0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Sociologie organizace

- 30 % z DMOC
Sociologie organizace
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5091
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
144  101  -30 %
Ihned ke stažení
i: 24480 n: 24768137r: 5091
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF
Kniha nás vede do světa, jehož jsme tvůrci: do světa organizací. Jejich význam rostl spolu s civilizačním vývojem a dnes si neumíme svůj každodenní život bez nich představit. Budeme poznávat organizace jako formální sociální útvary, ve kterých je vykonávána moc (nebudeme tedy věnovat pozornost neformálním sociálním skupinám). Cestu začneme otázkou "Co to jsou ty organizace??", na niž budeme hledat odpověď v úvahách o sociálním konstruování reality. Odpověď nám umožní tázat se "Proč tady jsou ty organizace??" a uvažovat poté o jejich nejvýznamnějších znacích. Třetí milník na cestě vytyčíme položením otázky "Co to v těch organizacích dělají??" a odpovědi nás vrátí na začátek naší cesty, k aktérovi. V jeho mysli organizace začíná a končí, jeho aktivitami žije. Poslední metou na naší cestě bude naznačení možnosti hledání odpovědi na otázku "Co ty organizace mezi sebou mají??", kterou opustíme mikrosvět jednotlivých organizací a nakročíme do světa rozmanitosti jejich vztahů.

Black Friday - 30 % končí za:

Z obsahu knihy Sociologie organizace

Předmluva

1. Organizace jako sociální konstrukt
aneb Co to jsou ty organizace?
1.1 Na začátku je jednající aktér
1.2 Aktér jedná v čase
1.3 Aktér jedná v prostoru
1.4 Sociální interakce v časoprostoru
1.5 Sociální konstruování reality
1.6 Organizace jako sociální konstrukt
Cvičení
Závěr

2. Organizace jako nástroj
aneb Proč tady jsou ty organizace?
2.1 Znaky organizace
2.2 Instrumentálnost organizace
2.3 Formálnost organizace
2.4 Struktura organizace
2.5 Kultura organizace
Závěr
Cvičení

3. Organizace jako sociální útvar
aneb Co to dělají v těch organizacích?
3.1 Aktér a cíle organizace
3.2 Aktér a struktura organizace
3.3 Aktér a moc v organizaci
Závěr
Cvičení

4. Organizace jako aktér
aneb Co to ty organizace mezi sebou mají?
4.1 Rozmanitost organizací
4.2 Svět organizací
Závěr
Cvičení

Rejstřík

Literatura

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.30MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 30 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Sociologie organizace

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.30 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Sociologie organizace

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5091
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
144  101  -30 %
Ihned ke stažení
i: 24480 n: 24768137r: 5091
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha nás vede do světa, jehož jsme tvůrci: do světa organizací. Jejich význam rostl spolu s civilizačním vývojem a dnes si neumíme svůj každodenní život bez nich představit. Budeme poznávat organizace jako formální sociální útvary, ve kterých je vykonávána moc (nebudeme tedy věnovat pozornost neformálním sociálním skupinám). Cestu začneme otázkou "Co to jsou ty organizace??", na niž budeme hledat odpověď v úvahách o sociálním konstruování reality. Odpověď nám umožní tázat se "Proč tady jsou ty organizace??" a uvažovat poté o jejich nejvýznamnějších znacích. Třetí milník na cestě vytyčíme položením otázky "Co to v těch organizacích dělají??" a odpovědi nás vrátí na začátek naší cesty, k aktérovi. V jeho mysli organizace začíná a končí, jeho aktivitami žije. Poslední metou na naší cestě bude naznačení možnosti hledání odpovědi na otázku "Co ty organizace mezi sebou mají??", kterou opustíme mikrosvět jednotlivých organizací a nakročíme do světa rozmanitosti jejich vztahů.

Black Friday - 30 % končí za:

Z obsahu knihy Sociologie organizace

Předmluva

1. Organizace jako sociální konstrukt
aneb Co to jsou ty organizace?
1.1 Na začátku je jednající aktér
1.2 Aktér jedná v čase
1.3 Aktér jedná v prostoru
1.4 Sociální interakce v časoprostoru
1.5 Sociální konstruování reality
1.6 Organizace jako sociální konstrukt
Cvičení
Závěr

2. Organizace jako nástroj
aneb Proč tady jsou ty organizace?
2.1 Znaky organizace
2.2 Instrumentálnost organizace
2.3 Formálnost organizace
2.4 Struktura organizace
2.5 Kultura organizace
Závěr
Cvičení

3. Organizace jako sociální útvar
aneb Co to dělají v těch organizacích?
3.1 Aktér a cíle organizace
3.2 Aktér a struktura organizace
3.3 Aktér a moc v organizaci
Závěr
Cvičení

4. Organizace jako aktér
aneb Co to ty organizace mezi sebou mají?
4.1 Rozmanitost organizací
4.2 Svět organizací
Závěr
Cvičení

Rejstřík

Literatura

O Autorovi

Novotná Eliška
1. Autorka působí v oboru sociologie, kterou vystudovala na Karlově univerzitě v roce 1966. Po dostudování působila jako asistentka na AMU a studovala postgraduálně, titul kandidátky věd jí bylo znemožněno obhájit v roce 1969 z politických důvodů. V letech 1969 – 1990 působila mimo obor z důvodu politické perzekuce a pracovala převážně manuálně. V roce 1986 se vystěhovala z Prahy do jižních Čech. Od července 1990 působila jako odborná asistentka pro obor sociologie na několika fakultách Jihočeské univerzity, nyní přednáší sociologii na Fakultě managementu VŠE v Jindřichově Hradci, kde vede katedru společenských věd. Je řešitelkou řady vědeckých projektů a realizovala desítky sociologických výzkumů. V roce 2010 obhájila titul Ph.D.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 349  -30 %
E-kniha 297  -30 %
E-kniha 137  -30 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.