0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Vysokoškolská pedagogika

Pro odborné vzdělávání
Slavík Milan a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
99
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 25.9.2017 15:03
i: 19251 n: 24740546r: 6949
E-kniha
ePUB, PDF (Adobe DRM)
254
Ihned ke stažení
i: 19252 n: 24780757r: 6949
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF ePub
Monografie chce přispět k vytvoření solidní báze vysokoškolské pedagogiky, mj. se zabývá využitím didaktické techniky a technologie, psychickými zvláštnostmi vysokoškolských studentů, profesním standardem vysokoškolského učitele, rozvojem dovedností v pedagogické komunikaci, hodnocením výsledků výuky a neopomíná ani problematiku výuky studentů se speciálními vzdělávacími potřebami.

Z obsahu knihy Vysokoškolská pedagogika

Předmluva



1. Základy vysokoškolské pedagogiky

1.1 Strategie vysokoškolského vzdělávání a výuky
1.2 Obsah vzdělávání a jeho transformace
1.3 Výchovně-vzdělávací cíl
1.4 Didaktické prostředky ve vysokoškolské výuce



2. Základy psychologie pro vysokoškolské učitele

2.1 Psychologie osobnosti
2.2 Psychologické principy komunikace
2.3 Transakční analýza - osobnostní a komunikační teorie
2.4 Řešení zátěžových situací



3. Profesní standard vysokoškolského učitele

3.1 Trendy a strategie reforem
3.2 Model profesního rozvoje
3.3 Profesní standard
3.4 Profesní příprava



4. Rozvoj dovedností v pedagogické komunikaci

4.1 Komunikativní kompetence vysokoškolského učitele a její funkce
4.2 Využívání prostředků verbální a nonverbální komunikace
4.3 Zásady příprav a realizace prezentace s podporou prezentačního programu



5. Psychické zvláštnosti vysokoškolských studentů

5.1 Rozdělení vysokoškolských studentů
5.2 Psychická charakteristika adolescentů
5.3 Psychická charakteristika mladších dospělých
5.4 Psychická charakteristika středních dospělých
5.5 Psychická charakteristika starších dospělých
5.6 Současní vysokoškolští studenti
5.7 Role vysokoškolských studentů



6. Výuka studentů se speciálními vzdělávacími potřebami

6.1 Postavení současné speciální pedagogiky
6.2 Struktura referenčního pole speciální pedagogiky v akademickém prostředí
6.3 Vysokoškolská speciální pedagogika
6.4 Pedagogická charakteristika vysokoškolského studenta se speciálními potřebami, jež vnikly v důsledku zrakového postižení
6.5 Vysokoškolský student se sluchovým postižením
6.6 Vysokoškolský student se specifickými poruchami učení
6.7 Vysokoškolský student s omezením hybnosti, tělesným postižením, chronickým onemocněním a oslabením
6.8 Vysokoškolský student s narušenou komunikační schopností
6.9 Podpora vysokoškolských studentů se SP - důležitý úkol do budoucna



7. Didaktická technika a technologie

7.1 Materiální didaktické prostředky
7.2 Učební pomůcky
7.3 Didaktická technika
7.4 Technické výukové prostory a účelová zařízení
7.5 Informační a komunikační technologie ve vzdělávání



8. Evaluace ve vzdělávání, hodnocení výsledků výuky

8.1 Evaluace ve vzdělávání
8.2 Metodika zjišťováni výsledků vzdělávání



9. Vybrané aspekty vzdělávání na vysoké škole

9.1 Pedagogická role a styl učitele a studenta na vysoké škole
9.2 Úspěšnost studenta a hodnocení výsledků studia
9.3 Sebereflexe učitele
9.4 Efektivita vzdělávání



Seznam literatury



Rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 25. 07. 2012
Katalogové číslo: 27010
ISBN: 978-80-247-4054-6
Formát / stran: 144×207, 256 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: ePUB | PDF
Velikost: 3.4MB | 6.9MB
Druh ochrany: Adobe DRM
Vysokoškolská pedagogika
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF ePub

Tištěná kniha

Datum vydání: 25. 07. 2012
Katalogové číslo: 27010
ISBN: 978-80-247-4054-6
Formát / stran: 144×207, 256 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: ePUB | PDF
Velikost: 3.4MB | 6.9MB
Druh ochrany: Adobe DRM

Vysokoškolská pedagogika

Pro odborné vzdělávání
Slavík Milan a kolektiv
Monografie chce přispět k vytvoření solidní báze vysokoškolské pedagogiky, mj. se zabývá využitím didaktické techniky a technologie, psychickými zvláštnostmi vysokoškolských studentů, profesním standardem vysokoškolského učitele, rozvojem dovedností v pedagogické komunikaci, hodnocením výsledků výuky a neopomíná ani problematiku výuky studentů se speciálními vzdělávacími potřebami.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
99
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 25.9.2017 15:03
i: 19251 n: 24740546r: 6949
E-kniha
ePUB, PDF (Adobe DRM)
254
Ihned ke stažení
i: 19252 n: 24780757r: 6949

Z obsahu knihy Vysokoškolská pedagogika

Předmluva



1. Základy vysokoškolské pedagogiky

1.1 Strategie vysokoškolského vzdělávání a výuky
1.2 Obsah vzdělávání a jeho transformace
1.3 Výchovně-vzdělávací cíl
1.4 Didaktické prostředky ve vysokoškolské výuce



2. Základy psychologie pro vysokoškolské učitele

2.1 Psychologie osobnosti
2.2 Psychologické principy komunikace
2.3 Transakční analýza - osobnostní a komunikační teorie
2.4 Řešení zátěžových situací



3. Profesní standard vysokoškolského učitele

3.1 Trendy a strategie reforem
3.2 Model profesního rozvoje
3.3 Profesní standard
3.4 Profesní příprava



4. Rozvoj dovedností v pedagogické komunikaci

4.1 Komunikativní kompetence vysokoškolského učitele a její funkce
4.2 Využívání prostředků verbální a nonverbální komunikace
4.3 Zásady příprav a realizace prezentace s podporou prezentačního programu



5. Psychické zvláštnosti vysokoškolských studentů

5.1 Rozdělení vysokoškolských studentů
5.2 Psychická charakteristika adolescentů
5.3 Psychická charakteristika mladších dospělých
5.4 Psychická charakteristika středních dospělých
5.5 Psychická charakteristika starších dospělých
5.6 Současní vysokoškolští studenti
5.7 Role vysokoškolských studentů



6. Výuka studentů se speciálními vzdělávacími potřebami

6.1 Postavení současné speciální pedagogiky
6.2 Struktura referenčního pole speciální pedagogiky v akademickém prostředí
6.3 Vysokoškolská speciální pedagogika
6.4 Pedagogická charakteristika vysokoškolského studenta se speciálními potřebami, jež vnikly v důsledku zrakového postižení
6.5 Vysokoškolský student se sluchovým postižením
6.6 Vysokoškolský student se specifickými poruchami učení
6.7 Vysokoškolský student s omezením hybnosti, tělesným postižením, chronickým onemocněním a oslabením
6.8 Vysokoškolský student s narušenou komunikační schopností
6.9 Podpora vysokoškolských studentů se SP - důležitý úkol do budoucna



7. Didaktická technika a technologie

7.1 Materiální didaktické prostředky
7.2 Učební pomůcky
7.3 Didaktická technika
7.4 Technické výukové prostory a účelová zařízení
7.5 Informační a komunikační technologie ve vzdělávání



8. Evaluace ve vzdělávání, hodnocení výsledků výuky

8.1 Evaluace ve vzdělávání
8.2 Metodika zjišťováni výsledků vzdělávání



9. Vybrané aspekty vzdělávání na vysoké škole

9.1 Pedagogická role a styl učitele a studenta na vysoké škole
9.2 Úspěšnost studenta a hodnocení výsledků studia
9.3 Sebereflexe učitele
9.4 Efektivita vzdělávání



Seznam literatury



Rejstřík

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 329
E-kniha 280
Tištěná 249
E-kniha 212
Tištěná 399
E-kniha 339
Tištěná 149
E-kniha 127
Tištěná 149
E-kniha 339

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace