0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Umění prodávat

3., doplněné a aktualizované vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6340
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229  195 
Ihned ke stažení
i: 17947 n: 24773445r: 6340
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces prodeje, jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů. Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání. Zjistíte, jak lépe prezentovat svoji práci a nabízené produkty, jak se vypořádat s neúspěchem a zvládnout stres. Nové vydání je obohaceno o zajímavé příklady z praxe prodejce, o nové tipy, jak vyhledávat a získávat zákazníky a dlouhodobě si je udržet či jak zvládat konfliktní situace při prodeji. Díky testům a úlohám zaměřeným na sebepoznání se dozvíte i něco o sobě a svých schopnostech. Knížk
u určitě ocení nejen všichni ti, kteří mají co do činění s obchodem, ale užitečné rady a tipy v ní najde každý, kdo někomu něco nabízí - svoje nápady, svoji práci, svoje schopnosti a dovednosti.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Umění prodávat

O autorce  7
Úvod        9
1.     Předpoklady profesionálního prodejce      11
1.1    Osobnostní předpoklady      12
1.2    Silná osobní motivace      18
1.3    Znalosti a vědomosti      19
1.4    Schopnosti a dovednosti       22
1.4.1    Komunikační schopnosti a dovednosti - komunikace 23
1.4.2    Přesilové hry v neverbální komunikaci      40
1.4.3    Komunikační dovednosti      43
1.4.4    Ostatní schopnosti a dovednosti      48
1.4.5    Touha dále se vzdělávat      49
2.     Příprava prodeje      53
2.1    Příprava nezbytných informací      54
2.1.1    Znalosti o produktu      54
2.1.2    Znalosti o firmě      59
2.1.3    Znalost prostředí a konkurence      63
2.2    Zákazníci      66
2.2.1    Informace o zákazníkovi      66
2.2.2    Potřeby zákazníků      69
2.2.3    Typologie zákazníků      71
2.3    Vyhledávání zákazníků      77
2.3.1    Osobní kontakty      77
2.3.2     Ostatní zdroje      79
2.3.3     Poštou, telefonem nebo osobně?      80
2.3.4    Webové stránky      84
2.4    Příprava prodejní taktiky      85
2.4.1    Určete si cíl a taktiku      85
2.4.2    Výběr prostředí a příprava materiálů pro prezentaci produktu      86
3.     Prodej      90
3.1    Zahájení prodejního rozhovoru      92
3.1.1    První dojem      92
3.1.2    Navození atmosféry      98
3.1.3    Zjištění potřeb zákazníka      100
3.2    Prezentace produktu      104
3.2.1     Co prezentujete      104
3.2.2     Logická stavba prezentace      105
3.2.3     Styl řeči při prezentaci      108
3.2.4    Vizuální a technické pomůcky      113
3.2.5    Neverbální komunikace při prezentaci      116
3.3    Jádro prodejního rozhovoru      122
3.3.1    Ovlivňování zákazníka      122
3.3.2    Obavy zákazníka      128
3.3.3    Překonávání námitek      132
3.3.4    Konfliktní situace      139
3.4    Zakončení prodejního rozhovoru      146
3.4.1    Načasování závěru      146
3.4.2    Techniky zakončení       148
4.    Péče o zákazníky      153
4.1    Význam péče o zákazníka      154
4.1.1    Šest dobrých důvodů, proč se dál zajímat o zákazníka 154
4.1.2    Typologie prodejců      158
4.2    Nepřátelské taktiky při prodeji      166
4.3    Způsoby budování vztahu se zákazníkem      169
5.  Když se nedaří...      175
5.1    Jak se vypořádat s neúspěchem      176
5.1.1    Analýza příčin neúspěchu      176
5.1.2    Stanovení cílů      179
5.1.3    Organizace práce a pracovního času 181
5.1.4    Změňte svůj přístup k neúspěchu 186
5.2    Ovládnutí stresu      187
5.2.1    Je stres škodlivý?      188
5.2.2    Jak poznáme stres      189
5.2.3    Typické stresory      192
5.2.4    Jak se vyrovnat se stresem  198
Slovo závěrem      203
Literatura      204
Shrnutí/Summary      205
Rejstřík      206

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.94MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Umění prodávat
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.94 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Umění prodávat

3., doplněné a aktualizované vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6340
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229  195 
Ihned ke stažení
i: 17947 n: 24773445r: 6340
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces prodeje, jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů. Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání. Zjistíte, jak lépe prezentovat svoji práci a nabízené produkty, jak se vypořádat s neúspěchem a zvládnout stres. Nové vydání je obohaceno o zajímavé příklady z praxe prodejce, o nové tipy, jak vyhledávat a získávat zákazníky a dlouhodobě si je udržet či jak zvládat konfliktní situace při prodeji. Díky testům a úlohám zaměřeným na sebepoznání se dozvíte i něco o sobě a svých schopnostech. Knížk
u určitě ocení nejen všichni ti, kteří mají co do činění s obchodem, ale užitečné rady a tipy v ní najde každý, kdo někomu něco nabízí - svoje nápady, svoji práci, svoje schopnosti a dovednosti.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Umění prodávat

O autorce  7
Úvod        9
1.     Předpoklady profesionálního prodejce      11
1.1    Osobnostní předpoklady      12
1.2    Silná osobní motivace      18
1.3    Znalosti a vědomosti      19
1.4    Schopnosti a dovednosti       22
1.4.1    Komunikační schopnosti a dovednosti - komunikace 23
1.4.2    Přesilové hry v neverbální komunikaci      40
1.4.3    Komunikační dovednosti      43
1.4.4    Ostatní schopnosti a dovednosti      48
1.4.5    Touha dále se vzdělávat      49
2.     Příprava prodeje      53
2.1    Příprava nezbytných informací      54
2.1.1    Znalosti o produktu      54
2.1.2    Znalosti o firmě      59
2.1.3    Znalost prostředí a konkurence      63
2.2    Zákazníci      66
2.2.1    Informace o zákazníkovi      66
2.2.2    Potřeby zákazníků      69
2.2.3    Typologie zákazníků      71
2.3    Vyhledávání zákazníků      77
2.3.1    Osobní kontakty      77
2.3.2     Ostatní zdroje      79
2.3.3     Poštou, telefonem nebo osobně?      80
2.3.4    Webové stránky      84
2.4    Příprava prodejní taktiky      85
2.4.1    Určete si cíl a taktiku      85
2.4.2    Výběr prostředí a příprava materiálů pro prezentaci produktu      86
3.     Prodej      90
3.1    Zahájení prodejního rozhovoru      92
3.1.1    První dojem      92
3.1.2    Navození atmosféry      98
3.1.3    Zjištění potřeb zákazníka      100
3.2    Prezentace produktu      104
3.2.1     Co prezentujete      104
3.2.2     Logická stavba prezentace      105
3.2.3     Styl řeči při prezentaci      108
3.2.4    Vizuální a technické pomůcky      113
3.2.5    Neverbální komunikace při prezentaci      116
3.3    Jádro prodejního rozhovoru      122
3.3.1    Ovlivňování zákazníka      122
3.3.2    Obavy zákazníka      128
3.3.3    Překonávání námitek      132
3.3.4    Konfliktní situace      139
3.4    Zakončení prodejního rozhovoru      146
3.4.1    Načasování závěru      146
3.4.2    Techniky zakončení       148
4.    Péče o zákazníky      153
4.1    Význam péče o zákazníka      154
4.1.1    Šest dobrých důvodů, proč se dál zajímat o zákazníka 154
4.1.2    Typologie prodejců      158
4.2    Nepřátelské taktiky při prodeji      166
4.3    Způsoby budování vztahu se zákazníkem      169
5.  Když se nedaří...      175
5.1    Jak se vypořádat s neúspěchem      176
5.1.1    Analýza příčin neúspěchu      176
5.1.2    Stanovení cílů      179
5.1.3    Organizace práce a pracovního času 181
5.1.4    Změňte svůj přístup k neúspěchu 186
5.2    Ovládnutí stresu      187
5.2.1    Je stres škodlivý?      188
5.2.2    Jak poznáme stres      189
5.2.3    Typické stresory      192
5.2.4    Jak se vyrovnat se stresem  198
Slovo závěrem      203
Literatura      204
Shrnutí/Summary      205
Rejstřík      206

O Autorovi

Filipová Alena
Autorka vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Na katedře obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů působí jako odborná asistentka. Zaměřuje se na oblast managementu a obchodu obecně, zároveň se věnuje výuce komunikace, obchodního jednání a vyjednávání. Kromě působení na mateřské vysoké škole je dlouholetou lektorkou kurzů firemního a celoživotního vzděláván í, zaměřených především na oblast prodeje, obchodního jednání, komunikace a vedení lidí. Je autorkou či spoluautorkou učebnic, skript, odborných textů, výzkumných zpráv a odborných příspěvků určených pro konference. V současné době trénuje své schopnosti komunikace a vyjednávání nejen při své profesi, ale také v rámci výchovy dospívajícího syna.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 254 
E-kniha 216 
E-kniha 137 
Tištěná 212 
E-kniha 180 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.