva

I. Stimulace a rozvoj základních sociálních dovedností
1. Úvod do programu, seznámení se s klíčovými postavami programu
2. Adaptace na nové prostředí
3. Otázky a odpovědi 
4. Proč se lidé zdraví?
5. Proč používáme slova prosím a děkuji?
6. Kdy je vhodné odmítnout nabízenou pomoc?
7. Proč si přejeme navzájem něco dobrého?
8. Proč je dobré dodržovat čistotu a základní hygienické návyky?
9. Proč je dobré dodržovat pořádek?
10. Proč je dobré umět se soustředit, zklidnit a relaxovat? 
11. Proč je dobré dbát na bezpečnost? Jak souvisí bezpečnost se zklidněním se?
12. Proč je dobré učit se spolupracovat?

II. Jak ovládat své chování?
13. Seberegulace chování (I. část)
14. Seberegulace chování (II. část)
15. Seberegulace chování (III. část) 
16. Seberegulace chování (IV. část) 

Několik slov na závěr programu
Seznam použitých zdrojů 
Seznam příloh

Tištěná kniha

Datum vydání: 27.01.2022
Katalogové číslo: 27089
ISBN: 978-80-271-3361-1
Formát / stran: 207×288, 152 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 17.34MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Sociální dovednosti v mateřské škole
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 27.01.2022
Katalogové číslo: 27089
ISBN: 978-80-271-3361-1
Formát / stran: 207×288, 152 stran
Edice: Pedagogika
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 17.34 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Sociální dovednosti v mateřské škole

Aktivity k minimalizaci nevhodného chování v předškolním věku a posilování sociálních dovedností

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299  254  -15 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 04. 07. 2022 13:45
i: 41675 n: 27133611r: 12647
E-kniha
PDF
254  178  -30 %
Ihned ke stažení
i: 42641 n: 27146727r: 12647
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. 

Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině.

Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom klást důraz na to, aby skutečně porozuměly, proč je dodržování určitých zásad společenského chování nutné a přínosné.

Součástí publikace je bohatý obrazový materiál, který je nedílnou součástí zprostředkování.

Z obsahu knihy Sociální dovednosti v mateřské škole

Předmluva

I. Stimulace a rozvoj základních sociálních dovedností
1. Úvod do programu, seznámení se s klíčovými postavami programu
2. Adaptace na nové prostředí
3. Otázky a odpovědi 
4. Proč se lidé zdraví?
5. Proč používáme slova prosím a děkuji?
6. Kdy je vhodné odmítnout nabízenou pomoc?
7. Proč si přejeme navzájem něco dobrého?
8. Proč je dobré dodržovat čistotu a základní hygienické návyky?
9. Proč je dobré dodržovat pořádek?
10. Proč je dobré umět se soustředit, zklidnit a relaxovat? 
11. Proč je dobré dbát na bezpečnost? Jak souvisí bezpečnost se zklidněním se?
12. Proč je dobré učit se spolupracovat?

II. Jak ovládat své chování?
13. Seberegulace chování (I. část)
14. Seberegulace chování (II. část)
15. Seberegulace chování (III. část) 
16. Seberegulace chování (IV. část) 

Několik slov na závěr programu
Seznam použitých zdrojů 
Seznam příloh

O Autorovi

Michalová Zdeňka
Speciální pedagožka a psycholožka se celý svůj profesní život zabývá problematikou osob s poruchami učení, s poruchami chování, s mentálním postižením a částečně s poruchami autistického spektra.

Nejprve vystudovala obor speciální pedagogika pro učitele ŠMVZP na Pedagogické fakultě UK v Praze, z něhož zde postupně získala doktoráty. Magisterským titulem ukončila studium jednooborové psychologie na Filozofické fakultě UK.
Kratochvílová Alžběta
Vystudovala střední zdravotnickou školu, obor fyzioterapie. Dále Pedagogickou fakultu UK, obor speciální pedagogika. Je absolventkou psychoterapeutického výcviku v Gestalt terapii.

Prakticky celý profesní život pracuje v oboru pedagogicko-psychologického poradenství s osobami s poruchami učení, chování, s poruchou autistického spektra a s mentálním postižením.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 144  -15 %
E-kniha 101  -30 %
Tištěná 237  -15 %
E-kniha 166  -30 %
Tištěná 280  -15 %
E-kniha 196  -30 %
Tištěná 297  -15 %
E-kniha 208  -30 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.