0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Základy marketingu

Karlíček Miroslav a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 7154
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Základy marketingu

Hlavní autor 9
Spoluautoři 10
Část I.
ÚVOD 15
1 Marketing a marketingová koncepce 18
1.1 Co je to marketing 18
1.2 Základní podnikatelské koncepce 22
1.3 Marketing: věda, nebo umění? 25
1.4 Marketing v praxi 27
Část II.
MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ 33
2 Marketingové mikroprostředí 37
2.1 Rozhodovací proces zákazníka 37
2.2 Psychologická dimenze kupního rozhodování42
2.3 Konkurenti 47
2.4 Distributoři, dodavatelé a ovlivňovatelé
Celý obsah

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Základy marketingu byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 1 718  -25 %
E-kniha 1 460  -25 %
Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %
Tištěná 269  -25 %
E-kniha 229  -25 %

Co se líbilo čtenářům, kteří si koupili stejnou knihu jako vy?

Základy marketingu

Karlíček Miroslav a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 7154
První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně... Zobrazit více informací o knize

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Základy marketingu

Hlavní autor 9
Spoluautoři 10
Část I.
ÚVOD 15
1 Marketing a marketingová koncepce 18
1.1 Co je to marketing 18
1.2 Základní podnikatelské koncepce 22
1.3 Marketing: věda, nebo umění? 25
1.4 Marketing v praxi 27
Část II.
MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ 33
2 Marketingové mikroprostředí 37
2.1 Rozhodovací proces zákazníka 37
2.2 Psychologická dimenze kupního rozhodování42
2.3 Konkurenti 47
2.4 Distributoři, dodavatelé a ovlivňovatelé
Celý obsah

O Autorovi

Karlíček Miroslav
Je vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE. Vyučuje předměty Marketing 1 a Marketingová komunikace. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Působil také jako tiskový mluvčí... Zobrazit více informací o autorovi

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 287  -25 %
E-kniha 191  -25 %
 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.