0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Učitel

Příprava na profesi
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 5632
E-kniha
PDF
144
Ihned ke stažení
i: 16662 n: 24761916r: 5632
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Současná teorie a výzkum v oblasti pedagogiky a školství se stále více a více zaměřuje na profesionalizaci vzdělávání. Přinášíme vám proto zbrusu novou publikaci PhDr. Radmily Dytrtové, CSc., a PeadDr. Marie Krhutové. Autorky se zaměřily zejména na pedagogickou přípravu na profesi učitele. Důraz kladou na komunikativní dovednosti, mluvený projev, vyučovací jazyk a zásady správné výslovnosti. Stranou nenechávají ani nonverbální projev či grafickou prezentaci. Knihu věnují především studentům pedagogických oborů a pedagogům.

Z obsahu knihy Učitel

Předmluva

Úvod

1. Vhled do přípravy učitele
1.1 Proces naplňování profesní identity
1.2 Osobnost učitele a její utváření
1.3 K typologii učitele
1.3.1 Vyučovací styl v kontextu typologie osobnosti
1.3.2 Empirické šetření v rámci typologie učitelů
1.3.3 Interakční styl učitele
1.4 Role učitele v kontextu změn a přípravy učitelů
1.4.1 Teoretická východiska přípravy učitelů
1.4.2 Požadavky na profesi učitele
1.5 Pedagogické znalosti a dovednosti, komponenty evaluace činnosti
1.5.1 Klasifikace a deskripce profesních znalostí učitele
1.5.2 Pedagogické dovednosti
1.5.3 Komponenty evaluace činnosti učitele
1.6 Cíl přípravy učitele - profesní kompetence, profil absolventa učitelství
1.7 Sebereflexe učitele v kontextu přípravy na profesi
1.7.1 Reflexe pedagogické činnosti učitele
1.7.2 Aplikace sebereflexe ve zjišťování počátečních a výstupních představ studentů učitelství
1.7.3 Explicitační rozhovor jako reflexní metoda pedagogické činnosti
1.7.4 Vedení studentského portfolia
1.7.5 Hospitace pedagogické činnosti
1.8 Pedagogická praxe jako prostředí reflexe formování profesní identity

2. Komunikativní dovednosti učitele
2.1 Mluvený projev učitele
2.1.1 Požadavky na mluvený projev učitele
2.1.2 Vyučovací jazyk
2.1.3 Zásady výslovnosti spisovného českého jazyka
2.2 Nonverbální projev
2.3 Psaný projev v edukačním procesu
2.4 Grafická prezentace

Závěr

Příloha č. 1

Příloha č. 2

Literatura

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Učitel
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Učitel

Příprava na profesi
Současná teorie a výzkum v oblasti pedagogiky a školství se stále více a více zaměřuje na profesionalizaci vzdělávání. Přinášíme vám proto zbrusu novou publikaci PhDr. Radmily Dytrtové, CSc., a PeadDr. Marie Krhutové. Autorky se zaměřily zejména na pedagogickou přípravu na profesi učitele. Důraz kladou na komunikativní dovednosti, mluvený projev, vyučovací jazyk a zásady správné výslovnosti. Stranou nenechávají ani nonverbální projev či grafickou prezentaci. Knihu věnují především studentům pedagogických oborů a pedagogům.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 5632
E-kniha
PDF
144
Ihned ke stažení
i: 16662 n: 24761916r: 5632

Z obsahu knihy Učitel

Předmluva

Úvod

1. Vhled do přípravy učitele
1.1 Proces naplňování profesní identity
1.2 Osobnost učitele a její utváření
1.3 K typologii učitele
1.3.1 Vyučovací styl v kontextu typologie osobnosti
1.3.2 Empirické šetření v rámci typologie učitelů
1.3.3 Interakční styl učitele
1.4 Role učitele v kontextu změn a přípravy učitelů
1.4.1 Teoretická východiska přípravy učitelů
1.4.2 Požadavky na profesi učitele
1.5 Pedagogické znalosti a dovednosti, komponenty evaluace činnosti
1.5.1 Klasifikace a deskripce profesních znalostí učitele
1.5.2 Pedagogické dovednosti
1.5.3 Komponenty evaluace činnosti učitele
1.6 Cíl přípravy učitele - profesní kompetence, profil absolventa učitelství
1.7 Sebereflexe učitele v kontextu přípravy na profesi
1.7.1 Reflexe pedagogické činnosti učitele
1.7.2 Aplikace sebereflexe ve zjišťování počátečních a výstupních představ studentů učitelství
1.7.3 Explicitační rozhovor jako reflexní metoda pedagogické činnosti
1.7.4 Vedení studentského portfolia
1.7.5 Hospitace pedagogické činnosti
1.8 Pedagogická praxe jako prostředí reflexe formování profesní identity

2. Komunikativní dovednosti učitele
2.1 Mluvený projev učitele
2.1.1 Požadavky na mluvený projev učitele
2.1.2 Vyučovací jazyk
2.1.3 Zásady výslovnosti spisovného českého jazyka
2.2 Nonverbální projev
2.3 Psaný projev v edukačním procesu
2.4 Grafická prezentace

Závěr

Příloha č. 1

Příloha č. 2

Literatura

Zařazena v kategoriích

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 349
E-kniha 297
Tištěná 319
E-kniha 271
E-kniha 271
Tištěná 279
E-kniha 237
Tištěná 69
E-kniha 69
Tištěná 429
E-kniha 365

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.