0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Úspěšná prezentace

Získejte si své publikum krok za krokem

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
269  99  Výjimečná cena
Ušetříte 170 
Poslední kusyi

Poslední aktualizace skladu 03. 12. 2024 7:52
i: 28785 n: 24729121r: 10294
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229  206 
Ušetříte 23 
Ihned ke stažení
i: 29202 n: 27121328r: 10294
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
  • Potřebujete připravit kvalitní prezentaci a nevíte, jak na to?
  • Chcete vytvářet působivější a modernější prezentace než dosud?
  • Máte obavy ze samotného průběhu svého vystoupení?
  • Rádi byste působili přesvědčivě a profesionálně?

V dnešní době digitálních technologií již není prostor pro zastaralé způsoby vytváření prezentací. Prezentace je často nutné připravit rychle a také posluchači mají málo času, jsou zavaleni informacemi, a někdy se dokonce vyskytují na různých místech světa.

Tato knížka nabízí jednoduchý postup, jak vytvořit špičkovou prezentaci, která vaše posluchače opravdu zaujme a přesvědčí. Jde o nový přístup k vytváření prezentací, při kterém jsou i složité věci podávány jednoduše, stručně a zejména s neustálou orientací na posluchače. Naučíte se, jak mluvit ve správnou chvíli a správným způsobem o důležitých věcech tak, aby to bylo pro posluchače zajímavé a smysluplné.

S pomocí rad z této knížky předvede i ten nejméně zkušený prezentátor špičkovou prezentaci a ti zkušenější snadno dosáhnou ještě lepších výsledků.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Úspěšná prezentace

O AUTORCE
ŘEKLI O KNIZE…
PODĚKOVÁNÍ
PROČ PRÁVĚ TATO KNIHA?
 
KAPITOLA 1 – PREZENTACE, KTERÁ SE POKUSILA ZACHRÁNIT ŽIVOTY
   Problém
   Snímek
   Rozhodnutí
   Vyšetřování
   Závěr
 
KAPITOLA 2 – ZPŮSOB, JAKÝM PREZENTUJEME, NEFUNGUJE
   Prezentace orientovaná na snímky
   A jak to vypadá v praxi
   Prezentace orientovaná na posluchače
 
KAPITOLA 3 – PREZENTACE – ÚVODNÍ KURZ
   Co si představit pod pojmem skvělá prezentace?
   Nesprávný postup při prezentaci
   Z čeho se skládá prezentování?
   Na jaké úrovni jsou vaše prezentační dovednosti?
   Jak se stát hvězdou mezi prezentátory
   Slovo závěrem k tématu
 
KAPITOLA 4 – ŠEST ZLATÝCH PRAVIDEL PREZENTACE ORIENTOVANÉ NA POSLUCHAČE
   Pravidlo 1: Začněte stanovením konkrétního záměru
      Čím více, tím lépe – tohle vždycky nemusí platit
   Pravidlo 2: Nepředpokládejte zájem posluchačů
      Vytváření domněnek o posluchačích
   Pravidlo 3: Vtáhněte posluchače do děje
      Test dálkového ovládání
      Klíč k úspěšné prezentaci? Skočit do toho po hlavě!
      Drobná připomínka
      Ale moment – co program prezentace?
      Programy zaměřené na posluchače
      Druhou šanci udělat dobrý první dojem už nedostanete
   Pravidlo 4: Začněte od konce
      Jděte na to z opačného konce
      Prezentování správným způsobem
      Proč je tato struktura správná?
   Pravidlo 5: Používejte slovo „vy“
      Zůstaňte propojeni se svými posluchači
      Na řadu přichází věda
   Pravidlo 6: Nepleťte páté přes deváté
      Pravidlo tří
      A konečně – finále ve velkém stylu
      Struktura pro přípravu prezentace orientované na posluchače
 
KAPITOLA 5 – FAKTOR KOMUNIKACE
   Jaký typ komunikátora jste vy?
      Past 1: Obsah není přizpůsoben posluchačům, není pro ně zajímavý
      Past 2: Posluchači jsou zahlceni příliš velkým množstvím dat
      Past 3: Nesprávné používání PowerPointu
      Past 4: Příliš mnoho slangu
   Míč je na straně prezentátora
      Síla obrazu
   Pár slov o TED
 
KAPITOLA 6 – JAK VYTVOŘIT PREZENTACI ORIENTOVANOU NA POSLUCHAČE
   Postupujeme po jednotlivých krocích
   Krok 1: Určit profil posluchačů
      Určení profilu posluchačů v praxi
      Správná diagnóza
      Smíšená skupina posluchačů
   Krok 2: Strukturovat sdělení
      Mohu vám nabídnout kousek čokoládového dortu?
      Přechod od snímků ke struktuře prezentace orientované na posluchače
      Struktura prezentace orientované na posluchače – použití v praxi
   Krok 3: Vytvořit snímky
      Vy jste prezentace
      Dodejte šťávu svému PowerPointu
      Vytvořte snímky
      A teď to dejte všechno dohromady
 
KAPITOLA 7 – JAK ÚSPĚŠNĚ ZVLÁDNOUT VYSTOUPENÍ PŘED POSLUCHAČI
   Je to herecký výkon
   Nadšení, humor, energie a osobní styl
      Nadšení
      Humor
      Energie
      Oční kontakt
      Pevný postoj – jako kdybyste zapustili kořeny do země
      Slovní vata neboli vycpávková slova – skoncujte s nimi
      Jeden bod za druhým – plánování přestávek
      Nácvik – tajná zbraň skvělých prezentací
      Kam s rukama?
      Stres – rozlučte se s trémou
      A co poznámky?
      Jak získat sebejistotu?
      Očekávejte neočekávané – jak zvládat dotazy
 
KAPITOLA 8 – VIRTUÁLNÍ PREZENTACE
   Prezentace tváří v tvář versus virtuální prezentace              
      Tip 1: Od začátku se přizpůsobujte svým posluchačům
      Tip 2: Naučte se pracovat s technologiemi
      Tip 3: Vypůjčte si pár triků od médií
      Tip 4: Eliminujte rušivé prvky
      Tip 5: Zvolte správné načasování
 
KAPITOLA 9 – STAŇTE SE MISTRY PREZENTACÍ
   K úspěšné prezentaci nevede žádná zkratka
      Důvod 1: Novodobá fáma
      Důvod 2: Nesprávná příprava
      Důvod 3: Nemám dost času
 
KAPITOLA 10 – VÁŠ CÍL: ZDOKONALIT PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI
   Zásada 1: Prezentujte, prezentujte, prezentujte
   Zásada 2: Vždy používejte metodu prezentace orientované na posluchače
   Zásada 3: Vypracujte si kontrolní seznamy
   Zásada 4: Stále se ptejte na zpětnou vazbu
   Zásada 5: Váš cíl: zdokonalit se v prezentování
      Zdokonalte své prezentační schopnosti
 
ZÁVĚR
DVA TIPY JAKO BONUS
   Jeden za všechny a všichni za jednoho – skupinové prezentace
   Jednostránkový tahák na váš stůl
 

Tištěná kniha

Datum vydání: 21.09.2018
Katalogové číslo: 39552
ISBN: 978-80-247-2912-1
Formát / stran: 167×240, 176 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.24MB | 4.24MB | 2.79MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Recenze

„Stručně a jasně napsaná kniha plná nápadů, jak zvládnout prezentace. Nejenže obsahuje spoustu detailů, cenných informací a seznámí vás s nejlepšími dovednosti, které musíte mít ve svém prezentačním arzenálu, ale zároveň vám vysvětlí význam dobré prezentace v moderním světě. Nezbytná publikace pro všechny, kteří vstupují do pracovního procesu nebo již jsou jeho součástí.“
CLAIRE FOXOVÁ – SPISOVATELKA
 
„Tato kniha není určena jen pro ty, kteří s prezentacemi začínají! Přináší velmi cenné informace, jak okouzlit posluchače a zaujmout je vaší prezentací. Kniha je nepostradatelná jak pro začátečníky, tak i pro profesionály. Pokud jste na pódiu jako doma, tahle kniha způsobí, že vás budou vaši posluchači při prezentaci přímo milovat. Pokud trpíte větší či menší trémou, tahle kniha vám dodá sebedůvěru, abyste se stali prezentátorem, jakým jste vždy chtěli být.“
FRANK HATTANN – THE SALES INSTITUTE OF IRELAND, DIGITAL SALES ADVISORY COUNCIL MEMBER
 
„Není pro mě vůbec překvapením, že Emma napsala nejlepší knihu o prezentačních dovednostech, s jakou jsem se kdy setkal. Protože jsem na vlastní kůži zažil její tréninkový kurz a krátce poté i bezprostřední úspěch při prodeji konzultačních služeb, mohu zcela místopřísežně prohlásit, že v tom, co dělá, je opravdu výjimečná. Kniha Úspěšná prezentace přináší důležité, praktické a obsažné rady, které lze snadno vstřebat a aplikovat. Od této chvíle bude mým cenným zdrojem informací o prezentacích a způsobech komunikace obecně.“
ROBERT FREESE – ŘEDITEL ODD. TALENTOVÉHO A ORGANIZAČNÍHO ROZVOJE, FIRST DATA CORPORATION
 
„Kniha Úspěšná prezentace je příkladem toho, co Emma umí nejlépe – totiž podat složité věci jednoduše, stručně a stále u toho mít na zřeteli své posluchače. Tohle je skutečně zasvěcená a praktická kniha, jež bude bezpochyby inspirovat mnoho dalších lidí v tom, jak vést efektivní komunikaci, která bude mít potenciál ovlivňovat ostatní.“
JOHANNA FULLERTONOVÁ – OBCHODNÍ PSYCHOLOŽKA A ŘEDITELKA SEVEN, PSYCHOLOGY AT WORK
 
„Konečně je tady kniha, která může vést i toho nejméně zkušeného prezentátora tak, aby byl schopen přednést špičkovou prezentaci. Zkušenější prezentátor se z knihy dozví, jak může dosáhnout na základě svých prezentací lepších výsledků. Kniha obsahuje spoustu jednoduchých, nicméně neuvěřitelně účinných vzorů, které pomohou zformulovat a vytvářet účinné prezentace. Kromě toho nabízí nepřeberné množství praktických rad, jak prezentovat přesvědčivá sdělení, jež zaujmou posluchače a dosáhnou požadovaného účinku.“
MARY O´REILLYOVÁ – SENIOR MANAŽERKA ODD. ROZVOJE TALENTŮ A VZDĚLÁVÁNÍ, DELOITTE & TOUCHE
 
„Úspěšná prezentace je skutečně praktickým návodem pro každého, kdo se zajímá o prezentování. Je velmi poutavá a snadno se čte. Obsahuje celou řadu užitečných příkladů ze života a návodných šablon. Tato kniha je přínosná jak pro začátečníky v oblasti prezentací, kterým vysvětluje proces přípravy, tak i pro zkušenější prezentátory, kterým zase přinese nespočet podnětů pro zdokonalení a vytříbení jejich postupu.“
ELAINE MCGLEENANOVÁ – ŘEDITELKA ODD. VZDĚLÁVACÍHO A ORGANIZAČNÍHO ROZVOJE, KPMG
 

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Úspěšná prezentace

Tištěná kniha

Datum vydání: 21.09.2018
Katalogové číslo: 39552
ISBN: 978-80-247-2912-1
Formát / stran: 167×240, 176 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.24 MB | 4.24 MB | 2.79 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Úspěšná prezentace

Získejte si své publikum krok za krokem

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
269  99  Výjimečná cena
Ušetříte 170 
Poslední kusyi

Poslední aktualizace skladu 03. 12. 2024 7:52
i: 28785 n: 24729121r: 10294
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229  206 
Ušetříte 23 
Ihned ke stažení
i: 29202 n: 27121328r: 10294
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
  • Potřebujete připravit kvalitní prezentaci a nevíte, jak na to?
  • Chcete vytvářet působivější a modernější prezentace než dosud?
  • Máte obavy ze samotného průběhu svého vystoupení?
  • Rádi byste působili přesvědčivě a profesionálně?

V dnešní době digitálních technologií již není prostor pro zastaralé způsoby vytváření prezentací. Prezentace je často nutné připravit rychle a také posluchači mají málo času, jsou zavaleni informacemi, a někdy se dokonce vyskytují na různých místech světa.

Tato knížka nabízí jednoduchý postup, jak vytvořit špičkovou prezentaci, která vaše posluchače opravdu zaujme a přesvědčí. Jde o nový přístup k vytváření prezentací, při kterém jsou i složité věci podávány jednoduše, stručně a zejména s neustálou orientací na posluchače. Naučíte se, jak mluvit ve správnou chvíli a správným způsobem o důležitých věcech tak, aby to bylo pro posluchače zajímavé a smysluplné.

S pomocí rad z této knížky předvede i ten nejméně zkušený prezentátor špičkovou prezentaci a ti zkušenější snadno dosáhnou ještě lepších výsledků.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Úspěšná prezentace

O AUTORCE
ŘEKLI O KNIZE…
PODĚKOVÁNÍ
PROČ PRÁVĚ TATO KNIHA?
 
KAPITOLA 1 – PREZENTACE, KTERÁ SE POKUSILA ZACHRÁNIT ŽIVOTY
   Problém
   Snímek
   Rozhodnutí
   Vyšetřování
   Závěr
 
KAPITOLA 2 – ZPŮSOB, JAKÝM PREZENTUJEME, NEFUNGUJE
   Prezentace orientovaná na snímky
   A jak to vypadá v praxi
   Prezentace orientovaná na posluchače
 
KAPITOLA 3 – PREZENTACE – ÚVODNÍ KURZ
   Co si představit pod pojmem skvělá prezentace?
   Nesprávný postup při prezentaci
   Z čeho se skládá prezentování?
   Na jaké úrovni jsou vaše prezentační dovednosti?
   Jak se stát hvězdou mezi prezentátory
   Slovo závěrem k tématu
 
KAPITOLA 4 – ŠEST ZLATÝCH PRAVIDEL PREZENTACE ORIENTOVANÉ NA POSLUCHAČE
   Pravidlo 1: Začněte stanovením konkrétního záměru
      Čím více, tím lépe – tohle vždycky nemusí platit
   Pravidlo 2: Nepředpokládejte zájem posluchačů
      Vytváření domněnek o posluchačích
   Pravidlo 3: Vtáhněte posluchače do děje
      Test dálkového ovládání
      Klíč k úspěšné prezentaci? Skočit do toho po hlavě!
      Drobná připomínka
      Ale moment – co program prezentace?
      Programy zaměřené na posluchače
      Druhou šanci udělat dobrý první dojem už nedostanete
   Pravidlo 4: Začněte od konce
      Jděte na to z opačného konce
      Prezentování správným způsobem
      Proč je tato struktura správná?
   Pravidlo 5: Používejte slovo „vy“
      Zůstaňte propojeni se svými posluchači
      Na řadu přichází věda
   Pravidlo 6: Nepleťte páté přes deváté
      Pravidlo tří
      A konečně – finále ve velkém stylu
      Struktura pro přípravu prezentace orientované na posluchače
 
KAPITOLA 5 – FAKTOR KOMUNIKACE
   Jaký typ komunikátora jste vy?
      Past 1: Obsah není přizpůsoben posluchačům, není pro ně zajímavý
      Past 2: Posluchači jsou zahlceni příliš velkým množstvím dat
      Past 3: Nesprávné používání PowerPointu
      Past 4: Příliš mnoho slangu
   Míč je na straně prezentátora
      Síla obrazu
   Pár slov o TED
 
KAPITOLA 6 – JAK VYTVOŘIT PREZENTACI ORIENTOVANOU NA POSLUCHAČE
   Postupujeme po jednotlivých krocích
   Krok 1: Určit profil posluchačů
      Určení profilu posluchačů v praxi
      Správná diagnóza
      Smíšená skupina posluchačů
   Krok 2: Strukturovat sdělení
      Mohu vám nabídnout kousek čokoládového dortu?
      Přechod od snímků ke struktuře prezentace orientované na posluchače
      Struktura prezentace orientované na posluchače – použití v praxi
   Krok 3: Vytvořit snímky
      Vy jste prezentace
      Dodejte šťávu svému PowerPointu
      Vytvořte snímky
      A teď to dejte všechno dohromady
 
KAPITOLA 7 – JAK ÚSPĚŠNĚ ZVLÁDNOUT VYSTOUPENÍ PŘED POSLUCHAČI
   Je to herecký výkon
   Nadšení, humor, energie a osobní styl
      Nadšení
      Humor
      Energie
      Oční kontakt
      Pevný postoj – jako kdybyste zapustili kořeny do země
      Slovní vata neboli vycpávková slova – skoncujte s nimi
      Jeden bod za druhým – plánování přestávek
      Nácvik – tajná zbraň skvělých prezentací
      Kam s rukama?
      Stres – rozlučte se s trémou
      A co poznámky?
      Jak získat sebejistotu?
      Očekávejte neočekávané – jak zvládat dotazy
 
KAPITOLA 8 – VIRTUÁLNÍ PREZENTACE
   Prezentace tváří v tvář versus virtuální prezentace              
      Tip 1: Od začátku se přizpůsobujte svým posluchačům
      Tip 2: Naučte se pracovat s technologiemi
      Tip 3: Vypůjčte si pár triků od médií
      Tip 4: Eliminujte rušivé prvky
      Tip 5: Zvolte správné načasování
 
KAPITOLA 9 – STAŇTE SE MISTRY PREZENTACÍ
   K úspěšné prezentaci nevede žádná zkratka
      Důvod 1: Novodobá fáma
      Důvod 2: Nesprávná příprava
      Důvod 3: Nemám dost času
 
KAPITOLA 10 – VÁŠ CÍL: ZDOKONALIT PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI
   Zásada 1: Prezentujte, prezentujte, prezentujte
   Zásada 2: Vždy používejte metodu prezentace orientované na posluchače
   Zásada 3: Vypracujte si kontrolní seznamy
   Zásada 4: Stále se ptejte na zpětnou vazbu
   Zásada 5: Váš cíl: zdokonalit se v prezentování
      Zdokonalte své prezentační schopnosti
 
ZÁVĚR
DVA TIPY JAKO BONUS
   Jeden za všechny a všichni za jednoho – skupinové prezentace
   Jednostránkový tahák na váš stůl
 

Recenze

„Stručně a jasně napsaná kniha plná nápadů, jak zvládnout prezentace. Nejenže obsahuje spoustu detailů, cenných informací a seznámí vás s nejlepšími dovednosti, které musíte mít ve svém prezentačním arzenálu, ale zároveň vám vysvětlí význam dobré prezentace v moderním světě. Nezbytná publikace pro všechny, kteří vstupují do pracovního procesu nebo již jsou jeho součástí.“
CLAIRE FOXOVÁ – SPISOVATELKA
 
„Tato kniha není určena jen pro ty, kteří s prezentacemi začínají! Přináší velmi cenné informace, jak okouzlit posluchače a zaujmout je vaší prezentací. Kniha je nepostradatelná jak pro začátečníky, tak i pro profesionály. Pokud jste na pódiu jako doma, tahle kniha způsobí, že vás budou vaši posluchači při prezentaci přímo milovat. Pokud trpíte větší či menší trémou, tahle kniha vám dodá sebedůvěru, abyste se stali prezentátorem, jakým jste vždy chtěli být.“
FRANK HATTANN – THE SALES INSTITUTE OF IRELAND, DIGITAL SALES ADVISORY COUNCIL MEMBER
 
„Není pro mě vůbec překvapením, že Emma napsala nejlepší knihu o prezentačních dovednostech, s jakou jsem se kdy setkal. Protože jsem na vlastní kůži zažil její tréninkový kurz a krátce poté i bezprostřední úspěch při prodeji konzultačních služeb, mohu zcela místopřísežně prohlásit, že v tom, co dělá, je opravdu výjimečná. Kniha Úspěšná prezentace přináší důležité, praktické a obsažné rady, které lze snadno vstřebat a aplikovat. Od této chvíle bude mým cenným zdrojem informací o prezentacích a způsobech komunikace obecně.“
ROBERT FREESE – ŘEDITEL ODD. TALENTOVÉHO A ORGANIZAČNÍHO ROZVOJE, FIRST DATA CORPORATION
 
„Kniha Úspěšná prezentace je příkladem toho, co Emma umí nejlépe – totiž podat složité věci jednoduše, stručně a stále u toho mít na zřeteli své posluchače. Tohle je skutečně zasvěcená a praktická kniha, jež bude bezpochyby inspirovat mnoho dalších lidí v tom, jak vést efektivní komunikaci, která bude mít potenciál ovlivňovat ostatní.“
JOHANNA FULLERTONOVÁ – OBCHODNÍ PSYCHOLOŽKA A ŘEDITELKA SEVEN, PSYCHOLOGY AT WORK
 
„Konečně je tady kniha, která může vést i toho nejméně zkušeného prezentátora tak, aby byl schopen přednést špičkovou prezentaci. Zkušenější prezentátor se z knihy dozví, jak může dosáhnout na základě svých prezentací lepších výsledků. Kniha obsahuje spoustu jednoduchých, nicméně neuvěřitelně účinných vzorů, které pomohou zformulovat a vytvářet účinné prezentace. Kromě toho nabízí nepřeberné množství praktických rad, jak prezentovat přesvědčivá sdělení, jež zaujmou posluchače a dosáhnou požadovaného účinku.“
MARY O´REILLYOVÁ – SENIOR MANAŽERKA ODD. ROZVOJE TALENTŮ A VZDĚLÁVÁNÍ, DELOITTE & TOUCHE
 
„Úspěšná prezentace je skutečně praktickým návodem pro každého, kdo se zajímá o prezentování. Je velmi poutavá a snadno se čte. Obsahuje celou řadu užitečných příkladů ze života a návodných šablon. Tato kniha je přínosná jak pro začátečníky v oblasti prezentací, kterým vysvětluje proces přípravy, tak i pro zkušenější prezentátory, kterým zase přinese nespočet podnětů pro zdokonalení a vytříbení jejich postupu.“
ELAINE MCGLEENANOVÁ – ŘEDITELKA ODD. VZDĚLÁVACÍHO A ORGANIZAČNÍHO ROZVOJE, KPMG
 

O Autorovi

Ledden Emma
Emma Leddenová je autorkou mezinárodních bestsellerů, moderátorkou a specialistkou na oblast komunikace a vzdělávání. Během své dosavadní kariéry působila jako videojockey (VJ) v televizní stanici MTV, jako televizní moderátorka BBC, jako rozhlasová moderátorka, podnikatelka a autorka knih.
Svou kariéru Emma začala jako moderátorka irské veřejnoprávní televize RTE, kde dva a půl roku produkovala a prezentovala svůj vlastní pořad. Poté byla vybrána z více než 2000 zájemců, kteří se ucházeli o pozici VJ pro britskou MTV. Tato pozice vyžadovala, aby byla před televizní kamerou pět dní v týdnu. Na MTV uváděla pořady The Dancefloor Chart Show, Select, Weekend Editon a MTV News.
Během šesti měsíců se Emma vypracovala na další velice atraktivní TV pozici. Stala se moderátorkou vlajkového pořadu BBC Live and Kicking. V této době byla také tváří velkých reklamních kampaní, včetně reklamní kampaně Pepsi a Lee Jeans, a zároveň i ozdobou titulních obálek a stránek mezinárodních magazínů, jako jsou například Maxim, Ministry, Loaded, Heat, FHM a Company.
Během posledních deseti let, poté, co se přesunula z mediální sféry do byznysu, vypracovala jedinečnou třístupňovou metodu obchodní komunikace. Tato metoda je známa pod názvem „prezentace orientovaná na posluchače“ a je založena na Emminých výjimečných zkušenostech.
Základem této celosvětově uznávané metody se stala tajemství profesionální prezentace, s nimiž se Emma seznámila během svého působení jako televizní moderátorka na stanicích MTV a BBC.
Tato metoda byla poprvé uveřejněna v publikaci The Presentation Book v září 2013 a poté v publikaci The Communication Book v září 2014.
V současné době je Emma špičkovou mezinárodní specialistkou na oblast komunikace a vzdělávání.
 

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 191 
E-kniha 167 
Tištěná 149  -48 %
E-kniha 221 
Tištěná 288 
E-kniha 193  -33 %
Tištěná 203 
E-kniha 183 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.