0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Toyota Kata

Systematickým vedením lidí k výjimečným výsledkům
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
469
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 18.6.2018 18:02
i: 26545 n: 27104352r: 9623
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
399
Ihned ke stažení
i: 26786 n: 27198900r: 9623
  • Jak zkvalitňovat a přizpůsobovat každodenní práci v rámci celé organizace?
  • Jak rozvíjet a využívat schopnosti každého jednotlivce a dosáhnout nové úrovně výkonnosti?
  • Jak dát organizaci sílu zvládnout dynamické a nepředvídatelné situace?
  • Jak dlouhodobě udržet spokojenost zákazníků?
Představujeme vám další ze série publikací o kultuře a nástrojích, které dělají ze společnosti Toyota nejúspěšnější automobilku světa. Prakticky a konkrétně ukazuje, jak vést a rozvíjet zaměstnance, aby dokázali maximálně využít svých schopností a spolu s celou organizací dosahovali výjimečných výsledků.

Podrobně a s mnoha praktickými příklady od začátku do konce pomáhá manažerům na všech úrovních dosahovat vynikajících výsledků a zajišťuje jim trvalou konkurenční výhodu.
 
Zjistěte, jak zlepšit převažující manažerský přístup pomocí dvou kata:
Zlepšení Kata – opakující se rutiny stanovením náročných cílů, prací krok za krokem přes překážky a učení se z problémů.
Koučing Kata – vzor učení zlepšení kata pro zaměstnance na všech úrovních, s cílem motivovat jejich způsoby myšlení a jednání.
 
Kniha získala Shingo Prize, prestižní ocenění knih o lean problematice, respektované v široké lean komunitě.
 
Partnerem vydání knihy je společnost DMC management consulting s.r.o. a IPA Slovakia, s.r.o.
 

Z obsahu knihy Toyota Kata

O autorovi
Předmluva
První předmluva k českému vydání
Druhá předmluva k českému vydání
Poděkování
 
ÚVOD – ZMĚŇME NÁŠ POHLED NA ŘÍZENÍ
Jak to Toyota dělá?
Tato kniha vám to pomůže poznat a pochopit
Jak jsem postupoval?
 
ČÁST PRVNÍ – STÁVAJÍCÍ STAV
Kapitola 1: Co stojí za dlouhodobým úspěchem společnosti?
1.1 Snažíme se napodobovat nesprávné věci
1.2 Jaký je stávající stav?
1.3 Objevování naší cesty do budoucnosti
1.4 Jak můžeme využít schopnosti lidí?
1.5 Výzva pro management
 
ČÁST DRUHÁ – POZNEJME SAMI SEBE
Úvod k části druhé
Kapitola 2: Jak zlepšujeme procesy?
2.1 Workshopy
2.2 Mapování toku hodnot
2.3 Seznamy akcí
Kapitola 3: Filozofie a směr
3.1 Filozofie podnikání společnosti
3.2 Směr společnosti
3.3 Vize Toyoty v oblasti výroby
3.4 Vize jako ukazatel směru, ale nic víc
3.5 Cílový stav
3.6 Využití vize k řízení lidí
3.7 Zaměřte se sami na sebe
Kapitola 4: Východiska a důsledky našeho stávajícího způsobu řízení
4.1 Přístup společnosti Ford Motor Company (1906–1927)
4.2 Přístup společnosti General Motors (od dvacátých let do současnosti)
4.3 Poučení z historie
 
ČÁST TŘETÍ – KATA ZLEPŠOVÁNÍ: JAK SE TOYOTA NEUSTÁLE ZLEPŠUJE
Úvod k části třetí
Kapitola 5: Plánování: Definování cílového stavu
5.1 Nový pohled na postupy štíhlé výroby
5.2 Nyní dávají postupy Toyoty větší smysl
5.3 Oživme naši schopnost se zlepšovat
5.4 Myšlení v rámci cílového stavu
5.5 Definování cílového stavu
5.6 Připraveni na cestu
Kapitola 6: Řešení problémů a přizpůsobování: Postup směrem k cílovému stavu
6.1 Začátek: Předpokládejme, že cesta je nejasná
6.2 Jak překonávají šedou zónu v Toyotě
6.3 Toto je cyklus PDCA
6.4 Výsledky
6.5 Pět otázek
6.6 Jak řeší problémy v Toyotě
6.7 Neustálý postup vpřed
Shrnutí části třetí
   Adaptivní vytrvalost
   Způsob myšlení a jednání
   Jak moc disciplíny je třeba?
   Srovnání s naším stávajícím způsobem řízení
 
ČÁST ČTVRTÁ – KATA KOUČOVÁNÍ: JAK UČÍ KATU ZLEPŠOVÁNÍ V TOYOTĚ
Úvod k části čtvrté
Kapitola 7: Kdo provádí zlepšování procesů v Toyotě?
7.1 Kdo provádí zlepšování?
7.2 Práce s cílovými stavy
7.3 Reakce na abnormality procesů
Kapitola 8: Kata koučování: Manažeři jako učitelé
8.1 Koučování je nutné
8.2 Role manažerů v Toyotě
8.3 Učení se při práci
8.4 Kata koučování
8.5 Příklad vztahu mentora a žáka
8.6 Písemný dokument k podpoře dialogu mezi mentorem a žákem
Shrnutí části čtvrté
   Vyvíjí se kata koučování?
   Jaký je náš další krok?
 
ČÁST PÁTÁ – NAPODOBOVÁNÍ: A CO JINÉ SPOLEČNOSTI
Kapitola 9: Rozvoj chování v souladu s katou zlepšování ve vaší organizaci
9.1 Mějte jasno v tom, co chcete
9.2 Kultura organizace
9.3 Co o této výzvě dosud víme?
9.4 Jak experimentovat?
9.5 Taktiky
 
Závěr
Literatura
Příloha 1: Kde začít s katou zlepšování?
Příloha 2: Analýza procesu
   Začněte s tokem hodnot
   Nyní se zaměřte na jeden proces v toku hodnot
 

Tištěná kniha

Datum vydání: 26. 09. 2017
Katalogové číslo: 30048
ISBN: 978-80-271-0435-2
Formát / stran: 150×228, 288 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.04MB | 11.44MB | 5.38MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Partneři knihy

DMC

DMC

DMC management consulting s.r.o.
www.dmc-cz.com
IPA Slovakia, s.r.o.
https://www.ipaslovakia.sk/

 

Ocenění

Kniha získala Shingo Prize, prestižní ocenění knih o lean problematice, respektované v široké lean komunitě.

Toyota Kata

Tištěná kniha

Datum vydání: 26. 09. 2017
Katalogové číslo: 30048
ISBN: 978-80-271-0435-2
Formát / stran: 150×228, 288 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.04MB | 11.44MB | 5.38MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Toyota Kata

Systematickým vedením lidí k výjimečným výsledkům
  • Jak zkvalitňovat a přizpůsobovat každodenní práci v rámci celé organizace?
  • Jak rozvíjet a využívat schopnosti každého jednotlivce a dosáhnout nové úrovně výkonnosti?
  • Jak dát organizaci sílu zvládnout dynamické a nepředvídatelné situace?
  • Jak dlouhodobě udržet spokojenost zákazníků?
Představujeme vám další ze série publikací o kultuře a nástrojích, které dělají ze společnosti Toyota nejúspěšnější automobilku světa. Prakticky a konkrétně ukazuje, jak vést a rozvíjet zaměstnance, aby dokázali maximálně využít svých schopností a spolu s celou organizací dosahovali výjimečných výsledků.

Podrobně a s mnoha praktickými příklady od začátku do konce pomáhá manažerům na všech úrovních dosahovat vynikajících výsledků a zajišťuje jim trvalou konkurenční výhodu.
 
Zjistěte, jak zlepšit převažující manažerský přístup pomocí dvou kata:
Zlepšení Kata – opakující se rutiny stanovením náročných cílů, prací krok za krokem přes překážky a učení se z problémů.
Koučing Kata – vzor učení zlepšení kata pro zaměstnance na všech úrovních, s cílem motivovat jejich způsoby myšlení a jednání.
 
Kniha získala Shingo Prize, prestižní ocenění knih o lean problematice, respektované v široké lean komunitě.
 
Partnerem vydání knihy je společnost DMC management consulting s.r.o. a IPA Slovakia, s.r.o.
 
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
469
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 18.6.2018 18:02
i: 26545 n: 27104352r: 9623
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
399
Ihned ke stažení
i: 26786 n: 27198900r: 9623

DárekZakoupením knihy získáváte nárok na další knihy zdarma v hodnotě objednávky. 

Z obsahu knihy Toyota Kata

O autorovi
Předmluva
První předmluva k českému vydání
Druhá předmluva k českému vydání
Poděkování
 
ÚVOD – ZMĚŇME NÁŠ POHLED NA ŘÍZENÍ
Jak to Toyota dělá?
Tato kniha vám to pomůže poznat a pochopit
Jak jsem postupoval?
 
ČÁST PRVNÍ – STÁVAJÍCÍ STAV
Kapitola 1: Co stojí za dlouhodobým úspěchem společnosti?
1.1 Snažíme se napodobovat nesprávné věci
1.2 Jaký je stávající stav?
1.3 Objevování naší cesty do budoucnosti
1.4 Jak můžeme využít schopnosti lidí?
1.5 Výzva pro management
 
ČÁST DRUHÁ – POZNEJME SAMI SEBE
Úvod k části druhé
Kapitola 2: Jak zlepšujeme procesy?
2.1 Workshopy
2.2 Mapování toku hodnot
2.3 Seznamy akcí
Kapitola 3: Filozofie a směr
3.1 Filozofie podnikání společnosti
3.2 Směr společnosti
3.3 Vize Toyoty v oblasti výroby
3.4 Vize jako ukazatel směru, ale nic víc
3.5 Cílový stav
3.6 Využití vize k řízení lidí
3.7 Zaměřte se sami na sebe
Kapitola 4: Východiska a důsledky našeho stávajícího způsobu řízení
4.1 Přístup společnosti Ford Motor Company (1906–1927)
4.2 Přístup společnosti General Motors (od dvacátých let do současnosti)
4.3 Poučení z historie
 
ČÁST TŘETÍ – KATA ZLEPŠOVÁNÍ: JAK SE TOYOTA NEUSTÁLE ZLEPŠUJE
Úvod k části třetí
Kapitola 5: Plánování: Definování cílového stavu
5.1 Nový pohled na postupy štíhlé výroby
5.2 Nyní dávají postupy Toyoty větší smysl
5.3 Oživme naši schopnost se zlepšovat
5.4 Myšlení v rámci cílového stavu
5.5 Definování cílového stavu
5.6 Připraveni na cestu
Kapitola 6: Řešení problémů a přizpůsobování: Postup směrem k cílovému stavu
6.1 Začátek: Předpokládejme, že cesta je nejasná
6.2 Jak překonávají šedou zónu v Toyotě
6.3 Toto je cyklus PDCA
6.4 Výsledky
6.5 Pět otázek
6.6 Jak řeší problémy v Toyotě
6.7 Neustálý postup vpřed
Shrnutí části třetí
   Adaptivní vytrvalost
   Způsob myšlení a jednání
   Jak moc disciplíny je třeba?
   Srovnání s naším stávajícím způsobem řízení
 
ČÁST ČTVRTÁ – KATA KOUČOVÁNÍ: JAK UČÍ KATU ZLEPŠOVÁNÍ V TOYOTĚ
Úvod k části čtvrté
Kapitola 7: Kdo provádí zlepšování procesů v Toyotě?
7.1 Kdo provádí zlepšování?
7.2 Práce s cílovými stavy
7.3 Reakce na abnormality procesů
Kapitola 8: Kata koučování: Manažeři jako učitelé
8.1 Koučování je nutné
8.2 Role manažerů v Toyotě
8.3 Učení se při práci
8.4 Kata koučování
8.5 Příklad vztahu mentora a žáka
8.6 Písemný dokument k podpoře dialogu mezi mentorem a žákem
Shrnutí části čtvrté
   Vyvíjí se kata koučování?
   Jaký je náš další krok?
 
ČÁST PÁTÁ – NAPODOBOVÁNÍ: A CO JINÉ SPOLEČNOSTI
Kapitola 9: Rozvoj chování v souladu s katou zlepšování ve vaší organizaci
9.1 Mějte jasno v tom, co chcete
9.2 Kultura organizace
9.3 Co o této výzvě dosud víme?
9.4 Jak experimentovat?
9.5 Taktiky
 
Závěr
Literatura
Příloha 1: Kde začít s katou zlepšování?
Příloha 2: Analýza procesu
   Začněte s tokem hodnot
   Nyní se zaměřte na jeden proces v toku hodnot
 

Partneři knihy

DMC

DMC

DMC management consulting s.r.o.
www.dmc-cz.com
IPA Slovakia, s.r.o.
https://www.ipaslovakia.sk/

 

Ocenění

Kniha získala Shingo Prize, prestižní ocenění knih o lean problematice, respektované v široké lean komunitě.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 289
E-kniha 246
Tištěná 249
E-kniha 212
Tištěná 289
E-kniha 246
Tištěná 999
E-kniha 849
Tištěná 269
E-kniha 229

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.