Veletrhy a výstavy
Efektivní prezentace pro úspěšný prodej
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3308 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
168 Kč 151 KčIhned ke stažení
i: 23930 n: 24762616r: 3308 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Vysekalová JitkaV současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha a FSS MU Brno a na odborných konferencích.
Hrubalová MonikaV současnosti pracuje jako obchodní ředitelka akciové společnosti M.I.P. Group, v této pozici řídí chod oddělení veletrhů a výstav. Ve své profesní kariéře připravovala několik desítek výstavních a veletržních projektů, podílela se na jejich zavádění na trh a prosazení v rámci konkurence, obchodní a marketingové strategie.
Girgašová JanaPo vystudování Manažerské akademie v Jihlavě (obor Specialista pro obchodní a manažerskou činnost) působila ve společnosti Gumotex, a. s. Oboru výstavnictví se věnuje od roku 1997, kdy začala pracovat v oblasti internetového servisu pro veletrhy Autotec a Autosalon. V současné době pracuje jako account director agentury T.T.V. Public Relations.