0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Interakční psychologický výcvik

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5736
E-kniha
PDF
212  170  -20 %
Ihned ke stažení
i: 16834 n: 24773742r: 5736
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
V přípravě pedagogů, psychologů a ostatních příbuzných oborů má interakční psychologický výcvik nezastupitelné místo. Orientuje se na rozvíjení sociálních dovedností i na prohlubování profesních kompetencí studentů. V rámci výuky na vysokých školách je většina času stále věnována spíše teoretické přípravě, která však nemá adekvátní praktický protipól. Stává se tak, že studenti odcházejí do praxe nedostatečně připraveni nejen na práci s lidmi, ale i se sebou samými. Přitom zlepšování komunikačních dovedností, poznávání vlastních hranic, možností a schopností a hlavně poznávání silných a slabých stránek a jejich přijímání je nezbytnou součástí kvalitní práce s lidmi. Tato kniha přináší nejen konkrétní hry a postupy pro práci se skupinou, ale také vedoucím i členům skupiny umožňuje srozumitelnou formou pochopit základní pravidla a zákonitosti, kterými se práce s výcvikovou skupinou řídí. Pro praktickou přípravu bude tato kniha velmi užitečnou pomůckou.

Z obsahu knihy Interakční psychologický výcvik

Úvod
1. Teoretická východiska pro práci s výcvikovou skupinou
1.1 Základy, na nichž stojí sociálně-psychologický výcvik (SPV) – tréninkové skupiny a skupiny setkání
1.1.1 Tréninkové skupiny
1.1.2 Skupiny setkání (encounterové skupiny, e-skupiny)
1.2 Historie vývoje SPV v ČR
1.3 Interakční psychologický výcvik na vysokých školách v České republice
1.3.1 Místo interakčního psychologického výcviku při přípravě studentů
1.3.2 Současné podoby interakčního psychologického výcviku
1.4 Vymezení sociálně-psychologického výcviku vůči ostatním formám práce ve skupině
1.4.1 Srovnání SPV a psychoterapeutického výcviku a výcviku ve skupinové psychoterapii
1.4.2 Co ne/lze očekávat od sociálně-psychologického výcviku
1.4.3 Rozdíly mezi SPV a skupinovou terapií
1.5 Skupinová dynamika
1.5.1 Prvky skupinové dynamiky
1.6 Podmínky pro práci ve skupině SPV
1.6.1 Pravidla a cíle SPV
1.6.2 Základní podmínky SPV
1.6.3 Techniky (hry) a způsoby práce v SPV
1.6.4 Hledisko volby výcvikových metod
1.6.5 Kroky pro realizování techniky ve skupině
1.6.6 Možnosti a meze využití interakčních metod v SPV
1.6.7 Předpokládané mechanismy učení
1.6.8 Předpoklady učení na straně účastníků výcviku
1.7 Vedení skupiny
1.7.1 Vedoucí a jeho úlohy ve výcviku
1.7.2 Styl vedení skupin
1.7.3 Spoluvedení skupiny
1.7.4 Homogenní skupiny
1.7.5 Heterogenní skupiny
1.7.6 Velikost skupiny
1.7.7 Rizikové chování „zkušených“ vedoucích
1.8 Vývojové fáze skupiny
1.8.1 Základní vývojová osa terapeutických a výcvikových skupin
1.8.2 Základní osa práce ve výcvikové skupině
2. Techniky pro práci ve skupině interakčního psychologického výcviku
2.1 Úvodní slovo k technikám
2.2 Několik důležitých poznámek pro vedoucí skupin
2.3 Seznámení
2.3.1 Ledolamky, hříčky na rozproudění a uklidnění
2.4 Spolupráce
2.5 Komunikace
2.6 Důvěra
2.7 Sebepoznání
2.8 Techniky celodenní – pobytové
Přílohy
Pacienti
Má báseň života
Má báseň života
Použité zdroje a literatura
Seznam her
Jmenný rejstřík

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.57MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Interakční psychologický výcvik
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.57MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Interakční psychologický výcvik

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5736
E-kniha
PDF
212  170  -20 %
Ihned ke stažení
i: 16834 n: 24773742r: 5736
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
V přípravě pedagogů, psychologů a ostatních příbuzných oborů má interakční psychologický výcvik nezastupitelné místo. Orientuje se na rozvíjení sociálních dovedností i na prohlubování profesních kompetencí studentů. V rámci výuky na vysokých školách je většina času stále věnována spíše teoretické přípravě, která však nemá adekvátní praktický protipól. Stává se tak, že studenti odcházejí do praxe nedostatečně připraveni nejen na práci s lidmi, ale i se sebou samými. Přitom zlepšování komunikačních dovedností, poznávání vlastních hranic, možností a schopností a hlavně poznávání silných a slabých stránek a jejich přijímání je nezbytnou součástí kvalitní práce s lidmi. Tato kniha přináší nejen konkrétní hry a postupy pro práci se skupinou, ale také vedoucím i členům skupiny umožňuje srozumitelnou formou pochopit základní pravidla a zákonitosti, kterými se práce s výcvikovou skupinou řídí. Pro praktickou přípravu bude tato kniha velmi užitečnou pomůckou.

Z obsahu knihy Interakční psychologický výcvik

Úvod
1. Teoretická východiska pro práci s výcvikovou skupinou
1.1 Základy, na nichž stojí sociálně-psychologický výcvik (SPV) – tréninkové skupiny a skupiny setkání
1.1.1 Tréninkové skupiny
1.1.2 Skupiny setkání (encounterové skupiny, e-skupiny)
1.2 Historie vývoje SPV v ČR
1.3 Interakční psychologický výcvik na vysokých školách v České republice
1.3.1 Místo interakčního psychologického výcviku při přípravě studentů
1.3.2 Současné podoby interakčního psychologického výcviku
1.4 Vymezení sociálně-psychologického výcviku vůči ostatním formám práce ve skupině
1.4.1 Srovnání SPV a psychoterapeutického výcviku a výcviku ve skupinové psychoterapii
1.4.2 Co ne/lze očekávat od sociálně-psychologického výcviku
1.4.3 Rozdíly mezi SPV a skupinovou terapií
1.5 Skupinová dynamika
1.5.1 Prvky skupinové dynamiky
1.6 Podmínky pro práci ve skupině SPV
1.6.1 Pravidla a cíle SPV
1.6.2 Základní podmínky SPV
1.6.3 Techniky (hry) a způsoby práce v SPV
1.6.4 Hledisko volby výcvikových metod
1.6.5 Kroky pro realizování techniky ve skupině
1.6.6 Možnosti a meze využití interakčních metod v SPV
1.6.7 Předpokládané mechanismy učení
1.6.8 Předpoklady učení na straně účastníků výcviku
1.7 Vedení skupiny
1.7.1 Vedoucí a jeho úlohy ve výcviku
1.7.2 Styl vedení skupin
1.7.3 Spoluvedení skupiny
1.7.4 Homogenní skupiny
1.7.5 Heterogenní skupiny
1.7.6 Velikost skupiny
1.7.7 Rizikové chování „zkušených“ vedoucích
1.8 Vývojové fáze skupiny
1.8.1 Základní vývojová osa terapeutických a výcvikových skupin
1.8.2 Základní osa práce ve výcvikové skupině
2. Techniky pro práci ve skupině interakčního psychologického výcviku
2.1 Úvodní slovo k technikám
2.2 Několik důležitých poznámek pro vedoucí skupin
2.3 Seznámení
2.3.1 Ledolamky, hříčky na rozproudění a uklidnění
2.4 Spolupráce
2.5 Komunikace
2.6 Důvěra
2.7 Sebepoznání
2.8 Techniky celodenní – pobytové
Přílohy
Pacienti
Má báseň života
Má báseň života
Použité zdroje a literatura
Seznam her
Jmenný rejstřík

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 149 
E-kniha 102  -20 %
Tištěná 699 
E-kniha 594 
Tištěná 639 
Tištěná 355 
E-kniha 242  -20 %
Tištěná 159 
E-kniha 127  -20 %

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.