0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Vedení porad

Jak dosáhnout maximálního výsledku s minimem lidí, času a energie - 2., rozšířené vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6815
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
152  137 
Ihned ke stažení
i: 18972 n: 24778655r: 6815
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
V čtivé a praktické knížce zkušeného lektora a facilitátora se dozvíte, jak porady vést, aby plnily svůj účel a zároveň se podobaly koncertu sehraného hudebního tělesa. Manažerům, vedoucím týmů a ostatním účastníkům porad kniha nabízí ryze praktická témata: čím se efektivně vedené porady liší od těch ostatních, jaké jsou nejčastější chyby při vedení porad, jak pro poradu vybrat účastníky a jak se na ni připravit, jak udržovat její dynamiku a pracovat s problémovými účastníky, a také jak hospodařit s časem a jak využívat prostor a technické pomůcky. Zvláštní pozornost je věnována facilitaci. Druhé vydání úspěšné knížky se podrobněji zabývá účelem a obsahem porad, tedy uměním stanovit, co přesně na poradě řešit a s kým, dále se věnuje specifickým variantám porad s různým typem zadání, uvádí příklady postupů ovlivňujících dynamiku porady či ukazuje časté chyby vznikající při formulaci cílů porad a je doplněno o nové zkušenosti autora z předchozích pěti let. Srozumiteln
ý výklad je doprovázen mnoha příklady z praxe a názornými obrázky.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Vedení porad

O autorovi 7
Úvod 9
1. kapitola
Volba témat pro poradu 13
1.1 Témata a typy porad 14
1.2 Příklady nevhodných témat 14
1.3 Zásady pro výběr témat 17
1.4 Informativní porada 18
1.5 Řešitelská porada 19
1.6 Rozhodovací porada 21
1.7 Vývoj porad z pohledu teorie vitality 22
2. kapitola
Dynamika a struktura porady 25
2.1 Spontánní vývoj porady 26
2.2 Poznávání a význam krizí 27
2.3 Doktorát poradních věd 30
2.4 Průběh diskuse 31
2.5 Schéma porady 32
2.6 Pravidlo KrMHo 34
3. kapitola
Účastníci porady a rozdělení rolí 37
3.1 Kolik účastníků by měla mít porada 38
3.2 Koho na poradu pozvat 41
3.3 Jak rozdělit role 44
3.4 Role účastníka 45
3.5 Role vedoucího 45
3.6 Role zapisovatele 46
3.7 Role facilitátora 46
3.8 Jak vzniká spokojenost 46
4. kapitola
Základy facilitace 49
4.1 De?nice, smysl a význam facilitace 50
4.2 Šest zásad facilitace 51
4.3 Standardní nástroje facilitátora 58
4.4 Nástroje pro řešení obtíží 64
5. kapitola
Organizace porad 71
5.1 Příprava na poradu 72
5.2 Úvod porady 75
5.3 Průběh porady 78
5.4 Závěr porady 79
5.5 Následné aktivity 80
6. kapitola
Čas, prostor a technika 83
6.1 Uspořádání prostoru porady 84
6.2 Využívání prostoru porady 86
6.3 Optimální délka porady 88
6.4 Hospodaření s časem na poradě 89
6.5 Technické zajištění porady 93
7. kapitola
Cesta k doktorátu poradních věd 97
7.1 Knihy o kontextu vedení porad 98
7.2 Tréninkové kursy 100
7.3 Poradenství a koučování 101
7.4 Výběr ze související literatury 102
Přehled obrázků 104

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.64MB | 2.64MB | 2.56MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Vedení porad

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.64 MB | 2.64 MB | 2.56 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Vedení porad

Jak dosáhnout maximálního výsledku s minimem lidí, času a energie - 2., rozšířené vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6815
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
152  137 
Ihned ke stažení
i: 18972 n: 24778655r: 6815
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
V čtivé a praktické knížce zkušeného lektora a facilitátora se dozvíte, jak porady vést, aby plnily svůj účel a zároveň se podobaly koncertu sehraného hudebního tělesa. Manažerům, vedoucím týmů a ostatním účastníkům porad kniha nabízí ryze praktická témata: čím se efektivně vedené porady liší od těch ostatních, jaké jsou nejčastější chyby při vedení porad, jak pro poradu vybrat účastníky a jak se na ni připravit, jak udržovat její dynamiku a pracovat s problémovými účastníky, a také jak hospodařit s časem a jak využívat prostor a technické pomůcky. Zvláštní pozornost je věnována facilitaci. Druhé vydání úspěšné knížky se podrobněji zabývá účelem a obsahem porad, tedy uměním stanovit, co přesně na poradě řešit a s kým, dále se věnuje specifickým variantám porad s různým typem zadání, uvádí příklady postupů ovlivňujících dynamiku porady či ukazuje časté chyby vznikající při formulaci cílů porad a je doplněno o nové zkušenosti autora z předchozích pěti let. Srozumiteln
ý výklad je doprovázen mnoha příklady z praxe a názornými obrázky.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Vedení porad

O autorovi 7
Úvod 9
1. kapitola
Volba témat pro poradu 13
1.1 Témata a typy porad 14
1.2 Příklady nevhodných témat 14
1.3 Zásady pro výběr témat 17
1.4 Informativní porada 18
1.5 Řešitelská porada 19
1.6 Rozhodovací porada 21
1.7 Vývoj porad z pohledu teorie vitality 22
2. kapitola
Dynamika a struktura porady 25
2.1 Spontánní vývoj porady 26
2.2 Poznávání a význam krizí 27
2.3 Doktorát poradních věd 30
2.4 Průběh diskuse 31
2.5 Schéma porady 32
2.6 Pravidlo KrMHo 34
3. kapitola
Účastníci porady a rozdělení rolí 37
3.1 Kolik účastníků by měla mít porada 38
3.2 Koho na poradu pozvat 41
3.3 Jak rozdělit role 44
3.4 Role účastníka 45
3.5 Role vedoucího 45
3.6 Role zapisovatele 46
3.7 Role facilitátora 46
3.8 Jak vzniká spokojenost 46
4. kapitola
Základy facilitace 49
4.1 De?nice, smysl a význam facilitace 50
4.2 Šest zásad facilitace 51
4.3 Standardní nástroje facilitátora 58
4.4 Nástroje pro řešení obtíží 64
5. kapitola
Organizace porad 71
5.1 Příprava na poradu 72
5.2 Úvod porady 75
5.3 Průběh porady 78
5.4 Závěr porady 79
5.5 Následné aktivity 80
6. kapitola
Čas, prostor a technika 83
6.1 Uspořádání prostoru porady 84
6.2 Využívání prostoru porady 86
6.3 Optimální délka porady 88
6.4 Hospodaření s časem na poradě 89
6.5 Technické zajištění porady 93
7. kapitola
Cesta k doktorátu poradních věd 97
7.1 Knihy o kontextu vedení porad 98
7.2 Tréninkové kursy 100
7.3 Poradenství a koučování 101
7.4 Výběr ze související literatury 102
Přehled obrázků 104

O Autorovi

Plamínek Jiří
Zabývá se praktickým managementem, řešením konfliktů a přípravou manažerů firem a firemních specialistů - vyjednávačů, facilitátorů, lektorů a mediátorů. Je nezávislým konzultantem a lektorem. Mezi jeho klienty patří nejúspěšnější české firmy, centrální orgány státní správy a prestižní vysoké školy.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 322 
E-kniha 290 
Tištěná 237 
E-kniha 213 
Tištěná 212 
E-kniha 191 
Tištěná 271 
E-kniha 244 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.