Jak rychle porozumět druhým
Odhadněte lidi kolem sebe a hovořte jejich jazykem
- 25 % z DMOC
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
359 Kč 149 Kč Výjimečná cenaSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 19. 09. 2024 22:00
i: 29002 n: 24750620r: 10188 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
305 Kč 229 Kč -25 %Ihned ke stažení
i: 30279 n: 27123780r: 10188 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Zlepšete se v komunikaci s lidmi všech různých typů a povah! Osvojte si typologii 16 typů osobnosti (MBTI) a naučte se, jak jednotlivé typy identifikovat a jakými typy výroků je zaujmout. Tuto knihu ocení pedagogové, manažeři, poradci, koučové, psychologové i všichni, kdo pravidelně jednají s lidmi a potřebují je zaujmout nebo o něčem přesvědčit.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
Poděkování . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
ČÁST PRVNÍ
Co vlastně lidi pohání? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .11
ÚVOD
Čtěte jako první . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12
KAPITOLA PRVNÍ
Základy osobnostní typologie: Proč děláme to, co děláme . . . . . .18
KAPITOLA DRUHÁ
Poznejte sami sebe: Ověřovací proces . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .54
ČÁST DRUHÁ
SpeedReading People: Jak to funguje? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .85
KAPITOLA TŘETÍ
Preference jako nápověda . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .86
KAPITOLA ČTVRTÁ
Temperament: Čtyři odlišné lidské povahy . . . . . . . . . . . . . . . . .115
KAPITOLA PÁTÁ
Proč zdání občas klame . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .140
KAPITOLA ŠESTÁ
Čas vyzkoušet nabyté vědomosti . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .158
KAPITOLA SEDMÁ
SpeedReaching People: Jak komunikovat s lidmi
různých typů . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .182
ČÁST TŘETÍ
Šestnáct osobnostních typů pod lupou . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .201
KAPITOLA OSMÁ
Seznamte se s tradicionalisty: Čtyři typy SJ . . . . . . . . . . . . . . . . .203
KAPITOLA DEVÁTÁ
Seznamte se se senzualisty: Čtyři typy SP . . . . . . . . . . . . . . . . . .212
KAPITOLA DESÁTÁ
Seznamte se s konceptualisty: Čtyři typy NT . . . . . . . . . . . . . . . .222
KAPITOLA JEDENÁCTÁ
Seznamte se s idealisty: Čtyři typy NF . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .231
KAPITOLA DVANÁCTÁ
„Dokážu se na lidi ještě vůbec dívat jako dřív?“
aneb několik rad na závěr . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .241
Knihy o osobnostní typologii . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .243
Rejstřík . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .245
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 21.11.2018
Katalogové číslo: 75022
ISBN: 978-80-247-5062-0
Formát / stran: 144×207, 248 stran
Edice:
Nakladatel: Alferia
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.43MB | 2.43MB | 1.38MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Alferia
- 25 % z DMOC
i DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Tištěná kniha
Datum vydání: 21.11.2018
Katalogové číslo: 75022
ISBN: 978-80-247-5062-0
Formát / stran: 144×207, 248 stran
Edice:
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Alferia
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.43 MB | 2.43 MB | 1.38 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Alferia
Jak rychle porozumět druhým
Odhadněte lidi kolem sebe a hovořte jejich jazykem
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
359 Kč 149 Kč Výjimečná cenaSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 19. 09. 2024 22:00
i: 29002 n: 24750620r: 10188 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
305 Kč 229 Kč -25 %Ihned ke stažení
i: 30279 n: 27123780r: 10188 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Zlepšete se v komunikaci s lidmi všech různých typů a povah! Osvojte si typologii 16 typů osobnosti (MBTI) a naučte se, jak jednotlivé typy identifikovat a jakými typy výroků je zaujmout. Tuto knihu ocení pedagogové, manažeři, poradci, koučové, psychologové i všichni, kdo pravidelně jednají s lidmi a potřebují je zaujmout nebo o něčem přesvědčit.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Jak rychle porozumět druhým
Poděkování . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
ČÁST PRVNÍ
Co vlastně lidi pohání? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .11
ÚVOD
Čtěte jako první . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12
KAPITOLA PRVNÍ
Základy osobnostní typologie: Proč děláme to, co děláme . . . . . .18
KAPITOLA DRUHÁ
Poznejte sami sebe: Ověřovací proces . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .54
ČÁST DRUHÁ
SpeedReading People: Jak to funguje? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .85
KAPITOLA TŘETÍ
Preference jako nápověda . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .86
KAPITOLA ČTVRTÁ
Temperament: Čtyři odlišné lidské povahy . . . . . . . . . . . . . . . . .115
KAPITOLA PÁTÁ
Proč zdání občas klame . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .140
KAPITOLA ŠESTÁ
Čas vyzkoušet nabyté vědomosti . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .158
KAPITOLA SEDMÁ
SpeedReaching People: Jak komunikovat s lidmi
různých typů . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .182
ČÁST TŘETÍ
Šestnáct osobnostních typů pod lupou . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .201
KAPITOLA OSMÁ
Seznamte se s tradicionalisty: Čtyři typy SJ . . . . . . . . . . . . . . . . .203
KAPITOLA DEVÁTÁ
Seznamte se se senzualisty: Čtyři typy SP . . . . . . . . . . . . . . . . . .212
KAPITOLA DESÁTÁ
Seznamte se s konceptualisty: Čtyři typy NT . . . . . . . . . . . . . . . .222
KAPITOLA JEDENÁCTÁ
Seznamte se s idealisty: Čtyři typy NF . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .231
KAPITOLA DVANÁCTÁ
„Dokážu se na lidi ještě vůbec dívat jako dřív?“
aneb několik rad na závěr . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .241
Knihy o osobnostní typologii . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .243
Rejstřík . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .245