Žraloci a malé ryby
Kostka růstu pro konkurenční boj založený na velikosti
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6115
Publikace předkládá manažerům velkých i malých firem strukturovaný přístup k tvorbě podnikové strategie v prostředí procesu fúzí a akvizicí. Výsledky několikaletého výzkumu jsou podpořeny řadou konkrétních příkladů společností z různých průmyslových oborů z mnoha zemí. Svým analytickým a praktickým zaměřením se stává kniha i cenným studijním materiálem pro vysoké školy s manažerským zaměřením. Autoři působí jako poradci pro vrcholový management v celém světě. Mají zkušenosti i jako manažeři a univerzitní profesoři.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Konkurenční boj založený na velikosti a rozsahu: Nové rozhodující kritérium v konkurenčním boji
Určete velikost a rozsah vaší společnosti
Porovnejte svůj profil růstu
Zhodnoťte směr růstu vaší společnosti
Znásobte jedinečné schopnosti růstu vaší společnosti
Aplikujte správné metody růstu
Přizpůsobte své organizační uspořádání
Případové studie našich spolupracovníků ke konkurenčnímu boji založenému na velikosti a rozsahu
Najděte klíč k transformaci vaší společnosti pomocí kostky růstu 323
Zdroje
Životopisy spolupracovníků
Žraloci a malé ryby
Kostka růstu pro konkurenční boj založený na velikosti
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 6115
Publikace předkládá manažerům velkých i malých firem strukturovaný přístup k tvorbě podnikové strategie v prostředí procesu fúzí a akvizicí. Výsledky několikaletého výzkumu jsou podpořeny řadou konkrétních příkladů společností z různých průmyslových oborů z mnoha zemí. Svým analytickým a praktickým zaměřením se stává kniha i cenným studijním materiálem pro vysoké školy s manažerským zaměřením. Autoři působí jako poradci pro vrcholový management v celém světě. Mají zkušenosti i jako manažeři a univerzitní profesoři.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Žraloci a malé ryby
Konkurenční boj založený na velikosti a rozsahu: Nové rozhodující kritérium v konkurenčním boji
Určete velikost a rozsah vaší společnosti
Porovnejte svůj profil růstu
Zhodnoťte směr růstu vaší společnosti
Znásobte jedinečné schopnosti růstu vaší společnosti
Aplikujte správné metody růstu
Přizpůsobte své organizační uspořádání
Případové studie našich spolupracovníků ke konkurenčnímu boji založenému na velikosti a rozsahu
Najděte klíč k transformaci vaší společnosti pomocí kostky růstu 323
Zdroje
Životopisy spolupracovníků