0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Žraloci a malé ryby

Kostka růstu pro konkurenční boj založený na velikosti

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6115
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Publikace předkládá manažerům velkých i malých firem strukturovaný přístup k tvorbě podnikové strategie v prostředí procesu fúzí a akvizicí. Výsledky několikaletého výzkumu jsou podpořeny řadou konkrétních příkladů společností z různých průmyslových oborů z mnoha zemí. Svým analytickým a praktickým zaměřením se stává kniha i cenným studijním materiálem pro vysoké školy s manažerským zaměřením. Autoři působí jako poradci pro vrcholový management v celém světě. Mají zkušenosti i jako manažeři a univerzitní profesoři.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Žraloci a malé ryby

Konkurenční boj založený na velikosti a rozsahu: Nové rozhodující kritérium v konkurenčním boji
Určete velikost a rozsah vaší společnosti
Porovnejte svůj profil růstu
Zhodnoťte směr růstu vaší společnosti
Znásobte jedinečné schopnosti růstu vaší společnosti
Aplikujte správné metody růstu
Přizpůsobte své organizační uspořádání
Případové studie našich spolupracovníků ke konkurenčnímu boji založenému na velikosti a rozsahu
Najděte klíč k transformaci vaší společnosti pomocí kostky růstu 323
Zdroje
Životopisy spolupracovníků

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Žraloci a malé ryby byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 339 
E-kniha 288 
Svatoš Miroslav a kolektiv
Tištěná 319 
E-kniha 271 
Tištěná 212 
E-kniha 180 
Tištěná 416 
E-kniha 354 
Tištěná 229 
E-kniha 195 

Žraloci a malé ryby

Kostka růstu pro konkurenční boj založený na velikosti

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6115
Publikace předkládá manažerům velkých i malých firem strukturovaný přístup k tvorbě podnikové strategie v prostředí procesu fúzí a akvizicí. Výsledky několikaletého výzkumu jsou podpořeny řadou konkrétních příkladů společností z různých průmyslových oborů z mnoha zemí. Svým analytickým a praktickým zaměřením se stává kniha i cenným studijním materiálem pro vysoké školy s manažerským zaměřením. Autoři působí jako poradci pro vrcholový management v celém světě. Mají zkušenosti i jako manažeři a univerzitní profesoři.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Žraloci a malé ryby

Konkurenční boj založený na velikosti a rozsahu: Nové rozhodující kritérium v konkurenčním boji
Určete velikost a rozsah vaší společnosti
Porovnejte svůj profil růstu
Zhodnoťte směr růstu vaší společnosti
Znásobte jedinečné schopnosti růstu vaší společnosti
Aplikujte správné metody růstu
Přizpůsobte své organizační uspořádání
Případové studie našich spolupracovníků ke konkurenčnímu boji založenému na velikosti a rozsahu
Najděte klíč k transformaci vaší společnosti pomocí kostky růstu 323
Zdroje
Životopisy spolupracovníků

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 382 
E-kniha 325 
Tištěná 149 
E-kniha 216 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.