Specifika marketingu luxusních značek
- 25 % z DMOC
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339 Kč 254 Kč -25 %Ušetříte 85 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 13. 12. 2024 3:42
i: 45301 n: 27139217r: 13534 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
288 Kč 216 Kč -25 %Ušetříte 72 Kč
Ihned ke stažení
i: 45855 n: 27169863r: 13534 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.
V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.
Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
O autorce
Úvod
1. Svět luxusu
1.1 Vymezení luxusního světa
1.2 Charakteristika luxusních značek
1.3 Hlavní skupiny na trhu luxusních značek
1.3.1 LVMH: Moët Hennessy-Louis Vuitton SE
1.3.2 Kering SA (dříve PPR)
1.3.3 The Estée Lauder Companies Inc.
1.3.4 Compagnie Financière Richemont SA
1.3.5 Ostatní skupiny luxusních značek
1.4 Charakteristika samostatných luxusních značek
1.4.1 Chanel
1.4.2 Hermès
1.4.3 Rolex
1.4.4 Ostatní samostatné luxusní značky
1.5 Shrnutí: Příběhy silných značek a osobností
2. Specifika řízení luxusních značek
2.1 Aspekty současného luxusu
2.1.1 Luxusní značka
2.1.2 Jedinečnost a neporovnatelnost luxusních značek
2.1.3 Historie a kultura
2.1.4 Čas a tradice
2.1.5 Rukodělná výroba
2.1.6 Vzácnost (rarita)
2.1.7 Exkluzivita
2.1.8 Luxus a umění
2.1.9 Luxus a charita
2.2 Anti-zákony luxusu
2.3 Zákazníci luxusních značek
2.3.1 Výše majetku
2.3.2 Životní styl a příjem
2.3.3 Signalizace společenského statusu
2.3.4 Signalizace společenského statusu prostřednictvím získávání znalostí o luxusu
2.4 Význam identity značky
2.5 Shrnutí: Specifika řízení luxusních značek
3. Současné výzvy řízení luxusních značek
3.1 Generace Z a Alfa
3.2 Distribuce
3.2.1 E-commerce – nejdůležitější skupiny a obchodní modely
3.2.2 S-commerce
3.2.3 Live Stream Shopping jako forma s-commerce
3.3 Společenská odpovědnost firem a udržitelnost v luxusním sektoru
3.3.1 Implementace cílů udržitelného rozvoje OSN v luxusním průmyslu
3.3.2 Vývoj přístupu ke společenské odpovědnosti a udržitelnosti v luxusu
3.3.3 Vztah mezi znalostí CSR luxusní značky a nákupním chováním
3.3.4 Implementace CSR v luxusním sektoru
3.3.5 Luxus a druhý život značek
3.3.6 Komunikovat CSR luxusní značky?
3.3.7 Shrnutí: komunikace udržitelného luxusu
3.4 Vliv image země původu na budování luxusních značek
3.5 Online komunikace luxusních značek
3.6 Nové technologie v řízení luxusních značek
3.6.1 Blockchain a NFTs
3.6.2 Metaverse
3.6.3 Umělá inteligence a strojové učení
3.6.4 Shrnutí: klíčové poznatky – nové technologie v řízení luxusních značek
Metodická poznámka autora
Summary
Poděkování
Literatura
Rejstřík
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 22.09.2023
Katalogové číslo: 39685
ISBN: 978-80-271-3921-7
Formát / stran: 167×240, 168 stran
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.41MB | 2.41MB | 3.64MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
- 25 % z DMOC
i DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Tištěná kniha
Datum vydání: 22.09.2023
Katalogové číslo: 39685
ISBN: 978-80-271-3921-7
Formát / stran: 167×240, 168 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.41 MB | 2.41 MB | 3.64 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Specifika marketingu luxusních značek
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339 Kč 254 Kč -25 %Ušetříte 85 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 13. 12. 2024 3:42
i: 45301 n: 27139217r: 13534 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
288 Kč 216 Kč -25 %Ušetříte 72 Kč
Ihned ke stažení
i: 45855 n: 27169863r: 13534 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.
V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.
Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Specifika marketingu luxusních značek
O autorce
Úvod
1. Svět luxusu
1.1 Vymezení luxusního světa
1.2 Charakteristika luxusních značek
1.3 Hlavní skupiny na trhu luxusních značek
1.3.1 LVMH: Moët Hennessy-Louis Vuitton SE
1.3.2 Kering SA (dříve PPR)
1.3.3 The Estée Lauder Companies Inc.
1.3.4 Compagnie Financière Richemont SA
1.3.5 Ostatní skupiny luxusních značek
1.4 Charakteristika samostatných luxusních značek
1.4.1 Chanel
1.4.2 Hermès
1.4.3 Rolex
1.4.4 Ostatní samostatné luxusní značky
1.5 Shrnutí: Příběhy silných značek a osobností
2. Specifika řízení luxusních značek
2.1 Aspekty současného luxusu
2.1.1 Luxusní značka
2.1.2 Jedinečnost a neporovnatelnost luxusních značek
2.1.3 Historie a kultura
2.1.4 Čas a tradice
2.1.5 Rukodělná výroba
2.1.6 Vzácnost (rarita)
2.1.7 Exkluzivita
2.1.8 Luxus a umění
2.1.9 Luxus a charita
2.2 Anti-zákony luxusu
2.3 Zákazníci luxusních značek
2.3.1 Výše majetku
2.3.2 Životní styl a příjem
2.3.3 Signalizace společenského statusu
2.3.4 Signalizace společenského statusu prostřednictvím získávání znalostí o luxusu
2.4 Význam identity značky
2.5 Shrnutí: Specifika řízení luxusních značek
3. Současné výzvy řízení luxusních značek
3.1 Generace Z a Alfa
3.2 Distribuce
3.2.1 E-commerce – nejdůležitější skupiny a obchodní modely
3.2.2 S-commerce
3.2.3 Live Stream Shopping jako forma s-commerce
3.3 Společenská odpovědnost firem a udržitelnost v luxusním sektoru
3.3.1 Implementace cílů udržitelného rozvoje OSN v luxusním průmyslu
3.3.2 Vývoj přístupu ke společenské odpovědnosti a udržitelnosti v luxusu
3.3.3 Vztah mezi znalostí CSR luxusní značky a nákupním chováním
3.3.4 Implementace CSR v luxusním sektoru
3.3.5 Luxus a druhý život značek
3.3.6 Komunikovat CSR luxusní značky?
3.3.7 Shrnutí: komunikace udržitelného luxusu
3.4 Vliv image země původu na budování luxusních značek
3.5 Online komunikace luxusních značek
3.6 Nové technologie v řízení luxusních značek
3.6.1 Blockchain a NFTs
3.6.2 Metaverse
3.6.3 Umělá inteligence a strojové učení
3.6.4 Shrnutí: klíčové poznatky – nové technologie v řízení luxusních značek
Metodická poznámka autora
Summary
Poděkování
Literatura
Rejstřík
O Autorovi
Olšanová KvětaIng. Květa Olšanová, Ph.D., vyučuje na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze studenty různých národností předměty Mezinárodní marketing, Mezinárodní marketingová komunikace a Marketing luxusních výrobků. Sama je absolventkou VŠE, oboru Mezinárodní obchod. Ve své profesní kariéře zastávala různé pozice v marketingovém řízení, brand managementu a CSR ve společnostech Kraft Foods (nyní Mondeléz International), Citibank Europe a Rothmans of Pall Mall. Ve výzkumné práci se v současnosti věnuje společenské odpovědnosti firem, vlivu implementace prvků Průmyslu 4.0 na požadavky na vzdělávací systém v České republice a zejména sektoru luxusních značek a jejich řízení. V nedávném výzkumu věnovaném společensky odpovědným aktivitám luxusních značek se jejímu týmu podařilo prokázat pozitivní vztah mezi povědomím o CSR luxusní značky a nákupními záměry spotřebitelů. Autorka se dále věnuje přípravám případových studií do výuky uvedených předmětů.