Umění prodávat
3., doplněné a aktualizované vydání
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6340 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229 Kč 206 KčIhned ke stažení
i: 17947 n: 24773445r: 6340 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces prodeje, jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů. Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání. Zjistíte, jak lépe prezentovat svoji práci a nabízené produkty, jak se vypořádat s neúspěchem a zvládnout stres. Nové vydání je obohaceno o zajímavé příklady z praxe prodejce, o nové tipy, jak vyhledávat a získávat zákazníky a dlouhodobě si je udržet či jak zvládat konfliktní situace při prodeji. Díky testům a úlohám zaměřeným na sebepoznání se dozvíte i něco o sobě a svých schopnostech. Knížk
u určitě ocení nejen všichni ti, kteří mají co do činění s obchodem, ale užitečné rady a tipy v ní najde každý, kdo někomu něco nabízí - svoje nápady, svoji práci, svoje schopnosti a dovednosti.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Umění prodávat
O autorce 7
Úvod 9
1. Předpoklady profesionálního prodejce 11
1.1 Osobnostní předpoklady 12
1.2 Silná osobní motivace 18
1.3 Znalosti a vědomosti 19
1.4 Schopnosti a dovednosti 22
1.4.1 Komunikační schopnosti a dovednosti - komunikace 23
1.4.2 Přesilové hry v neverbální komunikaci 40
1.4.3 Komunikační dovednosti 43
1.4.4 Ostatní schopnosti a dovednosti 48
1.4.5 Touha dále se vzdělávat 49
2. Příprava prodeje 53
2.1 Příprava nezbytných informací 54
2.1.1 Znalosti o produktu 54
2.1.2 Znalosti o firmě 59
2.1.3 Znalost prostředí a konkurence 63
2.2 Zákazníci 66
2.2.1 Informace o zákazníkovi 66
2.2.2 Potřeby zákazníků 69
2.2.3 Typologie zákazníků 71
2.3 Vyhledávání zákazníků 77
2.3.1 Osobní kontakty 77
2.3.2 Ostatní zdroje 79
2.3.3 Poštou, telefonem nebo osobně? 80
2.3.4 Webové stránky 84
2.4 Příprava prodejní taktiky 85
2.4.1 Určete si cíl a taktiku 85
2.4.2 Výběr prostředí a příprava materiálů pro prezentaci produktu 86
3. Prodej 90
3.1 Zahájení prodejního rozhovoru 92
3.1.1 První dojem 92
3.1.2 Navození atmosféry 98
3.1.3 Zjištění potřeb zákazníka 100
3.2 Prezentace produktu 104
3.2.1 Co prezentujete 104
3.2.2 Logická stavba prezentace 105
3.2.3 Styl řeči při prezentaci 108
3.2.4 Vizuální a technické pomůcky 113
3.2.5 Neverbální komunikace při prezentaci 116
3.3 Jádro prodejního rozhovoru 122
3.3.1 Ovlivňování zákazníka 122
3.3.2 Obavy zákazníka 128
3.3.3 Překonávání námitek 132
3.3.4 Konfliktní situace 139
3.4 Zakončení prodejního rozhovoru 146
3.4.1 Načasování závěru 146
3.4.2 Techniky zakončení 148
4. Péče o zákazníky 153
4.1 Význam péče o zákazníka 154
4.1.1 Šest dobrých důvodů, proč se dál zajímat o zákazníka 154
4.1.2 Typologie prodejců 158
4.2 Nepřátelské taktiky při prodeji 166
4.3 Způsoby budování vztahu se zákazníkem 169
5. Když se nedaří... 175
5.1 Jak se vypořádat s neúspěchem 176
5.1.1 Analýza příčin neúspěchu 176
5.1.2 Stanovení cílů 179
5.1.3 Organizace práce a pracovního času 181
5.1.4 Změňte svůj přístup k neúspěchu 186
5.2 Ovládnutí stresu 187
5.2.1 Je stres škodlivý? 188
5.2.2 Jak poznáme stres 189
5.2.3 Typické stresory 192
5.2.4 Jak se vyrovnat se stresem 198
Slovo závěrem 203
Literatura 204
Shrnutí/Summary 205
Rejstřík 206
O Autorovi
Filipová AlenaAutorka vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Na katedře obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů působí jako odborná asistentka. Zaměřuje se na oblast managementu a obchodu obecně, zároveň se věnuje výuce komunikace, obchodního jednání a vyjednávání. Kromě působení na mateřské vysoké škole je dlouholetou lektorkou kurzů firemního a celoživotního vzděláván í, zaměřených především na oblast prodeje, obchodního jednání, komunikace a vedení lidí. Je autorkou či spoluautorkou učebnic, skript, odborných textů, výzkumných zpráv a odborných příspěvků určených pro konference. V současné době trénuje své schopnosti komunikace a vyjednávání nejen při své profesi, ale také v rámci výchovy dospívajícího syna.