0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Tohle je marketing!

Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299 
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 12.11.2019 5:54
i: 35782 n: 27125678r: 11226
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE!
V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku.

Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět.  Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.

Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.
 
  • Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte.
  • Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí.
  • Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky.
  • Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Tohle je marketing!

O AUTOROVI
ÚVOD
 
1  Žádný masový ani neetický marketing, žádný spam…
2  Marketér se učí chápat zákonitosti
3  Marketing mění lidi prostřednictvím příběhů, propojování a zkušeností
4  Nejmenší životaschopný trh
5  Hledání „lepšího“
6  Nad rámec komodit
7  Malířské plátno snů a přání
8  Ještě pár slov o fenoménu KDO aneb Hledání nejmenšího životaschopného trhu
9  Lidé jako my to dělají takhle
10  Důvěra a napětí vyvolávají pohyb vpřed
11  Status, dominance a afiliace
12  Lepší podnikatelský plán
13  Sémiotika, symboly a charakteristický styl
14  K různým lidem přistupujte různým způsobem
15  Oslovit ty správné lidi
16  Cena je příběh
17  Svolení a výjimečnost v účinném cyklu
18  Důvěra je stejně vzácné koření jako pozornost
19  Marketingový trychtýř
20  Organizování a vedení kmene
21  Pár případových studií využívajících tuto metodu
22  Marketing funguje a teď už je to na vás
23  Marketing pro tu nejdůležitější osobu
 
SEZNAM DOPORUČENÉ LITERATURY S TEMATIKOU MARKETINGU
JEDNODUCHÝ MARKETINGOVÝ PRACOVNÍ LIST
PODĚKOVÁNÍ
 

Tištěná kniha

Datum vydání: 05. 11. 2019
Katalogové číslo: 30089
ISBN: 978-80-271-2567-8
Formát / stran: 167×230, 208 stran
Tohle je marketing!

Tištěná kniha

Datum vydání: 05. 11. 2019
Katalogové číslo: 30089
ISBN: 978-80-271-2567-8
Formát / stran: 167×230, 208 stran
Jazyk: Čeština

Tohle je marketing!

Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299 
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 12.11.2019 5:54
i: 35782 n: 27125678r: 11226
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE!
V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku.

Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět.  Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.

Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.
 
  • Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte.
  • Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí.
  • Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky.
  • Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. 
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Tohle je marketing!

O AUTOROVI
ÚVOD
 
1  Žádný masový ani neetický marketing, žádný spam…
2  Marketér se učí chápat zákonitosti
3  Marketing mění lidi prostřednictvím příběhů, propojování a zkušeností
4  Nejmenší životaschopný trh
5  Hledání „lepšího“
6  Nad rámec komodit
7  Malířské plátno snů a přání
8  Ještě pár slov o fenoménu KDO aneb Hledání nejmenšího životaschopného trhu
9  Lidé jako my to dělají takhle
10  Důvěra a napětí vyvolávají pohyb vpřed
11  Status, dominance a afiliace
12  Lepší podnikatelský plán
13  Sémiotika, symboly a charakteristický styl
14  K různým lidem přistupujte různým způsobem
15  Oslovit ty správné lidi
16  Cena je příběh
17  Svolení a výjimečnost v účinném cyklu
18  Důvěra je stejně vzácné koření jako pozornost
19  Marketingový trychtýř
20  Organizování a vedení kmene
21  Pár případových studií využívajících tuto metodu
22  Marketing funguje a teď už je to na vás
23  Marketing pro tu nejdůležitější osobu
 
SEZNAM DOPORUČENÉ LITERATURY S TEMATIKOU MARKETINGU
JEDNODUCHÝ MARKETINGOVÝ PRACOVNÍ LIST
PODĚKOVÁNÍ
 

O Autorovi

Godin Seth
V roce 2018 byl Seth Godin uveden do Síně slávy Americké marketingové asociace (AMA Marketing Hall of Fame). Tento okamžik završil jeho více než třicetileté působení v oblastech vzdělávání, vedení, startupů, spolupráce, neúspěchů, angažovanosti a hledání.
Seth vede marketingový seminář TheMarketingSeminar.com, z jehož myšlenek vychází tato kniha. Kromě toho založil altMBA, intenzivní čtyřtýdenní online workshop, který pomáhá lídrům v oblasti sebezdokonalování a osobního rozvoje.
Seth je autorem osmnácti bestsellerů, které byly přeloženy do více než 35 jazyků. Je autorem jednoho z nejpopulárnějších blogů na světě – seth.blog. Mezi jeho spolupracovníky a spolupracující instituce patří Jay Levinson, Bernadette Jiwa, Adrian Zackheim, Lester Wunderman, TED, Jay Chiat, Tom Peters, Michelle Kydd Lee, Jerry Shereshewsky, Harvard Business Review, NYU, MIT Media Lab, Mayor Alan Webber, Bill Taylor, Steve Wozniak, Steve Pressfield, Krista Tippett, Cat Hoke, Scott Harrison, Michelle Welsch, Jacqueline Novogratz a iniciátoři změn, lídři a bouřliváci z celého světa.
Více na TheMarketingSeminar.com.
 

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 999 
Tištěná 219 
E-kniha 149  -20 %
Tištěná 1 059 
Tištěná 999 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.