0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Hry v mateřské škole v teorii a praxi

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 3260
E-kniha
PDF
161
Ihned ke stažení
i: 23898 n: 24768366r: 3260
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Jak můžeme dítě podnítit k hledání vlastních cest, k odhadování svých schopností, k výběru inspirujících stimulů a k jejich tvořivému zpracování? Jak je vést k samostatnému rozhodování a postupnému uvědomování si odpovědnosti za své rozhodnutí? To všechno úzce souvisí s doceněním přínosu hry ve výchovně-vzdělávacím procesu a v životě dítěte vůbec. Jeden náhled na úžasnou a plnohodnotnou činnost jakou je hra přibližuje právě tato knih, která je svým pohledem na fenomén dětské hry nesporně velmi inspirující jak pro studenty pedagogických a sociálních oborů i pedagogy z praxe, tak i pro rodiče, kteří se zajímají o to, co dětem přináší tak dominantně vyhledávaná činnost, jakou hra bezesporu je.

Z obsahu knihy Hry v mateřské škole v teorii a praxi

Úvod
I. HRA V TEORII A PRAXI

1. Něco málo o teorii hry

2. Volná hra
2.1 Znaky hry
2.2 Co dítěti hra přináší
2.2.1 Kognitivní rozvoj
2.2.2 Sociální rozvoj
2.2.3 Pohybový rozvoj
2.3 Hra a pravidla
2.4 Jak si hraje batole
2.5 Jak si hraje dítě mezi třetím a šestým rokem
2.5.1 Potřeba konstruovat
2.5.2 Potřeba zvládat svoje tělo a prostor
2.5.3 Potřeba vyrovnat se s okolním světem – vytvářet a naplňovat reálný příběh
2.5.4 Potřeba ztvárnit náměty z dětské literatury a z médií
2.5.5 Potřeba měnit skutečnost – vytvářet a naplňovat fiktivní příběh
2.5.6 Potřeba hrového partnera
2.5.7 Potřeba soupeřit a spolupracovat

3. Místo hry v mateřské škole
3.1 Dětská skupina
3.1.1 Věkově smíšená
3.1.2 Věkově stejnorodá
3.1.3 Negativní jevy ve skupině
3.2 Hry řízené a didaktické
3.2.1 Strukturované hry
3.2.2 Počítačové hry
3.3 Hra a její terapeutické možnosti
3.4 Úloha učitelky při volné hře dětí
3.4.1 Pozorování
3.4.2 Akceptace, empatie, autenticita
3.4.3 Facilitace a verbalizování procesu hry
3.5 Úloha učitelky při organizovaných hrách

Literatura

II. PRAKTICKÝ INSPIROMAT

1. Záměr praktické části

2. Hry
1. Hry aktivizující
2. Hry zlepšující koncentraci
3. Hry na seznamování
4. Hry kontaktní
5. Hry procvičující artikulaci
6. Hry komunikační
7. Hry interakční
8. Hry pohybové
9. Hry kooperativní
10. Hry dramatické – průpravné
11. Hry dramatické – strukturované

3. Pár vět na závěr

Literatura

Seznam her

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 7.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Hry v mateřské škole v teorii a praxi
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 7.5MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Hry v mateřské škole v teorii a praxi

Jak můžeme dítě podnítit k hledání vlastních cest, k odhadování svých schopností, k výběru inspirujících stimulů a k jejich tvořivému zpracování? Jak je vést k samostatnému rozhodování a postupnému uvědomování si odpovědnosti za své rozhodnutí? To všechno úzce souvisí s doceněním přínosu hry ve výchovně-vzdělávacím procesu a v životě dítěte vůbec. Jeden náhled na úžasnou a plnohodnotnou činnost jakou je hra přibližuje právě tato knih, která je svým pohledem na fenomén dětské hry nesporně velmi inspirující jak pro studenty pedagogických a sociálních oborů i pedagogy z praxe, tak i pro rodiče, kteří se zajímají o to, co dětem přináší tak dominantně vyhledávaná činnost, jakou hra bezesporu je.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 3260
E-kniha
PDF
161
Ihned ke stažení
i: 23898 n: 24768366r: 3260

Z obsahu knihy Hry v mateřské škole v teorii a praxi

Úvod
I. HRA V TEORII A PRAXI

1. Něco málo o teorii hry

2. Volná hra
2.1 Znaky hry
2.2 Co dítěti hra přináší
2.2.1 Kognitivní rozvoj
2.2.2 Sociální rozvoj
2.2.3 Pohybový rozvoj
2.3 Hra a pravidla
2.4 Jak si hraje batole
2.5 Jak si hraje dítě mezi třetím a šestým rokem
2.5.1 Potřeba konstruovat
2.5.2 Potřeba zvládat svoje tělo a prostor
2.5.3 Potřeba vyrovnat se s okolním světem – vytvářet a naplňovat reálný příběh
2.5.4 Potřeba ztvárnit náměty z dětské literatury a z médií
2.5.5 Potřeba měnit skutečnost – vytvářet a naplňovat fiktivní příběh
2.5.6 Potřeba hrového partnera
2.5.7 Potřeba soupeřit a spolupracovat

3. Místo hry v mateřské škole
3.1 Dětská skupina
3.1.1 Věkově smíšená
3.1.2 Věkově stejnorodá
3.1.3 Negativní jevy ve skupině
3.2 Hry řízené a didaktické
3.2.1 Strukturované hry
3.2.2 Počítačové hry
3.3 Hra a její terapeutické možnosti
3.4 Úloha učitelky při volné hře dětí
3.4.1 Pozorování
3.4.2 Akceptace, empatie, autenticita
3.4.3 Facilitace a verbalizování procesu hry
3.5 Úloha učitelky při organizovaných hrách

Literatura

II. PRAKTICKÝ INSPIROMAT

1. Záměr praktické části

2. Hry
1. Hry aktivizující
2. Hry zlepšující koncentraci
3. Hry na seznamování
4. Hry kontaktní
5. Hry procvičující artikulaci
6. Hry komunikační
7. Hry interakční
8. Hry pohybové
9. Hry kooperativní
10. Hry dramatické – průpravné
11. Hry dramatické – strukturované

3. Pár vět na závěr

Literatura

Seznam her

O Autorovi

Koťátková Soňa

Dlouhodobě se zabývá vybranými oblastmi pedagogiky ve vztahu k předškolnímu a primárnímu vzdělávání, především se zaměřuje na rozvoj osobnosti učitele a žáka, na komunikaci a pracovní klima ve škole. V předškolní pedagogice se orientuje na základní znak dětství - hru, na sociální učení, na projektové plánování v práci pedagoga a multikulturní možnosti výchovy.

Zařazena v kategoriích

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 269
Tištěná 355
E-kniha 302
Tištěná 149
E-kniha 127
Tištěná 185
Tištěná 99

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace