0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 11890

Ukázky z E-knihy

Monografie Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize, zaměřená na problematiku malého a středního podnikání v České republice dnes a v budoucnosti, vyniká svým komplexním pojetím.

Samostatně zde autoři pojímají MSP v oblasti ekonomicko-finančního řízení, strategického řízení a rozhodování, inovačních aktivit, řízení lidských zdrojů a vzdělávání zaměstnanců, podnikatelského potenciálu ve venkovském prostoru a v oblasti legislativně-právní. Autorský kolektiv tvoří přední odborníci z VŠTE v Českých Budějovicích, ovšem cenné poznatky poskytli i akademičtí pracovníci VUT Brno, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, Hospodářská komora České republiky, Jihočeská hospodářská komora České Budějovice a Krajské sdružení NS MAS ČR. Publikace je vhodná jak pro manažery MSP, tak i pro celou podnikatelskou sféru v ČR.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize

Úvod
1. Teoretická a rešeršní část 
1.1 Základní klasifi kace a charakteristika malých a středních podniků 
1.2 Význam a postavení MSP v národní ekonomice 
1.3 Význam a postavení MSP v evropském prostoru
1.3.1 Small business act 
1.4 Životní cyklus malých a středních podniků
1.4.1 Vývoj počtu malých a středních podniků 
1.5 Výhody a nevýhody MSP v komparaci s velkými podniky a nadnárodními korporacemi 
1.5.1 Výhody malých a středních podniků
1.5.2 Nevýhody malých a středních podniků 
1.5.3 Problémy MSP 
1.5.4 Porovnání výhod a nevýhod malých a středních podniků s velkými podniky 
1.6 Limity rozvoje MSP 
1.7 Finanční řízení MSP
1.8 Strategické řízení a rozhodování MSP 
1.9 Inovační přínosy a potenciál pro rozvoj a udržitelnost MSP 
1.10 Personální řízení MSP 
1.11 Legislativně-právní základna a administrativní zátěž MSP
1.11.1 Legislativně-právní základna v podniku 
1.11.2 Administrativní zátěž v podnicích 
1.12 Malé a střední podniky ve venkovském prostoru 
2. Ekonomicko-finanční řízení a správa, regulace finančních toků MSP (Marek Vochozka) 
2.1 Metodika
2.1.1 Data 
2.1.2 Postup přípravy dat 
2.1.3 Analýza dat 
2.1.4 Výpočet generátorů hodnoty
2.2 Výsledky a diskuze
2.3 Dílčí závěr 
3. Strategické řízení a rozhodování MSP (Jarmila Straková a Jan Váchal)
3.1 Metodika 
3.1.1 Metoda dimenzionální redukce 
3.1.2 Regresní analýza 
3.1.3 Model hodnotového řetězce
3.2 Výsledky a diskuze 
3.2.1 Úroveň, úloha a role strategického řízení MSP 
3.2.2 Analýza hodnotového potenciálu a podnikového prostředí MSP
3.2.3 Model hodnotového řetězce na příkladu malých podniků sektoru výroby a průmyslu 
3.3 Dílčí závěr 
4. Inovační přínosy a potenciál pro rozvoj a udržitelnost MSP (Radka Vaníčková)
4.1 Metodika 
4.2 Výsledky a diskuze 
4.2.1 Doporučení pro udržitelný rozvoj a zavádění inovací u MSP 
4.3 Dílčí závěr 
5. Specifika a klíčové požadavky personálního řízení MSP (Zdeněk Caha a Jan Urban) 
5.1 Metodika
5.2 Výsledky a diskuze 
5.2.1 Vzorový personální manuál a konkrétní personální manuál 
5.2.2 Aplikace vzorového personálního manuálu v jednotlivých firmách
5.3 Dílčí závěr 
6. Legislativně-právní prostředí a administrativní zátěž MSP (Iveta Kmecová a Stanislav Bílek)
6.1 Metodika 
6.2 Výsledky a diskuze
6.2.1 Administrativní náročnost podnikání 
6.2.2 Administrativní zátěž ve vztahu k daňovým a jiným povinnostem 
6.2.3 Zákoník práce a zaměstnanecká agenda 
6.2.4 Standardy, normy, směrnice, technologické požadavky 
6.2.5 Bezpečnost a ochrana zdraví při práci 
6.2.6 Agenda k ochraně spotřebitele 
6.2.7 Porušování ISO norem, technických norem a pravidel revizí 
6.3 Dílčí závěr
7. Malé a střední podniky ve venkovském prostoru (Petra Pártlová) 
7.1 Metodika
7.1.1 Datové zdroje 
7.1.2 Metody
7.2 Výsledky a diskuse 
7.2.1 Konstrukce indexu souhrnného ekonomického potenciálu venkovského prostoru 
7.2.2 Index progresivity ekonomické struktury 
7.2.3 Trend indexu ekonomické struktury 
7.2.4 Míra podnikatelské aktivity 
7.2.5 Index rekreace a cestovního ruchu
7.2.6 Index ekonomického potenciálu venkovských obcí 
7.3 Dílčí závěr 
Závěr (Jarmila Straková a Jan Váchal)
Seznam literatury 
Seznam zkratek 
Přílohy 
Shrnutí 
Resumé 

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 302 
E-kniha 257 
Tištěná 199 
E-kniha 288 
Tištěná 611 
E-kniha 519 
Tištěná 212 
E-kniha 180 

Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 11890

Monografie Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize, zaměřená na problematiku malého a středního podnikání v České republice dnes a v budoucnosti, vyniká svým komplexním pojetím.

Samostatně zde autoři pojímají MSP v oblasti ekonomicko-finančního řízení, strategického řízení a rozhodování, inovačních aktivit, řízení lidských zdrojů a vzdělávání zaměstnanců, podnikatelského potenciálu ve venkovském prostoru a v oblasti legislativně-právní. Autorský kolektiv tvoří přední odborníci z VŠTE v Českých Budějovicích, ovšem cenné poznatky poskytli i akademičtí pracovníci VUT Brno, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, Hospodářská komora České republiky, Jihočeská hospodářská komora České Budějovice a Krajské sdružení NS MAS ČR. Publikace je vhodná jak pro manažery MSP, tak i pro celou podnikatelskou sféru v ČR.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize

Úvod
1. Teoretická a rešeršní část 
1.1 Základní klasifi kace a charakteristika malých a středních podniků 
1.2 Význam a postavení MSP v národní ekonomice 
1.3 Význam a postavení MSP v evropském prostoru
1.3.1 Small business act 
1.4 Životní cyklus malých a středních podniků
1.4.1 Vývoj počtu malých a středních podniků 
1.5 Výhody a nevýhody MSP v komparaci s velkými podniky a nadnárodními korporacemi 
1.5.1 Výhody malých a středních podniků
1.5.2 Nevýhody malých a středních podniků 
1.5.3 Problémy MSP 
1.5.4 Porovnání výhod a nevýhod malých a středních podniků s velkými podniky 
1.6 Limity rozvoje MSP 
1.7 Finanční řízení MSP
1.8 Strategické řízení a rozhodování MSP 
1.9 Inovační přínosy a potenciál pro rozvoj a udržitelnost MSP 
1.10 Personální řízení MSP 
1.11 Legislativně-právní základna a administrativní zátěž MSP
1.11.1 Legislativně-právní základna v podniku 
1.11.2 Administrativní zátěž v podnicích 
1.12 Malé a střední podniky ve venkovském prostoru 
2. Ekonomicko-finanční řízení a správa, regulace finančních toků MSP (Marek Vochozka) 
2.1 Metodika
2.1.1 Data 
2.1.2 Postup přípravy dat 
2.1.3 Analýza dat 
2.1.4 Výpočet generátorů hodnoty
2.2 Výsledky a diskuze
2.3 Dílčí závěr 
3. Strategické řízení a rozhodování MSP (Jarmila Straková a Jan Váchal)
3.1 Metodika 
3.1.1 Metoda dimenzionální redukce 
3.1.2 Regresní analýza 
3.1.3 Model hodnotového řetězce
3.2 Výsledky a diskuze 
3.2.1 Úroveň, úloha a role strategického řízení MSP 
3.2.2 Analýza hodnotového potenciálu a podnikového prostředí MSP
3.2.3 Model hodnotového řetězce na příkladu malých podniků sektoru výroby a průmyslu 
3.3 Dílčí závěr 
4. Inovační přínosy a potenciál pro rozvoj a udržitelnost MSP (Radka Vaníčková)
4.1 Metodika 
4.2 Výsledky a diskuze 
4.2.1 Doporučení pro udržitelný rozvoj a zavádění inovací u MSP 
4.3 Dílčí závěr 
5. Specifika a klíčové požadavky personálního řízení MSP (Zdeněk Caha a Jan Urban) 
5.1 Metodika
5.2 Výsledky a diskuze 
5.2.1 Vzorový personální manuál a konkrétní personální manuál 
5.2.2 Aplikace vzorového personálního manuálu v jednotlivých firmách
5.3 Dílčí závěr 
6. Legislativně-právní prostředí a administrativní zátěž MSP (Iveta Kmecová a Stanislav Bílek)
6.1 Metodika 
6.2 Výsledky a diskuze
6.2.1 Administrativní náročnost podnikání 
6.2.2 Administrativní zátěž ve vztahu k daňovým a jiným povinnostem 
6.2.3 Zákoník práce a zaměstnanecká agenda 
6.2.4 Standardy, normy, směrnice, technologické požadavky 
6.2.5 Bezpečnost a ochrana zdraví při práci 
6.2.6 Agenda k ochraně spotřebitele 
6.2.7 Porušování ISO norem, technických norem a pravidel revizí 
6.3 Dílčí závěr
7. Malé a střední podniky ve venkovském prostoru (Petra Pártlová) 
7.1 Metodika
7.1.1 Datové zdroje 
7.1.2 Metody
7.2 Výsledky a diskuse 
7.2.1 Konstrukce indexu souhrnného ekonomického potenciálu venkovského prostoru 
7.2.2 Index progresivity ekonomické struktury 
7.2.3 Trend indexu ekonomické struktury 
7.2.4 Míra podnikatelské aktivity 
7.2.5 Index rekreace a cestovního ruchu
7.2.6 Index ekonomického potenciálu venkovských obcí 
7.3 Dílčí závěr 
Závěr (Jarmila Straková a Jan Váchal)
Seznam literatury 
Seznam zkratek 
Přílohy 
Shrnutí 
Resumé 

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 382 
E-kniha 325 
Tištěná 149 
E-kniha 216 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.