Práce s hrou
Pro profesionály
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4506 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
135 Kč 108 Kč -20 %Ihned ke stažení
i: 24320 n: 24761893r: 4506 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Hry nás provázejí celým naším životem. Hrajeme je pro radost z okamžiku, z kontaktu s blízkými … a v neposlední řadě je s námi hrají i ti, kteří nás chtějí něco přiučit o světě. Správně a promyšleně podaná hra má velice rozsáhlý potenciál – může se stát základním prostředkem komunikace mezi učitelem a studenty, základním impulsem pro změnu fungování skupiny, osobnostního potenciálu jednotlivce či míry jeho porozumění určitému problému. Publikace, kterou právě držíte v ruce, se zabývá hrou právě v tomto smyslu. Přináší konkrétní příklady, scénáře projektů či sekvence aktivit, jež jsou určeny pro snadnou aplikaci v praxi.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
1. Úvod
2. Teoretická východiska
2.1 Co je hra
2.2 Výchova jako komunikace, hra jako znak
2.3 Prožitková pedagogika
2.3.1 Historie a současnost
2.3.2 Cyklus učení prožitkem (Kolbův cyklus)
2.3.3 Flow
2.3.4 Komfortní zóny
2.3.5 Princip dobrovolnosti
2.4 Konstruktivismus a kritické myšlení
2.4.1 Základní východiska
2.4.2 Kritika a polemika
2.5 Závěr
3.Celek
3.1 Úvod
3.2 Cíle
3.3 Práce se skupinou
3.4 Holistický přístup
3.4.1 Pojetí dramaturgie
3.4.2 Fáze dramaturgického procesu
3.4.3 Zásady dramaturgie
3.4.4 Analýza dramaturgie jako metody pro vytváření pobytových akcí
3.5 Programy Výchovy o Zemi
3.5.1 Pojetí pobytových akcí Výchovy o Zemi
3.5.2 Principy tvorby programů
3.5.3 Analýza přístupu Výchovy o Zemi
3.6 Projekty organizace Project Adventure
3.6.1 Pojetí dlouhodobých akcí
3.6.2 Principy tvorby programu
3.6.3 Analýza přístupu Project Adventure
3.7 Systémový model
3.7.1 Pojetí dlouhodobých akcí
3.7.2 Principy tvorby programů
3.7.3 Analýza systémového modelu
3.8 Další přístupy
3.8.1 Integrované tematické projekty v globální výchově
3.8.2 Kartikulárně laděné pobytové akce
3.8.3 Dlouhodobé školní projekty
3.9 Závěr
4. Detail
4.1 Úvod
4.2 Cíle aktivity
4.3 Vytváření menších skupin
4.4 Další společné otázky
4.5 Praktická dramaturgie
4.6 Práce s hrou podle cyklu učení prožitkem
4.6.1 Obecná východiska
4.6.2 Briefing a práce s metaforou
4.6.3 Debriefing
4.6.4 Příklady vedení aktivity podle cyklu učení prožitkem
4.7 Konstruktivistický model
4.7.1 Třífázový model učení
4.7.2 Příklad využití třífázového modelu při práci s hrou
4.8 Kombinovaný model
4.8.1 Příklad využití kombinovaného modelu
4.9 Další přístupy
4.9.1 IAA
4.9.2 Model učení pro systémové myšlení
4.9.3 Dramatický akční model
4.9.4 Místo hry v transmisivní výuce
4.10 Závěr
5. Závěr
6. Slovník vybraných používaných pojmů
7. Poznámky
8. Bibliografie
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 1.05MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 1.05 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Práce s hrou
Pro profesionály
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4506 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
135 Kč 108 Kč -20 %Ihned ke stažení
i: 24320 n: 24761893r: 4506 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Hry nás provázejí celým naším životem. Hrajeme je pro radost z okamžiku, z kontaktu s blízkými … a v neposlední řadě je s námi hrají i ti, kteří nás chtějí něco přiučit o světě. Správně a promyšleně podaná hra má velice rozsáhlý potenciál – může se stát základním prostředkem komunikace mezi učitelem a studenty, základním impulsem pro změnu fungování skupiny, osobnostního potenciálu jednotlivce či míry jeho porozumění určitému problému. Publikace, kterou právě držíte v ruce, se zabývá hrou právě v tomto smyslu. Přináší konkrétní příklady, scénáře projektů či sekvence aktivit, jež jsou určeny pro snadnou aplikaci v praxi.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Práce s hrou
1. Úvod
2. Teoretická východiska
2.1 Co je hra
2.2 Výchova jako komunikace, hra jako znak
2.3 Prožitková pedagogika
2.3.1 Historie a současnost
2.3.2 Cyklus učení prožitkem (Kolbův cyklus)
2.3.3 Flow
2.3.4 Komfortní zóny
2.3.5 Princip dobrovolnosti
2.4 Konstruktivismus a kritické myšlení
2.4.1 Základní východiska
2.4.2 Kritika a polemika
2.5 Závěr
3.Celek
3.1 Úvod
3.2 Cíle
3.3 Práce se skupinou
3.4 Holistický přístup
3.4.1 Pojetí dramaturgie
3.4.2 Fáze dramaturgického procesu
3.4.3 Zásady dramaturgie
3.4.4 Analýza dramaturgie jako metody pro vytváření pobytových akcí
3.5 Programy Výchovy o Zemi
3.5.1 Pojetí pobytových akcí Výchovy o Zemi
3.5.2 Principy tvorby programů
3.5.3 Analýza přístupu Výchovy o Zemi
3.6 Projekty organizace Project Adventure
3.6.1 Pojetí dlouhodobých akcí
3.6.2 Principy tvorby programu
3.6.3 Analýza přístupu Project Adventure
3.7 Systémový model
3.7.1 Pojetí dlouhodobých akcí
3.7.2 Principy tvorby programů
3.7.3 Analýza systémového modelu
3.8 Další přístupy
3.8.1 Integrované tematické projekty v globální výchově
3.8.2 Kartikulárně laděné pobytové akce
3.8.3 Dlouhodobé školní projekty
3.9 Závěr
4. Detail
4.1 Úvod
4.2 Cíle aktivity
4.3 Vytváření menších skupin
4.4 Další společné otázky
4.5 Praktická dramaturgie
4.6 Práce s hrou podle cyklu učení prožitkem
4.6.1 Obecná východiska
4.6.2 Briefing a práce s metaforou
4.6.3 Debriefing
4.6.4 Příklady vedení aktivity podle cyklu učení prožitkem
4.7 Konstruktivistický model
4.7.1 Třífázový model učení
4.7.2 Příklad využití třífázového modelu při práci s hrou
4.8 Kombinovaný model
4.8.1 Příklad využití kombinovaného modelu
4.9 Další přístupy
4.9.1 IAA
4.9.2 Model učení pro systémové myšlení
4.9.3 Dramatický akční model
4.9.4 Místo hry v transmisivní výuce
4.10 Závěr
5. Závěr
6. Slovník vybraných používaných pojmů
7. Poznámky
8. Bibliografie