Hry v mateřské škole v teorii a praxi
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
161 Kč 137 KčIhned ke stažení
i: 23898 n: 24768366r: 3260Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3260
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jak můžeme dítě podnítit k hledání vlastních cest, k odhadování svých schopností, k výběru inspirujících stimulů a k jejich tvořivému zpracování? Jak je vést k samostatnému rozhodování a postupnému uvědomování si odpovědnosti za své rozhodnutí? To všechno úzce souvisí s doceněním přínosu hry ve výchovně-vzdělávacím procesu a v životě dítěte vůbec. Jeden náhled na úžasnou a plnohodnotnou činnost jakou je hra přibližuje právě tato knih, která je svým pohledem na fenomén dětské hry nesporně velmi inspirující jak pro studenty pedagogických a sociálních oborů i pedagogy z praxe, tak i pro rodiče, kteří se zajímají o to, co dětem přináší tak dominantně vyhledávaná činnost, jakou hra bezesporu je.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Úvod
I. HRA V TEORII A PRAXI
1. Něco málo o teorii hry
2. Volná hra
2.1 Znaky hry
2.2 Co dítěti hra přináší
2.2.1 Kognitivní rozvoj
2.2.2 Sociální rozvoj
2.2.3 Pohybový rozvoj
2.3 Hra a pravidla
2.4 Jak si hraje batole
2.5 Jak si hraje dítě mezi třetím a šestým rokem
2.5.1 Potřeba konstruovat
2.5.2 Potřeba zvládat svoje tělo a prostor
2.5.3 Potřeba vyrovnat se s okolním světem – vytvářet a naplňovat reálný příběh
2.5.4 Potřeba ztvárnit náměty z dětské literatury a z médií
2.5.5 Potřeba měnit skutečnost – vytvářet a naplňovat fiktivní příběh
2.5.6 Potřeba hrového partnera
2.5.7 Potřeba soupeřit a spolupracovat
3. Místo hry v mateřské škole
3.1 Dětská skupina
3.1.1 Věkově smíšená
3.1.2 Věkově stejnorodá
3.1.3 Negativní jevy ve skupině
3.2 Hry řízené a didaktické
3.2.1 Strukturované hry
3.2.2 Počítačové hry
3.3 Hra a její terapeutické možnosti
3.4 Úloha učitelky při volné hře dětí
3.4.1 Pozorování
3.4.2 Akceptace, empatie, autenticita
3.4.3 Facilitace a verbalizování procesu hry
3.5 Úloha učitelky při organizovaných hrách
Literatura
II. PRAKTICKÝ INSPIROMAT
1. Záměr praktické části
2. Hry
1. Hry aktivizující
2. Hry zlepšující koncentraci
3. Hry na seznamování
4. Hry kontaktní
5. Hry procvičující artikulaci
6. Hry komunikační
7. Hry interakční
8. Hry pohybové
9. Hry kooperativní
10. Hry dramatické – průpravné
11. Hry dramatické – strukturované
3. Pár vět na závěr
Literatura
Seznam her
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 7.41MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 7.41 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Hry v mateřské škole v teorii a praxi
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
161 Kč 137 KčIhned ke stažení
i: 23898 n: 24768366r: 3260Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3260
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Jak můžeme dítě podnítit k hledání vlastních cest, k odhadování svých schopností, k výběru inspirujících stimulů a k jejich tvořivému zpracování? Jak je vést k samostatnému rozhodování a postupnému uvědomování si odpovědnosti za své rozhodnutí? To všechno úzce souvisí s doceněním přínosu hry ve výchovně-vzdělávacím procesu a v životě dítěte vůbec. Jeden náhled na úžasnou a plnohodnotnou činnost jakou je hra přibližuje právě tato knih, která je svým pohledem na fenomén dětské hry nesporně velmi inspirující jak pro studenty pedagogických a sociálních oborů i pedagogy z praxe, tak i pro rodiče, kteří se zajímají o to, co dětem přináší tak dominantně vyhledávaná činnost, jakou hra bezesporu je.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Hry v mateřské škole v teorii a praxi
Úvod
I. HRA V TEORII A PRAXI
1. Něco málo o teorii hry
2. Volná hra
2.1 Znaky hry
2.2 Co dítěti hra přináší
2.2.1 Kognitivní rozvoj
2.2.2 Sociální rozvoj
2.2.3 Pohybový rozvoj
2.3 Hra a pravidla
2.4 Jak si hraje batole
2.5 Jak si hraje dítě mezi třetím a šestým rokem
2.5.1 Potřeba konstruovat
2.5.2 Potřeba zvládat svoje tělo a prostor
2.5.3 Potřeba vyrovnat se s okolním světem – vytvářet a naplňovat reálný příběh
2.5.4 Potřeba ztvárnit náměty z dětské literatury a z médií
2.5.5 Potřeba měnit skutečnost – vytvářet a naplňovat fiktivní příběh
2.5.6 Potřeba hrového partnera
2.5.7 Potřeba soupeřit a spolupracovat
3. Místo hry v mateřské škole
3.1 Dětská skupina
3.1.1 Věkově smíšená
3.1.2 Věkově stejnorodá
3.1.3 Negativní jevy ve skupině
3.2 Hry řízené a didaktické
3.2.1 Strukturované hry
3.2.2 Počítačové hry
3.3 Hra a její terapeutické možnosti
3.4 Úloha učitelky při volné hře dětí
3.4.1 Pozorování
3.4.2 Akceptace, empatie, autenticita
3.4.3 Facilitace a verbalizování procesu hry
3.5 Úloha učitelky při organizovaných hrách
Literatura
II. PRAKTICKÝ INSPIROMAT
1. Záměr praktické části
2. Hry
1. Hry aktivizující
2. Hry zlepšující koncentraci
3. Hry na seznamování
4. Hry kontaktní
5. Hry procvičující artikulaci
6. Hry komunikační
7. Hry interakční
8. Hry pohybové
9. Hry kooperativní
10. Hry dramatické – průpravné
11. Hry dramatické – strukturované
3. Pár vět na závěr
Literatura
Seznam her
O Autorovi
Koťátková SoňaDlouhodobě se zabývá vybranými oblastmi pedagogiky ve vztahu k předškolnímu a primárnímu vzdělávání, především se zaměřuje na rozvoj osobnosti učitele a žáka, na komunikaci a pracovní klima ve škole. V předškolní pedagogice se orientuje na základní znak dětství - hru, na sociální učení, na projektové plánování v práci pedagoga a multikulturní možnosti výchovy.