Metody komplexního hodnocení podniku
2. aktualizované vydání
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
589 Kč 501 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 16. 10. 2024 6:02
i: 37102 n: 27117017r: 11820 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
501 Kč 451 KčIhned ke stažení
i: 39561 n: 27118908r: 11820 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku.
Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele.
Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
1. Proč hodnotit podnik
1.1 Hodnocení podniku podnikem samotným
1.2 Hodnocení z důvodu vlastnické změny ve společnosti
1.3 Hodnocení podniku ze strany externích subjektů
2. Historie metod komplexního hodnocení podniku
2.1 Historie fi nanční a poměrové analýzy
2.2 Historie metody Benchmarking
2.3 Historie Management by Objectives
2.4 Historie Altmanovo Z-score
2.5 Historie umělých neuronových sítí
3. Hodnota podniku a Management By Objective
3.1 Oceňování podniku
3.2 Management by Objectives
3.3 Balanced Scorecard
4. Finanční analýza
4.1 Finanční analýza – uživatelé
4.2 Finanční analýza – její vstupy
4.3 Základní metody fi nanční analýzy
5. Nástroje hodnocení podniku
5.1 Metodika tvorby modelů hodnocení podniku
5.2 Jednorozměrná analýza (univariate analysis)
5.3 Risk index modely
5.4 Vícenásobná diskriminační analýza
5.5 Modely podmíněné pravděpodobnosti
5.6 Problémy související s klasickými statistickými metodami
5.7 Neuronové struktury – NN
6. Bonitní a bankrotní modely
6.1 Finanční analýza – Schmallenbachova společnost
6.2 Dynamický stupeň zadlužení
6.3 Finanční hodnocení podniku: Bonitní modely
6.4 Finanční hodnocení podniku: Bankrotní modely
6.5 Finanční hodnocení podniku: Bankrotně bonitní modely
7. Benchmarkingové modely hodnocení podniků
7.1 Charakteristika a vysvětlení podstaty benchmarkingu
7.2 Jak benchmarking vznikl?
7.3 Klasifi kace benchmarkingu
7.4 Postup procesu benchmarkingu
7.5 Benchmarking ve světě a v České republice
7.6 Benchmarkingové modely
8. Modely hodnocení podniků založené na umělých neuronových sítích
8.1 Základ ANN – inspirace v biologickém neuronu
8.2 Architektura ANN
8.3 Neuronová síť
8.4 Druhy neuronových sítí
8.5 Učení ANN
8.6 Využití neuronových sítí v oblasti ekonomie a fi nancí
9. EVA Entity – Economic Value Added Entity (Brealey, Myers, Allen, Kislingerová)
9.1 Základní struktura ukazatele EVA
9.2 Výpočet jednotlivých složek vzorce ukazatele EVA
9.3 Rozbor ukazatele EVA
10. EVA Equity – Economic Value Added Equity (Neumaierovi)
10.1 WACC a ratingový model
11. Další ukazatele hodnocení podniku (MVA, TSR)
11.1 Market Value Added
11.2 Total Shareholder Return (TSR)
11.3 Další vhodné metody oceňování akciových podniků
11.4 Exkurz do problematiky určování nadhodnocení a podhodnocení akcií
12. Harry Pollak – hodnocení životaschopnosti podniku
13. Vypovídací hodnota vybraných bankrotních modelů
13.1 Praktická část: aplikace na konkrétním podniku
13.2 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty celého vzorku
13.3 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty stavebních podniků
14. Case study 1
14.1 Data
14.2 Neuronové sítě hlubokého učení – použité vrstvy
14.3 Neuronová síť s lineárními vrstvami
14.4 Rekurentní neuronová síť s vrstvou Basic Recurrent Layer
14.5 Rekurentní neuronová síť s vrstvou Gated Recurent Layer
14.6 Rekurentní neuronová síť s jednou Long-Short Term Memory vrstvou
14.7 Rekurentní neuronová síť se dvěma Long-Short Term Memory vrstvami
15. Case study 2
15.1 Data
15.2 Metodika
15.3 Modely sestrojené se shodným počtem vzorů
15.4 Modely sestrojené s daty respektujícími normální rozdělení
16. Závěr
17. Seznam použité literatury
Seznam použitých zkratek
Příklad 1
Příklad 2
Příklad 3
18. Rejstřík
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 22.09.2020
Katalogové číslo: 40085
ISBN: 978-80-271-1701-7
Formát / stran: 167×240, 480 stran
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 11.19MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Tištěná kniha
Datum vydání: 22.09.2020
Katalogové číslo: 40085
ISBN: 978-80-271-1701-7
Formát / stran: 167×240, 480 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: PDF
Velikost: 11.19 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Metody komplexního hodnocení podniku
2. aktualizované vydání
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
589 Kč 501 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 16. 10. 2024 6:02
i: 37102 n: 27117017r: 11820 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
501 Kč 451 KčIhned ke stažení
i: 39561 n: 27118908r: 11820 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku.
Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele.
Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Metody komplexního hodnocení podniku
1. Proč hodnotit podnik
1.1 Hodnocení podniku podnikem samotným
1.2 Hodnocení z důvodu vlastnické změny ve společnosti
1.3 Hodnocení podniku ze strany externích subjektů
2. Historie metod komplexního hodnocení podniku
2.1 Historie fi nanční a poměrové analýzy
2.2 Historie metody Benchmarking
2.3 Historie Management by Objectives
2.4 Historie Altmanovo Z-score
2.5 Historie umělých neuronových sítí
3. Hodnota podniku a Management By Objective
3.1 Oceňování podniku
3.2 Management by Objectives
3.3 Balanced Scorecard
4. Finanční analýza
4.1 Finanční analýza – uživatelé
4.2 Finanční analýza – její vstupy
4.3 Základní metody fi nanční analýzy
5. Nástroje hodnocení podniku
5.1 Metodika tvorby modelů hodnocení podniku
5.2 Jednorozměrná analýza (univariate analysis)
5.3 Risk index modely
5.4 Vícenásobná diskriminační analýza
5.5 Modely podmíněné pravděpodobnosti
5.6 Problémy související s klasickými statistickými metodami
5.7 Neuronové struktury – NN
6. Bonitní a bankrotní modely
6.1 Finanční analýza – Schmallenbachova společnost
6.2 Dynamický stupeň zadlužení
6.3 Finanční hodnocení podniku: Bonitní modely
6.4 Finanční hodnocení podniku: Bankrotní modely
6.5 Finanční hodnocení podniku: Bankrotně bonitní modely
7. Benchmarkingové modely hodnocení podniků
7.1 Charakteristika a vysvětlení podstaty benchmarkingu
7.2 Jak benchmarking vznikl?
7.3 Klasifi kace benchmarkingu
7.4 Postup procesu benchmarkingu
7.5 Benchmarking ve světě a v České republice
7.6 Benchmarkingové modely
8. Modely hodnocení podniků založené na umělých neuronových sítích
8.1 Základ ANN – inspirace v biologickém neuronu
8.2 Architektura ANN
8.3 Neuronová síť
8.4 Druhy neuronových sítí
8.5 Učení ANN
8.6 Využití neuronových sítí v oblasti ekonomie a fi nancí
9. EVA Entity – Economic Value Added Entity (Brealey, Myers, Allen, Kislingerová)
9.1 Základní struktura ukazatele EVA
9.2 Výpočet jednotlivých složek vzorce ukazatele EVA
9.3 Rozbor ukazatele EVA
10. EVA Equity – Economic Value Added Equity (Neumaierovi)
10.1 WACC a ratingový model
11. Další ukazatele hodnocení podniku (MVA, TSR)
11.1 Market Value Added
11.2 Total Shareholder Return (TSR)
11.3 Další vhodné metody oceňování akciových podniků
11.4 Exkurz do problematiky určování nadhodnocení a podhodnocení akcií
12. Harry Pollak – hodnocení životaschopnosti podniku
13. Vypovídací hodnota vybraných bankrotních modelů
13.1 Praktická část: aplikace na konkrétním podniku
13.2 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty celého vzorku
13.3 Praktická část II: posouzení vypovídací hodnoty stavebních podniků
14. Case study 1
14.1 Data
14.2 Neuronové sítě hlubokého učení – použité vrstvy
14.3 Neuronová síť s lineárními vrstvami
14.4 Rekurentní neuronová síť s vrstvou Basic Recurrent Layer
14.5 Rekurentní neuronová síť s vrstvou Gated Recurent Layer
14.6 Rekurentní neuronová síť s jednou Long-Short Term Memory vrstvou
14.7 Rekurentní neuronová síť se dvěma Long-Short Term Memory vrstvami
15. Case study 2
15.1 Data
15.2 Metodika
15.3 Modely sestrojené se shodným počtem vzorů
15.4 Modely sestrojené s daty respektujícími normální rozdělení
16. Závěr
17. Seznam použité literatury
Seznam použitých zkratek
Příklad 1
Příklad 2
Příklad 3
18. Rejstřík
O Autorovi
Vochozka MarekV březnu 2009 byl Akademickým senátem VŠTE pověřen k výkonu funkce rektora. Do té doby pracoval na VŠTE jako vedoucí ekonomické katedry, v rámci níž přednášel předměty se zaměřením na ekonomiku podniku, finanční řízení a ekonomii. V roce 2008 získal titul Ph.D. na VŠE v Praze, kde t. č. působil jako odborný asistent na katedře podnikové ekonomiky. Podílí se na tvorbě řady evropských grantů, je nositelem dvou patentů a několika užitných vzorů.