0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak budovat image úspěšného a vlivného člověka

Vytvoření pevných vztahů jako cesta k úspěchu

Tištěná kniha
Lepená vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
379  322 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 29. 03. 2024 15:01
i: 42594 n: 27134236r: 12726
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
322  274 
Ihned ke stažení
i: 42880 n: 27148790r: 12726
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Bez ohledu na to, čeho se snažíte dosáhnout, je váš úspěch v pracovním i osobním životě definován lidmi kolem vás – lidmi, kteří mají potenciál změnit směr vašeho života. Poznejte osvědčené strategie, jak dosáhnout úspěchu pomocí vytváření smysluplných vztahů s těmi, kteří mohou ovlivnit váš život a věci, na kterých vám záleží.
  • Naučíte se, jak upoutat pozornost, získat důvěru a vytvářet pevné vztahy.
  • Zjistíte, co dělat, pokud jste introvertní a navazování nových kontaktů je vám nepříjemné.
  • Poznáte umění, jak vytvářet smysluplné a trvalé vztahy s kýmkoli, kdo může být přínosem pro váš osobní úspěch.
Tato kniha je pozvánka, která vám změní život. Nikdy v moderní historii ještě lidé nebyli tak izolovaní, osamělí a rozdělení. Vy získáváte k dispozici všechny nástroje a znalosti, které potřebujete, abyste se s nimi spojili a vytvořili pocit sounáležitosti.

Dosáhněte úspěchu v kariéře a pozitivně ovlivněte nejen život svůj, ale i svých milovaných.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak budovat image úspěšného a vlivného člověka

Část I – Jak funguje vliv
Kapitola 1 – Síla pozvánky
Rovnice vlivu, hubnutí a Weight Watchers, protiotrokářské hnutí, večeře s osobnostmi a o čem je tato kniha
Kapitola 2 – Proč je dobré někam patřit
Závislost, sociální bolest, Sardinie a nejlepší prediktor dlouhověkosti

Důvěra
Kapitola 3 – Jak se dělá důvěra
Hodný pan doktor, projekt důvěry a jak důležitá je laskavost
Kapitola 4 – Vědecká podstata rychlého budování důvěry aneb každý má rád svého Billyho
Mariňácký výcvik, prodavač Gino, haló efekt, univerzitní sesterstva, IKEA, cyklus zranitelnosti a molekula slušnosti

Kontakt
Kapitola 5
Indický domov důchodců, problém s kolibříky, největší krádež umění v dějinách a efekt stálého kontaktu
Kapitola 6 – Jak se spojit s kýmkoli

Úrovně vlivu
Kapitola 7 – Jak se spojit s lidmi, kteří mají globální nebo oborový vliv
Oprah a Barva nachu, úspěch TED konferencí a jak důležité jsou štědrost, novost, výběr a úžas
Kapitola 8 – Jak navázat kontakt s komunitními a blízkými osobnostmi Red Bull, dovednosti, příležitosti, přístup a zdroje
Pocit komunitní sounáležitosti
Kapitola 9 – Struktura komunity
Jak na pocit sounáležitosti
Kapitola 10 – Členství
Ragbyoví Springboks z Jižní Afriky a pocit, že jste se dostali dovnitř
Kapitola 11 – Vliv
Wikipedia a možnost do všeho mluvit
Kapitola 12 – Integrace a naplnění potřeb
ConBody a úspěch po propuštění z vězení
Kapitola 13 – Sdílený emocionální kontakt
Kde se vzal Comic-Con a hrdina, kterého jsme potřebovali
 
Část II – Cesta domů (Co dělat s rovnicí vlivu)
Kapitola 14 – Co je to cesta a jak vám změní život?
Předpovídání lidského chování, Myšlenky zločince, Walt Disney World, Economist a slon s jezdcem
Kapitola 15 – Navrhujeme cestu
Gymnastky z UCLA, objev, zapojení a členství, „Esteticky čichošťastný brunch“
Kapitola 16 – Vaše cesta k vytvoření komunity
CreativeMornings, vlajkové lodě, odnože a velké srazy, konečné a nekonečné hry
 
Část III – Jak to všechno aplikovat v životě
Kapitola 17 – Vytváření komunit pro úspěch v podnikání
Salesforce, jak a kdy navrhovat večeře, párty, konference a další akce
Kapitola 18 – Dobročinné komunity
Národní společnost pro roztroušenou sklerózu, konec galavečerů a jak navázat kontakt s dárci a příznivci
Kapitola 19 – Pěstování firemní kultury
Hádanka od Googlu, nábor zaměstnanců a jak přitáhnout nejlepší talenty a udržet si je
Kapitola 20 – Sociální komunity
Herní večery, Ernest Shackleton a noví přátelé
Kapitola 21 – Jak založit online komunitu
Nová verze akcí, Meetup.com a dárek od Redditu
 
Závěr – Pozvánka, která může změnit váš život
Muzikant Daryl Davis a jeho nový přítel, a jedna otázka pro vás

Poděkování

Tištěná kniha

Datum vydání: 26.05.2022
Katalogové číslo: 39635
ISBN: 978-80-271-3423-6
Formát / stran: 160×240, 216 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.68MB | 2.62MB | 0.83MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Recenze

„Vím z první ruky, že Jon Levy velmi dobře rozumí lidskému chování – ostatně přiměl mě a pár dalších zaneprázdněných odborníků, abychom mu uvařili večeři. Díky létům zkoumání a zkušeností Jon dokáže mistrovsky budovat kontakty mezi lidmi a zároveň obohatit jejich život. Tato kniha jednoduše a poutavě vysvětluje, jak to dělá.“
Eric Maskin, ekonom a laureát Nobelovy ceny

„Když jsem s lahví vína vstupoval do domu člověka, kterého jsem neznal, nevěděl jsem, co mám čekat. Nakonec na tom byla nejhezčí ta jednoduchost. Nebylo to nic výstředního ani okázalého, prostě se sešli lidé, kteří se neznali, a vařili spolu. Na konci už jsme si povídali jako staří známí. Přesně tohle kniha tak dovedně ilustruje: život je o lidech, kterými se obklopujeme. Dnes jsem téměř posedlý kontakty v mém vlastním životě i kontakty ostatních, které je zavedly tam, kde dnes jsou.“
Nathan Adrian, reprezentant USA a držitel osmi olympijských medailí

„Když mě cizí muž pozve na večeři do cizího domu, většinou odmítám. Ale mě i ostatní účastníky večeře zaujala Jonova neuhasitelná zvědavost a snaha zjistit, jak lidé navazují kontakty. Na cestě za odpověďmi Jon dokáže vědecky, mentálně a samozřejmě i doslova prostřít stůl pro lidi, kteří se pak mohou pustit do hloubavých, smysluplných a často přímo zlomových rozhovorů. Na těchto stránkách se dozvíte, proč je navazování kontaktů se zajímavými lidmi tak důležité. Kniha vás zavede tak blízko k Jonovým večeřím, že budete mít pocit, jako byste se jich sami zúčastnili.“
Iliza Shlesingerová, komička a herečka

„Vyrostla jsem v komunitě bratranců a sestřenic, kteří mi skrze lásku, humor a jídlo pomáhali budovat sebevědomí. V dospělosti jsem byla smutná, že se mnou mých dvacet sedm Řeků nemůže chodit na hollywoodské večírky a smát se mým vtipům. Izolace není legrace. Připravovat burritos na večeři s osobnostmi je zábava. Po přečtení této knihy budete tak sebejistí a krásní, jak vám tvrdí vaše maminka.“
Nia Vardalosová, herečka a scénáristka nominovaná na Cenu akademie za film Moje tlustá řecká svatba

„Jon a jeho večeře se snaží spojit lidi na základě jedinečného zážitku, aby mohli sdílet svou lásku k životu a navazovat kontakty.“
Jesse Carmichael, kytarista Maroon 5

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Jak budovat image úspěšného a vlivného člověka

Tištěná kniha

Datum vydání: 26.05.2022
Katalogové číslo: 39635
ISBN: 978-80-271-3423-6
Formát / stran: 160×240, 216 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.68 MB | 2.62 MB | 0.83 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Jak budovat image úspěšného a vlivného člověka

Vytvoření pevných vztahů jako cesta k úspěchu

Tištěná kniha
Lepená vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
379  322 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 29. 03. 2024 15:01
i: 42594 n: 27134236r: 12726
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
322  274 
Ihned ke stažení
i: 42880 n: 27148790r: 12726
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Bez ohledu na to, čeho se snažíte dosáhnout, je váš úspěch v pracovním i osobním životě definován lidmi kolem vás – lidmi, kteří mají potenciál změnit směr vašeho života. Poznejte osvědčené strategie, jak dosáhnout úspěchu pomocí vytváření smysluplných vztahů s těmi, kteří mohou ovlivnit váš život a věci, na kterých vám záleží.
  • Naučíte se, jak upoutat pozornost, získat důvěru a vytvářet pevné vztahy.
  • Zjistíte, co dělat, pokud jste introvertní a navazování nových kontaktů je vám nepříjemné.
  • Poznáte umění, jak vytvářet smysluplné a trvalé vztahy s kýmkoli, kdo může být přínosem pro váš osobní úspěch.
Tato kniha je pozvánka, která vám změní život. Nikdy v moderní historii ještě lidé nebyli tak izolovaní, osamělí a rozdělení. Vy získáváte k dispozici všechny nástroje a znalosti, které potřebujete, abyste se s nimi spojili a vytvořili pocit sounáležitosti.

Dosáhněte úspěchu v kariéře a pozitivně ovlivněte nejen život svůj, ale i svých milovaných.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak budovat image úspěšného a vlivného člověka

Část I – Jak funguje vliv
Kapitola 1 – Síla pozvánky
Rovnice vlivu, hubnutí a Weight Watchers, protiotrokářské hnutí, večeře s osobnostmi a o čem je tato kniha
Kapitola 2 – Proč je dobré někam patřit
Závislost, sociální bolest, Sardinie a nejlepší prediktor dlouhověkosti

Důvěra
Kapitola 3 – Jak se dělá důvěra
Hodný pan doktor, projekt důvěry a jak důležitá je laskavost
Kapitola 4 – Vědecká podstata rychlého budování důvěry aneb každý má rád svého Billyho
Mariňácký výcvik, prodavač Gino, haló efekt, univerzitní sesterstva, IKEA, cyklus zranitelnosti a molekula slušnosti

Kontakt
Kapitola 5
Indický domov důchodců, problém s kolibříky, největší krádež umění v dějinách a efekt stálého kontaktu
Kapitola 6 – Jak se spojit s kýmkoli

Úrovně vlivu
Kapitola 7 – Jak se spojit s lidmi, kteří mají globální nebo oborový vliv
Oprah a Barva nachu, úspěch TED konferencí a jak důležité jsou štědrost, novost, výběr a úžas
Kapitola 8 – Jak navázat kontakt s komunitními a blízkými osobnostmi Red Bull, dovednosti, příležitosti, přístup a zdroje
Pocit komunitní sounáležitosti
Kapitola 9 – Struktura komunity
Jak na pocit sounáležitosti
Kapitola 10 – Členství
Ragbyoví Springboks z Jižní Afriky a pocit, že jste se dostali dovnitř
Kapitola 11 – Vliv
Wikipedia a možnost do všeho mluvit
Kapitola 12 – Integrace a naplnění potřeb
ConBody a úspěch po propuštění z vězení
Kapitola 13 – Sdílený emocionální kontakt
Kde se vzal Comic-Con a hrdina, kterého jsme potřebovali
 
Část II – Cesta domů (Co dělat s rovnicí vlivu)
Kapitola 14 – Co je to cesta a jak vám změní život?
Předpovídání lidského chování, Myšlenky zločince, Walt Disney World, Economist a slon s jezdcem
Kapitola 15 – Navrhujeme cestu
Gymnastky z UCLA, objev, zapojení a členství, „Esteticky čichošťastný brunch“
Kapitola 16 – Vaše cesta k vytvoření komunity
CreativeMornings, vlajkové lodě, odnože a velké srazy, konečné a nekonečné hry
 
Část III – Jak to všechno aplikovat v životě
Kapitola 17 – Vytváření komunit pro úspěch v podnikání
Salesforce, jak a kdy navrhovat večeře, párty, konference a další akce
Kapitola 18 – Dobročinné komunity
Národní společnost pro roztroušenou sklerózu, konec galavečerů a jak navázat kontakt s dárci a příznivci
Kapitola 19 – Pěstování firemní kultury
Hádanka od Googlu, nábor zaměstnanců a jak přitáhnout nejlepší talenty a udržet si je
Kapitola 20 – Sociální komunity
Herní večery, Ernest Shackleton a noví přátelé
Kapitola 21 – Jak založit online komunitu
Nová verze akcí, Meetup.com a dárek od Redditu
 
Závěr – Pozvánka, která může změnit váš život
Muzikant Daryl Davis a jeho nový přítel, a jedna otázka pro vás

Poděkování

Recenze

„Vím z první ruky, že Jon Levy velmi dobře rozumí lidskému chování – ostatně přiměl mě a pár dalších zaneprázdněných odborníků, abychom mu uvařili večeři. Díky létům zkoumání a zkušeností Jon dokáže mistrovsky budovat kontakty mezi lidmi a zároveň obohatit jejich život. Tato kniha jednoduše a poutavě vysvětluje, jak to dělá.“
Eric Maskin, ekonom a laureát Nobelovy ceny

„Když jsem s lahví vína vstupoval do domu člověka, kterého jsem neznal, nevěděl jsem, co mám čekat. Nakonec na tom byla nejhezčí ta jednoduchost. Nebylo to nic výstředního ani okázalého, prostě se sešli lidé, kteří se neznali, a vařili spolu. Na konci už jsme si povídali jako staří známí. Přesně tohle kniha tak dovedně ilustruje: život je o lidech, kterými se obklopujeme. Dnes jsem téměř posedlý kontakty v mém vlastním životě i kontakty ostatních, které je zavedly tam, kde dnes jsou.“
Nathan Adrian, reprezentant USA a držitel osmi olympijských medailí

„Když mě cizí muž pozve na večeři do cizího domu, většinou odmítám. Ale mě i ostatní účastníky večeře zaujala Jonova neuhasitelná zvědavost a snaha zjistit, jak lidé navazují kontakty. Na cestě za odpověďmi Jon dokáže vědecky, mentálně a samozřejmě i doslova prostřít stůl pro lidi, kteří se pak mohou pustit do hloubavých, smysluplných a často přímo zlomových rozhovorů. Na těchto stránkách se dozvíte, proč je navazování kontaktů se zajímavými lidmi tak důležité. Kniha vás zavede tak blízko k Jonovým večeřím, že budete mít pocit, jako byste se jich sami zúčastnili.“
Iliza Shlesingerová, komička a herečka

„Vyrostla jsem v komunitě bratranců a sestřenic, kteří mi skrze lásku, humor a jídlo pomáhali budovat sebevědomí. V dospělosti jsem byla smutná, že se mnou mých dvacet sedm Řeků nemůže chodit na hollywoodské večírky a smát se mým vtipům. Izolace není legrace. Připravovat burritos na večeři s osobnostmi je zábava. Po přečtení této knihy budete tak sebejistí a krásní, jak vám tvrdí vaše maminka.“
Nia Vardalosová, herečka a scénáristka nominovaná na Cenu akademie za film Moje tlustá řecká svatba

„Jon a jeho večeře se snaží spojit lidi na základě jedinečného zážitku, aby mohli sdílet svou lásku k životu a navazovat kontakty.“
Jesse Carmichael, kytarista Maroon 5

O Autorovi

Levy Jon
Jon Levy je behaviorální vědec, který se proslavil svou prací na poli vlivu, mezilidských kontaktů a rozhodování. Specializuje se na aplikaci nejnovějších výzkumů v metodách, které firmy používají v marketingu, prodeji, péči o zákazníka a kultuře. Mezi jeho klienty patří známé značky jako Microsoft, Google, AB InBev nebo Samsung, ale pomáhá i startupům.

Před více než deseti lety Jon založil The Influencers Dinner, tajnou večeři s osobnostmi pro oborové lídry, laureáty Nobelovy ceny, olympijské sportovce, celebrity, ředitele firem, umělce, hudebníky (aܷtaké pro držitele Grammy, který je autorem vyštěkávané části v písni „Who Let the Dogs Out“). Hosté společně vaří večeři, ale nesmějí mluvit o své práci ani prozradit své příjmení. Jakmile zasednou k jídlu, teprve prozradí, co jsou zač. Časem se kolem večeří vytvořila komunita. S tisícovkami členů jsou Influencers největší komunitou tohoto typu na celém světě.

Ve volném čase Jon pracuje na praštěných projektech, například jako když celý rok cestoval po všech sedmi kontinentech a zúčastnil se největších světových událostí (Velké ceny F1, mezinárodního veletrhu umění v Basileji, pouštního festivalu Burning Man, běhu býků v Pamploně a dalších), které jen tak tak přežil. Tato dobrodružství zmapoval ve své první knize The 2 AM Principle: Discover the Science of Adventure.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 212 
E-kniha 180 
Tištěná 297 
E-kniha 252 
Tištěná 195 
E-kniha 166 
Tištěná 99 
E-kniha 180 
Tištěná 509 
E-kniha 433 
Tištěná 297 
E-kniha 252 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.