0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Tvořivost a inovace v práci manažera

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4562
E-kniha
PDF
271  203  -25 %
Ihned ke stažení
i: 15476 n: 24767116r: 4562
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF
Snad všichni manažeři ocení tuto knihu. Je zaměřena na aspekty tvořivosti, které jsou nejdůležitější při tréninkových postupech - na znalost průběhu tvůrčího aktu, na znalost nejvýznamnějších rysů tvořivé osobnosti, a na vlivy z prostředí, které tvořivost nejvýrazněji podporují nebo utlumují. Renomovaný český autor, doc. PhDr. Milan Mikuláštík, CSc., přehledně popisuje jednotlivé fáze krok za krokem a u každé z fází uvádí metody, které lze jednoduše využít při řešení problému i pro trénink tvořivost. Doufáme, že právě v této publikaci najdete inspiraci a zlepšíte tak svou tvůrčí práci.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Z obsahu knihy Tvořivost a inovace v práci manažera

Předmluva

1 Úvod

2 Pojem tvořivosti
2.1 Některé teorie tvořivosti
2.2 Druhy tvořivosti a pojmy vyjadřující různé formy tvořivosti

3 Bariéry tvořivosti

4 Tvořivost ve vztahu k různým psychickým funkcím
4.1 Tvořivost a informace
4.2 Tvořivost a vnímání
4.3 Tvořivost a pozornost
4.4 Tvořivost a paměť
4.5 Tvořivost a emoce
4.6 Tvořivost a motivace
4.7 Vztah představ a fantazie k tvořivosti
4.8 Tvořivost a inteligence
4.9 Tvořivost a znalosti
4.10 Tvořivost a myšlení
4.11 Tvořivost a zkušenosti
4.12 Tvořivost a intuice
4.13 Tvořivost a stav organismu
4.14 Tvořivost a náhody
4.15 Tvořivost a konformita

5 Tvořivá osobnost

6 Tvořivý proces
6.1 Techniky tvůrčí práce

7 Řešení problémů tvůrčími postupy
7.1 Heuristika
7.2 Deduktivní a induktivní usuzování
7.3 Analogie a metafory

8 Tvůrčí produkt

9 Prostředí působící na tvůrčí aktivitu
9.1 Tvůrčí pracovní prostředí

10 Tvořivost v řízení
10.1 Řízení tvůrčích projektů
10.2 Individuální a týmová tvořivost
10.3 Týmové role
10.4 Spolupráce a soupeření
10.5 Rozvoj tvořivosti, vyhledávání a podpora tvořivých lidí

11 Tvořivost a inovace

12 Závěry a přínos pro praxi

Použitá literatura

Věcný rejstřík

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 3.6MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Tvořivost a inovace v práci manažera

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 3.6 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Tvořivost a inovace v práci manažera

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4562
E-kniha
PDF
271  203  -25 %
Ihned ke stažení
i: 15476 n: 24767116r: 4562
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Snad všichni manažeři ocení tuto knihu. Je zaměřena na aspekty tvořivosti, které jsou nejdůležitější při tréninkových postupech - na znalost průběhu tvůrčího aktu, na znalost nejvýznamnějších rysů tvořivé osobnosti, a na vlivy z prostředí, které tvořivost nejvýrazněji podporují nebo utlumují. Renomovaný český autor, doc. PhDr. Milan Mikuláštík, CSc., přehledně popisuje jednotlivé fáze krok za krokem a u každé z fází uvádí metody, které lze jednoduše využít při řešení problému i pro trénink tvořivost. Doufáme, že právě v této publikaci najdete inspiraci a zlepšíte tak svou tvůrčí práci.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Z obsahu knihy Tvořivost a inovace v práci manažera

Předmluva

1 Úvod

2 Pojem tvořivosti
2.1 Některé teorie tvořivosti
2.2 Druhy tvořivosti a pojmy vyjadřující různé formy tvořivosti

3 Bariéry tvořivosti

4 Tvořivost ve vztahu k různým psychickým funkcím
4.1 Tvořivost a informace
4.2 Tvořivost a vnímání
4.3 Tvořivost a pozornost
4.4 Tvořivost a paměť
4.5 Tvořivost a emoce
4.6 Tvořivost a motivace
4.7 Vztah představ a fantazie k tvořivosti
4.8 Tvořivost a inteligence
4.9 Tvořivost a znalosti
4.10 Tvořivost a myšlení
4.11 Tvořivost a zkušenosti
4.12 Tvořivost a intuice
4.13 Tvořivost a stav organismu
4.14 Tvořivost a náhody
4.15 Tvořivost a konformita

5 Tvořivá osobnost

6 Tvořivý proces
6.1 Techniky tvůrčí práce

7 Řešení problémů tvůrčími postupy
7.1 Heuristika
7.2 Deduktivní a induktivní usuzování
7.3 Analogie a metafory

8 Tvůrčí produkt

9 Prostředí působící na tvůrčí aktivitu
9.1 Tvůrčí pracovní prostředí

10 Tvořivost v řízení
10.1 Řízení tvůrčích projektů
10.2 Individuální a týmová tvořivost
10.3 Týmové role
10.4 Spolupráce a soupeření
10.5 Rozvoj tvořivosti, vyhledávání a podpora tvořivých lidí

11 Tvořivost a inovace

12 Závěry a přínos pro praxi

Použitá literatura

Věcný rejstřík

O Autorovi

Mikuláštík Milan
Doc. PhDr. Milan Mikulaštík, CSc. se věnoval problematice tvořivosti v pracovním procesu u manažerů i u jejich podřízených. Hledání možností, jak využít potenciál pracovníků, jak jej rozvíjet a jaké vytvářet podmínky v pracovním prostředí. Dále se zabýval interpersonální komunikací v řízení, což bylo i součástí přednáškové činnosti na fakultě a současně i v podnicích regionu. Oběma problematikám se věnoval i ve výzkumné činnosti.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 374  -25 %
E-kniha 318  -25 %
Tištěná 202  -25 %
E-kniha 172  -25 %
Tištěná 187  -25 %
E-kniha 159  -25 %
E-kniha 344  -25 %
Tištěná 281  -25 %
E-kniha 239  -25 %
E-kniha 185  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.