0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Velký slovník marketingových komunikací

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
279 -20 %
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 15.12.2017 15:05
i: 19007 n: 24743547r: 6829
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
238 -20 %
Ihned ke stažení
i: 19008 n: 24782041r: 6829
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z prax
e.

Z obsahu knihy Velký slovník marketingových komunikací

O autorech 6
Seznam zkratek autorů 8
Úvod 9
Slovníková část A/Z 11-258
Summary 259
Seznam zkratek 259
Seznam literatury 260

Tištěná kniha

Datum vydání: 10. 09. 2012
Katalogové číslo: 3577
ISBN: 978-80-247-4354-7
Formát / stran: 167×240, 272 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.6MB | 2.4MB | 1.8MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Velký slovník marketingových komunikací

Tištěná kniha

Datum vydání: 10. 09. 2012
Katalogové číslo: 3577
ISBN: 978-80-247-4354-7
Formát / stran: 167×240, 272 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.6MB | 2.4MB | 1.8MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z prax
e.
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
279 -20 %
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 15.12.2017 15:05
i: 19007 n: 24743547r: 6829
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
238 -20 %
Ihned ke stažení
i: 19008 n: 24782041r: 6829

Z obsahu knihy Velký slovník marketingových komunikací

O autorech 6
Seznam zkratek autorů 8
Úvod 9
Slovníková část A/Z 11-258
Summary 259
Seznam zkratek 259
Seznam literatury 260

O Autorovi

Jurášková Olga

Absolvovala Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, Fakultu multimediálních komunikací, obor Marketingové komunikace. Vystudovala Vysokou školu chemickou-technologickou v Praze, obor Měřicí technika. Disertační práci obhájila na Fakultě managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Je držitelkou certifikátu CIMA – B, certifikátu ogilvyinstitute.com, certifikátu projektový praktikant IPMA level D, absolvovala London School of Public Relations. Je držitelkou ceny Merkur 2006 za jedinečné využívání prostředků public relations. V současné době je ředitelkou Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jako lektorka se specializuje na oblast public relations. Má dlouholeté zkušenosti v oblasti tvorby firemních marketingových a komunikačních strategií. Je autorkou řady přípěvků v odborných monografiích a sbornících.

Horňák Pavel

Vysokoškolský pedagog Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, vedoucí katedry marketingové komunikace Filozofické fakulty Univerzity Komenského v Bratislavě. Byl spoluzakladatelem České společnosti pro propagaci a PR (MOSPRA), Rady pro reklamu SR a dlouhodobým členem její arbitrážní komise, zakladatelem prvního vysokoškolského studia marketingové komunikace (MK) na Slovensku (Bratislava 1990) i studia MK na Akademii médií (Bratislava 2011), prezidentem Slovenské společnosti pro propagaci (SOSPRA) a je autorem prvního kodexu reklamní etiky (Brno 1992), množství vědeckých studií a publikací o reklamě, např. Abeceda reklamy (1997), Reklama - propagácia - public relations v médiách (1997), Reklama 2000 (1999), Etika reklamy (2000), Nová abeceda reklamy 2003), Reklama - teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie (2010). Byl členem odborných porot na reklamních festivalech doma i v zahraničí. Prezentuje se také tvorbou reklamních sloganů a kampaní, ale i beletristickým žánrem (např. Lexikon nadprirodzených bytostí, Od cigary k whisky).

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 396 -20 %
E-kniha 337 -20 %
Tištěná 239 -20 %
E-kniha 203 -20 %
Tištěná 215 -20 %
E-kniha 183 -20 %
Tištěná 199 -20 %
E-kniha 170 -20 %
Tištěná 199 -20 %
E-kniha 170 -20 %
Tištěná 319 -20 %
E-kniha 271 -20 %

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace