0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Management cestovních kanceláří a agentur

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
223 -20 %
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 11.12.2017 14:01
i: 18583 n: 24737515r: 6635
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
190 -20 %
Ihned ke stažení
i: 18584 n: 24782058r: 6635
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe.

Z obsahu knihy Management cestovních kanceláří a agentur

Management cestovních kanceláří a agentur
Obsah
O autorech 9
Úvod 11
1 Právní aspekty činnosti cestovních kanceláří a agentur 13
1.1 Cestovní kanceláře a agentury, zájezdová činnost 13
1.1.1 Základní pojmy 13
1.1.2 Historický vývoj cestovních kanceláří a agentur 14
1.2 Legislativní rámec pro podnikání cestovních kanceláří a agentur 16
1.2.1 Legislativní úprava podnikání 16
1.2.2 Legislativní úprava činnosti cestovních kanceláří a agentur v EU 20
1.2.3 Legislativní úprava činnosti cestovních kanceláří a agentur v ČR 25
1.3 Legislativní úprava vztahů cestovních kanceláří a agentur vůči spotřebitelům 28
1.3.1 Občanský zákoník 28
1.3.2 Zákon na ochranu spotřebitele 32
1.3.3 Zákon o ochraně osobních údajů 33
1.3.4 Informační povinnosti cestovní kanceláře/agentury vůči cestujícím při dopravě 34
1.4 Sdružení cestovních kanceláří a agentur 35
1.4.1 Úloha podnikatelských sdružení 35
1.4.2 Sdružení CK a CA ve světě 36
1.4.3 Sdružení cestovních kanceláří a agentur v České republice 36
1.5 Shrnutí a úkoly 37
2 Management cestovní kanceláře a agentury - funkční přístup 39
2.1 Management cestovní kanceláře a agentury - teoretická východiska 39
2.1.1 Systém managementu 39
2.1.2 Management a podnikání 40
2.1.3 Manažerské procesy - funkční a procesní přístup 41
2.1.4 Funkční přístup k managementu a obsah managementu 42
2.1.5 Baťova soustava řízení 44
2.1.6 Specifika managementu v cestovní kanceláři a agentuře 46
2.2 Plánování v cestovní kanceláři a agentuře 47
2.2.1 Prostředí managementu - situační analýza 47
2.2.2 Plánování - východiska, dokumenty, metody 54
2.3 Organizování v cestovní kanceláři a agentuře 73
2.3.1 Organizování a organizace 73
2.3.2 Struktura a organizace v cestovní kanceláři (agentuře) 75
2.4 Informace a komunikace 85
2.4.1 Informace a znalosti - znalostní management 85
2.4.2 Marketingový výzkum v cestovní kanceláři a agentuře 89
2.4.3 Komunikace a komunikace 93
2.5 Management lidských zdrojů 96
2.5.1 Management lidských zdrojů v cestovní kanceláři (agentuře) 96
2.5.2 Vedení a vůdcovství - nový trend managementu 102
2.6 Rozhodovací problémy a procesy - nejistota a riziko 103
2.6.1 Rozhodovací proces a informační potřeby manažerů 103
2.6.2 Metody rozhodování v cestovní kanceláři (agentuře) 104
2.7 Organizační (firemní) kultura 106
2.7.1 Firemní kultura 106
2.7.2 Identita firmy 109
2.8 Kontrolní činnosti v cestovní kanceláři a agentuře 111
2.8.1 Vnitřní kontrola 112
2.8.2 Vnější kontrola státními orgány 113
2.9 Shrnutí a úkoly 115
3 Management cestovní kanceláře a agentury - procesní přístup 121
3.1 Procesní řízení - teoretická východiska 121
3.1.1 Proces a procesní řízení 121
3.1.2 Posun paradigmatu - management změny 122
3.1.3 Procesní řízení v cestovní kanceláři a agentuře 122
3.2 Procesní řízení v cestovní kanceláři 123
3.2.1 Procesy v cestovní kanceláři a mapa procesů 124
3.2.2 Tvorba produktu 130
3.2.3 Cenová politika a kalkulace ceny 139
3.2.4 Distribuční politika a rezervační systém 153
3.2.5 Komunikační strategie a strategie značky 160
3.2.6 Management kvality a udržitelnost 172
3.2.7 Cestovní kanceláře a letecké společnosti 176
3.3 Procesní řízení v cestovní agentuře 181
3.4 Shrnutí a úkoly 183
4 Podnikatelský plán (business plán, projekt) 187
4.1 Co je smyslem podnikatelského plánu? 187
4.2 Jaké informace uvádět do podnikatelského plánu? 187
4.2.1 Obsah rychlého podnikatelského plánu 187
4.2.2 Podnikatelský plán přináší odpovědi na tyto otázky 188
4.2.3 Několik praktických rad pro tvorbu podnikatelského plánu 188
4.2.4 Nejčastější chyby v podnikatelském plánu 188
4.2.5 Jak reagovat na kritiku při prezentaci plánu? 189
4.3 Případová studie: Podnikatelský plán - CK TWIGA 190
4.3.1 Stručné shrnutí 190
4.3.2 Popis projektu 191
4.3.3 Analýzy 194
4.3.4 SWOT analýza 196
4.3.5 Návrhová část 196
4.3.6 Finance pro rok 2012 197
4.3.7 Analýza rizik 204
4.4 Shrnutí a úkoly 205
Závěr 206
Shrnutí/Summary 207
Příloha 1 Abonentní smlouva 209
Příloha 2 Smlouva o obchodním zastoupení 213

Tištěná kniha

Datum vydání: 13. 12. 2012
Katalogové číslo: 3565
ISBN: 978-80-247-3751-5
Formát / stran: 167×240, 224 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.1MB | 3.3MB | 6.3MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Management cestovních kanceláří a agentur
-20 %
Sleva končí za

Tištěná kniha

Datum vydání: 13. 12. 2012
Katalogové číslo: 3565
ISBN: 978-80-247-3751-5
Formát / stran: 167×240, 224 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.1MB | 3.3MB | 6.3MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Management cestovních kanceláří a agentur

Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
223 -20 %
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 11.12.2017 14:01
i: 18583 n: 24737515r: 6635
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
190 -20 %
Ihned ke stažení
i: 18584 n: 24782058r: 6635

Soubory ke stažení

Z obsahu knihy Management cestovních kanceláří a agentur

Management cestovních kanceláří a agentur
Obsah
O autorech 9
Úvod 11
1 Právní aspekty činnosti cestovních kanceláří a agentur 13
1.1 Cestovní kanceláře a agentury, zájezdová činnost 13
1.1.1 Základní pojmy 13
1.1.2 Historický vývoj cestovních kanceláří a agentur 14
1.2 Legislativní rámec pro podnikání cestovních kanceláří a agentur 16
1.2.1 Legislativní úprava podnikání 16
1.2.2 Legislativní úprava činnosti cestovních kanceláří a agentur v EU 20
1.2.3 Legislativní úprava činnosti cestovních kanceláří a agentur v ČR 25
1.3 Legislativní úprava vztahů cestovních kanceláří a agentur vůči spotřebitelům 28
1.3.1 Občanský zákoník 28
1.3.2 Zákon na ochranu spotřebitele 32
1.3.3 Zákon o ochraně osobních údajů 33
1.3.4 Informační povinnosti cestovní kanceláře/agentury vůči cestujícím při dopravě 34
1.4 Sdružení cestovních kanceláří a agentur 35
1.4.1 Úloha podnikatelských sdružení 35
1.4.2 Sdružení CK a CA ve světě 36
1.4.3 Sdružení cestovních kanceláří a agentur v České republice 36
1.5 Shrnutí a úkoly 37
2 Management cestovní kanceláře a agentury - funkční přístup 39
2.1 Management cestovní kanceláře a agentury - teoretická východiska 39
2.1.1 Systém managementu 39
2.1.2 Management a podnikání 40
2.1.3 Manažerské procesy - funkční a procesní přístup 41
2.1.4 Funkční přístup k managementu a obsah managementu 42
2.1.5 Baťova soustava řízení 44
2.1.6 Specifika managementu v cestovní kanceláři a agentuře 46
2.2 Plánování v cestovní kanceláři a agentuře 47
2.2.1 Prostředí managementu - situační analýza 47
2.2.2 Plánování - východiska, dokumenty, metody 54
2.3 Organizování v cestovní kanceláři a agentuře 73
2.3.1 Organizování a organizace 73
2.3.2 Struktura a organizace v cestovní kanceláři (agentuře) 75
2.4 Informace a komunikace 85
2.4.1 Informace a znalosti - znalostní management 85
2.4.2 Marketingový výzkum v cestovní kanceláři a agentuře 89
2.4.3 Komunikace a komunikace 93
2.5 Management lidských zdrojů 96
2.5.1 Management lidských zdrojů v cestovní kanceláři (agentuře) 96
2.5.2 Vedení a vůdcovství - nový trend managementu 102
2.6 Rozhodovací problémy a procesy - nejistota a riziko 103
2.6.1 Rozhodovací proces a informační potřeby manažerů 103
2.6.2 Metody rozhodování v cestovní kanceláři (agentuře) 104
2.7 Organizační (firemní) kultura 106
2.7.1 Firemní kultura 106
2.7.2 Identita firmy 109
2.8 Kontrolní činnosti v cestovní kanceláři a agentuře 111
2.8.1 Vnitřní kontrola 112
2.8.2 Vnější kontrola státními orgány 113
2.9 Shrnutí a úkoly 115
3 Management cestovní kanceláře a agentury - procesní přístup 121
3.1 Procesní řízení - teoretická východiska 121
3.1.1 Proces a procesní řízení 121
3.1.2 Posun paradigmatu - management změny 122
3.1.3 Procesní řízení v cestovní kanceláři a agentuře 122
3.2 Procesní řízení v cestovní kanceláři 123
3.2.1 Procesy v cestovní kanceláři a mapa procesů 124
3.2.2 Tvorba produktu 130
3.2.3 Cenová politika a kalkulace ceny 139
3.2.4 Distribuční politika a rezervační systém 153
3.2.5 Komunikační strategie a strategie značky 160
3.2.6 Management kvality a udržitelnost 172
3.2.7 Cestovní kanceláře a letecké společnosti 176
3.3 Procesní řízení v cestovní agentuře 181
3.4 Shrnutí a úkoly 183
4 Podnikatelský plán (business plán, projekt) 187
4.1 Co je smyslem podnikatelského plánu? 187
4.2 Jaké informace uvádět do podnikatelského plánu? 187
4.2.1 Obsah rychlého podnikatelského plánu 187
4.2.2 Podnikatelský plán přináší odpovědi na tyto otázky 188
4.2.3 Několik praktických rad pro tvorbu podnikatelského plánu 188
4.2.4 Nejčastější chyby v podnikatelském plánu 188
4.2.5 Jak reagovat na kritiku při prezentaci plánu? 189
4.3 Případová studie: Podnikatelský plán - CK TWIGA 190
4.3.1 Stručné shrnutí 190
4.3.2 Popis projektu 191
4.3.3 Analýzy 194
4.3.4 SWOT analýza 196
4.3.5 Návrhová část 196
4.3.6 Finance pro rok 2012 197
4.3.7 Analýza rizik 204
4.4 Shrnutí a úkoly 205
Závěr 206
Shrnutí/Summary 207
Příloha 1 Abonentní smlouva 209
Příloha 2 Smlouva o obchodním zastoupení 213

O Autorovi

Palatková Monika

Pracovala na České centrále cestovního ruchu (CzechTourism), kde se zabývala marketingovými průzkumy zaměřenými zejména na zkoumání zahraniční poptávky po destinaci Česká republika. Od roku 1998 působila na pozici ředitelky marketingu a zastupovala CzechTourism v sekci Evropské komise cestovního ruchu zaměřené na marketingový výzkum a plánování. Později působila v cestovní kanceláři Fischer, nejprve jako manažerka produktu pro domácí a příjezdový turismus a poté jako manažerka pro prodej a marketing v oblasti domácího a příjezdového turismu. V současné době se věnuje přednáškové a konzultační činnosti v oblasti vysokoškolského a celoživotního vzdělávání. Od roku 1998 je členkou mezinárodní organizace odborníků v oblasti cestovního ruchu AIEST.

Mráčková Eva

Vystudovala Obchodní fakultu VŠE v Praze, kde poté působila na katedře cestovního ruchu a veřejného stravování jako odborný asistent. Rozsáhlou praxi získala v cestovní kanceláři Čedok, kde pracovala na generálním ředitelství v oblasti koncepcí a marketingu. Účastnila se mezinárodních i celostátních konferencí o cestovním ruchu. Pracuje jako manažer v Asociaci cestovních kanceláří ČR, kde se zaměř uje na oblast legislativy, konzultací a spolupráci s odbornými školami. Je autorkou příruček pro cestovní kanceláře týkajících se uplatňování legislativních předpisů v praxi cestovních kanceláří a age ntur a pravidelně publikuje v měsíčníku COT business.

Kittner Milan

Vystudoval Střední průmyslovou školu elektrotechnickou v Plzni. Studium oboru Technická kybernetika na Vysoké škole elektrotechnické v Plzni předčasně ukončil. Od roku 1985 do roku 1990 pracoval jako průvodce Cestovní kanceláře mládeže (CKM). Od roku 1990 se věnuje podnikání v cestovním ruchu, především v oblasti outgoingu, domácího cestovního ruchu a incentivního turismu. V letech 2004 a 2005 abs olvoval manažerské vzdělávání v programech společnosti BIC Plzeň vedené americkými lektory a v letech 2008, 2009 a 2010 se pod vedením Mgr. Petra Parmy účastnil programů firemního koučování, leadershi pu a projektového řízení. Již osmým rokem je členem představenstva Asociace cestovních kanceláří ČR, kde se zaměřuje na zákon 159/1999 Sb. a DPH v činnosti cestovních kanceláří a agentur. V současné d obě se věnuje přednáškové činnosti na VŠO Praha, poradenské a konzultační práci v oblasti řízení obchodních týmů, profesionalizaci manažerské práce, optimalizaci procesů a krizovému managementu.

Kašťák Ondřej

Vystudoval obor Management cestovního ruchu na Vysoké škole obchodní v Praze, kde od absolvování v roce 2008 působí jako externí přednášející na katedře cestovního ruchu a katedře ekonomiky cestovního ruchu. Současně pracuje jako obchodní manažer v cestovní kanceláři Čedok, kde působí také jako člen dozorčí rady. V pedagogické činnosti se věnuje managementu cestovních kanceláří a provázanosti veře jné správy s cestovním ruchem. Od roku 2009 působí ve správní radě společnosti Czech It - Institute for Strategic Studies on Tourism, která se specializuje na odborné zpracování programových a strateg ických dokumentů na mezinárodní, národní a regionální úrovni. Tato společnost se prezentuje jako koordinační, vzdělávací, statisticko-prognostické, informační a propagační centrum pro udržitelný rozvo j cestovního ruchu v České republice.

Šesták Josef

Vystudoval školu pro cestovní ruch v Karlových Varech a Právnickou fakultu Univerzity Karlovy Praha. Dvacet let pracoval v Českých aeroliniích v různých odborných a vedoucích funkcích v ČR i v zahrani čí. V roce 1992 uspěl ve výběrovém řízení na funkci generálního ředitele americko-francouzské cestovní kanceláře Carlson Wagonlit Travel. V této funkci působil šestnáct let a za svoji práci obdržel oc enění Vynikající manažer roku 2005 ČR. V současné době působí na Vysoké škole obchodní jako zástupce vedoucího katedry letecké dopravy, je členem vědecké rady LIGS a tutorem. Působí jako člen poradníh o týmu Leader´s Magazin a angažuje se jako člen Československého ústavu zahraničního.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 279 -20 %
E-kniha 238 -20 %
Tištěná 215 -20 %
E-kniha 183 -20 %
Tištěná 799 -20 %

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace