0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak rychle porozumět druhým

Odhadněte lidi kolem sebe a hovořte jejich jazykem

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
359  269  -25 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 30.10.2020 17:32
i: 29002 n: 24750620r: 10188
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
305  229  -25 %
Ihned ke stažení
i: 30279 n: 27123780r: 10188
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Zlepšete se v komunikaci s lidmi všech různých typů a povah! Osvojte si typologii 16 typů osobnosti (MBTI) a naučte se, jak jednotlivé typy identifikovat a jakými typy výroků je zaujmout. Tuto knihu ocení pedagogové, manažeři, poradci, koučové, psychologové i všichni, kdo pravidelně jednají s lidmi a potřebují je zaujmout nebo o něčem přesvědčit. 

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Z obsahu knihy Jak rychle porozumět druhým

Poděkování . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8

ČÁST PRVNÍ
Co vlastně lidi pohání? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .11

ÚVOD
Čtěte jako první . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12
KAPITOLA PRVNÍ
Základy osobnostní typologie: Proč děláme to, co děláme . . . . . .18
KAPITOLA DRUHÁ
Poznejte sami sebe: Ověřovací proces . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .54

ČÁST DRUHÁ
SpeedReading People: Jak to funguje? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .85

KAPITOLA TŘETÍ
Preference jako nápověda . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .86
KAPITOLA ČTVRTÁ
Temperament: Čtyři odlišné lidské povahy . . . . . . . . . . . . . . . . .115
KAPITOLA PÁTÁ
Proč zdání občas klame . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .140
KAPITOLA ŠESTÁ
Čas vyzkoušet nabyté vědomosti . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .158
KAPITOLA SEDMÁ
SpeedReaching People: Jak komunikovat s lidmi 
různých typů . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .182


ČÁST TŘETÍ
Šestnáct osobnostních typů pod lupou . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .201

KAPITOLA OSMÁ
Seznamte se s tradicionalisty: Čtyři typy SJ . . . . . . . . . . . . . . . . .203
KAPITOLA DEVÁTÁ
Seznamte se se senzualisty: Čtyři typy SP . . . . . . . . . . . . . . . . . .212
KAPITOLA DESÁTÁ
Seznamte se s konceptualisty: Čtyři typy NT . . . . . . . . . . . . . . . .222
KAPITOLA JEDENÁCTÁ
Seznamte se s idealisty: Čtyři typy NF . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .231
KAPITOLA DVANÁCTÁ
„Dokážu se na lidi ještě vůbec dívat jako dřív?“ 
aneb několik rad na závěr . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .241

Knihy o osobnostní typologii . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .243

Rejstřík . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .245

Tištěná kniha

Datum vydání: 21. 11. 2018
Katalogové číslo: 75022
ISBN: 978-80-247-5062-0
Formát / stran: 144×207, 248 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.91MB | 2.43MB | 1.07MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Jak rychle porozumět druhým

Tištěná kniha

Datum vydání: 21. 11. 2018
Katalogové číslo: 75022
ISBN: 978-80-247-5062-0
Formát / stran: 144×207, 248 stran
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.91 MB | 2.43 MB | 1.07 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
90% 4 hlasy

Jak rychle porozumět druhým

Odhadněte lidi kolem sebe a hovořte jejich jazykem

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
359  269  -25 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 30.10.2020 17:32
i: 29002 n: 24750620r: 10188
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
305  229  -25 %
Ihned ke stažení
i: 30279 n: 27123780r: 10188
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Zlepšete se v komunikaci s lidmi všech různých typů a povah! Osvojte si typologii 16 typů osobnosti (MBTI) a naučte se, jak jednotlivé typy identifikovat a jakými typy výroků je zaujmout. Tuto knihu ocení pedagogové, manažeři, poradci, koučové, psychologové i všichni, kdo pravidelně jednají s lidmi a potřebují je zaujmout nebo o něčem přesvědčit. 

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Z obsahu knihy Jak rychle porozumět druhým

Poděkování . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8

ČÁST PRVNÍ
Co vlastně lidi pohání? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .11

ÚVOD
Čtěte jako první . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12
KAPITOLA PRVNÍ
Základy osobnostní typologie: Proč děláme to, co děláme . . . . . .18
KAPITOLA DRUHÁ
Poznejte sami sebe: Ověřovací proces . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .54

ČÁST DRUHÁ
SpeedReading People: Jak to funguje? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .85

KAPITOLA TŘETÍ
Preference jako nápověda . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .86
KAPITOLA ČTVRTÁ
Temperament: Čtyři odlišné lidské povahy . . . . . . . . . . . . . . . . .115
KAPITOLA PÁTÁ
Proč zdání občas klame . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .140
KAPITOLA ŠESTÁ
Čas vyzkoušet nabyté vědomosti . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .158
KAPITOLA SEDMÁ
SpeedReaching People: Jak komunikovat s lidmi 
různých typů . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .182


ČÁST TŘETÍ
Šestnáct osobnostních typů pod lupou . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .201

KAPITOLA OSMÁ
Seznamte se s tradicionalisty: Čtyři typy SJ . . . . . . . . . . . . . . . . .203
KAPITOLA DEVÁTÁ
Seznamte se se senzualisty: Čtyři typy SP . . . . . . . . . . . . . . . . . .212
KAPITOLA DESÁTÁ
Seznamte se s konceptualisty: Čtyři typy NT . . . . . . . . . . . . . . . .222
KAPITOLA JEDENÁCTÁ
Seznamte se s idealisty: Čtyři typy NF . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .231
KAPITOLA DVANÁCTÁ
„Dokážu se na lidi ještě vůbec dívat jako dřív?“ 
aneb několik rad na závěr . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .241

Knihy o osobnostní typologii . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .243

Rejstřík . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .245

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 247  -25 %
E-kniha 210  -25 %
Tištěná 281  -25 %
Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %
Tištěná 149  -40 %
E-kniha 159  -25 %
Tištěná 187  -25 %
E-kniha 159  -25 %
Tištěná 262  -25 %
E-kniha 223  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.