0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Konec školní nudy

Didaktické metody pro 21. století

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
499  424 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 16. 10. 2024 0:59
i: 30554 n: 27122547r: 10902
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
424  382 
Ihned ke stažení
i: 36124 n: 27125340r: 10902
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční.

Cílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v současné době globalizace, informačního boomu a sociálních médií, kdy dosavadní metody výuky pozbývají na účinnosti.
Každá metoda obsahuje krátký popis a účel, postup při realizaci a doporučení, jak ji prezentovat studentům. Na to navazují odkazy propojující danou techniku s dalšími kapitolami napříč knihy. To umožní pedagogům zkonstruovat lekci od začátku do konce, včetně volby vhodné interaktivní formy práce pro vybranou metodu.

Kniha také nabízí ukázkové lekce a přehled kombinace interaktivních technik a výukových metod v souborné tabulce. Veškeré techniky a metody obsažené v publikaci jsou výsledkem mnohaleté praxe autorky na všech úrovních vzdělávání i v rámci bohatého spektra výukových situací.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Konec školní nudy

O autorce          9
Úvodní slovo    10
Cíl a metodologie publikace          11
O knize             12
Proč tato kniha vznikla         12
Jak knihu používat        14
Teoretická východiska        17
Generační rozdíly          17
Kritické myšlení a vzdělávací cíle  20
Kooperativní učení            23
Třífázový cyklus učení  25
Základní předpoklady     29
Vztah učitele a žáka           29
Učitel a jeho role              30
Student a jeho role    31
Prostorové podmínky      32
Materiální potřeby        33
Institucionální podpora     34
Výzkum         35
Mýty a předsudky         37
1 Interaktivní techniky            41
1.1 Spolupráce ve dvojicích  43
1.1.1 Párový dialog           44
1.1.2 Párové čtení    46
1.1.3 Párový poslech         48
1.1.4 Párové psaní  50
1.1.5 Zpětná vazba  52
1.2 Týmová spolupráce    54
1.2.1 Muší skupiny         55
1.2.2 Zájmové skupiny         57
1.2.3 Expertní týmy    59
1.3 Skládankové učení            61
1.3.1 Třífázový dialog           62
1.3.2 Naslepo         64
1.3.3 Jeden zůstává – ostatní rotují  66
1.3.4 Jigsaw           68
1.4 Skupinová setkávání       70
1.4.1 Sněhová koule  71
1.4.2 Diskuzní kolečko         73
1.4.3 Diskuzní aréna  75
1.4.4 Kolotoč         77
1.4.5 Akvárium      79
2 Aktivizační metody             81
2.1 Výběr aktivizačních metod          83
2.1.1 Volné psaní  84
2.1.2 Burza nápadů         87
2.1.3 Generátor otázek           90
2.1.4 Odvozování  92
2.1.5 Vlaštovka       97
2.1.6 Od otázky k otázce         99
2.1.7 Hodnotové škály    102
2.1.8 Pětilístek       105
2.1.9 Kostka           107
2.1.10 Mapa pojmů           110
2.1.11 Poslední slovo patří mně    112
2.1.12 Třídní anketa           114
2.1.13 Impromptu prezentace     116
2.1.14 Stavebnice     119
3 Kognitivní metody: Čtení a analýza          122
3.1 Porozumění textu             124
3.1.1 Skimming      125
3.1.2 Scanning       127
3.1.3 Metoda PQRST           129
3.1.4 Zpřeházení textu    132
3.1.5 Čtení s dotazováním        135
3.1.6 Zrcadlové čtení    138
3.1.7 Tichá pošta  141
3.1.8 Čtení s předvídáním        143
3.1.9 Hovory o četbě         145
3.1.10 Dialogický zápisník         147
3.2 Rozbor a vizualizace textu             150
3.2.1 Výpisky: Kódování poznámek    151
3.2.2 Třídění myšlenek: Myšlenková mapa  155
3.2.3 Případové studie: Metoda šesti sluhů  158
3.2.4 Polemiky: Analýza pro a proti           161
3.2.5 Problémy, konflikty a krize: Analýza příčiny a následku     163
3.2.6 Strategie a plány: Situační analýza         167
3.2.7 Rozdíly a podobnosti: Srovnávací analýza         172
3.2.8 Rozhodování: Rozhodovací analýza         175
3.2.9 Posloupnosti: Časová osa      179
3.2.10 Počty, míry a váhy: Kvantitativní analýza         182
4 Komunikační metody: Mluvené slovo              186
4.1 Komunikační dovednosti    188
4.1.1 Kladení otázek           189
4.1.2 Prezentace     194
4.1.3 Argumentace           198
4.1.4 Řešení problémů      202
4.1.5 Vyjednávání  205
4.2 Skupinové prezentace    208
4.2.1 Galerie           209
4.2.2 Návštěvníci    211
4.2.3 Plakátová konference    214
4.2.4 Panelová diskuze         217
4.3 Skupinové debaty          219
4.3.1 Horké křeslo           220
4.3.2 Akademická debata ve čtveřicích       223
4.3.3 Diskuzní pavučina       225
4.3.4 Ďáblův advokát         228
4.3.5 Rohy    231
4.3.6 Šest klobouků       234
4.3.7 Kulatý stůl      237
4.3.8 Ohniskové skupiny         239
4.4 Zážitkové učení            242
4.4.1 Hra v roli    243
4.4.2 Simulační hra           245
4.4.3 Situační hra    247
5 Kompoziční metody: Psaní  249
5.1 Zásady akademického psaní         251
5.1.1 Logika textu    252
5.1.2 Práce s prameny     255
5.2 Shrnutí    259
5.2.1 Výtah  260
5.2.2 Rešerše         262
5.2.3 Recenze       265
5.3 Úvaha     267
5.3.1 Argumentační esej  269
5.3.2 Esej příčiny a následku     271
5.3.3 Strategická esej     274
5.3.4 Srovnávací esej     277
5.3.5 Rozhodovací esej     280
5.3.6 Narativní esej           282
5.4 Výzkumná práce            284
5.4.1 Abstrakt        286
5.4.2 Případová studie           289
5.4.3 Akademický plakát           292
5.4.4 Závěrečná práce  295
6 Ukázkové lekce     300
6.1 Ukázková lekce 1          301
6.2 Ukázková lekce 2          302
6.3 Ukázková lekce 3          303
6.4 Ukázková lekce 4          304
6.5 Ukázková lekce 5          305
6.6 Ukázková lekce 6          307
6.7 Ukázková lekce 7          308
6.8 Ukázková lekce 8          310
6.9 Ukázková lekce 9          312
6.10 Ukázková lekce 10        314
6.11 Ukázková lekce 11        316
Poděkování       323
Shrnutí             324
Summary          325
Seznam literatury s odkazy k textu        326
Rejstřík metod a pojmů s odkazy na kapitoly a podkapitoly         333

Tištěná kniha

Datum vydání: 13.08.2019
Katalogové číslo: 32014
ISBN: 978-80-271-2254-7
Formát / stran: 160×235, 336 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.07MB | 6.07MB | 4.75MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Recenze

„Ušetřete za deset jiných knih a pořiďte si tuto: výběr ověřených a účinných výukových postupů přehledně uspořádaných na jednom místě. Ze své praxe mohu potvrdit, že metody v  knize Dagmar Sieglové zaručeně fungují.“
–  PhDr. Jan Voda, Ph.D., dvojnásobný finalista Global Teacher Prize Czech Republic, propagátor moderních výukových metod a efektivních vzdělávacích cest
 
„Kniha zprostředkovává ucelený vhled do moderních výukových metod, jež lze uplatnit v  jazykovém
vzdělávání. Současně skvěle propojuje teoretické pasáže a doporučení s praktickými ukázkami lekcí.“
–  PhDr. Libor Štěpánek, Ph.D., ředitel Centra jazykového vzdělávání Masarykovy univerzity
 
„Tato kniha je názorná, důmyslně uspořádaná, ucelená, a přesto stručná. Jako školitelka pedagogických pracovníků se 40letou praxí tuto knihu doporučuji učitelům všech úrovní vzdělávání a oborů. Začínajícím pedagogům ukáže cestu a seznámí je s efektivními přístupy ke vzdělávání, zkušeným a nadšeným učitelům obohatí práci o nové nápady a metody.“
–  Dr. Julia Sherman, nositelka národní prezidentské ceny pro učitele matematiky a přírodních věd ve státě Connecticut, USA v roce 1997
 
„Jedná se o materiál velmi vhodný pro současné školství a společnost, stojící na prahu čtvrté průmyslové revoluce. Je nutno počítat s  tím, že dojde k  zásadním kvalitativním změnám na pracovním trhu, především ve způsobech práce a  požadavcích na kompetence absolventů. Tato publikace zcela reflektuje požadavky doby.“
–  Prof. RNDr. Luděk Sýkora Ph.D., sociální geograf a vysokoškolský pedagog, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Karlova

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Konec školní nudy

Tištěná kniha

Datum vydání: 13.08.2019
Katalogové číslo: 32014
ISBN: 978-80-271-2254-7
Formát / stran: 160×235, 336 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.07 MB | 6.07 MB | 4.75 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Konec školní nudy

Didaktické metody pro 21. století

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
499  424 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 16. 10. 2024 0:59
i: 30554 n: 27122547r: 10902
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
424  382 
Ihned ke stažení
i: 36124 n: 27125340r: 10902
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční.

Cílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v současné době globalizace, informačního boomu a sociálních médií, kdy dosavadní metody výuky pozbývají na účinnosti.
Každá metoda obsahuje krátký popis a účel, postup při realizaci a doporučení, jak ji prezentovat studentům. Na to navazují odkazy propojující danou techniku s dalšími kapitolami napříč knihy. To umožní pedagogům zkonstruovat lekci od začátku do konce, včetně volby vhodné interaktivní formy práce pro vybranou metodu.

Kniha také nabízí ukázkové lekce a přehled kombinace interaktivních technik a výukových metod v souborné tabulce. Veškeré techniky a metody obsažené v publikaci jsou výsledkem mnohaleté praxe autorky na všech úrovních vzdělávání i v rámci bohatého spektra výukových situací.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Konec školní nudy

O autorce          9
Úvodní slovo    10
Cíl a metodologie publikace          11
O knize             12
Proč tato kniha vznikla         12
Jak knihu používat        14
Teoretická východiska        17
Generační rozdíly          17
Kritické myšlení a vzdělávací cíle  20
Kooperativní učení            23
Třífázový cyklus učení  25
Základní předpoklady     29
Vztah učitele a žáka           29
Učitel a jeho role              30
Student a jeho role    31
Prostorové podmínky      32
Materiální potřeby        33
Institucionální podpora     34
Výzkum         35
Mýty a předsudky         37
1 Interaktivní techniky            41
1.1 Spolupráce ve dvojicích  43
1.1.1 Párový dialog           44
1.1.2 Párové čtení    46
1.1.3 Párový poslech         48
1.1.4 Párové psaní  50
1.1.5 Zpětná vazba  52
1.2 Týmová spolupráce    54
1.2.1 Muší skupiny         55
1.2.2 Zájmové skupiny         57
1.2.3 Expertní týmy    59
1.3 Skládankové učení            61
1.3.1 Třífázový dialog           62
1.3.2 Naslepo         64
1.3.3 Jeden zůstává – ostatní rotují  66
1.3.4 Jigsaw           68
1.4 Skupinová setkávání       70
1.4.1 Sněhová koule  71
1.4.2 Diskuzní kolečko         73
1.4.3 Diskuzní aréna  75
1.4.4 Kolotoč         77
1.4.5 Akvárium      79
2 Aktivizační metody             81
2.1 Výběr aktivizačních metod          83
2.1.1 Volné psaní  84
2.1.2 Burza nápadů         87
2.1.3 Generátor otázek           90
2.1.4 Odvozování  92
2.1.5 Vlaštovka       97
2.1.6 Od otázky k otázce         99
2.1.7 Hodnotové škály    102
2.1.8 Pětilístek       105
2.1.9 Kostka           107
2.1.10 Mapa pojmů           110
2.1.11 Poslední slovo patří mně    112
2.1.12 Třídní anketa           114
2.1.13 Impromptu prezentace     116
2.1.14 Stavebnice     119
3 Kognitivní metody: Čtení a analýza          122
3.1 Porozumění textu             124
3.1.1 Skimming      125
3.1.2 Scanning       127
3.1.3 Metoda PQRST           129
3.1.4 Zpřeházení textu    132
3.1.5 Čtení s dotazováním        135
3.1.6 Zrcadlové čtení    138
3.1.7 Tichá pošta  141
3.1.8 Čtení s předvídáním        143
3.1.9 Hovory o četbě         145
3.1.10 Dialogický zápisník         147
3.2 Rozbor a vizualizace textu             150
3.2.1 Výpisky: Kódování poznámek    151
3.2.2 Třídění myšlenek: Myšlenková mapa  155
3.2.3 Případové studie: Metoda šesti sluhů  158
3.2.4 Polemiky: Analýza pro a proti           161
3.2.5 Problémy, konflikty a krize: Analýza příčiny a následku     163
3.2.6 Strategie a plány: Situační analýza         167
3.2.7 Rozdíly a podobnosti: Srovnávací analýza         172
3.2.8 Rozhodování: Rozhodovací analýza         175
3.2.9 Posloupnosti: Časová osa      179
3.2.10 Počty, míry a váhy: Kvantitativní analýza         182
4 Komunikační metody: Mluvené slovo              186
4.1 Komunikační dovednosti    188
4.1.1 Kladení otázek           189
4.1.2 Prezentace     194
4.1.3 Argumentace           198
4.1.4 Řešení problémů      202
4.1.5 Vyjednávání  205
4.2 Skupinové prezentace    208
4.2.1 Galerie           209
4.2.2 Návštěvníci    211
4.2.3 Plakátová konference    214
4.2.4 Panelová diskuze         217
4.3 Skupinové debaty          219
4.3.1 Horké křeslo           220
4.3.2 Akademická debata ve čtveřicích       223
4.3.3 Diskuzní pavučina       225
4.3.4 Ďáblův advokát         228
4.3.5 Rohy    231
4.3.6 Šest klobouků       234
4.3.7 Kulatý stůl      237
4.3.8 Ohniskové skupiny         239
4.4 Zážitkové učení            242
4.4.1 Hra v roli    243
4.4.2 Simulační hra           245
4.4.3 Situační hra    247
5 Kompoziční metody: Psaní  249
5.1 Zásady akademického psaní         251
5.1.1 Logika textu    252
5.1.2 Práce s prameny     255
5.2 Shrnutí    259
5.2.1 Výtah  260
5.2.2 Rešerše         262
5.2.3 Recenze       265
5.3 Úvaha     267
5.3.1 Argumentační esej  269
5.3.2 Esej příčiny a následku     271
5.3.3 Strategická esej     274
5.3.4 Srovnávací esej     277
5.3.5 Rozhodovací esej     280
5.3.6 Narativní esej           282
5.4 Výzkumná práce            284
5.4.1 Abstrakt        286
5.4.2 Případová studie           289
5.4.3 Akademický plakát           292
5.4.4 Závěrečná práce  295
6 Ukázkové lekce     300
6.1 Ukázková lekce 1          301
6.2 Ukázková lekce 2          302
6.3 Ukázková lekce 3          303
6.4 Ukázková lekce 4          304
6.5 Ukázková lekce 5          305
6.6 Ukázková lekce 6          307
6.7 Ukázková lekce 7          308
6.8 Ukázková lekce 8          310
6.9 Ukázková lekce 9          312
6.10 Ukázková lekce 10        314
6.11 Ukázková lekce 11        316
Poděkování       323
Shrnutí             324
Summary          325
Seznam literatury s odkazy k textu        326
Rejstřík metod a pojmů s odkazy na kapitoly a podkapitoly         333

Recenze

„Ušetřete za deset jiných knih a pořiďte si tuto: výběr ověřených a účinných výukových postupů přehledně uspořádaných na jednom místě. Ze své praxe mohu potvrdit, že metody v  knize Dagmar Sieglové zaručeně fungují.“
–  PhDr. Jan Voda, Ph.D., dvojnásobný finalista Global Teacher Prize Czech Republic, propagátor moderních výukových metod a efektivních vzdělávacích cest
 
„Kniha zprostředkovává ucelený vhled do moderních výukových metod, jež lze uplatnit v  jazykovém
vzdělávání. Současně skvěle propojuje teoretické pasáže a doporučení s praktickými ukázkami lekcí.“
–  PhDr. Libor Štěpánek, Ph.D., ředitel Centra jazykového vzdělávání Masarykovy univerzity
 
„Tato kniha je názorná, důmyslně uspořádaná, ucelená, a přesto stručná. Jako školitelka pedagogických pracovníků se 40letou praxí tuto knihu doporučuji učitelům všech úrovní vzdělávání a oborů. Začínajícím pedagogům ukáže cestu a seznámí je s efektivními přístupy ke vzdělávání, zkušeným a nadšeným učitelům obohatí práci o nové nápady a metody.“
–  Dr. Julia Sherman, nositelka národní prezidentské ceny pro učitele matematiky a přírodních věd ve státě Connecticut, USA v roce 1997
 
„Jedná se o materiál velmi vhodný pro současné školství a společnost, stojící na prahu čtvrté průmyslové revoluce. Je nutno počítat s  tím, že dojde k  zásadním kvalitativním změnám na pracovním trhu, především ve způsobech práce a  požadavcích na kompetence absolventů. Tato publikace zcela reflektuje požadavky doby.“
–  Prof. RNDr. Luděk Sýkora Ph.D., sociální geograf a vysokoškolský pedagog, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Karlova

O Autorovi

Sieglová Dagmar

Mgr. DAGMAR SIEGLOVÁ, MSEd., Ph.D., je odbornou asistentkou na ŠKODA AUTO Vysoké škole v Mladé Boleslavi. Učí obchodní angličtinu a současně marketing. Specializuje se na témata ekonomické angličtiny, zvládání diverzity a PR. Zaměřuje se na uplatňování moderních metod vedoucích k rozvoji klíčových dovedností současné éry, k nimž náleží schopnost komunikace, spolupráce a kritického myšlení.

Dagmar Sieglová vystudovala Pedagogickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně, obor hudební výchova a němčina, následně studovala pedagogiku na Pennsylvánské univerzitě ve Filadelfii v USA, kde se na katedře angličtiny jako cizího jazyka specializovala na obor interkulturní komunikace. Doktorské studium obecné lingvistiky dokončila na Filozofické fakultě Karlovy Univerzity v Praze. Dizertační práci zaměřila na téma osvojování druhého jazyka u dětí.

V průběhu praxe získala bohaté pedagogické zkušenosti na všech úrovních vzdělávání. Řadu let se věnuje vývoji učebních materiálů, z čehož čerpá ve své práci zaměřené na zavádění moderních metod do jazykové i oborové výuky. Již při studiu na Masarykově univerzitě pracovala jako lektorka německého jazyka v mateřské škole, na téma jazykové výuky v předškolním věku prostřednictvím hudby, poezie a her zaměřila i diplomovou práci. V průběhu studia v USA pracovala ve výzkumu v oblasti komputační lingvistiky a současně na univerzitě učila a zpracovávala učební materiály pro výuku češtiny pro cizince. Po návratu do Prahy řídila program Lexia International pro studenty z USA a Kanady a současně rozvíjela lektorskou činnost pro firmy v oblasti diversity managementu. V rámci studijní stáže při doktorském studiu se vrátila na Pennsylvánskou univerzitu v USA. Zde pracovala na sběru a analýze dat pro svoji dizertační práci, v jejímž rámci asistovala při výuce na základní škole Gerry and Coffin School v Marbleheadu. Pedagogickou praxi využila i jako ředitelka Multikulturního centra Praha, kde dohlížela na tvorbu metodik a realizaci seminářů pro školy a státní správu.

V současnosti se kromě akademické činnosti věnuje vzdělávání pedagogických pracovníků a profesionálů z firemního prostředí. Ve spolupráci se Vzdělávacím institutem Středočeského kraje realizuje série seminářů zaměřených na techniky práce s textem, interaktivní formy vyučování a kognitivní a komunikační výukové metody pro rozvoj kritického myšlení. V obchodním prostředí je školitelkou komunikačních a interkulturních kompetencí.

Dagmar Sieglová má široký rozsah zájmů i mimo profesní praxi. Ve volném čase se s manželem a rodinou věnuje cestování i s tím spojené přednáškové činnosti. Navštívila země většiny kontinentů, po pobytu v USA a cestování po Severní Americe zavítala na africký kontinent do Keni a Jihoafrické republiky, v Jižní Americe byla v Bolívii a Chile, v Asii pak cestovala po Indii a Japonsku. V Evropě si nejvíce oblíbila alpské a severské země, navštívila i místa nejvzdálenějšího severu, na cestě po Špicberkách překročila 80. rovnoběžku. Rekreačně se věnuje orientačnímu běhu, díky kterému zcestovala různé kouty Evropy i České republiky. Má ráda vysokohorskou turistiku, v zimě pak běžecké a sjezdové lyžování.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 283 
E-kniha 206 
E-kniha 213 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.