0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Veletrhy a výstavy

Efektivní prezentace pro úspěšný prodej
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3308
E-kniha
PDF
168 
Ihned ke stažení
i: 23930 n: 24762616r: 3308
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 2MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Veletrhy a výstavy
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 2MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Veletrhy a výstavy

Efektivní prezentace pro úspěšný prodej
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3308
E-kniha
PDF
168 
Ihned ke stažení
i: 23930 n: 24762616r: 3308
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.

O Autorovi

Vysekalová Jitka

V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha a FSS MU Brno a na odborných konferencích.

Hrubalová Monika

V současnosti pracuje jako obchodní ředitelka akciové společnosti M.I.P. Group, v této pozici řídí chod oddělení veletrhů a výstav. Ve své profesní kariéře připravovala několik desítek výstavních a veletržních projektů, podílela se na jejich zavádění na trh a prosazení v rámci konkurence, obchodní a marketingové strategie.

Girgašová Jana

Po vystudování Manažerské akademie v Jihlavě (obor Specialista pro obchodní a manažerskou činnost) působila ve společnosti Gumotex, a. s. Oboru výstavnictví se věnuje od roku 1997, kdy začala pracovat v oblasti internetového servisu pro veletrhy Autotec a Autosalon. V současné době pracuje jako account director agentury T.T.V. Public Relations.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 299 
E-kniha 254 
Tištěná 459 
E-kniha 390 
E-kniha 319 
Tištěná 249 
E-kniha 212 
Tištěná 199 
E-kniha 169 
Tištěná 999 

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.