0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Specifika marketingu luxusních značek

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  288 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 23. 02. 2024 5:00
i: 45301 n: 27139217r: 13534
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
288  245 
Ihned ke stažení
i: 45855 n: 27169863r: 13534
Poškozená kniha i
Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  203 
Skladem
i: 45818 n: 27139217_Dr: 13534
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.
 
V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.
 
Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.

Doprava zdarma platí pro všechny objednávky nad 300 Kč.

Z obsahu knihy Specifika marketingu luxusních značek

O autorce 
Úvod 
 
1. Svět luxusu
1.1 Vymezení luxusního světa
1.2 Charakteristika luxusních značek
1.3 Hlavní skupiny na trhu luxusních značek
   1.3.1 LVMH: Moët Hennessy-Louis Vuitton SE
   1.3.2 Kering SA (dříve PPR)
   1.3.3 The Estée Lauder Companies Inc.
   1.3.4 Compagnie Financière Richemont SA
   1.3.5 Ostatní skupiny luxusních značek
1.4 Charakteristika samostatných luxusních značek
   1.4.1 Chanel
   1.4.2 Hermès
   1.4.3 Rolex
   1.4.4 Ostatní samostatné luxusní značky
1.5 Shrnutí: Příběhy silných značek a osobností
 
2. Specifika řízení luxusních značek
2.1 Aspekty současného luxusu
   2.1.1 Luxusní značka
   2.1.2 Jedinečnost a neporovnatelnost luxusních značek
   2.1.3 Historie a kultura
   2.1.4 Čas a tradice
   2.1.5 Rukodělná výroba
   2.1.6 Vzácnost (rarita)
   2.1.7 Exkluzivita
   2.1.8 Luxus a umění
   2.1.9 Luxus a charita
2.2 Anti-zákony luxusu
2.3 Zákazníci luxusních značek
   2.3.1 Výše majetku
   2.3.2 Životní styl a příjem
   2.3.3 Signalizace společenského statusu
   2.3.4 Signalizace společenského statusu prostřednictvím získávání znalostí o luxusu 
2.4 Význam identity značky
2.5 Shrnutí: Specifika řízení luxusních značek
 
3. Současné výzvy řízení luxusních značek
3.1 Generace Z a Alfa
3.2 Distribuce
   3.2.1 E-commerce – nejdůležitější skupiny a obchodní modely
   3.2.2 S-commerce
   3.2.3 Live Stream Shopping jako forma s-commerce
3.3 Společenská odpovědnost firem a udržitelnost v luxusním sektoru
   3.3.1 Implementace cílů udržitelného rozvoje OSN v luxusním průmyslu
   3.3.2 Vývoj přístupu ke společenské odpovědnosti a udržitelnosti v luxusu 
   3.3.3 Vztah mezi znalostí CSR luxusní značky a nákupním chováním
   3.3.4 Implementace CSR v luxusním sektoru
   3.3.5 Luxus a druhý život značek
   3.3.6 Komunikovat CSR luxusní značky?
   3.3.7 Shrnutí: komunikace udržitelného luxusu
3.4 Vliv image země původu na budování luxusních značek
3.5 Online komunikace luxusních značek
3.6 Nové technologie v řízení luxusních značek
   3.6.1 Blockchain a NFTs
   3.6.2 Metaverse
   3.6.3 Umělá inteligence a strojové učení
   3.6.4 Shrnutí: klíčové poznatky – nové technologie v řízení luxusních značek 
 
Metodická poznámka autora
Summary
Poděkování
Literatura
Rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 22.09.2023
Katalogové číslo: 39685
ISBN: 978-80-271-3921-7
Formát / stran: 167×240, 168 stran
Edice: Expert
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 8.90MB | 2.41MB | 3.64MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Specifika marketingu luxusních značek

Tištěná kniha

Datum vydání: 22.09.2023
Katalogové číslo: 39685
ISBN: 978-80-271-3921-7
Formát / stran: 167×240, 168 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 8.90 MB | 2.41 MB | 3.64 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Specifika marketingu luxusních značek

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  288 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 23. 02. 2024 5:00
i: 45301 n: 27139217r: 13534
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
288  245 
Ihned ke stažení
i: 45855 n: 27169863r: 13534
Poškozená kniha i
Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  203 
Skladem
i: 45818 n: 27139217_Dr: 13534
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.
 
V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.
 
Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Doprava zdarma platí pro všechny objednávky nad 300 Kč.

Z obsahu knihy Specifika marketingu luxusních značek

O autorce 
Úvod 
 
1. Svět luxusu
1.1 Vymezení luxusního světa
1.2 Charakteristika luxusních značek
1.3 Hlavní skupiny na trhu luxusních značek
   1.3.1 LVMH: Moët Hennessy-Louis Vuitton SE
   1.3.2 Kering SA (dříve PPR)
   1.3.3 The Estée Lauder Companies Inc.
   1.3.4 Compagnie Financière Richemont SA
   1.3.5 Ostatní skupiny luxusních značek
1.4 Charakteristika samostatných luxusních značek
   1.4.1 Chanel
   1.4.2 Hermès
   1.4.3 Rolex
   1.4.4 Ostatní samostatné luxusní značky
1.5 Shrnutí: Příběhy silných značek a osobností
 
2. Specifika řízení luxusních značek
2.1 Aspekty současného luxusu
   2.1.1 Luxusní značka
   2.1.2 Jedinečnost a neporovnatelnost luxusních značek
   2.1.3 Historie a kultura
   2.1.4 Čas a tradice
   2.1.5 Rukodělná výroba
   2.1.6 Vzácnost (rarita)
   2.1.7 Exkluzivita
   2.1.8 Luxus a umění
   2.1.9 Luxus a charita
2.2 Anti-zákony luxusu
2.3 Zákazníci luxusních značek
   2.3.1 Výše majetku
   2.3.2 Životní styl a příjem
   2.3.3 Signalizace společenského statusu
   2.3.4 Signalizace společenského statusu prostřednictvím získávání znalostí o luxusu 
2.4 Význam identity značky
2.5 Shrnutí: Specifika řízení luxusních značek
 
3. Současné výzvy řízení luxusních značek
3.1 Generace Z a Alfa
3.2 Distribuce
   3.2.1 E-commerce – nejdůležitější skupiny a obchodní modely
   3.2.2 S-commerce
   3.2.3 Live Stream Shopping jako forma s-commerce
3.3 Společenská odpovědnost firem a udržitelnost v luxusním sektoru
   3.3.1 Implementace cílů udržitelného rozvoje OSN v luxusním průmyslu
   3.3.2 Vývoj přístupu ke společenské odpovědnosti a udržitelnosti v luxusu 
   3.3.3 Vztah mezi znalostí CSR luxusní značky a nákupním chováním
   3.3.4 Implementace CSR v luxusním sektoru
   3.3.5 Luxus a druhý život značek
   3.3.6 Komunikovat CSR luxusní značky?
   3.3.7 Shrnutí: komunikace udržitelného luxusu
3.4 Vliv image země původu na budování luxusních značek
3.5 Online komunikace luxusních značek
3.6 Nové technologie v řízení luxusních značek
   3.6.1 Blockchain a NFTs
   3.6.2 Metaverse
   3.6.3 Umělá inteligence a strojové učení
   3.6.4 Shrnutí: klíčové poznatky – nové technologie v řízení luxusních značek 
 
Metodická poznámka autora
Summary
Poděkování
Literatura
Rejstřík

O Autorovi

Olšanová Květa
Ing. Květa Olšanová, Ph.D., vyučuje na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze studenty různých národností předměty Mezinárodní marketing, Mezinárodní marketingová komunikace a Marketing luxusních výrobků. Sama je absolventkou VŠE, oboru Mezinárodní obchod. Ve své profesní kariéře zastávala různé pozice v marketingovém řízení, brand managementu a CSR ve společnostech Kraft Foods (nyní Mondeléz International), Citibank Europe a Rothmans of Pall Mall. Ve výzkumné práci se v současnosti věnuje společenské odpovědnosti firem, vlivu implementace prvků Průmyslu 4.0 na požadavky na vzdělávací systém v České republice a zejména sektoru luxusních značek a jejich řízení. V nedávném výzkumu věnovaném společensky odpovědným aktivitám luxusních značek se jejímu týmu podařilo prokázat pozitivní vztah mezi povědomím o CSR luxusní značky a nákupními záměry spotřebitelů. Autorka se dále věnuje přípravám případových studií do výuky uvedených předmětů.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 399 
E-kniha 339 
Tištěná 305 
E-kniha 259 
Tištěná 416 
E-kniha 354 
Tištěná 339 
E-kniha 288 
Tištěná 467 
E-kniha 397 
Tištěná 212 
E-kniha 180 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.