0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Úvod do podnikové ekonomiky

2., aktualizované vydání

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
299 
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 17.10.2019 2:10
i: 32120 n: 27120345r: 10384
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

Kniha poskytuje základní informace o podnikání, hodnototvorných a vývojových procesech podnikatelských subjektů, měření a hodnocení účelnosti a hospodárnosti, resp. efektivnosti podnikových činností v kontextu řízení výkonnosti podniku, a to s ohledem na stanovené finanční a nefinanční cíle. Zohledněny jsou dílčí problematiky řízení majetku podniku a finančních zdrojů či základní ukazatele výsledku hospodaření. V uváděných souvislostech jsou vymezeny manažerské funkce, významné aspekty efektivního řízení výroby, nákupu a prodeje, personálního a finančního řízení, řízení výzkumu a investičního rozvoje podniku. Publikace je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Využita může být však taktéž studenty vysokých škol a MBA studií.
 
Nové vydání je kompletně aktualizováno s ohledem na novelizaci zákona o účetnictví a dalších pro podnikání podstatných právních předpisů. Reflektovány jsou taktéž důležité změny v tuzemském podnikatelském prostředí a okolí podniku jako takovém.
 
Podniková ekonomika je teoretickou i praktickou disciplínou zaměřující se na podnik jako jeden ze subjektů trhu. Autoři uvádějí do souladu poznatky z dílčích disciplín podnikové ekonomiky, zdůrazňují souvislosti a návaznosti mezi nimi směrem k zajištění trvalé konkurenční výhody podnikatelských subjektů. Zdůrazněny jsou tudíž stránky činnosti podniku vzhledem k nutnosti zajištění spokojenosti zákazníků, stálé interakce s relevantním okolím, dosahování strategických cílů vlastníků, odpovídajícího uspokojování zájmů zaměstnanců a dalších interesentů ve stále se měnících podmínkách. Zahrnutá témata jsou doplněna o aplikační příklady z podnikové praxe.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Tištěná kniha

Datum vydání: 18. 09. 2019
Katalogové číslo: 30069
ISBN: 978-80-271-2034-5
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Edice: Expert
Úvod do podnikové ekonomiky

Tištěná kniha

Datum vydání: 18. 09. 2019
Katalogové číslo: 30069
ISBN: 978-80-271-2034-5
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština

Úvod do podnikové ekonomiky

2., aktualizované vydání

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
299 
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 17.10.2019 2:10
i: 32120 n: 27120345r: 10384
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Kniha poskytuje základní informace o podnikání, hodnototvorných a vývojových procesech podnikatelských subjektů, měření a hodnocení účelnosti a hospodárnosti, resp. efektivnosti podnikových činností v kontextu řízení výkonnosti podniku, a to s ohledem na stanovené finanční a nefinanční cíle. Zohledněny jsou dílčí problematiky řízení majetku podniku a finančních zdrojů či základní ukazatele výsledku hospodaření. V uváděných souvislostech jsou vymezeny manažerské funkce, významné aspekty efektivního řízení výroby, nákupu a prodeje, personálního a finančního řízení, řízení výzkumu a investičního rozvoje podniku. Publikace je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Využita může být však taktéž studenty vysokých škol a MBA studií.
 
Nové vydání je kompletně aktualizováno s ohledem na novelizaci zákona o účetnictví a dalších pro podnikání podstatných právních předpisů. Reflektovány jsou taktéž důležité změny v tuzemském podnikatelském prostředí a okolí podniku jako takovém.
 
Podniková ekonomika je teoretickou i praktickou disciplínou zaměřující se na podnik jako jeden ze subjektů trhu. Autoři uvádějí do souladu poznatky z dílčích disciplín podnikové ekonomiky, zdůrazňují souvislosti a návaznosti mezi nimi směrem k zajištění trvalé konkurenční výhody podnikatelských subjektů. Zdůrazněny jsou tudíž stránky činnosti podniku vzhledem k nutnosti zajištění spokojenosti zákazníků, stálé interakce s relevantním okolím, dosahování strategických cílů vlastníků, odpovídajícího uspokojování zájmů zaměstnanců a dalších interesentů ve stále se měnících podmínkách. Zahrnutá témata jsou doplněna o aplikační příklady z podnikové praxe.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

O Autorovi

Martinovičová Dana
Narodila se v roce 1967. Je docentkou v oboru podniková ekonomika a management (2009). V roce 2001 ukončila doktorské studium (Ph.D.) v oboru Řízení a ekonomika podniku a je absolventkou Fakulty strojní Vysokého učení technic kého v Brně (1990) v oboru Ekonomika a řízení strojírenské výroby. Od roku 2008 dosud působí jako vysokoškolská pedagožka na Mendelově univerzitě v Brně, a to na Provozně ekonomické fakultě na Ústavu podnikové ekonomiky jako jeho vedoucí. V letech 1996–2010 působil a na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně a v letech 1997–2002 učila i na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. V letech 1997–2009 spolupracovala se soukromou vys okou školou Akademie Sting v Brně. Od roku 2004 spolupracuje se společností B.I.B.S., a. s., kde je členkou lektorského týmu pro studijní programy MBA, LLM, MSc, BA (hons) a Bc. Od roku 2012 je členko u Vědecké rady Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci. Od roku 2011 je na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně členkou Oborové rady doktorského studijního programu Ekonom ika a management a školitelkou doktorandů. Od roku 2012 spolupracuje se společností Centrum akademických a vzdělávacích služeb, a. s., která poskytuje odborné a manažerské vzdělávání včetně programů M BA a MPA. Vyučovala a učí ve všech formách vysokoškolského studia, má bohaté zkušenosti v pedagogickém procesu. Ve své vědecké a výzkumné činnosti se orientuje na problematiku podnikové ekonomiky a problematiku pojištění podnikatelských subjektů v kontextu risk managementu. Je řešitelkou i spoluřešitelkou něk olika grantových projektů, přičemž výsledky své výzkumné činnosti prezentovala na mnoha mezinárodních vědeckých konferencích. Je autorkou i spoluautorkou několika desítek vědeckých a odborných článků v zahraničních i domácích vědeckých a odborných časopisech (Agricultural Economics; Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis: Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno; E+M Ekonomie a management). Doc. Martinovičová je autorkou a spoluautorkou několika monografií i vysokoškolských učebních textů. K jejím nejvýznamnějším publikacím patří: Poistenie rizík malých a stredných podnikov (Bratislava : IURA, 2013); Poistný trh – teória i prax (Bratislava: IURA, 2011); Pojištění podnikatelských subjektů (Ostrava: KEY Publishing, 2007); Základy ekonomiky podniku (Praha: Alfa publishing, 2006); Jak p ojistit firmu? (Praha: Computer Press, 2000).
Konečný Miloš
Řadu let působil ve výrobním podniku strojírenského a elektrotechnického průmyslu a ve Výzkumném ústavu elektrických strojů. Na Vysokém učení technickém v Brně pracoval v Ústavu teorie a metod řízení strojírenské výroby, na katedře teoretické kybernetiky a na katedře matematiky elektrotechnické fakulty, v Ústavu ekonomiky a managementu a Ústavu financí Fakulty podnikatelské. Byl členem několika vědeckých rad vysokých škol, dále externím examinátorem Nottingham University pro Brno International Business School. V současnosti působí v Ústavu podnikové ekonomiky Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Je členem oborové rady doktorského studijního programu Ekonomika a management Fakulty ekonomiky a managementu Univerzity obrany. Vědeckovýzkumná práce prof. Konečného je zaměřena na ekonomiku a zdokonalování managementu podniku, zejména na efektivnost technického vývoje, řízení inovačních procesů a s tím spojené problémy strategického řízení, projektového řízení, marketingu, efektivnosti podnikatelských projektů, controllingu, finančního řízení podniku.
Vavřina Jan
Od roku 2010 působí jako vysokoškolský pedagog na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzitě v Brně, kde vyučuje podnikohospodářsky zaměřené předměty. V období let 2004–2010 působil na Státním zemědělském intervenčním fondu, jako analytik v rámci oblasti evropských finančních podpor pro podniky a municipality. V letech 2000–2004 byl zaměstnancem Ministerstva zemědělství ČR, kdy vykonával činnosti v oblasti koordinace a kontroly finančních podpor pro podnikatelské i municipální projekty spolufinancované z předstrukturálních fondů EU. Ve vědeckovýzkumné činnosti se zaměřuje na ekonomickou výkonnost a konkurenceschopnost korporací se zaměřením na malé a střední podniky a jejich specifika ve vazbě na politiky hospodářské a sociální soudržnosti EU a územního rozvoje. Participoval jako řešitel či spoluřešitel několika grantových projektů.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 219 
E-kniha 186 
Tištěná 1 059 
Tištěná 999 
Tištěná 999 
Tištěná 429 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.