0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Management kvality služeb v cestovním ruchu

Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

25%
SLEVA
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
289  145  -50 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 30.11.2020 22:03
i: 26588 n: 24750217r: 8574
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
246  185  -25 %
Ihned ke stažení
i: 26801 n: 27199235r: 8574
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb.
 
Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.
 
Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Tištěná kniha

Datum vydání: 19. 09. 2017
Katalogové číslo: 3935
ISBN: 978-80-247-5021-7
Formát / stran: 167×240, 192 stran
Edice: Manažer

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.42MB | 3.21MB | 4.96MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Management kvality služeb v cestovním ruchu
25%
SLEVA

Tištěná kniha

Datum vydání: 19. 09. 2017
Katalogové číslo: 3935
ISBN: 978-80-247-5021-7
Formát / stran: 167×240, 192 stran
Edice: Manažer
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.42 MB | 3.21 MB | 4.96 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
100% 1 hlas

Management kvality služeb v cestovním ruchu

Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
289  145  -50 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 30.11.2020 22:03
i: 26588 n: 24750217r: 8574
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
246  185  -25 %
Ihned ke stažení
i: 26801 n: 27199235r: 8574
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb.
 
Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.
 
Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

O Autorovi

Rašovská Ida
Vystudovala Provozně ekonomickou fakultu Vysoké školy zemědělské v Brně a po jejím absolvování v roce 1990 začala podnikat v oblasti cestovního ruchu. Založila a více než deset let provozovala cestovní kancelář. Od roku 2001 působí na Mendelově univerzitě na Ústavu marketingu a obchodu, zavedla a garantuje zde předměty Podnikání v cestovním ruchu a Destinační management, dále vyučuje Cestovní ruch a Marketing. V roce 2007 získala doktorát v oboru Ekonomika a management. V současné době s týmem spolupracovníků pracuje na moderní koncepci výuky cestovního ruchu za využití inovačních projektů ESF s cílem propojit akademickou sféru s praxí. Je lektorkou odborných seminářů zaměřených na vzdělávání pracovníků veřejné správy a podnikatelů z praxe. Autorsky připravila řadu publikací a odborných článků, v poslední době se v rámci vědecko-výzkumné činnosti věnuje problematice kvality služeb v cestovním ruchu, hodnocení kvality a atraktivity destinace a destinačnímu managementu.
Ryglová Kateřina
Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, kde se významně podílela na vzniku nového bakalářského oboru Cestovní ruch, jehož je v současnosti garantem. Garantuje a zajišťuje výuku předmětů související s problematikou cestovního ruchu a marketingu. V rámci programu učitelských mobilit Socrates/Erasmus několikrát přednášela na partnerských univerzitách v zahraničí. Od roku 2003 působí také jako lektor modulu „Řízení cestovního ruchu“ na Brno International Business School (B.I.B.S.) v rámci programů validovaných Nottingham Trent University. V letech 2009–10 byla Kateřina Ryglová členem expertní pracovní skupiny pro přípravu Programu rozvoje cestovního ruchu města Brna zajišťované Magistrátem města Brna. Mimo pedagogické činnosti je zapojena ve vědecko-výzkumných aktivitách a grantových projektech Pef Mendelovy univerzity. Je autorkou řady prací publikovaných na vědeckých konferencích a časopisech.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 202  -25 %
E-kniha 172  -25 %
Tištěná 209  -25 %
E-kniha 178  -25 %
E-kniha 178  -25 %
Tištěná 149  -50 %
E-kniha 191  -25 %
E-kniha 190  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.