0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Teorie a praxe poradenské psychologie

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
311 -20 %
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 12.12.2017 10:10
i: 20214 n: 24744513r: 7409
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
265 -20 %
Ihned ke stažení
i: 20215 n: 24791784r: 7409
V jednotlivých kapitolách se autoři zabývají teoretickým zázemím poradenské psychologie a pomocí stručných příkladů je propojují s poradenskou praxí. Nevyhýbají se ani úskalím, se kterými se pracovníci i klienti poraden potýkají. Témata jednotlivých kapitol byla vybrána na základě otázek, s nimiž se autoři setkávají ve své psychologické praxi a jež jsou často předmětem jak odborné, tak laické diskuse, například:
• rizikoví klienti v poradenské práci
• poradenství pro nadané a talentované
• pomoc při volbě povolání a v profesním vývoji
• poradenství u poruch chování a učení
• poradenství v oblasti kyberšikany a drogových závislostí
Kniha je určena nejen psychologům, sociálním pracovníkům, speciálním pedagogům a studentům těchto oborů, ale i ostatním zájemcům o lidskou psychiku.

Z obsahu knihy Teorie a praxe poradenské psychologie

PŘEDMLUVA
1. CHARAKTERISTIKA PORADENSTVÍ
1.1 Stručný historický exkurz vývoje poradenství ve světě a v České republice
1.2 Vymezení a rozvoj poradenství
1.3 Přístupy a systémy
1.3.1 Období hledání optimálního řešení
1.3.2 Koncepce integrovaného výchovně-rozvíjejícího přístupu v poradenství
1.4 Vybrané přístupy k poradenství
1.4.1 Psychoanalytický (freudovský) přístup
1.4.2 Individuální psychologická koncepce A. Adlera
1.4.3 Behaviorální přístup
1.4.4 Experienciální přístup
1.4.5 Gestalt přístup
1.4.6 Racionálně-emoční přístup
1.4.7 Přístup pomocí transakční analýzy
1.4.8 Systemický přístup
1.4.9 Narativní přístup
1.4.10 Eklekticko-integrativní přístup
1.5 Systémy poradenství
1.5.1 Poradenství v rezortu Ministerstva práce a sociálních věcí ČR
1.5.2 Poradenství v oblasti školství
1.5.3 Poradenství ve zdravotnictví
1.5.4 Jiné typy poradenství
1.5.5 Občanské poradny
1.5.6 Poradenství prostřednictvím internetu
1.6 Místo realizace poradenského procesu
2. METODY PORADENSKÉ PRÁCE
2.1 Základní metody práce s klientem
2.1.1 Informace
2.1.2 Delegování
2.1.3 Objasnění
2.1.4 Ventilace
2.1.5 Podpora a povzbuzení
2.1.6 Interpretace
2.1.7 Trénink
2.1.8 Relaxační techniky
2.1.9 Konfrontace
2.1.10 Reflexe
2.1.11 Modelové situace
2.1.12 Hraní rolí
2.1.13 Rozvoj vědomých způsobů zvládání zátěže
3. PORADENSKÝ TÝM A INTERDISCIPLINÁRNÍ SPOLUPRÁCE
4. PORADENSKÝ PROCES
4.1 Klient přichází poprvé
4.2 Struktura poradenského procesu
4.2.1 Počáteční fáze poradenského procesu
4.2.2 Prostřední fáze poradenského procesu
4.2.3 Závěrečná fáze poradenského procesu
4.3 Když běží čas v poradenství
5. VERBÁLNÍ KOMUNIKACE V PORADENSKÉM PROCESU
5.1 Důležité komponenty dialogu mezi poradcem a klientem
5.1.1 Aktivní naslouchání
5.1.2 Práce s otázkami
5.1.3 Jazyk v poradenství
5.1.4 Akceptace
5.1.5 Empatie
5.1.6 Kongruence
5.1.7 Zpětná vazba
5.1.8 Záznam rozhovoru
6. NEVERBÁLNÍ KOMUNIKACE V PORADENSKÉM PROCESU
6.1 Gestikulace
6.2 Haptika
6.3 Mimika
6.4 Proxemika (fyzická blízkost)
6.5 Posturologie
6.6 Kinezika
6.7 Teritorialita
6.8 Paralingvistické projevy
6.9 Produkce
6.10 Pláč
7. RIZIKOVÍ KLIENTI V PORADENSKÉ PRÁCI ANEB KOHO TAKÉ POTKÁVÁME
7.1 Depresivní klient
7.2 Suicidální klient
7.3 Nedobrovolný klient
7.4 Klient v odporu
7.5 Mlčenlivý klient
7.6 Klient s manipulativním chováním
7.7 Agresivní klient
7.7.1 Vyhodnocení agresivního incidentu
7.7.2 Komunikace
7.7.3 Taktika vyjednávání a zklidňující techniky
8. PSYCHOLOGICKÁ PROBLEMATIKA ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOSTI
8.1 Školní připravenost z hlediska vývojové psychologie
9. OBECNÉ POJETÍ PROBLÉMŮ VE ŠKOLE A TYPOLOGIE ŽÁKŮ S PROBLÉMY
9.1 Žák s konkrétním typem problému
9.2 Charakteristika žáka s problémy
9.3 Charakteristika problémů u žáků
9.3.1 Problémy v oblasti výkonu a školního prospěchu
9.3.2 Problémy v oblasti chování
9.3.3 Problémy v oblasti citového prožívání
9.4 Otázky prevence a poradenství u problémových žáků
10. PORADENSTVÍ PRO NADANÉ A TALENTOVANÉ
10.1 Nadání
10.2 Základní termíny
10.3 Vyhledávání a identifikace nadaných a talentovaných z pohledu psychodiagnostiky
10.4 Přístupy práce s talentovanými a nadanými
10.5 Řešení školních problémů nadaných dětí
11. PORADENSTVÍ VE VOLBĚ POVOLÁNÍ A PROFESNÍM VÝVOJI
11.1 Představa o svém budoucím povolání
11.2 Využívané modely poradenského postupu
11.2.1 Model shody
11.2.2 Teoretický model profesního rozhodování
11.3 Formování žáka k budoucí volbě povolání
11.3.1 Mladší školní věk
11.3.2 Starší školní věk
11.4 Psychologické vyšetření zaměřené na volbu povolání
11.4.1 Získání informací před samotným vyšetřením
11.4.2 Vlastní psychologické vyšetření
11.5 Profesní poradenství na středních školách
11.5.1 Vývoj upřesňující volbu pro případné další studium na vysoké škole
11.6 Profesní poradenství na vysokých školách
12. PORADENSTVÍ V OBLASTI KYBERŠIKANY
12.1 Co je kyberšikana
12.1.1 Formy a typy kyberšikany
12.2 Otázky a možnosti výzkumného přístupu kyberšikany
12.3 Kyberšikana v číslech
12.3.1 Zjištění ze zahraničních výzkumů
12.3.2 Výskyt kyberšikany v ČR
12.4 Důvody vzniku a dopady kyberšikany
12.4.1 Dopad kyberšikany na psychický stav oběti
12.4.2 Počítačová gramotnost
12.5 Základní pravidla bezpečného internetu
12.6 Role poradců při zvládání kyberšikany
13. PORADENSTVÍ V OBLASTI TRÁVENÍ VOLNÉHO ČASU
14. PORADENSTVÍ A PORUCHY CHOVÁNÍ U DĚTÍ
14.1 Etiologie poruch chování
14.1.1 Diagnostická kritéria
14.2 Poradenství v oblasti neposlušnosti a opozičního chování
14.2.1 Způsoby intervence
14.3 Vyrušování ve škole a ve třídě
14.3.1 Úrovně analýzy obecně
14.3.2 Intervence na úrovni dítěte
14.3.3 Intervence na úrovni učitel–žák
14.3.4 Intervence na úrovni školy
14.4 Dětské krádeže a psychologické poradenství
15. PORADENSTVÍ V OBLASTI HYPERKINETICKÉ PORUCHY ADHD 5
15.1 Diagnostická kritéria ADHD
15.1.1 Nepozornost
15.1.2 Hyperaktivita
15.1.3 Impulzivita
15.2 Typy ADHD
15.3 Psychologická problematika dětí s ADHD
15.3.1 Vývoj dětí s ADHD
15.3.2 Socializace předškolního dítěte s ADHD
15.3.3 Specifické projevy chování u dětí s ADHD
15.4 ADHD v sociálním prostředí
15.4.1 Dítě s ADHD v rodině
15.4.2 Dítě s ADHD ve škole
15.4.3 Dítě s ADHD a vztahy s ostatními dětmi a okolím
15.5 Jak pracovat s ADHD
15.5.1 Informovanost a příprava rodičů
15.5.2 Kognitivně-behaviorální přístup
15.5.3 Některé zásady práce s dětmi s ADHD ve škole
15.5.4 Některé zásady práce a opatření pro děti s ADHD
16. PSYCHOLOGICKÁ PROBLEMATIKA PORUCH UČENÍ
16.1 Etiologie poruch učení
16.1.1 Biologicko-medicínská rovina
16.1.2 Kognitivní rovina
16.1.3 Behaviorální rovina
16.2 Stručná charakteristika specifických poruch učení
16.2.1 Dyslexie
16.2.2 Dysgrafie
16.2.3 Dysortografie
16.2.4 Dyskalkulie
16.2.5 Dyspraxie
16.3 Psychosociální postavení dětí s poruchami učení
16.3.1 Situace v rodině
16.3.2 Postoje učitelů
16.3.3 Postoje spolužáků
16.3.4 Postoj k sobě samým
16.4 Vybrané metody nápravy poruch učení
17. PORADENSTVÍ V OBLASTI MENTÁLNÍ RETARDACE
17.1 K terminologickým otázkám mentální retardace a mentálního postižení
17.2 Poradce, diagnostika a rozvoj potenciálu osob s mentálním postižením
17.2.1 Obecná doporučení pro rozvoj potenciálu osob s mentální retardací
17.3 Poradce a osvěta
17.4 Poradce a rodina s člověkem s mentální retardací
17.5 Poradce a dospívání člověka s mentální retardací
18. PORADENSTVÍ VE SFÉŘE DROGOVÝCH A DALŠÍCH ZÁVISLOSTÍ
18.1 Klient závislý na návykových látkách
18.2 Cyklus motivace k léčbě
18.2.1 Nestojí o změnu
18.2.2 Rozhodování
18.2.3 Rozhodnutí
18.2.4 Jednání
18.2.5 Udržování
18.2.6 Recidiva návykového chování
18.3 Problematika patologického hráčství
18.3.1 Vývoj patologického hráčství
18.3.2 Poradenská práce s klientem závislým na hře
19. PORADENSTVÍ U PORUCH PŘÍJMU POTRAVY
19.1 Principy základního psychologického poradenství
20. INSTRUMENTÁLNÍ SLOŽKY SOUŽITÍ A RITUÁLY
20.1 Rituály a jejich význam
21. SKUPINOVÉ PORADENSTVÍ
21.1 Styly vedení skupiny (role, které zaujímá poradce, tj. vedoucí skupiny)
21.1.1 Autoritářský styl
21.1.2 Demokratický styl
21.1.3 Liberální styl
21.2 Spoluvedení skupiny
21.3 Klienti, s nimiž se v rámci skupinové práce pracuje obtížně
21.3.1 Monopolista
21.3.2 Pomocník poradce
21.3.3 Spravedlivý moralista
21.3.4 Obhájce zvláštního zájmu
21.3.5 Tichý uzavřený člen
21.3.6 Pomoc odmítající sudič
21.3.7 Intelektualizátor
21.3.8 Agresor
22. DŮVĚRNÉ INFORMACE, MLČENLIVOST, OHLAŠOVACÍ POVINNOST
22.1 Ohlašovací povinnost aneb Na co také musíme myslet
22.1.1 Nepřekažení trestného činu a neoznámení trestného činu
23. ETICKÉ PROBLÉMY PORADENSTVÍ
LITERATURA
SHRNUTÍ
SUMMARY
VĚCNÝ REJSTŘÍK

Tištěná kniha

Datum vydání: 28. 03. 2014
Katalogové číslo: 2338
ISBN: 978-80-247-4451-3
Formát / stran: 167×240, 256 stran
Edice: Psyché

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.66MB | 3.56MB | 1.19MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Teorie a praxe poradenské psychologie
-20 %
Sleva končí za

Tištěná kniha

Datum vydání: 28. 03. 2014
Katalogové číslo: 2338
ISBN: 978-80-247-4451-3
Formát / stran: 167×240, 256 stran
Edice: Psyché

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.66MB | 3.56MB | 1.19MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Teorie a praxe poradenské psychologie

V jednotlivých kapitolách se autoři zabývají teoretickým zázemím poradenské psychologie a pomocí stručných příkladů je propojují s poradenskou praxí. Nevyhýbají se ani úskalím, se kterými se pracovníci i klienti poraden potýkají. Témata jednotlivých kapitol byla vybrána na základě otázek, s nimiž se autoři setkávají ve své psychologické praxi a jež jsou často předmětem jak odborné, tak laické diskuse, například:
• rizikoví klienti v poradenské práci
• poradenství pro nadané a talentované
• pomoc při volbě povolání a v profesním vývoji
• poradenství u poruch chování a učení
• poradenství v oblasti kyberšikany a drogových závislostí
Kniha je určena nejen psychologům, sociálním pracovníkům, speciálním pedagogům a studentům těchto oborů, ale i ostatním zájemcům o lidskou psychiku.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
311 -20 %
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 12.12.2017 10:10
i: 20214 n: 24744513r: 7409
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
265 -20 %
Ihned ke stažení
i: 20215 n: 24791784r: 7409

Z obsahu knihy Teorie a praxe poradenské psychologie

PŘEDMLUVA
1. CHARAKTERISTIKA PORADENSTVÍ
1.1 Stručný historický exkurz vývoje poradenství ve světě a v České republice
1.2 Vymezení a rozvoj poradenství
1.3 Přístupy a systémy
1.3.1 Období hledání optimálního řešení
1.3.2 Koncepce integrovaného výchovně-rozvíjejícího přístupu v poradenství
1.4 Vybrané přístupy k poradenství
1.4.1 Psychoanalytický (freudovský) přístup
1.4.2 Individuální psychologická koncepce A. Adlera
1.4.3 Behaviorální přístup
1.4.4 Experienciální přístup
1.4.5 Gestalt přístup
1.4.6 Racionálně-emoční přístup
1.4.7 Přístup pomocí transakční analýzy
1.4.8 Systemický přístup
1.4.9 Narativní přístup
1.4.10 Eklekticko-integrativní přístup
1.5 Systémy poradenství
1.5.1 Poradenství v rezortu Ministerstva práce a sociálních věcí ČR
1.5.2 Poradenství v oblasti školství
1.5.3 Poradenství ve zdravotnictví
1.5.4 Jiné typy poradenství
1.5.5 Občanské poradny
1.5.6 Poradenství prostřednictvím internetu
1.6 Místo realizace poradenského procesu
2. METODY PORADENSKÉ PRÁCE
2.1 Základní metody práce s klientem
2.1.1 Informace
2.1.2 Delegování
2.1.3 Objasnění
2.1.4 Ventilace
2.1.5 Podpora a povzbuzení
2.1.6 Interpretace
2.1.7 Trénink
2.1.8 Relaxační techniky
2.1.9 Konfrontace
2.1.10 Reflexe
2.1.11 Modelové situace
2.1.12 Hraní rolí
2.1.13 Rozvoj vědomých způsobů zvládání zátěže
3. PORADENSKÝ TÝM A INTERDISCIPLINÁRNÍ SPOLUPRÁCE
4. PORADENSKÝ PROCES
4.1 Klient přichází poprvé
4.2 Struktura poradenského procesu
4.2.1 Počáteční fáze poradenského procesu
4.2.2 Prostřední fáze poradenského procesu
4.2.3 Závěrečná fáze poradenského procesu
4.3 Když běží čas v poradenství
5. VERBÁLNÍ KOMUNIKACE V PORADENSKÉM PROCESU
5.1 Důležité komponenty dialogu mezi poradcem a klientem
5.1.1 Aktivní naslouchání
5.1.2 Práce s otázkami
5.1.3 Jazyk v poradenství
5.1.4 Akceptace
5.1.5 Empatie
5.1.6 Kongruence
5.1.7 Zpětná vazba
5.1.8 Záznam rozhovoru
6. NEVERBÁLNÍ KOMUNIKACE V PORADENSKÉM PROCESU
6.1 Gestikulace
6.2 Haptika
6.3 Mimika
6.4 Proxemika (fyzická blízkost)
6.5 Posturologie
6.6 Kinezika
6.7 Teritorialita
6.8 Paralingvistické projevy
6.9 Produkce
6.10 Pláč
7. RIZIKOVÍ KLIENTI V PORADENSKÉ PRÁCI ANEB KOHO TAKÉ POTKÁVÁME
7.1 Depresivní klient
7.2 Suicidální klient
7.3 Nedobrovolný klient
7.4 Klient v odporu
7.5 Mlčenlivý klient
7.6 Klient s manipulativním chováním
7.7 Agresivní klient
7.7.1 Vyhodnocení agresivního incidentu
7.7.2 Komunikace
7.7.3 Taktika vyjednávání a zklidňující techniky
8. PSYCHOLOGICKÁ PROBLEMATIKA ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOSTI
8.1 Školní připravenost z hlediska vývojové psychologie
9. OBECNÉ POJETÍ PROBLÉMŮ VE ŠKOLE A TYPOLOGIE ŽÁKŮ S PROBLÉMY
9.1 Žák s konkrétním typem problému
9.2 Charakteristika žáka s problémy
9.3 Charakteristika problémů u žáků
9.3.1 Problémy v oblasti výkonu a školního prospěchu
9.3.2 Problémy v oblasti chování
9.3.3 Problémy v oblasti citového prožívání
9.4 Otázky prevence a poradenství u problémových žáků
10. PORADENSTVÍ PRO NADANÉ A TALENTOVANÉ
10.1 Nadání
10.2 Základní termíny
10.3 Vyhledávání a identifikace nadaných a talentovaných z pohledu psychodiagnostiky
10.4 Přístupy práce s talentovanými a nadanými
10.5 Řešení školních problémů nadaných dětí
11. PORADENSTVÍ VE VOLBĚ POVOLÁNÍ A PROFESNÍM VÝVOJI
11.1 Představa o svém budoucím povolání
11.2 Využívané modely poradenského postupu
11.2.1 Model shody
11.2.2 Teoretický model profesního rozhodování
11.3 Formování žáka k budoucí volbě povolání
11.3.1 Mladší školní věk
11.3.2 Starší školní věk
11.4 Psychologické vyšetření zaměřené na volbu povolání
11.4.1 Získání informací před samotným vyšetřením
11.4.2 Vlastní psychologické vyšetření
11.5 Profesní poradenství na středních školách
11.5.1 Vývoj upřesňující volbu pro případné další studium na vysoké škole
11.6 Profesní poradenství na vysokých školách
12. PORADENSTVÍ V OBLASTI KYBERŠIKANY
12.1 Co je kyberšikana
12.1.1 Formy a typy kyberšikany
12.2 Otázky a možnosti výzkumného přístupu kyberšikany
12.3 Kyberšikana v číslech
12.3.1 Zjištění ze zahraničních výzkumů
12.3.2 Výskyt kyberšikany v ČR
12.4 Důvody vzniku a dopady kyberšikany
12.4.1 Dopad kyberšikany na psychický stav oběti
12.4.2 Počítačová gramotnost
12.5 Základní pravidla bezpečného internetu
12.6 Role poradců při zvládání kyberšikany
13. PORADENSTVÍ V OBLASTI TRÁVENÍ VOLNÉHO ČASU
14. PORADENSTVÍ A PORUCHY CHOVÁNÍ U DĚTÍ
14.1 Etiologie poruch chování
14.1.1 Diagnostická kritéria
14.2 Poradenství v oblasti neposlušnosti a opozičního chování
14.2.1 Způsoby intervence
14.3 Vyrušování ve škole a ve třídě
14.3.1 Úrovně analýzy obecně
14.3.2 Intervence na úrovni dítěte
14.3.3 Intervence na úrovni učitel–žák
14.3.4 Intervence na úrovni školy
14.4 Dětské krádeže a psychologické poradenství
15. PORADENSTVÍ V OBLASTI HYPERKINETICKÉ PORUCHY ADHD 5
15.1 Diagnostická kritéria ADHD
15.1.1 Nepozornost
15.1.2 Hyperaktivita
15.1.3 Impulzivita
15.2 Typy ADHD
15.3 Psychologická problematika dětí s ADHD
15.3.1 Vývoj dětí s ADHD
15.3.2 Socializace předškolního dítěte s ADHD
15.3.3 Specifické projevy chování u dětí s ADHD
15.4 ADHD v sociálním prostředí
15.4.1 Dítě s ADHD v rodině
15.4.2 Dítě s ADHD ve škole
15.4.3 Dítě s ADHD a vztahy s ostatními dětmi a okolím
15.5 Jak pracovat s ADHD
15.5.1 Informovanost a příprava rodičů
15.5.2 Kognitivně-behaviorální přístup
15.5.3 Některé zásady práce s dětmi s ADHD ve škole
15.5.4 Některé zásady práce a opatření pro děti s ADHD
16. PSYCHOLOGICKÁ PROBLEMATIKA PORUCH UČENÍ
16.1 Etiologie poruch učení
16.1.1 Biologicko-medicínská rovina
16.1.2 Kognitivní rovina
16.1.3 Behaviorální rovina
16.2 Stručná charakteristika specifických poruch učení
16.2.1 Dyslexie
16.2.2 Dysgrafie
16.2.3 Dysortografie
16.2.4 Dyskalkulie
16.2.5 Dyspraxie
16.3 Psychosociální postavení dětí s poruchami učení
16.3.1 Situace v rodině
16.3.2 Postoje učitelů
16.3.3 Postoje spolužáků
16.3.4 Postoj k sobě samým
16.4 Vybrané metody nápravy poruch učení
17. PORADENSTVÍ V OBLASTI MENTÁLNÍ RETARDACE
17.1 K terminologickým otázkám mentální retardace a mentálního postižení
17.2 Poradce, diagnostika a rozvoj potenciálu osob s mentálním postižením
17.2.1 Obecná doporučení pro rozvoj potenciálu osob s mentální retardací
17.3 Poradce a osvěta
17.4 Poradce a rodina s člověkem s mentální retardací
17.5 Poradce a dospívání člověka s mentální retardací
18. PORADENSTVÍ VE SFÉŘE DROGOVÝCH A DALŠÍCH ZÁVISLOSTÍ
18.1 Klient závislý na návykových látkách
18.2 Cyklus motivace k léčbě
18.2.1 Nestojí o změnu
18.2.2 Rozhodování
18.2.3 Rozhodnutí
18.2.4 Jednání
18.2.5 Udržování
18.2.6 Recidiva návykového chování
18.3 Problematika patologického hráčství
18.3.1 Vývoj patologického hráčství
18.3.2 Poradenská práce s klientem závislým na hře
19. PORADENSTVÍ U PORUCH PŘÍJMU POTRAVY
19.1 Principy základního psychologického poradenství
20. INSTRUMENTÁLNÍ SLOŽKY SOUŽITÍ A RITUÁLY
20.1 Rituály a jejich význam
21. SKUPINOVÉ PORADENSTVÍ
21.1 Styly vedení skupiny (role, které zaujímá poradce, tj. vedoucí skupiny)
21.1.1 Autoritářský styl
21.1.2 Demokratický styl
21.1.3 Liberální styl
21.2 Spoluvedení skupiny
21.3 Klienti, s nimiž se v rámci skupinové práce pracuje obtížně
21.3.1 Monopolista
21.3.2 Pomocník poradce
21.3.3 Spravedlivý moralista
21.3.4 Obhájce zvláštního zájmu
21.3.5 Tichý uzavřený člen
21.3.6 Pomoc odmítající sudič
21.3.7 Intelektualizátor
21.3.8 Agresor
22. DŮVĚRNÉ INFORMACE, MLČENLIVOST, OHLAŠOVACÍ POVINNOST
22.1 Ohlašovací povinnost aneb Na co také musíme myslet
22.1.1 Nepřekažení trestného činu a neoznámení trestného činu
23. ETICKÉ PROBLÉMY PORADENSTVÍ
LITERATURA
SHRNUTÍ
SUMMARY
VĚCNÝ REJSTŘÍK

O Autorovi

Lečbych Martin

Klinický psycholog, psychoterapeut a rodinný terapeut. Působí jako odborný asistent na Katedře psychologie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Vyučuje psychoterapii, Rorschachovu metodu a vede supervizní semináře. Věnuje se výzkumu poznávání osobnosti prostřednictvím projektivních metod a výzkumu v oblasti mentální retardace. Pro vyhodnocení projektivních metod vytvořil taktéž specializovaný software. Pracoval v sociálních službách v oblasti integrace osob s mentálním a kombinovaným postižením. Působí v privátní ordinaci klinické psychologie a psychoterapie. Je předsedou České společnosti pro Rorschacha a projektivní metody, členem redakční rady časopisu Československá psychologie

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 799 -20 %
E-kniha 679 -20 %
Tištěná 447 -20 %
E-kniha 380 -20 %
Tištěná 399 -20 %
E-kniha 339 -20 %
Tištěná 295 -20 %
E-kniha 251 -20 %
Tištěná 287 -20 %
Tištěná 367 -20 %
E-kniha 312 -20 %

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace