V soukolí okřídleného šípu
Zákulisí automobilky Škoda očima konstruktéra Favoritu Petra Hrdličky
- 25 % z DMOC
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 5106 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 191 Kč -25 %Ušetříte 64 Kč
Ihned ke stažení
i: 23712 n: 24769196r: 5106 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
V soukolí okřídleného šípuKnihu si nenechá ujít žádný zájemce o historii i současnost motorizmu. Dramatické příběhy Ing. Karla Hrdličky a Ing. Petra Hrdličky, CSc., otce a syna, kteří svůj život spojili s mladoboleslavskou automobilkou. Na pozadí domácího společenského dění 20. století se odvíjí historie továrny a osudy jedné rodiny jako sled neuvěřitelných událostí. Kniha osvětluje zákulisí známých i zcela neznámých skutečností, které ovlivnily současný vývoj automobilového průmyslu v ČR. Strhující kniha, kterou čtenář jen tak neodloží. Karel Hrdlička se stal jedinečným příkladem muže, který se vlastní pílí a houževnatostí vypracoval z nuzných poměrů sirotka na funkci vedoucího ředitele mladoboleslavské ASAP, dnešní Škoda Auto. Pod jeho vedením se automobilka vyrovnala s krizí a přišla s automobily moderní koncepce, která se pak udržela ve výrobě dalších 40 let. Zásluhou Karla Hrdličky se značka Škoda stala před válkou nejúspěšnějším domácím výrobcem automobilů, když předběhla Pragu i Tatru. Za dramatických okolností musel automobilku v roce 1941 opustit a už se do ní nevrátil.Petr Hrdlička nezapřel svého otce. Coby syn "pilíře kapitalismuu" zahájil svoji kariéru v automobilce jako učeň oboru strojní zámečník-automechanik, pak vystudoval průmyslovku, ČVUT včetně aspirantury, dva roky působil ve Švýcarsku, řadu let pak v Ústavu pro výzkum motorových vozidel. Po všech peripetiích se stal ředitelem Výzkumně vývojového závodu AZNP a vůdčí osobností vývoje vozu Škoda Favorit. Také on musel nakonec z automobilky odejít, aby se do ní ještě jednou vrátil. Spolu s knihou memoárů prof. Oldřicha Meduny (Z tajných projektů Škoda) tvoří jedinečný obraz automobilky Škoda.Autor se dlouhodobě věnuje se historii motorismu, je autorem více než dvaceti publikací s touto tematikou.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 28.30MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
- 25 % z DMOC
i DMOC = Doporučená maloobchodní cena
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 28.30 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: SX.BookLanguage.
Nakladatel: Grada
V soukolí okřídleného šípu
Zákulisí automobilky Škoda očima konstruktéra Favoritu Petra Hrdličky
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 5106 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 191 Kč -25 %Ušetříte 64 Kč
Ihned ke stažení
i: 23712 n: 24769196r: 5106 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
V soukolí okřídleného šípuKnihu si nenechá ujít žádný zájemce o historii i současnost motorizmu. Dramatické příběhy Ing. Karla Hrdličky a Ing. Petra Hrdličky, CSc., otce a syna, kteří svůj život spojili s mladoboleslavskou automobilkou. Na pozadí domácího společenského dění 20. století se odvíjí historie továrny a osudy jedné rodiny jako sled neuvěřitelných událostí. Kniha osvětluje zákulisí známých i zcela neznámých skutečností, které ovlivnily současný vývoj automobilového průmyslu v ČR. Strhující kniha, kterou čtenář jen tak neodloží. Karel Hrdlička se stal jedinečným příkladem muže, který se vlastní pílí a houževnatostí vypracoval z nuzných poměrů sirotka na funkci vedoucího ředitele mladoboleslavské ASAP, dnešní Škoda Auto. Pod jeho vedením se automobilka vyrovnala s krizí a přišla s automobily moderní koncepce, která se pak udržela ve výrobě dalších 40 let. Zásluhou Karla Hrdličky se značka Škoda stala před válkou nejúspěšnějším domácím výrobcem automobilů, když předběhla Pragu i Tatru. Za dramatických okolností musel automobilku v roce 1941 opustit a už se do ní nevrátil.Petr Hrdlička nezapřel svého otce. Coby syn "pilíře kapitalismuu" zahájil svoji kariéru v automobilce jako učeň oboru strojní zámečník-automechanik, pak vystudoval průmyslovku, ČVUT včetně aspirantury, dva roky působil ve Švýcarsku, řadu let pak v Ústavu pro výzkum motorových vozidel. Po všech peripetiích se stal ředitelem Výzkumně vývojového závodu AZNP a vůdčí osobností vývoje vozu Škoda Favorit. Také on musel nakonec z automobilky odejít, aby se do ní ještě jednou vrátil. Spolu s knihou memoárů prof. Oldřicha Meduny (Z tajných projektů Škoda) tvoří jedinečný obraz automobilky Škoda.Autor se dlouhodobě věnuje se historii motorismu, je autorem více než dvaceti publikací s touto tematikou.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení