0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Veletrhy a výstavy

Efektivní prezentace pro úspěšný prodej

-20 %
Sleva končí za
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3308
E-kniha
PDF
168  134  -20 %
Ihned ke stažení
i: 23930 n: 24762616r: 3308
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF
Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.

Dárkové poukázky

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 2MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Veletrhy a výstavy
-20 %
Sleva končí za

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 2 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Veletrhy a výstavy

Efektivní prezentace pro úspěšný prodej

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3308
E-kniha
PDF
168  134  -20 %
Ihned ke stažení
i: 23930 n: 24762616r: 3308
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.
Dárkové poukázky

O Autorovi

Vysekalová Jitka
V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha a FSS MU Brno a na odborných konferencích.
Hrubalová Monika
V současnosti pracuje jako obchodní ředitelka akciové společnosti M.I.P. Group, v této pozici řídí chod oddělení veletrhů a výstav. Ve své profesní kariéře připravovala několik desítek výstavních a veletržních projektů, podílela se na jejich zavádění na trh a prosazení v rámci konkurence, obchodní a marketingové strategie.
Girgašová Jana
Po vystudování Manažerské akademie v Jihlavě (obor Specialista pro obchodní a manažerskou činnost) působila ve společnosti Gumotex, a. s. Oboru výstavnictví se věnuje od roku 1997, kdy začala pracovat v oblasti internetového servisu pro veletrhy Autotec a Autosalon. V současné době pracuje jako account director agentury T.T.V. Public Relations.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 239  -20 %
E-kniha 203  -20 %
Tištěná 367  -20 %
E-kniha 312  -20 %
Tištěná 199  -20 %
E-kniha 170  -20 %
Tištěná 799  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.