0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Vyhledávání nadaných dětí v předškolním věku

Škála charakteristik nadání a její adaptace na české podmínky

30%
SLEVA
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
149  104  -30 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 09.4.2020 20:18
i: 21602 n: 24751504r: 8151
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Cílem autorů je nejen nabídnout shrnutí všech dostupných poznatků, ale také poskytnout vhodný a ověřený nástroj, který je možné obratem použít pro vyhledávání nadaných předškoláků. Je tedy přínosem nejen pro teorii, ale i pro praxi. Řečeno v duchu motta knihy: poslouží jako asistence na cestě od daru přírody k naplnění osudu nadání našich dětí.
Publikace je určena odborníkům v oblasti pedagogiky a psychologie, studentům těchto oborů, učitelům v mateřských školách i rodičům dětí, které projevují známky nadání.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč 500 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč nad 500 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč do 500 Kč 49 Kč 74 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce není možný.

Z obsahu knihy Vyhledávání nadaných dětí v předškolním věku

1. ÚVOD
2. IMPLICITNÍ TEORIE NADÁNÍ
3. EXPLICITNÍ VYMEZENÍ POJMU „NADÁNÍ“
4. NOMINACE NADANÝCH V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
5. METODA CGS
5.1 Reliabilita a faktorová struktura metody CGS (studie I)
6. DIAGNOSTIKA NADANÝCH DĚTÍ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
6.1 Měření inteligence
6.2 Vztah mezi nadáním a inteligencí
6.3 Metoda WISC-III
7. OVĚŘENÍ VHODNOSTI METODY CGS PRO SCREENING NADÁNÍ – STUDIE (II)
7.1 Validita metody CGS
7.2 Jednotlivé položky CGS ve vztahu k IQ (STUDIE III)
7.3 Vysoce korelované položky
7.4 Nekorelované položky
8. VLIV POSUZOVATELE NA HODNOCENÍ PŘEDŠKOLNÍHO DÍTĚTE (STUDIE IV)
8.1 Do jaké míry se shodují učitelé a rodiče v posuzování předškoláků
9. RODOVÉ ROZDÍLY VE VÝSLEDCÍCH CGS U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU (STUDIE V)
10. SHRNUTÍ ZÍSKANÝCH POZNATKŮ A ZÁVĚREČNÁ DOPORUČENÍ
11. ZÁVĚR
SUMMARY
LITERATURA
VĚCNÝ REJSTŘÍK

Tištěná kniha

Datum vydání: 07. 04. 2014
Katalogové číslo: 27041
ISBN: 978-80-247-5150-4
Formát / stran: 144×207, 88 stran
Edice: Pedagogika
Vyhledávání nadaných dětí v předškolním věku
30%
SLEVA

Tištěná kniha

Datum vydání: 07. 04. 2014
Katalogové číslo: 27041
ISBN: 978-80-247-5150-4
Formát / stran: 144×207, 88 stran
Edice: Pedagogika
Jazyk: Čeština

Vyhledávání nadaných dětí v předškolním věku

Škála charakteristik nadání a její adaptace na české podmínky

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
149  104  -30 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 09.4.2020 20:18
i: 21602 n: 24751504r: 8151
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Cílem autorů je nejen nabídnout shrnutí všech dostupných poznatků, ale také poskytnout vhodný a ověřený nástroj, který je možné obratem použít pro vyhledávání nadaných předškoláků. Je tedy přínosem nejen pro teorii, ale i pro praxi. Řečeno v duchu motta knihy: poslouží jako asistence na cestě od daru přírody k naplnění osudu nadání našich dětí.
Publikace je určena odborníkům v oblasti pedagogiky a psychologie, studentům těchto oborů, učitelům v mateřských školách i rodičům dětí, které projevují známky nadání.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč 500 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč nad 500 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč do 500 Kč 49 Kč 74 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce není možný.

Z obsahu knihy Vyhledávání nadaných dětí v předškolním věku

1. ÚVOD
2. IMPLICITNÍ TEORIE NADÁNÍ
3. EXPLICITNÍ VYMEZENÍ POJMU „NADÁNÍ“
4. NOMINACE NADANÝCH V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
5. METODA CGS
5.1 Reliabilita a faktorová struktura metody CGS (studie I)
6. DIAGNOSTIKA NADANÝCH DĚTÍ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
6.1 Měření inteligence
6.2 Vztah mezi nadáním a inteligencí
6.3 Metoda WISC-III
7. OVĚŘENÍ VHODNOSTI METODY CGS PRO SCREENING NADÁNÍ – STUDIE (II)
7.1 Validita metody CGS
7.2 Jednotlivé položky CGS ve vztahu k IQ (STUDIE III)
7.3 Vysoce korelované položky
7.4 Nekorelované položky
8. VLIV POSUZOVATELE NA HODNOCENÍ PŘEDŠKOLNÍHO DÍTĚTE (STUDIE IV)
8.1 Do jaké míry se shodují učitelé a rodiče v posuzování předškoláků
9. RODOVÉ ROZDÍLY VE VÝSLEDCÍCH CGS U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU (STUDIE V)
10. SHRNUTÍ ZÍSKANÝCH POZNATKŮ A ZÁVĚREČNÁ DOPORUČENÍ
11. ZÁVĚR
SUMMARY
LITERATURA
VĚCNÝ REJSTŘÍK

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 230  -30 %
E-kniha 196  -30 %
Tištěná 244  -30 %
E-kniha 208  -30 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.