0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Interakční psychologický výcvik

2., doplněné a přepracované vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
329 
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 24.8.2019 1:28
i: 30153 n: 27121939r: 10515
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha přináší konkrétní hry a postupy pro práci se skupinou. Vedoucím i členům skupiny umožňuje porozumět základním pravidlům a zákonitostem, kterými se práce s výcvikovou skupinou řídí.
   
V přípravě pedagogů, psychologů a dalších příbuzných oborů má interakční psychologický výcvik nezastupitelné místo. Podílí se na rozvíjení sociálních dovedností i na prohlubování profesních kompetencí studentů. V rámci výuky na vysokých školách je většina času stále věnována spíše teoretické přípravě, která nemá vždy adekvátní praktický protipól. Stává se tak, že studenti odcházejí do praxe nedostatečně připraveni nejen na práci s lidmi, ale i se sebou samými. Přitom zlepšování komunikačních dovedností, poznávání vlastních hranic, možností a schopností, a především poznávání silných a slabých stránek u sebe i u druhých a jejich přijímání je nezbytnou součástí kvalitní práce s lidmi. Tato publikace bude díky své srozumitelné a přehledné formě pro studenty i odborníky v oboru velmi užitečnou pomůckou.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Interakční psychologický výcvik

Úvod
   
1. Teoretická východiska pro práci s výcvikovou skupinou
1.1 Základy, na nichž stojí sociálně-psychologický výcvik (SPV) – tréninkové skupiny a skupiny setkání
     1.1.1 Tréninkové skupiny
     1.1.2 Skupiny setkání (encounterové skupiny, e-skupiny)
1.2 Historie vývoje SPV v ČR
1.3 Interakční psychologický výcvik na vysokých školách v České republice
     1.3.1 Místo interakčního psychologického výcviku při přípravě studentů
     1.3.2 Současné podoby interakčního psychologického výcviku
1.4 Vymezení sociálně-psychologického výcviku vůči ostatním formám práce ve skupině
     1.4.1 Srovnání SPV a psychoterapeutického výcviku a výcviku ve skupinové psychoterapii
     1.4.2 Co ne/lze očekávat od sociálně-psychologického výcviku
     1.4.3 Rozdíly mezi SPV a skupinovou terapií
1.5 Skupinová dynamika
     1.5.1 Prvky skupinové dynamiky
1.6 Podmínky pro práci ve skupině SPV
     1.6.1 Pravidla a cíle SPV
     1.6.2 Základní podmínky SPV
     1.6.3 Techniky (hry) a způsoby práce v SPV
     1.6.4 Hledisko volby výcvikových metod
     1.6.5 Kroky pro realizování techniky ve skupině
     1.6.6 Možnosti a meze využití interakčních metod v SPV
     1.6.7 Předpokládané mechanismy učení
     1.6.8 Předpoklady učení na straně účastníků výcviku
1.7 Vedení skupiny
     1.7.1 Vedoucí a jeho úlohy ve výcviku
     1.7.2 Styl vedení skupin
     1.7.3 Spoluvedení skupiny
     1.7.4 Homogenní skupiny
     1.7.5 Heterogenní skupiny
     1.7.6 Velikost skupiny
     1.7.7 Rizikové chování „zkušených“ vedoucích
     1.7.8 Rizikoví členové skupiny
1.8 Vývojové fáze skupiny
     1.8.1 Základní vývojová osa terapeutických a výcvikových skupin
     1.8.2 Základní osa práce ve výcvikové skupině
   
2. Techniky pro práci ve skupině interakčního psychologického výcviku
2.1 Úvodní slovo k technikám
2.2 Několik důležitých poznámek pro vedoucí skupin
2.3 Seznámení
2.3.1 Ledolamky, hříčky na rozproudění a uklidnění
2.4 Spolupráce
2.5 Komunikace
2.6 Důvěra
2.7 Sebepoznání
2.8 Techniky celodenní – pobytové
   
Přílohy
Použité zdroje a literatura
Seznam her
Rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 11. 04. 2019
Katalogové číslo: 21031
ISBN: 978-80-271-2193-9
Formát / stran: 167×240, 192 stran
Edice: Psyché

Recenze

Interakčný výcvik, nech už sa nazýva psychologický, sociálno – psychologický alebo jednoducho iba interakčný, je rozhodne tou správnou voľbou pre každého pedagóga či učiteľa, študenta pedagogiky alebo odbornej špecializácie, alebo skrátka iba pre toho, kto pracuje so skupinou (detí, žiakov, študentov, ľudí…).
Celá recenze na Casopispedagogika.sk

Interakční psychologický výcvik

Tištěná kniha

Datum vydání: 11. 04. 2019
Katalogové číslo: 21031
ISBN: 978-80-271-2193-9
Formát / stran: 167×240, 192 stran
Edice: Psyché
Jazyk: Čeština

Interakční psychologický výcvik

2., doplněné a přepracované vydání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
329 
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 24.8.2019 1:28
i: 30153 n: 27121939r: 10515
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha přináší konkrétní hry a postupy pro práci se skupinou. Vedoucím i členům skupiny umožňuje porozumět základním pravidlům a zákonitostem, kterými se práce s výcvikovou skupinou řídí.
   
V přípravě pedagogů, psychologů a dalších příbuzných oborů má interakční psychologický výcvik nezastupitelné místo. Podílí se na rozvíjení sociálních dovedností i na prohlubování profesních kompetencí studentů. V rámci výuky na vysokých školách je většina času stále věnována spíše teoretické přípravě, která nemá vždy adekvátní praktický protipól. Stává se tak, že studenti odcházejí do praxe nedostatečně připraveni nejen na práci s lidmi, ale i se sebou samými. Přitom zlepšování komunikačních dovedností, poznávání vlastních hranic, možností a schopností, a především poznávání silných a slabých stránek u sebe i u druhých a jejich přijímání je nezbytnou součástí kvalitní práce s lidmi. Tato publikace bude díky své srozumitelné a přehledné formě pro studenty i odborníky v oboru velmi užitečnou pomůckou.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Interakční psychologický výcvik

Úvod
   
1. Teoretická východiska pro práci s výcvikovou skupinou
1.1 Základy, na nichž stojí sociálně-psychologický výcvik (SPV) – tréninkové skupiny a skupiny setkání
     1.1.1 Tréninkové skupiny
     1.1.2 Skupiny setkání (encounterové skupiny, e-skupiny)
1.2 Historie vývoje SPV v ČR
1.3 Interakční psychologický výcvik na vysokých školách v České republice
     1.3.1 Místo interakčního psychologického výcviku při přípravě studentů
     1.3.2 Současné podoby interakčního psychologického výcviku
1.4 Vymezení sociálně-psychologického výcviku vůči ostatním formám práce ve skupině
     1.4.1 Srovnání SPV a psychoterapeutického výcviku a výcviku ve skupinové psychoterapii
     1.4.2 Co ne/lze očekávat od sociálně-psychologického výcviku
     1.4.3 Rozdíly mezi SPV a skupinovou terapií
1.5 Skupinová dynamika
     1.5.1 Prvky skupinové dynamiky
1.6 Podmínky pro práci ve skupině SPV
     1.6.1 Pravidla a cíle SPV
     1.6.2 Základní podmínky SPV
     1.6.3 Techniky (hry) a způsoby práce v SPV
     1.6.4 Hledisko volby výcvikových metod
     1.6.5 Kroky pro realizování techniky ve skupině
     1.6.6 Možnosti a meze využití interakčních metod v SPV
     1.6.7 Předpokládané mechanismy učení
     1.6.8 Předpoklady učení na straně účastníků výcviku
1.7 Vedení skupiny
     1.7.1 Vedoucí a jeho úlohy ve výcviku
     1.7.2 Styl vedení skupin
     1.7.3 Spoluvedení skupiny
     1.7.4 Homogenní skupiny
     1.7.5 Heterogenní skupiny
     1.7.6 Velikost skupiny
     1.7.7 Rizikové chování „zkušených“ vedoucích
     1.7.8 Rizikoví členové skupiny
1.8 Vývojové fáze skupiny
     1.8.1 Základní vývojová osa terapeutických a výcvikových skupin
     1.8.2 Základní osa práce ve výcvikové skupině
   
2. Techniky pro práci ve skupině interakčního psychologického výcviku
2.1 Úvodní slovo k technikám
2.2 Několik důležitých poznámek pro vedoucí skupin
2.3 Seznámení
2.3.1 Ledolamky, hříčky na rozproudění a uklidnění
2.4 Spolupráce
2.5 Komunikace
2.6 Důvěra
2.7 Sebepoznání
2.8 Techniky celodenní – pobytové
   
Přílohy
Použité zdroje a literatura
Seznam her
Rejstřík

Recenze

Interakčný výcvik, nech už sa nazýva psychologický, sociálno – psychologický alebo jednoducho iba interakčný, je rozhodne tou správnou voľbou pre každého pedagóga či učiteľa, študenta pedagogiky alebo odbornej špecializácie, alebo skrátka iba pre toho, kto pracuje so skupinou (detí, žiakov, študentov, ľudí…).
Celá recenze na Casopispedagogika.sk

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 429 
E-kniha 365 
Tištěná 367  -20 %
E-kniha 273  -30 %
Tištěná 699 
E-kniha 594 
Tištěná 359 
E-kniha 305 
Tištěná 249 
E-kniha 212 
Tištěná 459 
E-kniha 390 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.