0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Úvod do podnikové ekonomiky

2., aktualizované vydání

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
299 
Předprodeji
Předpokládané datum vydání 12. 9. 2019 Knihu vám zašleme ihned po naskladnění
Poslední aktualizace skladu 17.8.2019 15:13
i: 32120 n: 27120345r: 10384
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha poskytuje základní informace o podnikání, hodnototvorných a vývojových procesech podnikatelských subjektů, měření a hodnocení účelnosti a hospodárnosti, resp. efektivnosti podnikových činností v kontextu řízení výkonnosti podniku, a to s ohledem na stanovené finanční a nefinanční cíle. Zohledněny jsou dílčí problematiky řízení majetku podniku a finančních zdrojů či základní ukazatele výsledku hospodaření.

V uváděných souvislostech jsou vymezeny manažerské funkce, významné aspekty efektivního řízení výroby, nákupu a prodeje, personálního a finančního řízení, řízení výzkumu a investičního rozvoje podniku. Publikace je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Využita může být však taktéž studenty vysokých škol a MBA studií.
 
Nové vydání je kompletně aktualizováno s ohledem na novelizaci zákona o účetnictví a dalších pro podnikání podstatných právních předpisů. Reflektovány jsou taktéž důležité změny v tuzemském podnikatelském prostředí a okolí podniku jako takovém.
 
Podniková ekonomika je teoretickou i praktickou disciplínou zaměřující se na podnik jako jeden ze subjektů trhu. Autoři uvádějí do souladu poznatky z dílčích disciplín podnikové ekonomiky, zdůrazňují souvislosti a návaznosti mezi nimi směrem k zajištění trvalé konkurenční výhody podnikatelských subjektů.

Zdůrazněny jsou tudíž stránky činnosti podniku vzhledem k nutnosti zajištění spokojenosti zákazníků, stálé interakce s relevantním okolím, dosahování strategických cílů vlastníků, odpovídajícího uspokojování zájmů zaměstnanců a dalších interesentů ve stále se měnících podmínkách. Zahrnutá témata jsou doplněna o aplikační příklady z podnikové praxe.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Tištěná kniha

Datum vydání: 12. 09. 2019
Katalogové číslo: 30069
ISBN: 978-80-271-2034-5
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Edice: Expert
Úvod do podnikové ekonomiky

Tištěná kniha

Datum vydání: 12. 09. 2019
Katalogové číslo: 30069
ISBN: 978-80-271-2034-5
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština

Úvod do podnikové ekonomiky

2., aktualizované vydání

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
299 
Předprodeji
Předpokládané datum vydání 12. 9. 2019 Knihu vám zašleme ihned po naskladnění
Poslední aktualizace skladu 17.8.2019 15:13
i: 32120 n: 27120345r: 10384
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha poskytuje základní informace o podnikání, hodnototvorných a vývojových procesech podnikatelských subjektů, měření a hodnocení účelnosti a hospodárnosti, resp. efektivnosti podnikových činností v kontextu řízení výkonnosti podniku, a to s ohledem na stanovené finanční a nefinanční cíle. Zohledněny jsou dílčí problematiky řízení majetku podniku a finančních zdrojů či základní ukazatele výsledku hospodaření.

V uváděných souvislostech jsou vymezeny manažerské funkce, významné aspekty efektivního řízení výroby, nákupu a prodeje, personálního a finančního řízení, řízení výzkumu a investičního rozvoje podniku. Publikace je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Využita může být však taktéž studenty vysokých škol a MBA studií.
 
Nové vydání je kompletně aktualizováno s ohledem na novelizaci zákona o účetnictví a dalších pro podnikání podstatných právních předpisů. Reflektovány jsou taktéž důležité změny v tuzemském podnikatelském prostředí a okolí podniku jako takovém.
 
Podniková ekonomika je teoretickou i praktickou disciplínou zaměřující se na podnik jako jeden ze subjektů trhu. Autoři uvádějí do souladu poznatky z dílčích disciplín podnikové ekonomiky, zdůrazňují souvislosti a návaznosti mezi nimi směrem k zajištění trvalé konkurenční výhody podnikatelských subjektů.

Zdůrazněny jsou tudíž stránky činnosti podniku vzhledem k nutnosti zajištění spokojenosti zákazníků, stálé interakce s relevantním okolím, dosahování strategických cílů vlastníků, odpovídajícího uspokojování zájmů zaměstnanců a dalších interesentů ve stále se měnících podmínkách. Zahrnutá témata jsou doplněna o aplikační příklady z podnikové praxe.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

O autorovi

Martinovičová Dana
Narodila se v roce 1967. Je docentkou v oboru podniková ekonomika a management (2009). V roce 2001 ukončila doktorské studium (Ph.D.) v oboru Řízení a ekonomika podniku a je absolventkou Fakulty strojní Vysokého učení technic kého v Brně (1990) v oboru Ekonomika a řízení strojírenské výroby. Od roku 2008 dosud působí jako vysokoškolská pedagožka na Mendelově univerzitě v Brně, a to na Provozně ekonomické fakultě na Ústavu podnikové ekonomiky jako jeho vedoucí. V letech 1996–2010 působil a na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně a v letech 1997–2002 učila i na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. V letech 1997–2009 spolupracovala se soukromou vys okou školou Akademie Sting v Brně. Od roku 2004 spolupracuje se společností B.I.B.S., a. s., kde je členkou lektorského týmu pro studijní programy MBA, LLM, MSc, BA (hons) a Bc. Od roku 2012 je členko u Vědecké rady Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci. Od roku 2011 je na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně členkou Oborové rady doktorského studijního programu Ekonom ika a management a školitelkou doktorandů. Od roku 2012 spolupracuje se společností Centrum akademických a vzdělávacích služeb, a. s., která poskytuje odborné a manažerské vzdělávání včetně programů M BA a MPA. Vyučovala a učí ve všech formách vysokoškolského studia, má bohaté zkušenosti v pedagogickém procesu. Ve své vědecké a výzkumné činnosti se orientuje na problematiku podnikové ekonomiky a problematiku pojištění podnikatelských subjektů v kontextu risk managementu. Je řešitelkou i spoluřešitelkou něk olika grantových projektů, přičemž výsledky své výzkumné činnosti prezentovala na mnoha mezinárodních vědeckých konferencích. Je autorkou i spoluautorkou několika desítek vědeckých a odborných článků v zahraničních i domácích vědeckých a odborných časopisech (Agricultural Economics; Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis: Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno; E+M Ekonomie a management). Doc. Martinovičová je autorkou a spoluautorkou několika monografií i vysokoškolských učebních textů. K jejím nejvýznamnějším publikacím patří: Poistenie rizík malých a stredných podnikov (Bratislava : IURA, 2013); Poistný trh – teória i prax (Bratislava: IURA, 2011); Pojištění podnikatelských subjektů (Ostrava: KEY Publishing, 2007); Základy ekonomiky podniku (Praha: Alfa publishing, 2006); Jak p ojistit firmu? (Praha: Computer Press, 2000).
Konečný Miloš
Řadu let působil ve výrobním podniku strojírenského a elektrotechnického průmyslu a ve Výzkumném ústavu elektrických strojů. Na Vysokém učení technickém v Brně pracoval v Ústavu teorie a metod řízení strojírenské výroby, na katedře teoretické kybernetiky a na katedře matematiky elektrotechnické fakulty, v Ústavu ekonomiky a managementu a Ústavu financí Fakulty podnikatelské. Byl členem několika vědeckých rad vysokých škol, dále externím examinátorem Nottingham University pro Brno International Business School. V současnosti působí v Ústavu podnikové ekonomiky Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Je členem oborové rady doktorského studijního programu Ekonomika a management Fakulty ekonomiky a managementu Univerzity obrany. Vědeckovýzkumná práce prof. Konečného je zaměřena na ekonomiku a zdokonalování managementu podniku, zejména na efektivnost technického vývoje, řízení inovačních procesů a s tím spojené problémy strategického řízení, projektového řízení, marketingu, efektivnosti podnikatelských projektů, controllingu, finančního řízení podniku.
Vavřina Jan
Od roku 2010 působí jako vysokoškolský pedagog na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzitě v Brně, kde vyučuje podnikohospodářsky zaměřené předměty. V období let 2004–2010 působil na Státním zemědělském intervenčním fondu, jako analytik v rámci oblasti evropských finančních podpor pro podniky a municipality. V letech 2000–2004 byl zaměstnancem Ministerstva zemědělství ČR, kdy vykonával činnosti v oblasti koordinace a kontroly finančních podpor pro podnikatelské i municipální projekty spolufinancované z předstrukturálních fondů EU. Ve vědeckovýzkumné činnosti se zaměřuje na ekonomickou výkonnost a konkurenceschopnost korporací se zaměřením na malé a střední podniky a jejich specifika ve vazbě na politiky hospodářské a sociální soudržnosti EU a územního rozvoje. Participoval jako řešitel či spoluřešitel několika grantových projektů.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 219 
E-kniha 186 
Tištěná 1 059 
Tištěná 999 
Tištěná 999 
Tištěná 279 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.