i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
144 Kč 130 KčUšetříte 14 Kč
Ihned ke stažení
i: 24186 n: 24768120r: 4073Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4073 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání tradičního konformismu a transmisivního pojetí výuky. Může přispívat k rozvoji osobnosti všech žáků, a to nejen v oblasti poznávacích schopností, ale také v oblasti afektivní, etické i psychomotorické. Autoři publikace, kterou právě držíte v ruce, však chápou dialog v mnohem širším smyslu než jako formu komunikace či výukovou metodu. Vidí v něm především možnost vzájemného otevírání se člověka člověku, možnost společného hledání a vzájemného obohacování o své znalosti, zkušenosti, postoje, názory či prožitky a emoce. Kniha „Vyučování jako dialog“ je proto určena všem, kteří se zajímají o výchovu a vzdělávání a sledují nebo se přímo účastní změn, jimiž procházejí české základní a střední školy.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Úvod
1. Potřeba dialogu ve vyučování
2. Realizace dialogu ve vyučování
2.1 Dialog jako princip vyučování
2.2 Podmínky realizace dialogu ve vyučování
2.2.1 Prostředí podněcující dialog
2.2.2 Připravenost učitele i žáků na vedení dialogu
2.2.3 Kladení otázek podporujících dialog a diskusi
2.2.4 Atraktivnost a nosnost tématu pro dialog
2.3 Postup učitele a žáků při přípravě a vedení dialogu
2.3.1 Etapa přípravy na dialog
2.3.2 Etapa vedení dialogu
2.3.3 Zhodnocení a překonávání individuálních zkušeností žáka a ovlivňování žákova pojetí učiva
3. Využití dialogu ve vyučování
4. Dialog jako způsob existence a rozvoje člověka
Literatura
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 0.79MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 0.79 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Vyučování jako dialog
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
144 Kč 130 KčUšetříte 14 Kč
Ihned ke stažení
i: 24186 n: 24768120r: 4073Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4073 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání tradičního konformismu a transmisivního pojetí výuky. Může přispívat k rozvoji osobnosti všech žáků, a to nejen v oblasti poznávacích schopností, ale také v oblasti afektivní, etické i psychomotorické. Autoři publikace, kterou právě držíte v ruce, však chápou dialog v mnohem širším smyslu než jako formu komunikace či výukovou metodu. Vidí v něm především možnost vzájemného otevírání se člověka člověku, možnost společného hledání a vzájemného obohacování o své znalosti, zkušenosti, postoje, názory či prožitky a emoce. Kniha „Vyučování jako dialog“ je proto určena všem, kteří se zajímají o výchovu a vzdělávání a sledují nebo se přímo účastní změn, jimiž procházejí české základní a střední školy.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Vyučování jako dialog
Úvod
1. Potřeba dialogu ve vyučování
2. Realizace dialogu ve vyučování
2.1 Dialog jako princip vyučování
2.2 Podmínky realizace dialogu ve vyučování
2.2.1 Prostředí podněcující dialog
2.2.2 Připravenost učitele i žáků na vedení dialogu
2.2.3 Kladení otázek podporujících dialog a diskusi
2.2.4 Atraktivnost a nosnost tématu pro dialog
2.3 Postup učitele a žáků při přípravě a vedení dialogu
2.3.1 Etapa přípravy na dialog
2.3.2 Etapa vedení dialogu
2.3.3 Zhodnocení a překonávání individuálních zkušeností žáka a ovlivňování žákova pojetí učiva
3. Využití dialogu ve vyučování
4. Dialog jako způsob existence a rozvoje člověka
Literatura
O Autorovi
Kolář ZdeněkAutor vystudoval na Moskevském státním pedagogickém institutu, obor Pedagogika - psychologie. V současné době působí na Filozofické fakultě UK v Praze (Katedra pedagogiky) a zároveň na Pedagogické fakultě UJEP v Ústí nad Labem (Katedra pedagogiky). Jeho odborné zaměření se soustředí hlavně na obecnou pedagogiku, obecnou didaktiku, sociální pedagogiku a v určitém smyslu i na vysokoškolskou pedagogiku. Autor publikuje v odborných časopisech, píše odborné recenze, účastní se mezinárodních konferencí a seminářů.