Mluvte tak, aby vás druzí poslouchali
7 kroků k sebevědomému a autentickému projevu před publikem
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
329 Kč 280 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 08. 11. 2024 13:04
i: 28849 n: 24729060r: 10295 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
280 Kč 252 KčIhned ke stažení
i: 29071 n: 27121687r: 10295 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
- Dokážete mluvit uvolněně s přáteli, ale před publikem se necítíte dobře?
- Chcete v práci i v soukromí umět zaujmout a přesvědčit druhé?
Tato knížka vám s tím pomůže! V sedmi jednoduchých krocích a pomocí praktických cvičení se naučíte dobře mluvit, stanete se sebevědomým řečníkem a zároveň zůstanete sami sebou.
Dozvíte se:
- Jak se zbavit nervozity a působit přirozeně a otevřeně.
- Jak se propojit s posluchači a získat jejich přízeň.
- Jak nejlépe používat svůj hlas a řeč těla.
- Jak si sestavit proslov a připravit poznámky.
- Jak využít při svém projevu příběhy a humor.
- Jak přednášet s PowerPointem.
- Jak zvládnout dotazy publika.
Ať už jste manažer motivující svůj tým, kreativec prezentující nápad, rodič hovořící na dceřině svatbě, pracovník charity žádající o podporu, ředitel vystupující před akcionáři, nebo podnikatel prodávající byznys, odteď vám publikum bude naslouchat. A také si to sami konečně užijete!
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Mluvte tak, aby vás druzí poslouchali
O AUTOROVI
ÚVOD
ČÁST PRVNÍ – VY
1 Nervozita
Jak zvládat nervozitu
Jak zvládat různé strachy
Nejlepší tip dne
2 Sebevědomí
Sebevědomí
Poznejte sami sebe
Jak odhodit ochrannou masku
Přirozenost
Nikoho nekopírujte
Charisma
Jak vypadat sebevědomě
Nízké těžiště
3 Propojení
Tři komunikační zóny
4 Hlas
Používejte svůj vlastní hlas
Vaše emoční centrum
Mluvte ze svého emočního centra
Zvuk našeho vlastního hlasu
Srozumitelnost, ne hlasitost
Když se postavíte, neměňte svůj hlas
5 Řeč těla
Jak bychom měli stát
Co bychom měli dělat s rukama
Jak mluvit, když sedíte
Promyslete si, jak budete při zahájení projevu stát
ČÁST DRUHÁ – VAŠE ŘEČ
6 Struktura
1. Proč chcete svou řeč pronést?
2. Proč by měla publikum zajímat?
3. Co skutečně říkáte?
Rétorika
Rhetorica ad Herennium
Jak byste měli začít?
Titulkový sendvič
Začněte s „háčkem do paměti“
Pět klasických zahájení
Vyprávějte příběhy
Pohádková šablona
Držte se jednoduchosti
Buďte struční
Dodržujte vyhrazený čas
Používejte správná slova
Sir Winston Churchill
Humor
PowerPoint
Jak zakončit projev
A nakonec…
7 Přednes
Učit se, či neučit se?
Jak používat poznámky
Vyzkoušejte si pódium a prostor
Technika
Jak přednášet s PowerPointem
Dvouvteřinová pauza
Síla pauzy
Zdůraznění klíčového slova pauzou
Zdůraznění správného klíčového slova
Oficiální oznámení před projevem
Nenechte míč spadnout na zem
Tempo
Buďte stále duchem přítomní
Co si vzít na sebe
Přehnané červenání
Nervozita v den vystoupení
Patnáctivteřinové zahřátí
Před svým vystoupením si popovídejte s někým z publika
Než začnete
Když řeč končíte
Dotazy publika
SLOVO ZÁVĚREM
ZDROJE
Recenze
Robin je vtipný a okouzlující profesionál.
Francois Curiel, předseda Christie‘s Europe
Zaujme, pobaví a poskytne spoustu praktických rad.
Simon Buirski, společník a jednatel, Lancor
Jeden z nejlepších řečníků, jakého jsem kdy slyšel.
Tracey Morgan, personální ředitel Bank of America
Osobní, soustředěný a pozoruhodně efektivní.
Juliet Wedderburnova, výkonná ředitelka PWM Deutsche Bank London
Robin má dokonalou schopnost velmi rychlé empatie.
Nigel Sullivan, personální ředitel skupiny, Talk Tal plc.
Chcete-li někoho, kdo ovlivní vaše podnikání, tak zavolejte Robinovi.
Rupert Keane, generální ředitel Emap Insight
Robin má skvělou schopnost mluvit s každým jednotlivě, a to i ve větší skupině.
David James, ředitel L&D UK, The Walt Disney Company
Robinovo školení bylo vtipné, osobní a mělo dlouhotrvající efekt.
Pierre Lever, generální ředitel Planet Retail
Robin je váš člověk, pokud stejně jako já věříte, že nejde jen o to, co říkáte, ale i jak to říkáte.
Stephen J. Mills, předseda Schroder Investment Management, Švýcarsko
Pro každého, kdo chce dostat svou komunikaci na vyšší úroveň.
Martyn Dawes, zakladatel Coffee Nation
Praktické rady a nástroje i pro toho nejnervóznějšího ambiciózního moderátora.
Mike Hind, ředitel komunikace CAP
Robin dává mému týmu sebevědomí založené na individuálních stylech jeho členů, a to s překvapivě rychlými výsledky.
Rob Keve, generální ředitel Finback
Už si nepamatuji, kdy jsem se naposledy naučil tolik užitečného tak rychle.
Andy Atkins, výkonný ředitel Friends of the Earth
O Autorovi
Kermode RobinRobin Kermode patří k předním evropským koučům v oblasti komunikačních dovedností. Spolupracuje s politiky, manažery, firemními týmy, dobročinnými organizacemi a osobnostmi ze světa médií.
Jako herce ho dobře znají televizní diváci i návštěvníci londýnských divadel. Je oblíbeným konferenciérem a úvodním řečníkem, často také namlouvá komentáře k filmům a televizním pořadům.
Je uznávaným mediálním komentátorem a profesionálním spisovatelem. Svým klientům poskytuje poradenství ohledně struktury a obsahu jejich sdělení.
V roce 2009 založil vlastní konzultační a koučinkovou společnost Zone 2. Robin se narodil v Lancashiru a žije v Londýně.