0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Úspěšná nezisková organizace

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5460
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Na trhu ojedinělá praktická příručka, ve které se dozvíte, co je třeba mít, udělat a zajistit pro efektivní a správné fungování neziskové organizace. Je určená pracovníkům neziskových organizací (již existujícím i těm právě začínajícím), studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a zaměstnancům veřejné správy spolupracujícím s neziskovými organizacemi. Autoři jsou zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací a v knize se zabývají podstatou neziskového "podnikání", strategiemi, možnostmi a omezeními neziskovek, základy finančního řízení neziskových organizací, zajišťováním finančních zdrojů - tzv. fundraisingem, marketingem, public relations a řízením a vedením zaměstnanců a dobrovolníků.
Lidem mimo neziskovou sféru publikace ukáže možnosti, jak se zapojit do činnosti neziskových organizací, co jim může neziskový sektor nabídnout a v čem tkví budoucnost neziskového sektoru. Kniha je srozumitelným, poučeným a zajímavým pohledem na svět "podnikání v neziskovce", která na našem současném knižním trhu nemá konkurenci.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Úspěšná nezisková organizace

Know-how úspěšné neziskovky 7
O autorech 8
Řekli ke knize 10
Úvodní slovo 12
Předmluva 14
Začínáme s neziskovkou 17
1. Založení organizace (1. schod) 21
1.1 Poslání 22
1.2 Právní forma organizace 24
2. Strategie dlouhodobé udržitelnosti (2. schod) 27
2.1 Strategické plánování 28
2.2 Hodnoty 31
2.3 Vize 33
2.4 Diferenciátor 34
2.5 Cílové skupiny a podporovatelé 35
2.6 Konkurence 37
2.7 Produkt 38
2.8 Zdroje - fi nance, materiál a lidé 39
2.9 Dlouhodobé cíle 45
3. Způsobilosti - jak (3. schod) 49
3.1 Public relations - vztahy s veřejností (PR) 50
3.1.1 Firemní kultura a image organizace 52
3.1.2 Provoz webových stránek 56
3.1.3 Vydávání tištěných materiálů 57
3.1.4 Pořádání akcí 59
3.1.5 Komunikace s důležitými partnery a subjekty 62
3.1.6 Komunikace s médii 63
3.2 Fundraising 65
3.2.1 Vícezdrojové fi nancování 66
3.2.2 Zdroje a metody fundraisingu 67
3.2.3 Profesionální fundraiser 68
3.2.4 Fundraising jako pozice v organizaci 71
3.2.5 Úkoly fundraisera 72
3.2.6 Fundraisingový plán 74
3.3 Marketing 75
3.3.1 Strategie a taktika v marketingu 76
3.3.2 Positioning 81
3.3.3 Marketingový plán 82
3.3.4 Marketingový výzkum 83
3.4 Ekonomika a fi nanční řízení 83
3.4.1 Transparentnost a výkonnost 84
3.4.2 Finanční plánování a řízení 85
3.5 Vedení a řízení lidí 87
3.5.1 Vedení a řízení 87
3.5.2 Personální strategie 91
4. Rozvoj (4. schod) 105
4.1 Volba strategie rozvoje organizace 107
4.2 Posilování značky a image organizace 110
4.3 Lobbing 112
4.3.1 Výhody a omezení lobbingu 113
4.3.2 Kdo může být lobbista? 114
4.4 Rozvoj lidí 114
4.5 Nové zdroje a příležitosti 118
4.6 Nové trendy 119
5. Kapitola pouze pro ředitele a ředitelky 123
Doslov 127
Slovník 129
Doporučená literatura 135
Přílohy
Příloha 1 Projevy firemní kultury 137
Příloha 2 Organizační kultura 138
Příloha 3 Jak napsat dobrou tiskovou zprávu 139
Příloha 4 Jak zorganizovat úspěšnou tiskovou konferenci 140
Příloha 5 Marketingový plán 141
Příloha 6 Příklad celkového rozpočtu neziskové organizace 142
Příloha 7 Postup výběrového pohovoru (z hlediska vybírajícího) 144
Příloha 8 Postup hodnoticího pohovoru (z hlediska hodnotitele) 146
Příloha 9 Postup ukončovacího pohovoru (z hlediska manažera) 148
Poznámky 150

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Úspěšná nezisková organizace byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 339 
E-kniha 305 
Svatoš Miroslav a kolektiv
Tištěná 319 
E-kniha 287 
Tištěná 212 
E-kniha 191 
Tištěná 416 
E-kniha 374 
Tištěná 229 
E-kniha 206 

Úspěšná nezisková organizace

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5460
Na trhu ojedinělá praktická příručka, ve které se dozvíte, co je třeba mít, udělat a zajistit pro efektivní a správné fungování neziskové organizace. Je určená pracovníkům neziskových organizací (již existujícím i těm právě začínajícím), studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a zaměstnancům veřejné správy spolupracujícím s neziskovými organizacemi. Autoři jsou zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací a v knize se zabývají podstatou neziskového "podnikání", strategiemi, možnostmi a omezeními neziskovek, základy finančního řízení neziskových organizací, zajišťováním finančních zdrojů - tzv. fundraisingem, marketingem, public relations a řízením a vedením zaměstnanců a dobrovolníků.
Lidem mimo neziskovou sféru publikace ukáže možnosti, jak se zapojit do činnosti neziskových organizací, co jim může neziskový sektor nabídnout a v čem tkví budoucnost neziskového sektoru. Kniha je srozumitelným, poučeným a zajímavým pohledem na svět "podnikání v neziskovce", která na našem současném knižním trhu nemá konkurenci.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Úspěšná nezisková organizace

Know-how úspěšné neziskovky 7
O autorech 8
Řekli ke knize 10
Úvodní slovo 12
Předmluva 14
Začínáme s neziskovkou 17
1. Založení organizace (1. schod) 21
1.1 Poslání 22
1.2 Právní forma organizace 24
2. Strategie dlouhodobé udržitelnosti (2. schod) 27
2.1 Strategické plánování 28
2.2 Hodnoty 31
2.3 Vize 33
2.4 Diferenciátor 34
2.5 Cílové skupiny a podporovatelé 35
2.6 Konkurence 37
2.7 Produkt 38
2.8 Zdroje - fi nance, materiál a lidé 39
2.9 Dlouhodobé cíle 45
3. Způsobilosti - jak (3. schod) 49
3.1 Public relations - vztahy s veřejností (PR) 50
3.1.1 Firemní kultura a image organizace 52
3.1.2 Provoz webových stránek 56
3.1.3 Vydávání tištěných materiálů 57
3.1.4 Pořádání akcí 59
3.1.5 Komunikace s důležitými partnery a subjekty 62
3.1.6 Komunikace s médii 63
3.2 Fundraising 65
3.2.1 Vícezdrojové fi nancování 66
3.2.2 Zdroje a metody fundraisingu 67
3.2.3 Profesionální fundraiser 68
3.2.4 Fundraising jako pozice v organizaci 71
3.2.5 Úkoly fundraisera 72
3.2.6 Fundraisingový plán 74
3.3 Marketing 75
3.3.1 Strategie a taktika v marketingu 76
3.3.2 Positioning 81
3.3.3 Marketingový plán 82
3.3.4 Marketingový výzkum 83
3.4 Ekonomika a fi nanční řízení 83
3.4.1 Transparentnost a výkonnost 84
3.4.2 Finanční plánování a řízení 85
3.5 Vedení a řízení lidí 87
3.5.1 Vedení a řízení 87
3.5.2 Personální strategie 91
4. Rozvoj (4. schod) 105
4.1 Volba strategie rozvoje organizace 107
4.2 Posilování značky a image organizace 110
4.3 Lobbing 112
4.3.1 Výhody a omezení lobbingu 113
4.3.2 Kdo může být lobbista? 114
4.4 Rozvoj lidí 114
4.5 Nové zdroje a příležitosti 118
4.6 Nové trendy 119
5. Kapitola pouze pro ředitele a ředitelky 123
Doslov 127
Slovník 129
Doporučená literatura 135
Přílohy
Příloha 1 Projevy firemní kultury 137
Příloha 2 Organizační kultura 138
Příloha 3 Jak napsat dobrou tiskovou zprávu 139
Příloha 4 Jak zorganizovat úspěšnou tiskovou konferenci 140
Příloha 5 Marketingový plán 141
Příloha 6 Příklad celkového rozpočtu neziskové organizace 142
Příloha 7 Postup výběrového pohovoru (z hlediska vybírajícího) 144
Příloha 8 Postup hodnoticího pohovoru (z hlediska hodnotitele) 146
Příloha 9 Postup ukončovacího pohovoru (z hlediska manažera) 148
Poznámky 150

O Autorovi

Šedivý Marek
Ing. Marek Šedivý – ředitel obecně prospěšné společnosti Neziskovky.cz, lektor a konzultant. Absolvoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze a kurzy zaměřené na management, marketing, PR a lektorské dovednosti. Během čtyřměsíčního pobytu v rámci Fulbright-Masarykova stipendia absolvoval Mini MBA pro neziskové organizace na University of St. Thomas v Minneapolis. V lektorování a konzultantské praxi se zaměřuje na řízení neziskových organizací, fungování správních rad, public relations a marketing neziskových organizací. Externě spolupracuje s několika vysokými školami, kde přednáší témata týkající se řízení neziskových organizací. Je spoluautorem knih zaměřených na management neziskových organizací a publikuje v odborném tisku.
Medlíková Olga
Lektorka, konzultantka a moderátorka veřejných akcí. Absolvovala Pedagogickou fakultu v Ústí nad Labem a řadu výcviků v oblasti dramatické výchovy, lektorských a manažerských dovedností. Zaměřuje se na výcvik managementu, pracuje na projektech v oblasti neziskové sféry a státní správy. Mezi témata, která lektoruje, patří: prezentační dovednosti, sociální dovednosti (komunikace, řešení konfliktů, vyjednávání), manažerské dovednosti, společenský a protokolární kontakt a vedení manažerských pohovorů. Specializuje se na trénink mluvčích, argumentaci a rétoriku. Externě přednáší na Masarykově ústavu vyšších studií při ČVÚT Praha v rámci programu MBA. Je autorkou a spoluautorkou knih z oblasti managementu a sociálních dovedností, pravidelně přispívá do řady odborných periodik.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 849 
Tištěná 220 
E-kniha 198 
Tištěná 900 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.