0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Práce s hrou

Pro profesionály
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 4506
E-kniha
PDF
108 -20 %
Ihned ke stažení
i: 24320 n: 24761893r: 4506
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Hry nás provázejí celým naším životem. Hrajeme je pro radost z okamžiku, z kontaktu s blízkými … a v neposlední řadě je s námi hrají i ti, kteří nás chtějí něco přiučit o světě. Správně a promyšleně podaná hra má velice rozsáhlý potenciál – může se stát základním prostředkem komunikace mezi učitelem a studenty, základním impulsem pro změnu fungování skupiny, osobnostního potenciálu jednotlivce či míry jeho porozumění určitému problému. Publikace, kterou právě držíte v ruce, se zabývá hrou právě v tomto smyslu. Přináší konkrétní příklady, scénáře projektů či sekvence aktivit, jež jsou určeny pro snadnou aplikaci v praxi.

Z obsahu knihy Práce s hrou

1. Úvod

2. Teoretická východiska
2.1 Co je hra
2.2 Výchova jako komunikace, hra jako znak
2.3 Prožitková pedagogika
2.3.1 Historie a současnost
2.3.2 Cyklus učení prožitkem (Kolbův cyklus)
2.3.3 Flow
2.3.4 Komfortní zóny
2.3.5 Princip dobrovolnosti
2.4 Konstruktivismus a kritické myšlení
2.4.1 Základní východiska
2.4.2 Kritika a polemika
2.5 Závěr

3.Celek
3.1 Úvod
3.2 Cíle
3.3 Práce se skupinou
3.4 Holistický přístup
3.4.1 Pojetí dramaturgie
3.4.2 Fáze dramaturgického procesu
3.4.3 Zásady dramaturgie
3.4.4 Analýza dramaturgie jako metody pro vytváření pobytových akcí
3.5 Programy Výchovy o Zemi
3.5.1 Pojetí pobytových akcí Výchovy o Zemi
3.5.2 Principy tvorby programů
3.5.3 Analýza přístupu Výchovy o Zemi
3.6 Projekty organizace Project Adventure
3.6.1 Pojetí dlouhodobých akcí
3.6.2 Principy tvorby programu
3.6.3 Analýza přístupu Project Adventure
3.7 Systémový model
3.7.1 Pojetí dlouhodobých akcí
3.7.2 Principy tvorby programů
3.7.3 Analýza systémového modelu
3.8 Další přístupy
3.8.1 Integrované tematické projekty v globální výchově
3.8.2 Kartikulárně laděné pobytové akce
3.8.3 Dlouhodobé školní projekty
3.9 Závěr

4. Detail
4.1 Úvod
4.2 Cíle aktivity
4.3 Vytváření menších skupin
4.4 Další společné otázky
4.5 Praktická dramaturgie
4.6 Práce s hrou podle cyklu učení prožitkem
4.6.1 Obecná východiska
4.6.2 Briefing a práce s metaforou
4.6.3 Debriefing
4.6.4 Příklady vedení aktivity podle cyklu učení prožitkem
4.7 Konstruktivistický model
4.7.1 Třífázový model učení
4.7.2 Příklad využití třífázového modelu při práci s hrou
4.8 Kombinovaný model
4.8.1 Příklad využití kombinovaného modelu
4.9 Další přístupy
4.9.1 IAA
4.9.2 Model učení pro systémové myšlení
4.9.3 Dramatický akční model
4.9.4 Místo hry v transmisivní výuce
4.10 Závěr

5. Závěr

6. Slovník vybraných používaných pojmů

7. Poznámky

8. Bibliografie

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.1MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Práce s hrou
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.1MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Práce s hrou

Pro profesionály
Hry nás provázejí celým naším životem. Hrajeme je pro radost z okamžiku, z kontaktu s blízkými … a v neposlední řadě je s námi hrají i ti, kteří nás chtějí něco přiučit o světě. Správně a promyšleně podaná hra má velice rozsáhlý potenciál – může se stát základním prostředkem komunikace mezi učitelem a studenty, základním impulsem pro změnu fungování skupiny, osobnostního potenciálu jednotlivce či míry jeho porozumění určitému problému. Publikace, kterou právě držíte v ruce, se zabývá hrou právě v tomto smyslu. Přináší konkrétní příklady, scénáře projektů či sekvence aktivit, jež jsou určeny pro snadnou aplikaci v praxi.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 4506
E-kniha
PDF
108 -20 %
Ihned ke stažení
i: 24320 n: 24761893r: 4506

Z obsahu knihy Práce s hrou

1. Úvod

2. Teoretická východiska
2.1 Co je hra
2.2 Výchova jako komunikace, hra jako znak
2.3 Prožitková pedagogika
2.3.1 Historie a současnost
2.3.2 Cyklus učení prožitkem (Kolbův cyklus)
2.3.3 Flow
2.3.4 Komfortní zóny
2.3.5 Princip dobrovolnosti
2.4 Konstruktivismus a kritické myšlení
2.4.1 Základní východiska
2.4.2 Kritika a polemika
2.5 Závěr

3.Celek
3.1 Úvod
3.2 Cíle
3.3 Práce se skupinou
3.4 Holistický přístup
3.4.1 Pojetí dramaturgie
3.4.2 Fáze dramaturgického procesu
3.4.3 Zásady dramaturgie
3.4.4 Analýza dramaturgie jako metody pro vytváření pobytových akcí
3.5 Programy Výchovy o Zemi
3.5.1 Pojetí pobytových akcí Výchovy o Zemi
3.5.2 Principy tvorby programů
3.5.3 Analýza přístupu Výchovy o Zemi
3.6 Projekty organizace Project Adventure
3.6.1 Pojetí dlouhodobých akcí
3.6.2 Principy tvorby programu
3.6.3 Analýza přístupu Project Adventure
3.7 Systémový model
3.7.1 Pojetí dlouhodobých akcí
3.7.2 Principy tvorby programů
3.7.3 Analýza systémového modelu
3.8 Další přístupy
3.8.1 Integrované tematické projekty v globální výchově
3.8.2 Kartikulárně laděné pobytové akce
3.8.3 Dlouhodobé školní projekty
3.9 Závěr

4. Detail
4.1 Úvod
4.2 Cíle aktivity
4.3 Vytváření menších skupin
4.4 Další společné otázky
4.5 Praktická dramaturgie
4.6 Práce s hrou podle cyklu učení prožitkem
4.6.1 Obecná východiska
4.6.2 Briefing a práce s metaforou
4.6.3 Debriefing
4.6.4 Příklady vedení aktivity podle cyklu učení prožitkem
4.7 Konstruktivistický model
4.7.1 Třífázový model učení
4.7.2 Příklad využití třífázového modelu při práci s hrou
4.8 Kombinovaný model
4.8.1 Příklad využití kombinovaného modelu
4.9 Další přístupy
4.9.1 IAA
4.9.2 Model učení pro systémové myšlení
4.9.3 Dramatický akční model
4.9.4 Místo hry v transmisivní výuce
4.10 Závěr

5. Závěr

6. Slovník vybraných používaných pojmů

7. Poznámky

8. Bibliografie

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 284 -20 %
E-kniha 242 -20 %
Tištěná 215 -20 %
Tištěná 119 -20 %
E-kniha 102 -20 %
Tištěná 148 -20 %
Tištěná 79 -20 %

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace