0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Vůdcovství českých elit

Frič Pavol a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5273
E-kniha
PDF
280 
Ihned ke stažení
i: 24512 n: 24763613r: 5273
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Publikace autorského týmu Centra pro sociální a ekonomické strategie se zabývá často diskutovaným, ale v české společnosti málo probádaným tématem vztahu veřejnosti a elit. Přistupuje k němu na pozadí konceptu vůdcovství, který se oborově pohybuje na pomezí sociologie, politologie a sociální psychologie. Záměrem publikace je podat co možná nejkomplexnější teoretický výklad vztahu elit a veřejnosti jako vůdců a následovníků.

Z obsahu knihy Vůdcovství českých elit

(1) Obsah

Úvod

1 Vůdcovství a následovnictví (Pavol Frič)
1.1 Vůdcovství jako relační fenomén
1.2 Základní dimenze vztahu vůdců a následovníků
1.3 Staré a nové paradigma zkoumání vztahu vůdců a následovníků

2 Teoretické základy vůdcovství a následovnictví (Pavol Frič, Hana Paterová, Martin Nekola)
2.1 Náboženské, filozofické a historiografické tradice
2.2 Vůdci masové společnosti
2.3 Vůdcovství a demokracie
2.4 Organizační, skupinoví a týmoví vůdci
2.5 Vůdci postindustriálního věku

3 Vůdcovství českých elit (Pavol Frič, Aleš Bednařík, Martin Nekola)
3.1 Vůdcovský kapitál
3.2 Vůdcovské styly
3.3 Vůdcovské a následovnické mentality

4 Následovnictví veřejnosti jako politická podpora (Martin Nekola)
4.1 Politická podpora jako teoretický a analytický rámec
4.2 Demokracie a politická podpora v postojích české veřejnosti
4.3 Česká veřejnost jako politický aktér

Závěr

Literatura

Technický apendix

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.9MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Vůdcovství českých elit
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.9MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Vůdcovství českých elit

Frič Pavol a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5273
E-kniha
PDF
280 
Ihned ke stažení
i: 24512 n: 24763613r: 5273
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace autorského týmu Centra pro sociální a ekonomické strategie se zabývá často diskutovaným, ale v české společnosti málo probádaným tématem vztahu veřejnosti a elit. Přistupuje k němu na pozadí konceptu vůdcovství, který se oborově pohybuje na pomezí sociologie, politologie a sociální psychologie. Záměrem publikace je podat co možná nejkomplexnější teoretický výklad vztahu elit a veřejnosti jako vůdců a následovníků.

Z obsahu knihy Vůdcovství českých elit

(1) Obsah

Úvod

1 Vůdcovství a následovnictví (Pavol Frič)
1.1 Vůdcovství jako relační fenomén
1.2 Základní dimenze vztahu vůdců a následovníků
1.3 Staré a nové paradigma zkoumání vztahu vůdců a následovníků

2 Teoretické základy vůdcovství a následovnictví (Pavol Frič, Hana Paterová, Martin Nekola)
2.1 Náboženské, filozofické a historiografické tradice
2.2 Vůdci masové společnosti
2.3 Vůdcovství a demokracie
2.4 Organizační, skupinoví a týmoví vůdci
2.5 Vůdci postindustriálního věku

3 Vůdcovství českých elit (Pavol Frič, Aleš Bednařík, Martin Nekola)
3.1 Vůdcovský kapitál
3.2 Vůdcovské styly
3.3 Vůdcovské a následovnické mentality

4 Následovnictví veřejnosti jako politická podpora (Martin Nekola)
4.1 Politická podpora jako teoretický a analytický rámec
4.2 Demokracie a politická podpora v postojích české veřejnosti
4.3 Česká veřejnost jako politický aktér

Závěr

Literatura

Technický apendix

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 589 
Tištěná 89 
Tištěná 89 
Tištěná 199 
Tištěná 99 

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.