0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Metody komplexního hodnocení podniku

2. aktualizované vydání

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
589  501 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 16. 10. 2024 6:02
i: 37102 n: 27117017r: 11820
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
501  451 
Ihned ke stažení
i: 39561 n: 27118908r: 11820
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku.

Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele.

Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Metody komplexního hodnocení podniku

1. Proč hodnotit podnik 
1.1 Hodnocení podniku podnikem samotným 
1.2 Hodnocení z důvodu vlastnické změny ve společnosti 
1.3 Hodnocení podniku ze strany externích subjektů 
2. Historie metod komplexního hodnocení podniku
2.1 Historie fi nanční a poměrové analýzy 
2.2 Historie metody Benchmarking 
2.3 Historie Management by Objectives 
2.4 Historie Altmanovo Z-score 
2.5 Historie umělých neuronových sítí 
3. Hodnota podniku a Management By Objective 
3.1 Oceňování podniku 
3.2 Management by Objectives 
3.3 Balanced Scorecard 
4. Finanční analýza 
4.1 Finanční analýza – uživatelé 
4.2 Finanční analýza – její vstupy 
4.3 Základní metody fi nanční analýzy 
5. Nástroje hodnocení podniku 
5.1 Metodika tvorby modelů hodnocení podniku 
5.2 Jednorozměrná analýza (univariate analysis) 
5.3 Risk index modely 
5.4 Vícenásobná diskriminační analýza 
5.5 Modely podmíněné pravděpodobnosti 
5.6 Problémy související s klasickými statistickými metodami 
5.7 Neuronové struktury – NN 
6. Bonitní a bankrotní modely 
6.1 Finanční analýza – Schmallenbachova společnost 
6.2 Dynamický stupeň zadlužení 
6.3 Finanční hodnocení podniku: Bonitní modely
6.4 Finanční hodnocení podniku: Bankrotní modely 
6.5 Finanční hodnocení podniku: Bankrotně bonitní modely 
7. Benchmarkingové modely hodnocení podniků 
7.1 Charakteristika a vysvětlení podstaty benchmarkingu 
7.2 Jak benchmarking vznikl? 
7.3 Klasifi kace benchmarkingu 
7.4 Postup procesu benchmarkingu 
7.5 Benchmarking ve světě a v České republice 
7.6 Benchmarkingové modely
8. Modely hodnocení podniků založené na umělých neuronových sítích
8.1 Základ ANN – inspirace v biologickém neuronu 
8.2 Architektura ANN 
8.3 Neuronová síť 
8.4 Druhy neuronových sítí
8.5 Učení ANN 
8.6 Využití neuronových sítí v oblasti ekonomie a fi nancí 
9. EVA Entity – Economic Value Added Entity (Brealey, Myers, Allen, Kislingerová) 
9.1 Základní struktura ukazatele EVA 
9.2 Výpočet jednotlivých složek vzorce ukazatele EVA 
9.3 Rozbor ukazatele EVA 
10. EVA Equity – Economic Value Added Equity (Neumaierovi) 
10.1 WACC a ratingový model 
11. Další ukazatele hodnocení podniku (MVA, TSR) 
11.1 Market Value Added 
11.2 Total Shareholder Return (TSR) 
11.3 Další vhodné metody oceňování akciových podniků 
11.4 Exkurz do problematiky určování nadhodnocení a podhodnocení akcií 
12. Harry Pollak – hodnocení životaschopnosti podniku 
13. Vypovídací hodnota vybraných bankrotních modelů 
13.1 Praktická část: aplikace na konkrétním podniku 
13.2 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty celého vzorku 
13.3 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty stavebních podniků 
14. Case study 1 
14.1 Data 
14.2 Neuronové sítě hlubokého učení – použité vrstvy 
14.3 Neuronová síť s lineárními vrstvami 
14.4 Rekurentní neuronová síť s vrstvou Basic Recurrent Layer 
14.5 Rekurentní neuronová síť s vrstvou Gated Recurent Layer 
14.6 Rekurentní neuronová síť s jednou Long-Short Term Memory vrstvou 
14.7 Rekurentní neuronová síť se dvěma Long-Short Term Memory vrstvami 
15. Case study 2 
15.1 Data 
15.2 Metodika 
15.3 Modely sestrojené se shodným počtem vzorů 
15.4 Modely sestrojené s daty respektujícími normální rozdělení 
16. Závěr 
17. Seznam použité literatury 
Seznam použitých zkratek 
Příklad 1  
Příklad 2  
Příklad 3   
18. Rejstřík 

Tištěná kniha

Datum vydání: 22.09.2020
Katalogové číslo: 40085
ISBN: 978-80-271-1701-7
Formát / stran: 167×240, 480 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 11.19MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Metody komplexního hodnocení podniku
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 22.09.2020
Katalogové číslo: 40085
ISBN: 978-80-271-1701-7
Formát / stran: 167×240, 480 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 11.19 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Metody komplexního hodnocení podniku

2. aktualizované vydání

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
589  501 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 16. 10. 2024 6:02
i: 37102 n: 27117017r: 11820
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
501  451 
Ihned ke stažení
i: 39561 n: 27118908r: 11820
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku.

Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele.

Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Metody komplexního hodnocení podniku

1. Proč hodnotit podnik 
1.1 Hodnocení podniku podnikem samotným 
1.2 Hodnocení z důvodu vlastnické změny ve společnosti 
1.3 Hodnocení podniku ze strany externích subjektů 
2. Historie metod komplexního hodnocení podniku
2.1 Historie fi nanční a poměrové analýzy 
2.2 Historie metody Benchmarking 
2.3 Historie Management by Objectives 
2.4 Historie Altmanovo Z-score 
2.5 Historie umělých neuronových sítí 
3. Hodnota podniku a Management By Objective 
3.1 Oceňování podniku 
3.2 Management by Objectives 
3.3 Balanced Scorecard 
4. Finanční analýza 
4.1 Finanční analýza – uživatelé 
4.2 Finanční analýza – její vstupy 
4.3 Základní metody fi nanční analýzy 
5. Nástroje hodnocení podniku 
5.1 Metodika tvorby modelů hodnocení podniku 
5.2 Jednorozměrná analýza (univariate analysis) 
5.3 Risk index modely 
5.4 Vícenásobná diskriminační analýza 
5.5 Modely podmíněné pravděpodobnosti 
5.6 Problémy související s klasickými statistickými metodami 
5.7 Neuronové struktury – NN 
6. Bonitní a bankrotní modely 
6.1 Finanční analýza – Schmallenbachova společnost 
6.2 Dynamický stupeň zadlužení 
6.3 Finanční hodnocení podniku: Bonitní modely
6.4 Finanční hodnocení podniku: Bankrotní modely 
6.5 Finanční hodnocení podniku: Bankrotně bonitní modely 
7. Benchmarkingové modely hodnocení podniků 
7.1 Charakteristika a vysvětlení podstaty benchmarkingu 
7.2 Jak benchmarking vznikl? 
7.3 Klasifi kace benchmarkingu 
7.4 Postup procesu benchmarkingu 
7.5 Benchmarking ve světě a v České republice 
7.6 Benchmarkingové modely
8. Modely hodnocení podniků založené na umělých neuronových sítích
8.1 Základ ANN – inspirace v biologickém neuronu 
8.2 Architektura ANN 
8.3 Neuronová síť 
8.4 Druhy neuronových sítí
8.5 Učení ANN 
8.6 Využití neuronových sítí v oblasti ekonomie a fi nancí 
9. EVA Entity – Economic Value Added Entity (Brealey, Myers, Allen, Kislingerová) 
9.1 Základní struktura ukazatele EVA 
9.2 Výpočet jednotlivých složek vzorce ukazatele EVA 
9.3 Rozbor ukazatele EVA 
10. EVA Equity – Economic Value Added Equity (Neumaierovi) 
10.1 WACC a ratingový model 
11. Další ukazatele hodnocení podniku (MVA, TSR) 
11.1 Market Value Added 
11.2 Total Shareholder Return (TSR) 
11.3 Další vhodné metody oceňování akciových podniků 
11.4 Exkurz do problematiky určování nadhodnocení a podhodnocení akcií 
12. Harry Pollak – hodnocení životaschopnosti podniku 
13. Vypovídací hodnota vybraných bankrotních modelů 
13.1 Praktická část: aplikace na konkrétním podniku 
13.2 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty celého vzorku 
13.3 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty stavebních podniků 
14. Case study 1 
14.1 Data 
14.2 Neuronové sítě hlubokého učení – použité vrstvy 
14.3 Neuronová síť s lineárními vrstvami 
14.4 Rekurentní neuronová síť s vrstvou Basic Recurrent Layer 
14.5 Rekurentní neuronová síť s vrstvou Gated Recurent Layer 
14.6 Rekurentní neuronová síť s jednou Long-Short Term Memory vrstvou 
14.7 Rekurentní neuronová síť se dvěma Long-Short Term Memory vrstvami 
15. Case study 2 
15.1 Data 
15.2 Metodika 
15.3 Modely sestrojené se shodným počtem vzorů 
15.4 Modely sestrojené s daty respektujícími normální rozdělení 
16. Závěr 
17. Seznam použité literatury 
Seznam použitých zkratek 
Příklad 1  
Příklad 2  
Příklad 3   
18. Rejstřík 

O Autorovi

Vochozka Marek
V březnu 2009 byl Akademickým senátem VŠTE pověřen k výkonu funkce rektora. Do té doby pracoval na VŠTE jako vedoucí ekonomické katedry, v rámci níž přednášel předměty se zaměřením na ekonomiku podniku, finanční řízení a ekonomii. V roce 2008 získal titul Ph.D. na VŠE v Praze, kde t. č. působil jako odborný asistent na katedře podnikové ekonomiky. Podílí se na tvorbě řady evropských grantů, je nositelem dvou patentů a několika užitných vzorů.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 329 
E-kniha 244 
Tištěná 199 
E-kniha 305 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.