Vyhledávání nadaných dětí v předškolním věku
Škála charakteristik nadání a její adaptace na české podmínky
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 8151
Cílem autorů je nejen nabídnout shrnutí všech dostupných poznatků, ale také poskytnout vhodný a ověřený nástroj, který je možné obratem použít pro vyhledávání nadaných předškoláků. Je tedy přínosem nejen pro teorii, ale i pro praxi. Řečeno v duchu motta knihy: poslouží jako asistence na cestě od daru přírody k naplnění osudu nadání našich dětí.
Publikace je určena odborníkům v oblasti pedagogiky a psychologie, studentům těchto oborů, učitelům v mateřských školách i rodičům dětí, které projevují známky nadání.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
1. ÚVOD
2. IMPLICITNÍ TEORIE NADÁNÍ
3. EXPLICITNÍ VYMEZENÍ POJMU „NADÁNÍ“
4. NOMINACE NADANÝCH V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
5. METODA CGS
5.1 Reliabilita a faktorová struktura metody CGS (studie I)
6. DIAGNOSTIKA NADANÝCH DĚTÍ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
6.1 Měření inteligence
6.2 Vztah mezi nadáním a inteligencí
6.3 Metoda WISC-III
7. OVĚŘENÍ VHODNOSTI METODY CGS PRO SCREENING NADÁNÍ – STUDIE (II)
7.1 Validita metody CGS
7.2 Jednotlivé položky CGS ve vztahu k IQ (STUDIE III)
7.3 Vysoce korelované položky
7.4 Nekorelované položky
8. VLIV POSUZOVATELE NA HODNOCENÍ PŘEDŠKOLNÍHO DÍTĚTE (STUDIE IV)
8.1 Do jaké míry se shodují učitelé a rodiče v posuzování předškoláků
9. RODOVÉ ROZDÍLY VE VÝSLEDCÍCH CGS U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU (STUDIE V)
10. SHRNUTÍ ZÍSKANÝCH POZNATKŮ A ZÁVĚREČNÁ DOPORUČENÍ
11. ZÁVĚR
SUMMARY
LITERATURA
VĚCNÝ REJSTŘÍK
Vyhledávání nadaných dětí v předškolním věku
Škála charakteristik nadání a její adaptace na české podmínky
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 8151
Cílem autorů je nejen nabídnout shrnutí všech dostupných poznatků, ale také poskytnout vhodný a ověřený nástroj, který je možné obratem použít pro vyhledávání nadaných předškoláků. Je tedy přínosem nejen pro teorii, ale i pro praxi. Řečeno v duchu motta knihy: poslouží jako asistence na cestě od daru přírody k naplnění osudu nadání našich dětí.
Publikace je určena odborníkům v oblasti pedagogiky a psychologie, studentům těchto oborů, učitelům v mateřských školách i rodičům dětí, které projevují známky nadání.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Vyhledávání nadaných dětí v předškolním věku
1. ÚVOD
2. IMPLICITNÍ TEORIE NADÁNÍ
3. EXPLICITNÍ VYMEZENÍ POJMU „NADÁNÍ“
4. NOMINACE NADANÝCH V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
5. METODA CGS
5.1 Reliabilita a faktorová struktura metody CGS (studie I)
6. DIAGNOSTIKA NADANÝCH DĚTÍ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
6.1 Měření inteligence
6.2 Vztah mezi nadáním a inteligencí
6.3 Metoda WISC-III
7. OVĚŘENÍ VHODNOSTI METODY CGS PRO SCREENING NADÁNÍ – STUDIE (II)
7.1 Validita metody CGS
7.2 Jednotlivé položky CGS ve vztahu k IQ (STUDIE III)
7.3 Vysoce korelované položky
7.4 Nekorelované položky
8. VLIV POSUZOVATELE NA HODNOCENÍ PŘEDŠKOLNÍHO DÍTĚTE (STUDIE IV)
8.1 Do jaké míry se shodují učitelé a rodiče v posuzování předškoláků
9. RODOVÉ ROZDÍLY VE VÝSLEDCÍCH CGS U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU (STUDIE V)
10. SHRNUTÍ ZÍSKANÝCH POZNATKŮ A ZÁVĚREČNÁ DOPORUČENÍ
11. ZÁVĚR
SUMMARY
LITERATURA
VĚCNÝ REJSTŘÍK