0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Moderní řízení hotelového provozu

5., zcela přepracované vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
329  280  -15 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 10.7.2020 5:40
i: 23284 n: 86724454r: 9369
E-kniha
PDF
280  196  -30 %
Ihned ke stažení
i: 24984 n: 27193608r: 9369
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Přepracované vydání úspěšného titulu, který opakovaně vychází od roku 1996, zachycuje ohromný rozvoj, jímž hotelnictví v České republice prošlo, a přináší aktuální novinky důležité pro tento obor. Nová učebnice je určena středním hotelovým a vyšším odborným školám. Publikace je zároveň uvedena v akreditačním spise Vysoké školy hotelové v Praze a studentům přináší kompletní znalosti z klíčových oblastí hotelnictví - hotelového managementu, organizace, ubytování a stravování, technického zajištění, obchodně-ekonomické informace a zejména marketingový mix. Zásadní jsou informace o moderním řízení hotelu, hodnocení kvality, hotelovém a krizovém managementu i legislativě.

Tištěná kniha

Datum vydání: 13. 06. 2016
Katalogové číslo: 30039
ISBN: 978-80-86724-45-4
Formát / stran: 167×240, 336 stran

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.96MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Moderní řízení hotelového provozu
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 13. 06. 2016
Katalogové číslo: 30039
ISBN: 978-80-86724-45-4
Formát / stran: 167×240, 336 stran
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.96 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Moderní řízení hotelového provozu

5., zcela přepracované vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
329  280  -15 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 10.7.2020 5:40
i: 23284 n: 86724454r: 9369
E-kniha
PDF
280  196  -30 %
Ihned ke stažení
i: 24984 n: 27193608r: 9369
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Přepracované vydání úspěšného titulu, který opakovaně vychází od roku 1996, zachycuje ohromný rozvoj, jímž hotelnictví v České republice prošlo, a přináší aktuální novinky důležité pro tento obor. Nová učebnice je určena středním hotelovým a vyšším odborným školám. Publikace je zároveň uvedena v akreditačním spise Vysoké školy hotelové v Praze a studentům přináší kompletní znalosti z klíčových oblastí hotelnictví - hotelového managementu, organizace, ubytování a stravování, technického zajištění, obchodně-ekonomické informace a zejména marketingový mix. Zásadní jsou informace o moderním řízení hotelu, hodnocení kvality, hotelovém a krizovém managementu i legislativě.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 135  -15 %
E-kniha 95  -30 %
Tištěná 212  -15 %
E-kniha 148  -30 %
Tištěná 99  -70 %
E-kniha 196  -30 %
Tištěná 169  -15 %
E-kniha 118  -30 %
Tištěná 199  -41 %
E-kniha 202  -30 %
Tištěná 99  -50 %
E-kniha 118  -30 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.